Tydzień temu (7.11.2023) zamówiłem w sklepie internetowym towar, który miał zostać dostarczony przez firmę UPS. Przesyłka została wysłana 8.11.2023. W chwili pisania tego tekstu jest 14.11.2023, a przesyłki nie otrzymałem, śledzenie przesyłki nie działa, nie ma kontaktu ani do kuriera ani do lokalnego magazynu (Kraków), kontakt z BOK ogranicza się do "przepraszamy, na pewno zaraz będzie", nie da się złożyć reklamacji na ich stronie bo pisze że "musi minąć co najmniej 24h od ostatniej aktualizacji". Gdyby to była tylko moja sytuacja, to cóż, zgubiona paczka i tyle. Patrząc jednak na ich profil FB, to jest zalew komentarzy z których wyłania się obraz totalnej niekompetencji i skrajnego olewania klientów.
Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z tej pseudo-kurierskiej firmy - zarówno ludzi chcących skorzystać z UPS podczas zamawiania czegokolwiek z Internetu, jak i tych oferujących w swoich sklepach ich usługi. Obecnie UPS to najlepszy sposób na to żeby nie dostać swojej przesyłki i nie wiedzieć co się z nią dzieje.
Komentarze (129)
najlepsze
To ja następnym razem wybiorę inna księgarnie
Widzę że Allegro zaczęło oferować UPS zamiast DPD, także uważajcie żebyście się nie nacięli, szczególnie przed okresem świątecznym.
@Duzy_Dziki_Zwierz: to zależy od regionu i kuriera. Np u mnie kurier DPD jest ulubieńcem mieszkańców osiedla i np. ludzie dają mu ciastka i kawy na wynos ( ͡º ͜ʖ͡º) Także sam osobiście polecam DPD.
Ale to nie koniec, umówili nowy termin dostawy
W najbliższym czasie, jak jestescie z regionu, unikajcie
Jeśli chodzi o kurierkę, to podejrzewam, że im większy moloch tym trudniej załatwić coś w razie problemów.