Według mnie to oni chcą zniszczyć małe firmy które nie mogą sobie pozwolić na zakup nowej ciężarówki i kupują używane. Duże firmy i tak kupują ciągle nowe auta co 5 lat i teraz jeszcze będą dostawać dotacje do zakupu
Ale piękny biznesie się kręci. Złomujemy u szwagra dobrą ciężarówkę, bierzemy dopłatę. Ciężarówka jako części jedzie np do PL, gdzie działa wiele firm logistycznych i jest sprzedawana nieco taniej niż normalnie + dotacja wpada wiec można wziąć w leasing kolejną. Kija osób się na tym ustawi.
Haha,ekologia, czego tu nie rozumieć. Żeby 5 letnia ciężarówka nie zatruwała minimalnie bardziej środowiska niż nowa, to ją utylizujemy i zastępujemy nową. To, że przy okazji złomowania i produkcji zatrujemy środowisko 10 razy bardziej niż pozwalając ciężarówce jeździć 5 lat dłużej już nikogo nie obchodzi, bo odgórnie ustalono, że tego się tak nie liczy. Cała Unia.
Komentarze (6)
najlepsze