Mam zerowe doświadczenie w marketingu, ale czy nie lepiej byłoby wydać w końcu ten prolog, a następnie opłacić kilku twórców internetowych żeby to pokazali? Jeśli chodzi o nasz rynek, to VR zajmują się @Bonkol, Ryszard Chojnowski, @Wonziu
Co do samego materiału, obawiam się że celowanie w te małe kółeczka wokół plecaka to nie jest najlepszy UX
@PieceOfShit: Prolog zostanie wydany na Steam już na początku Lipca :) Także jeszcze trochę cierpliwości. Co do materiału i celowania to pamiętaj że płaski ekran nigdy nie odda tego co widzimy w VR :( Ale dziękujemy za uwagi. Potrzebujemy jak najwięcej sugestii tego co można jeszcze ulepszyć bo nie robimy gry dla siebie tylko dla Graczy :)
Komentarze (2)
najlepsze
Co do samego materiału, obawiam się że celowanie w te małe kółeczka wokół plecaka to nie jest najlepszy UX
Co do materiału i celowania to pamiętaj że płaski ekran nigdy nie odda tego co widzimy w VR :( Ale dziękujemy za uwagi. Potrzebujemy jak najwięcej sugestii tego co można jeszcze ulepszyć bo nie robimy gry dla siebie tylko dla Graczy :)