Test: Hyundai Ioniq 5 Uniq 77 kWh AWD sprawdzam zasięg w trasie | Moto Pod Prąd
Ioniq 5 w 2023 przeszedł delikatną modyfikację techniczną pojawiła się tu nowa, nieco większa bateria. Postanowiłem sprawdzić to w trasie
stopaotestuje z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Ioniq 5 w 2023 przeszedł delikatną modyfikację techniczną pojawiła się tu nowa, nieco większa bateria. Postanowiłem sprawdzić to w trasie
stopaotestuje z
Komentarze (4)
najlepsze
- jest mniej ekonomiczny niż diesel z 2000 r.
- aby zachować ekonomię musi jechać do 100 km/h na ekspresówkach lub z nich nie korzystać (bajka) - ciekawe jak w zimę;
- świetnie w mieście ... jak każdy elektryk (dobra ekonomia i przyspieszenie);
Ta generacja elektryków to jednak nie moja bajka.
Natomiast prąd drogi na trasie, na codzień jest jednak dostępny dużo taniej…
Bak styka na około 400km :P Praktyczna prędkość podróżna taka sama jak elektryka (90-98km/h) xD