"Get Woke Go Broke" to kłamstwo
Te firmy nie są całkiem głupie, prawda? Wiedzą, gdzie ich lewicowy aktywizm marketingowy będzie działał, a gdzie nie, a fakt, że nadal robią, tutaj na zachodzie, rzeczy, takie jak kampania Dylana Mulvaneya, mówi nam, że mają dane, których my nie znamy, wiedzą coś, czego my nie wiemy...
osetnik z- #
- #
- #
- #
- 5
- Odpowiedz
Komentarze (5)
najlepsze
TLDR: Koncerny mogą sobie pozwolić na tresowanie społeczeństwa, ze względu na swój status monopolisty. Anheuser-Busch nawet jeżeli stracił te 1,7 mld zysku, to mógł poświęcić jedną markę, żeby wypełnić nią lukę w niszy konsumenckiej młodych lewaków, którzy dotychczas piwa nie pili. A wyrówna to sobie z innych marek piwa.
A ludzie jeżeli bojkotując Bud Light kupowali piwa innych korporacji, to bojkotując sięgali po
Jasne, są skrajni prawicowcy co się oburzą, strzelą focha i do kina nie