Nic się nie przejmuj - to jest wymierzone w tych poniżej 120 IQ, co tylko żrą i srają, a nic pożytecznego do społeczeństwa nie wnoszą. Na pewno cię ominie.
Jestem sceptyczny jeśli chodzi o takie teorie ale... Podobno w każdej takiej teorii jest ziarno prawdy 1. Czy zmienił się rodzaj paliwa używany do działania silników (jakieś dodatki w stylu biokomponenty w benzynie dla samochodów) i jaki ewentualnie ma to wpływ na zostawianie smug kondensacyjnych? Z tego co pamiętam za dzieciaka samoloty również zostawiały smugi ale zdecydowanie krótsze i szybciej znikały, 2. Bardzo często widzę smugi przerywane jakby pilot wyłączał silniki co
@tomasz-sadurski: Kiedyś... - z lotniska startowało 10 samolotów dziennie, teraz startują co 15 sekund - nad wiochą samolot przelatywał raz na tydzień, a teraz masz wrażenie że zderzą się w powietrzu, tak gęsto od nich - latają wyżej i szybciej (by było bardziej ekonomicznie i wykorzystując prądy strumieniowe) - używają innych silników, innych profili skrzydeł - w ciągu 40 lat zmieniły się warunki na wysokościach przelotowych (prędkość wiatrów, stąd częstsze turbulencje)
Komentarze (12)
najlepsze
1. Czy zmienił się rodzaj paliwa używany do działania silników (jakieś dodatki w stylu biokomponenty w benzynie dla samochodów) i jaki ewentualnie ma to wpływ na zostawianie smug kondensacyjnych? Z tego co pamiętam za dzieciaka samoloty również zostawiały smugi ale zdecydowanie krótsze i szybciej znikały,
2. Bardzo często widzę smugi przerywane jakby pilot wyłączał silniki co
Kiedyś...
- z lotniska startowało 10 samolotów dziennie, teraz startują co 15 sekund
- nad wiochą samolot przelatywał raz na tydzień, a teraz masz wrażenie że zderzą się w powietrzu, tak gęsto od nich
- latają wyżej i szybciej (by było bardziej ekonomicznie i wykorzystując prądy strumieniowe)
- używają innych silników, innych profili skrzydeł
- w ciągu 40 lat zmieniły się warunki na wysokościach przelotowych (prędkość wiatrów, stąd częstsze turbulencje)