Najlepsze komentarze

  • No ładnie 21 lat, a już trójka dzieci w tym najstarsze 9 lat...
    Po za tym tylko 1000zł?! Śmieszna ta kara, przecież mógł pozbawić życia niewinnych ludzi

    Kozzi Kozzi #przejdź do komentarza
    +284

Komentarze (356)

  • s.....t +375  

    "Mamo..."

    pokaż komentarz
    s.....t
  • katius +187  

    @szeiset: poryczał im sie koleś. Skoro tak jeżdzi i nie ma jaj to znaczy, że jest downem

    pokaż komentarz
    katius
  • S.........n +264  

    @simperium: Ale, że co? Typ narobił takiego zamieszania, prawie zabił siebie i innych, dostał 1000zł mandatu i puścili go wolno? Przecież on się zachowuje jakby był niezrównoważony psychicznie... Bez jaj ludzie, to jakiś żart?

    pokaż komentarz
    S.........n
  • Reklamy Google

  • kubarotfl +74  

    @simperium: Paradoksalnie wydaje mi się, że właśnie ta jego żałosna postawa sprawiła, że dostał tylko taki niewielki mandat.

    pokaż komentarz
    kubarotfl
  • Spratus +104  

    @Staszkinson: To 1000 zł to nawet koszty pościgu pewnie nie są ;/ Prace społeczne i niech zapieprza!

    pokaż komentarz
    Spratus
  • masterofkierownica +66  

    @Staszkinson: Policja go puściła ale to nie musi być koniec dla tego pana :) Jak prokuratura sie zainteresuje to będzie miał kwiatki i 1000zł ^^ Policjanci są od łapania i mandatów, nie wyroków.

    pokaż komentarz
    masterofkierownica
  • Peter_Parker +42  

    Film pokazuje kolejny raz, jak polski system prawa jest chory. Dogonią, punktów wrzucą, sumkę zawołają i puszczą. Tu powinien się pojawić prokurator z zarzutem usiłowania zabójstwa. Skoro jechał pod prąd, po chodnikach i poboczem to chyba wiedział co robi?

    pokaż komentarz
    Peter_Parker
  • f423r +11  

    @buukaczi: W taki sposób to może kierowcy odbić co najwyżej 0 razy. Jak ktoś kogoś zamorduje bo "odbiło mu" to też można darować? Jeśli w tym wieku ma takie odchyły to oprócz więzienia dożywotni/długoterminowy zakaz prowadzenia się należy.

    pokaż komentarz
    f423r
  • kubapoz +7  

    @Staszkinson: no, niestety. Ja już nie raz się przekonałem, że im większego gnoju narobisz tym mniej konsekwencji poniesiesz - takie mamy prawo.

    pokaż komentarz
    kubapoz
  • Marmach -1  

    @Staszkinson:
    Że gość z filmu jest totalnym przygłupem i powinien dostać solidną karę, a nie mandacik, to jedna sprawa.

    Że czytanie takich komentarzy - godnych prawdziwego, internetowo-wykopowego bohatera od strajków pod Sejmem - wybitnie mnie rozbawia, bo wyobrażam sobie każdego takiego pyskacza na miejscu tego przygłupa. Jak rzuca policjantom w twarz mięcho i mówi, że zrobił to, bo jest "prawdziwą mężczyznom".

    pokaż komentarz
    Marmach
  • bury256 +1  

    @Staszkinson: W naszym kraju tak jest. Mam znajomego co cały czas jeździ bez prawka, jak go złapią dostaje mandat i tyle - jeździ dalej. Mandatów również nie płaci ponieważ nie wykazuje dochodów. ja też mam z jakieś 1500 zł nie zapłaconych mandatów jak się za małolata jeździło i one już uległy przedawnieniu (minęło 9 lat)

    pokaż komentarz
    bury256
  • Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain +10  

    @kubapoz: moge to potwierdzic na podstawie paru mandatów... za skręt w lewo przy nakazie w prawo 6 punktów i 600 zł, a przy skasowaniu auta i 2 płotów 500 zł i 5 punktów za spowodowanie niebezpiecznej sytuacji. Gdzie tu logika?

    pokaż komentarz
    Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
  • H.......2 +10  

    Dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów + prace społeczne + znacznie większy mandat + rok w zawiasach.
    No i mogliby go chociaż aresztować... a tak, strach się skończył momentalnie. I jak ma się nauczyć respektować prawo, skoro go od razu wypuszczają? Powinien posiedzieć w celi o suchym chlebie i wodzie, może by zmądrzał, gdyby nie wiedział, co się z nim stanie. Chodzi o to, że mógł debil zabić ludzi, nie wierzę, że nie skończyło się w sądzie!!!

    pokaż komentarz
    H.......2
  • mudkipz +3  

    @Peter_Parker: Na koniec filmiku pokazano, ze nie dostał punktów.

    pokaż komentarz
    mudkipz
  • kubapoz +4  

    @KaintoCharlieaDeltatoKain: Albo porównajcie to:
    kierowca jeżdżący i łapiący punkty ma prawo "zdjąć" sobie 6 punktów na pół roku poprzez kurs i spotkania z psychologiem - to kosztuje 300 zł i można zrobić to max 2 razy w roku a więc maksymalnie możesz cofnąć się o 12 punktów za 600 zł. Jeśli idziesz na ryzyko i nie zdejmujesz po drodze tych punktów i podczas np. Akcji znicz mając już 22 pkt łapiesz powiedzmy 10 za przekroczenie prędkości o 100% (na 40 km/h nie trudno) to masz 32 i... z automatu zostajesz skierowany na egzamin sprawdzający (może się to wiązać z fizycznym zatrzymaniem prawka bądź nie, jeśli nie zatrzymają możesz prowadzić!!!, a na pewno nie zatrzymają w momencie ostatniego wykroczenia, bo te 10 pkt dopiero się dopisują a oni nie wiedzą on-line ile masz, więc musisz mieć pecha i być zatrzymany ponownie - po wydaniu decyzji o skierowaniu na egzamin kontrolny - a i w tym przypadku nie zawsze zatrzymują, bo masz status użytkownika 4B - a to nie jest cofnięcie uprawnień jeszcze), ale do rzeczy bo się rozpisałem. No więc jesteś z tymi 32 pkt. skierowany na egzamin kontrolny - koszty: egzamin 134 zł, 4 h w ośrodku szkolenia dla przypomnienia aktualnych zasad egzaminu - 180 zł (45 zł/h), no i zaszalejmy (bo to niekonieczne - można też odebrać stary) - po zdanym egzaminie nowy blankiet prawa jazdy - 84 zł - suma: 398 zł. A więc za 400 zł zdejmujesz32 pkt, a nawet niech to będą te minimalne 24 pkt. to i tak wychodzi taniej! :) Jedyne co trzeba wliczyć to czynnik stresu na egzaminie :), ale jeśli ktoś robi to 4 lub 5 raz w życiu (mam takiego znajomego - akurat uważam, że on już powinien mieć dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów, bo to co robi na drodze powoduje że włosy dęba stają) to ten czynnik jest wykluczony. Ja też bez stresu podszedłem do egzaminu po 10 latach posiadania prawa jazdy :).

    pokaż komentarz
    kubapoz
  • marcys +31  

    Kierowca radiowozu wygląda jak Brad Bellick z Prison Break Taka sama gęba i wyraz twarzy :)
    http://www.prison-break-online.com/IMG/jpg/bellick2.jpg

    pokaż komentarz
    marcys
  • w..i +2  

    Doliczcie jeszcze koszty lawety i parkingu policyjnego. Koleś już na wstępie ma ładną sumkę do zapłaty, a nie wiadomo jak będzie później.

    pokaż komentarz
    w..i
  • Ryrzy -4  

    @szeiset: HE'S VERY FUNNY!!! :D

    pokaż komentarz
    Ryrzy
  • robercik3c +96  

    @szeiset: a mnie zastanawiam, ze koles mowi ze ma 21 lat
    a pozniej mowi ze ma dwie corki 4lat i 9lat sic! i syna ktory ma 5 lat

    to ładnie ładnie mial dziecko w wieku 12 lat ?

    pokaż komentarz
    robercik3c
  • crejzus +3  

    @mudkipz: a na co miał dostać punkty jak prawka nie ma?

    pokaż komentarz
    crejzus
  • Analityk -1  

    @kubapoz: Dolicz jeszcze koszt owych 10 punktów i cena się wyrówna, o ile nie będzie większa.

    pokaż komentarz
    Analityk
  • kubapoz 0  

    @Analityk: to, że zdejmiesz te 12 punktów nie gwarantuje Ci przecież, ze za dwa dni nie złapią Cie w Akcji znicz i nie otrzymasz 10 pkt. i 500 zł - dolicz do kosztu tak samo jak w przedstawionym przeze mnie przypadku. Mało tego możesz zdjąć te powiedzmy 12 pkt z 22 które masz i zostaje Ci 10 - wracasz z kursu i łapiesz 10 i masz już 20 i znów jedziesz na granicy - wydałeś 600 zł i nic dalej nie możesz zrobić a wystarczą 4 punkty i i tak idziesz na egzamin kontrolny :) No mówię Ci - bardziej się opłaca ta druga opcja! :)

    pokaż komentarz
    kubapoz
  • Andrew9219 +7  

    @szeiset: On musi mieć jakąś chorobę.Nikt normalny nie zapieprza 175km\h w zabudowanym, a potem płacze jak dziecko. I jeszcze to "ałaaa". Będzie hit...

    pokaż komentarz
    Andrew9219
  • q...3 +17  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    q...3
  • Peter_Parker +8  

    @qweq3: Co innego jest nie zatrzymać się do kontroli, a co innego jechać 175 w zabudowanym, pod prąd na rondzie, zahaczając o chodniki i o krawężniki. Może pedofilów i gwałcicieli też nie karajmy, bo tylko uświadamiają seksualnie? Co mnie obchodzi, że straciłby pracę? Czy teraz nie wolno karać, bo bidula później będzie bez roboty? To jest idiota, który nie ma mózgu, który mógł pozabijać. W telewizji może i to wygląda miło i rodem z Hollywoodu, ale jakbyś tak przechodził akurat po pasach, to nie wiem czy byłbyś taki mądry.

    pokaż komentarz
    Peter_Parker
  • Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain 0  

    @crejzus: http://www.wykop.pl/link/730995/uwaga-pirat-poscig-za-peugeotem/#comment-5142029

    pokaż komentarz
    Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
  • MeTeo 0  

    @kubapoz: Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę, ale jak dobrze pamiętam, to na kursie u mnie była taka osoba, która straciła prawko za punkty i teraz na każdą kategorię musi od nowa zdawać egzamin, mimo że prawko stracił prowadząc osobówkę czy motocykl. Stracił WSZYSTKO. Tak więc twoje rozwiązanie, poza tym że jest mało sensowne, bo swój czas cenię więcej niż 200 zł, a ponadto na tę oszczędność wlicza się ponad miesiąc bez prawa jazdy oraz stres, to "opłacalne" jak się ma jedną kategorię.

    pokaż komentarz
    MeTeo
  • Xahil 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    Xahil
  • a.z +4  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    a.z
  • megawatt +3  

    @masterofkierownica:
    Za co go prokuratura może ścigać? Postępowanie mandatowe kończy całą sprawę (mandat jest prawomocny).

    Co najwyżej prokurator może go oskarżyć o spowodowanie bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym (Art. 174 §1 lub §2 - ale wątpię, że udałoby się go skazać).

    Ogólnie to gościu przyjmując mandat i tak zaoszczędził do 4600 zł (nie dostał też sądowego zakazu prowadzenia pojazdów).

    pokaż komentarz
    megawatt
  • marqsk 0  

    @amz: CHORE jest to, że dostał mniejszy mandat, niż za te same wyczyny dostałby ktoś kto ma prawo jazdy!!! przede wszystkim powinien dostać zakaz kierowania przez najbliższe 10 lat, nawet jeśli zdałby egzamin!

    pokaż komentarz
    marqsk
  • Pozytywnie 0  

    @amz: Nie mogą dać punktów bo nie ma prawka. Jak by się zatrzymał od razu to dostał by tylko 500zł mandatu plus 300zł dla osoby która pożyczyła mu pojazd (chyba że powiedział by że zabrał bez wiedzy) plus ewentualne koszta jeśli samochód został by odholowany na parking policyjny. Ogólnie bardziej opłaca się jeździć bez prawa jazdy niż z. Do puki nie spowodujesz kolizji/ wypadku wtedy masz przesrane.

    pokaż komentarz
    Pozytywnie
  • robercik3c 0  

    @amz: dlatego wiekszosc na sciagaczach w ogole prawka nie ma...wola dostac 500zl za brak prawka niz 500 zl i 10 pktów karnych...
    a co ciekawe jak maja np. B to sie dostaje tylko 400 zł mandatu

    pokaż komentarz
    robercik3c
  • K1CrasH +2  

    @robercik3c: przeciez to krętacz, cały czas kręci i zachowuje się jak dzieciak... tacy zawsze chojraczą, a kiedy przychodzi do odpowiedzialności to mają z tym problem... on nawet chyba nie jest świadomy co zrobił i jak bardzo to było be.

    pokaż komentarz
    K1CrasH
  • t0m3k_ +1  

    @megawatt: kumpel prowadził po pijanemu spod domu do garażu, dostał mandat, zatrzymali prawko i po czasie przyszło wezwanie do sądu ale bez zakazu, później stracił prawko drugi raz za jazdę po pijaku, sytuacja jak wcześniej tylko zakaz na rok i zawiasy, później złapali go bez prawka, dostał tylko mandat za jazdę bez prawa jazdy (chyba 200 złotych) i myślał, że się na tym skończy, jednak przyszło wezwanie do sądu, miał iść siedzieć ale nie wiem jak się wymigał. Także myślę, że i tu może się skończyć sprawa w sądzie i na zakazie prowadzenia pojazdów.

    pokaż komentarz
    t0m3k_
  • SatanD 0  

    @szeiset: Hehe Ci policjanci to naprawde ludzie o stalowych nerwach, choc pewnie wiadomo - kamera swoje robi. Ale patrzac na takie przypadki to nie trudno zrozumiec ze policja tez czlowiek i czesto nagina swoje prawa a pozniej tylko gowniarze JP krzycza i jaka to policja zla.

    pokaż komentarz
    SatanD
  • sfxwombat 0  

    @robercik3c: no właśnie tego też nie mogę załapać.... potem była dziewczyna, żona, od jeden bierze auto czasami? to nie jest normalne

    pokaż komentarz
    sfxwombat
  • AntekGuma +1  

    Albo mandat, albo skierowanie sprawy do sądu. Nie może odpowiadać za to za co dostał już mandat przed sądem. Dziwnie jakoś poszli mu w tej sytuacji na rękę. A gościu niezły cwaniak i krętacz. Może to handlarz lub diler. Jak uciekał wywalił co mu zawadzało. Lub koleś z Grójca z dzianym tatusiem sadownikiem. Tak czy siak kara za takie wyczyny zadziwiająco łagodna.

    pokaż komentarz
    AntekGuma
  • majlo1985 0  

    @robercik3c: Co tylko dowodzi, że ci policjanci to właśnie tacy typowi z kawałów, którzy w bibliotece biorą albo "Starego człowieka" albo "Morze". Wstyd.

    A ten filmik to kpina z polskiego prawa i ludzi, którzy go przestrzegają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ku-r-wa jego mać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pokaż komentarz
    majlo1985
  • dachowiec 0  

    @marcys: Pomyśl jak czuł się operator kamery. Pewnie więcej nie wsiadł.

    pokaż komentarz
    dachowiec
  • Kozzi +284  

    No ładnie 21 lat, a już trójka dzieci w tym najstarsze 9 lat...
    Po za tym tylko 1000zł?! Śmieszna ta kara, przecież mógł pozbawić życia niewinnych ludzi

    pokaż komentarz
    Kozzi
  • s.....t +238  

    @Kozzi: Nie koniecznie musi być ich biologicznym ojcem :P W każdym razie widać, że facet lubi sobie komplikować życie.

    pokaż komentarz
    s.....t
  • Dru +90  

    @Kozzi: Maksymalny mandat jaki może dać policja to właśnie 1000 zł

    pokaż komentarz
    Dru
  • Hide +79  

    @Kozzi: Z tego w jaki sposób mówił o dzieciach można przypuszczać, że tylko dwójka jest jego. Najstarsze musi być obecnej żony.

    pokaż komentarz
    Hide
  • remul +46  

    @Kozzi:
    Najlepsze w tym wszystkim jest to że przez brak prawka jazdy nie mogli mu go zabrać. Nie mogli mu też zablokować robienia prawka przez to. :)
    Nie mogli mu też punktów przywalić. Choć przyznaję że mogli by go na jakieś 24h zamknąć żeby lepiej zapamiętał jak się należy zachowywać w takiej sytuacji. :)

    pokaż komentarz
    remul
  • bigbaby +141  

    @Kozzi: idiotyzm w polskim prawie. ostatnio przekroczyłem prędkość o 40km/h wszędzie pusto 2 domki na krzyż (teren zabudowany) wlepili 300zł i 8 punktów, a tutaj cymbał który mógł spowodować poważny wypadek dostaje 1000zł ja jebe ;/

    pokaż komentarz
    bigbaby
  • Apiross +22  

    @Hide: to i tak jest dobry. 16 lat i pierwsze dziecko...

    pokaż komentarz
    Apiross
  • r.....6 +3  

    @Hide: Dokładnie, przecież nawet się przejęzyczył i najpierw powiedział że ma dwójkę, potem powiedział że trzecie jest.

    pokaż komentarz
    r.....6
  • kubapoz +9  

    @szeiset: aj tam, aj tam. Najważniejsze to się dobrze ubrać! :)

    pokaż komentarz
    kubapoz
  • 5.h -5  

    @arsfan90: Ja nie miałem chociaż prawko mam dwa i pół roku i używam samochodu praktycznie codziennie. Jak się jeździ przepisowo to się nie ma do czynienia z drogówką poza kontrolami alkoholowymi :P... No dobra :D jakby zmierzyli mi prędkość najwyższego przekroczenia to czuje, że jakbym się zapytał o danie 400 zł zamiast 500 zł to przetrzepali by cały samochód i mnie :).
    @bigbaby: Z jednej strony idiotyczne a z drugiej wole nasze niż słowackie gdzie za przekroczenie o 17 km/h w terenie zabudowanym(krzakami :P) po negocjacjach dostaliśmy 100 euro a chcieli nam dać 200 euro.

    pokaż komentarz
    5.h
  • Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain +3  

    @remul: mylisz sie. Ja miałem kraksę w wieku 17 lat,to dostałem 500 zł i 5 punktów na prawko ktorego jeszcze nie miałem (jak zrobiłem i odebrałem,to były automatycznie naliczone). A mogli mi odroczyc prawko na 2 lata (no chyba że sie przepisy zmieniły przez te 3,4 lata...)

    pokaż komentarz
    Kain_to_Charlie_a_Delta_to_Kain
  • xvr -4  

    @Kozzi: tu nie chodzi o to czy 1000 zł czy 100 000 zł. Widać jak to przeżywał i pewnie na psychice na długie lata mu to osiądzie, samo to wystarczy żeby tego odżałował, a kara właśnie po to jest.

    pokaż komentarz
    xvr
  • piter_piter +4  

    @bigbaby: Ja jak zjeżdżałem za swoją posesję, zatrzymałem się na środku drogi z migaczem do skrętu w lewo. Czekam, aż z naprzeciwka nic nie będzie jechać. Dwa samochody jadące za mną wyminęły mnie elegancko, trzeci niestety nie. Przyfasolił mi w tył, zastałem zepchnięty na przeciwny pas, cudem ominąłem samochodów z naprzeciwka. Mój samochód do kasacji, miesiąc chodzenia w kołnierzu na szyję, a gościu co to spowodował dostał symboliczne 300zł mandatu.

    pokaż komentarz
    piter_piter
  • mietek111 -3  

    @bigbaby: Ja jebe to jakaś nowa forma językowa?
    Ja jebe, ty jebesz, on jebe, my jebemy, wy jebecie, oni jebą ? Coś tu nie gra.

    pokaż komentarz
    mietek111
  • a.z -1  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    a.z
  • Luk_ -2  

    @Mete: Wystarczy, że się związał ze starszą kobietą która miała już dziecko z innym facetem wcześniej. Myślenie nie boli.

    pokaż komentarz
    Luk_
  • megawatt 0  

    @Dru:
    mogli też skierować sprawę do sądu - i tutaj kara była by dużo większa (grzywna do 5000 zł + 10% grzywny + 100 zł kosztów postępowania) lub nawet mógł zostać ukarany karą aresztu (do 30 dni).

    pokaż komentarz
    megawatt
  • v.....i 0  

    @bigbaby: Też wyłapałem tyle ostatnio, a wokół żadnych domków, pobocza, chodnika dla pieszych, dwupasmówka odgrodzona ścianą dzwiękochłonną. Zaraz za znakiem zaczynającym obszar zabudowany nagrał mnie na 100 m. Nawet się nie kłócił o wyższy mandat, jak na nagraniu było ewidentnie widać brak jakiegokolwiek zagrożenia na drodze i światła stopu mojego auta, potwierdzające, że zwolniłem do wymaganej przepisami prędkości. Tuż przed znakiem włókł się jakiś autobus i tir, a ja na tym odcinku chciałem ich wyprzedzić i to był mój pech.

    pokaż komentarz
    v.....i
  • Speedy -1  

    @Apiross: Jak 16? Z tego nagrania wynika, że musiał mieć 12 lat, skoro teraz ma 21, a najstarsza córka ma 9 lat.

    pokaż komentarz
    Speedy
  • Apiross 0  

    @Speedy: ale można się chyba domyśleć po jego wypowiedzi, że najstarsza córka nie jest jego...

    pokaż komentarz
    Apiross
  • Zamszowy_ogorek +140  

    Smieszne to to jest to ze to wszystko sciema. 3 dzieci, 1/2 etatu ale na koszulke i tatuaz to juz mial. Jakis lepszy drobny cwaniak. Co z tego ze plakal skoro stamtąd wyszedl i sie smial z odegranej szopki.

    pokaż komentarz
    Zamszowy_ogorek
  • madever +69  

    @Zamszowy_ogorek: to jego żona ma 1/2 etatu

    pokaż komentarz
    madever
  • k......g +115  

    @madever: żona czy była dziewczyna? Co minutę twierdził inaczej.

    pokaż komentarz
    k......g
  • Rympal +63  

    @Zamszowy_ogorek: To nie była ściema tylko półprawda. Podejrzewam, że jedno dziecko nie było jego. Chyba, że z niego taki as i w wieku 12 lat zrobił. Krawężnik chyba powiedział, że go zna. Tak mi się wydaje bo tylko raz to oglądałem i drugi nie będę oglądał bo się boję.

    pokaż komentarz
    Rympal
  • Kajetan8 +7  

    @Zamszowy_ogorek: Jeżeli to ściema, to to z tego, że jest śmieciem bez godności. Publicznie się sponiewierał jak jakiś brudny kundel.

    pokaż komentarz
    Kajetan8
  • Zamszowy_ogorek +1  

    @madever: Aha - jakos ogladalem i nie wiedzialem juz co ogladam - takie tam pomieszanie miedzy tym o jezu i placzem. Kij z tym.
    @all: tak jak mowicie - taka polprawda.

    pokaż komentarz
    Zamszowy_ogorek
  • B0B -2  

    @Zamszowy_ogorek: Racja, niezły giguś. Jechał bez dowodu, bez prawka, nie sprawdzili nawet czy samochód był kradziony. Skąd mają pewność że żona istnieje, że przyjdzie odebrać auto? Policja pod presja kamery zrobiła się nagle tak milutka.

    pokaż komentarz
    B0B
  • matess +13  

    @Zamszowyogorek: "1/2 etatu ale na koszulke i tatuaz to juz mial_" masz racje powinien chodzić bez koszulki....

    pokaż komentarz
    matess
  • maciejkelner +11  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    maciejkelner
  • Volter +193  

    Kompletnie nie pojmuje, jak mogą puścić wolno takiego człowieka? Wszystko zakończyło się mandatem? Tylko 1000zł?! Przecież to powinno się w sądzie skończyć, przynajmniej z minimalnym wyrokiem! Uciekał przed policją, wielkie zagrożenie w mieście... Porażka jakaś :/ .

    pokaż komentarz
    Volter
  • nnn +143  

    @Volter: Tak sobie myślę, to po co mi prawko? Jakbym nie miał, a bym popełnił wykroczenie to chociaż bym punktów nie dostał. :|

    pokaż komentarz
    nnn
  • kasiek_pwr +17  

    @nnn: tak to jest.. za jazdę bez prawka dostaniesz 500 zł mandatu + ewentualnie za inne wykroczenia, ale punktów nie dostaniesz, własnie dlatego że nie masz prawka.. taki o absurd naszego prawa :)

    pokaż komentarz
    kasiek_pwr
  • kaspah +6  

    @Volter: wg mnie jak policja złapie jakiegoś kierującego bez prawka to powinni go z miejsca wysyłać na kurs (na koszt kierującego oczywiście) poszerzony o jakieś nudne wykłady na temat bezpieczeństwa na drodze i rozmowy z psychologiem.
    A punkty powinien dostać na poczet tego prawka co to je dopiero wyrobi.
    Nie wiem czy jasno przekazałem swoją myśl ale się starałem;P

    pokaż komentarz
    kaspah
  • grip 0  

    @Volter: No spoko, a ja dostałem 200zł za przekroczenie prędkości na 300 metrowym odcinku 'teoretycznie-zabudowanym' wzdłuż trasy. Do tego bodajże 6 punktów do kolekcji. Urhg, wybierzcie mnie na premiera tego kraju.

    pokaż komentarz
    grip
  • Chudy_ +12  

    @Volter: nieraz bywały takie sytuacje, że ktoś uciekał. Za to dostaje się kary za wykroczenia drogowe, a nie żadne wyroki. Z prawnego punktu widzenia nie popełnił żadnego przestępstwa. Jeśli chodzi o zagrożenie dla życia innych - przy niemal każdym innym wykroczeniu drogowym jest takie zagrożenie, a on po prostu popełnił ich więcej. Nie ma żadnego paragrafu na dodatkową karę, za uciekanie przed policją. Jak nie mam racji, niech ktoś mnie poprawi.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • par-in-parem-non-habet-imerium +3  

    @Chudy_: Nie wiem czy w tym przypadku nie byłoby można zastosować przepisu z art. 174 kodeksu karnego:
    Art. 174. § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym,podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    § 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.


    Biorąc pod uwagę orzecznictwo SN: Katastrofa to tyle, co nagłe i groźne zakłócenie w ruchu powszechnym. W dalszej kolejności mowa o masach i trudnych do opanowania siłach bezwładności. Skutki powszechne z kolei to ogólne zagrożenie oraz rozległe i dotkliwe zmiany w układzie rzeczywistości.

    pokaż komentarz
    par-in-parem-non-habet-imerium
  • Chudy_ +2  

    @par-in-parem-non-habet-imerium: zderzenie z jednym, czy paroma autami, to nie katastrofa.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • sam001 +3  

    @Chudy_: Masz rację, jak mnie ścigali to naliczyli 32 pkt i miałem wybór albo przyjąć mandat i oddać prawko, albo oddać im prawko i do sądu. W sądzie naliczyli kary 800 zł i zakaz prowadzenia przez pół roku. Tak to się odbywa.

    Ale jak się nie ma w ogóle prawka to chyba jakieś pisemko do WORDa aby nie mógł wyrabiać prawka przez np 2 lata i następny raz za kółkiem to do więzienia i tyle. A to, że dostał mandat to chwała Policji. Czemu? Przecież my jesteśmy tylko ludźmi i 2gą szansę powinniśmy dostawać.

    pokaż komentarz
    sam001
  • Apiross +4  

    @Volter: to chyba jasne, że będzie miał sprawę w sądzie. Puścili go tylko ze względu na okoliczności.

    pokaż komentarz
    Apiross
  • par-in-parem-non-habet-imerium +3  

    @Chudy_: Jeśli pozwolisz, będę się tutaj posiłkował wytycznymi Sądu Najwyższego. Przytoczę je w całości:

    Katastrofą w ruchu lądowym w rozumieniu art. 173 kk jest wydarzenie zakłócające w sposób nagły i groźny ruch lądowy, sprowadzające konkretne, rozległe i dotkliwe skutki obejmujące większą liczbę ludzi lub mienie w znacznych rozmiarach oraz niosące ze sobą zagrożenie bezpieczeństwa powszechnego.

    Przestępstwem drogowym naruszającym nie tylko bezpieczeństwo w ruchu, ale i bezpieczeństwo powszechne jest sprowadzenie katastrofy w ruchu lądowym albo sprowadzenie bezpośredniego niebezpieczeństwa takiej katastrofy.

    Pod względem przedmiotowym katastrofę od wypadku różni skala zdarzenia. Katastrofa zakłóca w sposób nagły i groźny ruch lądowy i znamienna jest skutkami w zakresie powszechnym. Oznacza to nie tylko powszechne zagrożenie będące wynikiem trudnej do opanowania siły bezwładności wielkich mas, którym nadano dużą szybkość, ale i wywołanie konkretnych zmian o cechach powszechności, a więc w takim stopniu rozległych i dotkliwych (przez objęcie skutkami większej liczby ludzi czy mienia w znacznych rozmiarach), że całe zdarzenie odpowiada semantycznemu i potocznemu znaczeniu słowa „katastrofa”.

    Sprowadzeniem bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym w rozumieniu art. 174 kk jest spowodowanie sytuacji, która – niezależnie od dalszej ingerencji człowieka – może przekształcić się w każdej chwili w katastrofę.

    Sprowadzenie niebezpieczeństwa polega na wywołaniu takiej sytuacji, w której ulega konkretnemu i bezpośredniemu zagrożeniu określone dobro dotychczas należycie zabezpieczone. Oznacza to w odniesieniu do sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym, że w wyniku naruszenia przez sprawcę zasad bezpieczeństwa tego ruchu doszło do sytuacji, w której nastąpić może w każdej chwili katastrofa. Nastąpienie samej katastrofy nie jest wprawdzie nieuchronną koniecznością, ale i ewentualne przeciwdziałanie jej nastąpieniu nie musi być skuteczne.

    Ocena realności takiego zagrożenia powinna opierać się na doświadczeniu życiowym i obserwacji podobnych zjawisk w typowym ich przebiegu. Wymaga to szczegółowej analizy sytuacji sprowadzonej przez sprawcę, wyjaśnienia, dlaczego mogła ona w każdej chwili samoistnie doprowadzić do zmiany w świecie zewnętrznym i dlaczego ta zmiana miałaby zagrażać bezpośrednio nie tylko bezpieczeństwu w ruchu czy bezpieczeństwu indywidualnemu, ale i bezpieczeństwu powszechnemu.

    pokaż komentarz
    par-in-parem-non-habet-imerium
  • Chudy_ 0  

    @par-in-parem-non-habet-imerium: takie tam lanie wody - nie ma w tym niczego, czego bym nie wiedział i/lub co by mnie zaskoczyło. Każdy rozumny człowiek wie, co oznacza wyraz "katastrofa". I jeszcze raz podkreślam, że w tym pościgu zagrożenia sprowadzenia katastrofy nie było. Nie było ani zagrożenia dla znacznej ilości ludzi ani zagrożenia dotkliwych zniszczeń na rozległym obszarze.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • par-in-parem-non-habet-imerium 0  

    @Chudy_: Dla mnie ucieczka przed pościgiem w centrum miasta jest potencjalnym zagrożeniem katastrofą w ruchu drogowym (lądowym). Ot, przywołam kazus emeryta, który zasnął za kółkiem swego poloneza i wjechał w peleton rowerzystów. Dostał zarzut i wyrok za nieumyślne spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym. Żaden rowerzysta nie zginął, jedynie jeden został ciężko ranny. Należy więc odróżnić pojęcie katastrofy w znaczeniu obiegowym od tego w znaczeniu prawnym. Sąd Najwyższy podjął się właśnie takiej próby - moim zdaniem udanej - by przepis ten znalazł zastosowanie właśnie do takich wariatów.

    EDIT: Z resztą zobacz jak praktyka podchodzi do tego problemu. Niemal w każdym wypadku ucieczki przed Policją stawiany jest zarzut z tego artykułu.

    pokaż komentarz
    par-in-parem-non-habet-imerium
  • lucku +10  

    @Volter: W GTA byłoby 5 gwiazdek :D

    pokaż komentarz
    lucku
  • motus +1  

    @Volter: wypuścili go ze względu na dzieci:D Też sobie zrób

    pokaż komentarz
    motus
  • Chudy_ +2  

    @par-in-parem-non-habet-imerium: zarzut to jedno, a udowodnienie winy to drugie :).
    @lucku: myślę, że nie byłoby więcej niż jedna - nikogo nawet nie tknął. Poza tym w GTA szybko daliby sobie spokój z pościgiem, a ucieczka trwałaby krótką chwilę.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • Chudy_ 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • p.........2 +1  

    @Volter: bardziej by gosciu ucierpiał pewnie gdyby miał prawko...

    pokaż komentarz
    p.........2
  • w..i +3  

    @nnn: Wiesz po co ci prawko? Jak spowodujesz wypadek i uszkodzisz innego kierowcę, to odszkodowanie zapłaci mu twoja ubezpieczalnia. Jak nie będziesz miał prawka, to z własnej kasy będziesz kolesiowi rentę wypłacał do końca życia. Taka jest różnica.

    pokaż komentarz
    w..i
  • a.z -1  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    a.z
  • k......g +135  

    @tome__k: po co ekspert, skoro nawet w pewnym momencie słychać rozmowę przez CB radio?

    pokaż komentarz
    k......g
  • katius +254  

    @tome__k: często siedzą na CB i sami mówia, że czysto

    pokaż komentarz
    katius
  • Elav +206  

    @tome__k: Nie, nie mogą, zgłoszenia do interwencji z komendy odbierają poprzez telefony komórkowe lub gołębie pocztowe -.-

    pokaż komentarz
    Elav
  • t.............k +15  

    @tome__k: Przecież wcześniej słychać, jak ktoś mówi przez CB. Dlaczego nie mogliby mieć?

    pokaż komentarz
    t.............k
  • thcl +50  

    @tome__k: tak może, w innych odcinkach, nie raz policjanci udzielają wskazówek kierowcom jak dojechać, wyjechać, dotrzeć do jakiegoś miejsca.

    pokaż komentarz
    thcl
  • wicikumoza +11  

    @tome__k: Policja ma normalne radio, tylko komunikują się na innych częstotliwościach. CB to nazwa pasma przeznaczonego specjalnie dla komunikacji "cywili". Popularne CB radia są właśnie ograniczone do tych 40 kanałów.

    pokaż komentarz
    wicikumoza
  • remul +63  

    @tome__k: Mogą posiadać. Przydaje im się to często...
    "Kolego w czarnym, pędzącym golfie, jesteś może na radyjku? Zatrzymałbyś się do kontroli, co?" ;P

    pokaż komentarz
    remul
  • eXcore +9  

    @tome__k: to jakiś urban legend z tymi cb w radiowozach. Właściwie każde nieoznakowane posiada cb-radio, najczęściej montowane na stałe w schowku ;)

    pokaż komentarz
    eXcore
  • jurii +14  

    @wicikumoza: Policja generalnie użytkuje częstotliwości ~171-174MHz VHF, ale często już się od tego odchodzi- w większych miastach przerzucają się na EDACS, a w kilku już na łączność cyfrową- TETRA. TETRY na skanerze nie posłuchasz, EDACS na zaprogramowanym radiu można, częstotliwości VHF nie sa w żaden sposób szyfrowane, więc słuchasz ich każdym skanerem.
    Obecnie duża część rozmów prowadzona jest po prostu przez komórki.
    CB radio to natomiast 27MHz, 40 kanałów, z limitem mocy nadajnika do 5W dla ludzi bez licencji. Policja może posiadać w radiowozie CB radio, o ile jest to prywatne radio funkcjonariuszy. CB to nie tylko "mobiliki, jak ścieżka...", ale tez niejednokrotnie informacja o utrudnieniach i o podejrzanie zachowujących sie kierowcach- chłopaki sobie tego słuchają i czasami reagują.

    pokaż komentarz
    jurii
  • adirys +1  

    jurii: Nie 5W tylko 4W

    pokaż komentarz
    adirys
  • M4h00n -1  

    @tome__k: nie wiem jak jest z Policją czy mogą miec CB czy nie ale każdy może podsłuchiwać rozmowy policji straży czy karetki jeśli zna częstotliwość na jakich nadają jest to w 100% legalne jedyne czego taka osoba słuchająca nie może robić to przekazywać usłyszanych danych komuś innemu wtedy jest to już karane :)

    pokaż komentarz
    M4h00n
  • Analityk 0  

    @tome__k: Masz plusika za brak myślenia, co doprowadza mnie czasem do śmiechu.

    pokaż komentarz
    Analityk
  • gr4chojnice 0  

    @M4h00n: wiesz, że dzwony biją, ale nie wiesz w którym kościele... chociaż po większym zstanowieniu dochodzę do wniosku, że nie znasz nawet parafii, a kościoł widzialeś tylko na zdjęciach. Przeczytaj wypowiedz @jurii, on w krótki sposób wyczerpał temat, dodam jeszcze, że słowa klucz w tym przypadku to: licencja, moc nadajnika, szyfrowanie.

    pokaż komentarz
    gr4chojnice
  • M4h00n -1  

    @gr4chojnice: nie rozumiem o co Tobie chodzi szczerze powiedziawszy ja o tym że można podsłuchiwać a @jurii o częstotliwościach i o radiach posiadanych przez policję :) Jeśli się posiada zwykłe radio 2m można posłuchać taxówek policji itp :) ja nie mówię o CB w autach tylko o krótkofalówkach normalnych radiach przenośnych do robienia łączności hobbystycznie :)

    pokaż komentarz
    M4h00n
  • jurii +1  

    @M4h00n: krótkofalówka to akurat zła nazwa- fale krótkie to 3-30MHz, więc jak najbardziej pasmo CB. "Radio na 2m" to z kolei tylko zakres 144-146MHz, więc posłuchasz tylko licencjonowanych radioamatorów- a oni są nudniejsi od telezakupów. Taka radiowa wersja geeka, potrafią gadać 3 godziny o instalowaniu windowsa na kalkulatorze.
    Co innego radio VHF- wtedy można słuchać policji, pogotowia (w miastach, w których nie przerzucili się na terminale GPRS), straży, niektórych agencji ochrony, "pro" PMRu itd. Taxi w większości przeszło już na terminale, a ci, którzy trzymają się jeszcze na komunikacji głosowej wybierają zwykle tańsze częstotliwości- 80-90MHz.
    Jak już opisujemy tak bandplan, to warto wspomnieć, że wszystkie wyżej wymienione częstotliwości idą w modulacji FM, a pasmo lotnicze- airband (108-137 MHz) w AM. Dlatego "wszytskomające" skanery, które pokrywają praktycznie pełne pasmo (3-900MHz z dziurami) są droższe od tych, które "słuchają" tylko np. pasma VHF.
    Wraz z rozwojem GSMu, 3G i komunikacji cyfrowej łączności głosowe zanikają i teraz naprawdę mało kogo słychać, nawet w dużym mieście. A słuchanie policji i ochrony nudzi się średnio po trzech dniach...

    pokaż komentarz
    jurii
  • Pulok 0  

    A ja pamiętam, że dawno temu można było podsłuchać rozmowy jakichś służb przez normalne radio do odbierania muzyki. Mówili sobie pseudonimami, nie pamiętam dokładnie co. To był początek lat 90.

    pokaż komentarz
    Pulok
  • ObywatelAlfa +249  

    A za posiadanie woreczka z marihuaną - 48 , przeszukanie i wyrok. W jakim my kraju żyjemy k&^%$a.

    pokaż komentarz
    ObywatelAlfa
  • w..i +4  

    @ObywatelAlfa: Dwa lata więzienia, bo ktoś lubi sobie zapalić inny asortyment niż oferują w kiosku.

    pokaż komentarz
    w..i
  • loge5 +118  

    Dzieci będą dumne z taty jak zobaczą go w TV ;)

    pokaż komentarz
    loge5
  • B0B +112  

    @loge5: Tatę rozpaczliwie wołającego do babci o wstawiennictwo :) haha

    pokaż komentarz
    B0B
  • a.z -2  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    a.z
  • siostranocy +83  

    A najważniejsza w tym wszystkim była czapka. Normalnie +10 do sprawności fizycznej, marnej tak na marginesie.

    pokaż komentarz
    siostranocy
  • Halik +30  

    @siostranocy: przeciez go złapali,

    nie wiesz ile go gonili więc niech sobie posapią ;]

    pokaż komentarz
    Halik
  • hnt +73  

    @siostranocy:
    Policjant musi mieć pełne umundurowanie, w którego skład wchodzi właśnie czapka.

    pokaż komentarz
    hnt
  • Corsen +3  

    @hnt:
    Jako ciekawostkę odnośnie czapek policji, za strącenie policjantowi czapki ( oczywiście umyślne ) możemy dostać naprawdę ładną karę ;-).

    pokaż komentarz
    Corsen
  • gr4chojnice +12  

    @siostranocy: biegnij w pełnym umundurowaniu, z bronią, beznadziejnych służbowych butach i kontroluj czy nie zgubiłeś broni. Później złap 21 letniego szczyla w adidasach, załóż mu dzwignie (jeżeli się nie szarpał to trochę lżej) i wróć z nim do radiowozu. Nie twierdzę, że jest to niewykonalne, ale każdy się zmęczy sprintem, nawet usain bolt na 100 metrów.

    pokaż komentarz
    gr4chojnice
  • BigosInMyHeart +2  

    @siostranocy: przypomnę co może grozić za brak czapki (chociaż to akurat strażnik miejski):
    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,6676272,Prezydent_do_straznika__Gdzie_masz_ch___czapke_.html

    pokaż komentarz
    BigosInMyHeart
  • brigante +135  

    Naoglądał się za dużo filmów.;) Uciekał bo nie miał prawa jazdy... Najwyżej by kogoś przez to zabił...

    pokaż komentarz
    brigante
  • nov3l +32  

    @brigante: Ale jak sam zapewniał, on już tego więcej nie zrobi, więc to się nie liczy...

    pokaż komentarz
    nov3l
  • w77r +18  

    Końcówka filmu. Co oni na tej komendzie hurtownie kołpaków mają ?

    pokaż komentarz
    w77r
  • zisk +1  

    Mówił, że spanikował jak ich zobaczył. Czy sprawa miała by inny charakter jakby reputacja policji była taka jak w Wielkiej Brytanii? Czy zatrzymałby się do kontroli czy na "debila" nie ma już rady?

    pokaż komentarz
    zisk
  • XpedobearX 0  

    @brigante: Ja nie wiem w ogóle na co liczą osoby uciekające. Policja ma teraz sporo środków i trzeba być naprawdę zajebistym kierowcą albo mieć dużego farta żeby im uciec. To nie tak jak na filmach i w grach. A tak by się zatrzymał do kontroli i miałby 500zł + maksymalnie odroczka na prawo jazdy.

    pokaż komentarz
    XpedobearX
  • robercik3c 0  

    @XpedobearX: nawet nie odroczka bo juz to zmienili i teraz tylko jest 500zł i zadnych konsekwencji... chyba za drugim razem jak bez prawka cie zlapia to recydywa i masz wlasnie odroczke ;)

    pokaż komentarz
    robercik3c
  • Purple +3  

    @brigante: hhehe a tak na prawdę to w sumie nie opłaca się posiadanie prawka.. płacisz za kurs 1200zł + zdawanie kilka razy (zawyczaj nie kończy się na 1) załóżmy 3 to tak koło 1600zł się zamknie + mandat który dostał by koleś z prawem jazdy = 1000zł +zabranie prawka i zrobienie nowego +1600zł lub kurs czyli chyba +500zł razem ponad 3k a on tylko 1k :D

    pokaż komentarz
    Purple
  • barteq_g +46  

    Jak widać grójeccy policjanci muszą potrenować wytrzymałość.:)

    pokaż komentarz
    barteq_g
  • s...l +71  

    @barteq_g: Przede wszystkim operator kamery, bo przez cały czas słychać jego łapanie tchu. Nawet w 3:40 jeden z policjantów pyta czy się dobrze czuje =)

    pokaż komentarz
    s...l
  • sztygar +53  

    @steal: Taka kamera swoje kilogramy waży, nie wiemy jak długo policjanci z kamerzystami ganiali się za tym synkiem.

    pokaż komentarz
    sztygar
  • Barca +5  

    I to nie tylko fizyczną ale przede wszystkim psychiczną - na kiepskie bajery :%

    pokaż komentarz
    Barca
  • Volter 0  

    @sztygar: Eee kilogramy, przecież to taka mała ręczna kamerka jest, kilogram to maks pewnie :) .

    pokaż komentarz
    Volter
  • Tobol +15  

    Policjant na miejscu pasażera jakby był troszkę przestraszony podczas pościgu :)

    pokaż komentarz
    Tobol
  • mRzielony +56  

    @Tobol: A skok adrenaliny to waćpan kiedy miał? ;)

    pokaż komentarz
    mRzielony
  • kirpic997 +67  

    @mRzielony:
    jak neta odlaczyli :)

    pokaż komentarz
    kirpic997
  • Ruten +8  

    @Tobol: ciekawe jak ty byś wyglądał z 175 na liczniku na zatłoczonej, wąskiej drodze

    pokaż komentarz
    Ruten
  • rafcze +4  

    @Tobol: Sporo kierowców ma tak, że jak siedzi na miejscu pasażera z przodu to czuje się niepewnie, bo instynktownie chcieliby reagować inaczej niż kierujący. A tu ni kierownicy ni pedałów, nie ma się czego trzymać i czujesz się trochę dziwnie. A przy 170km/h to i bez tego "syndromu" można czuć się dziwnie...

    pokaż komentarz
    rafcze
  • Tobol +2  

    @rafcze, @Ruten: Ale ja nie mówię, że to coś złego, po prostu śmiesznie to wygląda :) I zdaję sobie sprawę, że każdy z nas tak by wyglądał, nawet mimo szczerych chęci zachowania kamiennej twarzy :)

    pokaż komentarz
    Tobol
  • mRzielony +56  

    "ała ała" skur&#%nowi się należał porządny wpie%*@l na miejscu gratisowo, a nie wykręcanie rąk. Takich debili mi nie szkoda, dobrze by było, jakby na drzewie skończył czołówką, przynajmniej na 100% już by nigdy za kierownicę nie wsiadł.

    To powinni traktować jak usiłowanie zabójstwa wręcz imo. "wylądował tyłem na chodniku" a jakby tam stał człowiek?

    Ku%&a no.

    pokaż komentarz
    mRzielony
  • Jaskier +60  

    @mRzielony:
    gdyby nie kamera tvn, koleś by swoje oberwał, jestem pewien :) w obecności kamery policjanci trochę się hamują, wiadomo

    ha, i ciekawa sprawa, koleś ma 21 lat i 9 letnie dziecko :D

    pokaż komentarz
    Jaskier
  • mRzielony +17  

    @Jaskier: A właśnie szkoda. I wątpię by którykolwiek normalny człowiek miał do nich pretensje, gdyby mu z pały przyłożyli. Sam jestem kierowcą, i gdy pomyślę, że ja mógłbym akurat na to rondo wjeżdżać gdy on zjeżdżał z niego pod prąd z chorą prędkością to na prawdę szlag mnie trafia.

    To nie jest jakaś tam luka w znajomości przepisów, czy przekroczenie prędkości o 15 km/h. Ten typ zachował się jak psychol i po czymś takim już nigdy nie powinien wsiadać za kółko, a kilka lat w pierdlu mu się należy co najmniej, bo jezda 170 km/h po mieście czymkolwiek to dla mnie próba zamordowania przypadkowego człowieka na chodniku czy w drugim samochodzie. I zdrowy rozsądek podpowiada ze za takie coś jakiś głupi mandat to jednak duzo za mało.

    pokaż komentarz
    mRzielony
  • Maxxtom -4  

    @mRzielony: A jakby tam przedszkole stało ?

    Ku%&a no.

    pokaż komentarz
    Maxxtom
  • nie_wiem_za_co_mnie_zbanowali 0  

    @mRzielony: Widzisz,problem jest w tym,że za pobicie ten gościu mógłby pozwać policję.Operator świadkiem,materiał dowodowy na taśmie,chłopaki dostaliby wyroki jak nic i do tego dyscyplinarki.

    pokaż komentarz
    nie_wiem_za_co_mnie_zbanowali
  • jaceks +2  

    @mRzielony:
    zaraz by sie gimbusy rozwrzeszczaly ze tak byc nie moze i pewnie go wrobili albo spieszyl sie na porod zony a policja go spalowala . popatrz na inne wykopy

    wykop o tym jak policja sciga takiego morderce , pierdyliard wykopow i licza slupki, odleglosci, interpretuja sobie przepisy ze widac nie bylo niebezpiecznie skoro tak szybko zdecydowal sie jechac a policja powinna za to odpowiedziec bo za szybko jechali za nim

    inny wykop o tym jak pijany morderca zabil motocykliste a jego zone poslal na OIOM, cisza, nikogo to nie obchodzi

    pokaż komentarz
    jaceks
  • Mazoka +6  

    @Maxxtom: się śmiej ale kolo wylądował na chodniku obok publicznego przedszkola(żółty budynek). dobrze ze przedszkolaki nie miały akurat wycieczki. i co, łyso ci?

    pokaż komentarz
    Mazoka
  • qmicha +114  

    i puscili go jakby nigdy nic... dziwne - za 1000 pln nigdzie nie doswiadczysz takiego zastrzyku adrenaliny - moze wartoby zalozyc firme oferujaca 'niezapomniane doznania' ;D

    pokaż komentarz
    qmicha
  • le_vampire 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    le_vampire
  • 4....4 +9  

    @qmicha: Skok spadochronowy w tandemie 600 zł, i też jest sporo adrenaliny. Polecam Żanet Kaleta

    pokaż komentarz
    4....4
  • w1Lku +118  

    Pamiętajcie. Trójka dzieci na karku, pół etatu i już możecie robić rajd przez polskie miasta. Za kraty nie traficie. Polska to piękny kraj!

    pokaż komentarz
    w1Lku
  • Chudy_ +5  

    @w1Lku: i tak i tak nie trafisz za kratki, choćbyś uciekał samochodem przez pół Polski. Chyba że spowodujesz wypadek. Tak to najwyżej do aresztu, a sąd orzeknie grzywnę za popełnione wykroczenia drogowe. Tak, wykroczenia, bo to nie będzie przestępstwo. Nie ma żadnej kary za uciekanie policji.

    pokaż komentarz
    Chudy_
  • Apiross -2  

    @w1Lku: ludzie, przecież on będzie miał sprawę w sądzie. Skąd wiecie jaka będzie decyzja sądu?

    pokaż komentarz
    Apiross
  • Nizki +75  

    Tylko 1000 zł ? Jutro będę zapierniczał po mieście 170 pod prąd, wcisnę jakąś bajeczkę o pracy i dzieciach i wyjdę z uśmiechem po 2 godzinach. Co to w ogóle ma znaczyć. Dożywotni zakaz posiadania prawa jazdy, minimum 10 tysięcy kary żeby się posrał na miejscu, minimum 100 godzin prac społecznych, 3 lata w zawiasach a nie ku^wa 1000 zł!! Za głupie picie piwa jest 100 zł a za zagrożenie zabicia paru osób 1000 zł ? Jeden wielki facepalm dla tego kraju..

    pokaż komentarz
    Nizki
  • Zamszowy_ogorek 0  

    @Nizki: Wlasnie opowiedziales scenariusz http://www.filmweb.pl/film/New+Kids+Turbo-2010-584357

    pokaż komentarz
    Zamszowy_ogorek
  • ibeafraidi +7  

    @Nizki: za okruszki marihuany są większe kary... Posrane prawo...

    pokaż komentarz
    ibeafraidi
  • maciejkelner -5  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    maciejkelner
  • -masakrator- +3  

    @Nizki: Przecież powiedział, że już nigdy nie będzie prowadził. Więc po co mu zakaz skoro sam podjął taką decyzję...

    pokaż komentarz
    -masakrator-
  • M...o +1  

    @Nizki: Tak na logikę, to on i tak nie posiada prawa jazdy. Z czego wniosek że nawet bez prawka będzie mógł prowadzić w przyszłości samochód.

    pokaż komentarz
    M...o
  • Nizki +1  

    @maciejkelner: Masz rację, nie wiem. Ale nie o tym pisałem jakie ona SĄ teraz, ale jakie powinny być dla takich czubków jak ten z filmiku. Dla Ciebie 1000 zł i słowne pouczenie od pana policjanta to wystarczająco za to co zrobił a do czego mógł doprowadzić ten koleś ?

    @-masakrator-: Aaaaa jak powiedział że nie będzie to luz :)

    pokaż komentarz
    Nizki
  • strazpozarna -1  

    @Nizki: dodaj do tego jeszcze to że nie miał dokumentów i to nie jego auto

    pokaż komentarz
    strazpozarna
  • MaNiEk1 0  

    @Nizki: jacy wy wszyscy w Internecie jesteście mądrzy i sprawiedliwi :) 100 godzin prac społecznych, 10k grzywny! zabić go od razu najlepiej

    pokaż komentarz
    MaNiEk1
  • Nizki -2  

    @MaNiEk1: Rozumiem, że dla Ciebie 1000 zł w takim przypadku to aż nad to i wystarczyło pomachać palcem i pogrozić żeby więcej tego nie robił ?

    Dlatego, że prawo jest takie idiotyczne takie rzeczy się dzieją. bo np:
    Znajomy prowadzi firmę i jeździ samochodem służbowym 10 lat bez prawka. Zawsze ma przy sobie minimum 500 zł bo tyle wynosić może mandat za jazdę bez prawka. Oczywiście zakładając że jeździ przepisowo. Do tego numer do znajomych z taxi. W przypadku kiedy go zatrzymają, płaci mandat, dzwoni po dwóch znajomych i jeden zabiera jego, a drugi jego samochód. Przejadą z dwa kilometry i koleś wraca do swojego samochodu. I ktoś mi powie że to prawo nie jest chore ? Zamiast dowalić parę tysiaków mandatu, żeby takie świry srały w gacie to oni mają na to wyje*ane...

    pokaż komentarz
    Nizki
  • MaNiEk1 +1  

    @Nizki: Dlaczego znajomy nie zrobi po prostu prawa jazdy? Ma dożywotni zakaz, czy jak?
    No i jeszcze jedno, zawsze wydawało mi się, że mandaty są kredytowe (czy tam kredytowane) czyli płatne nie do ręki policjantowi, tylko przelewem.

    pokaż komentarz
    MaNiEk1
  • megawatt 0  

    @MaNiEk1:
    Jakby miał sądowy dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów to jego złamanie skończyłoby się zatrzymaniem - jest to bowiem przestępstwo.

    pokaż komentarz
    megawatt
  • eudialit +31  

    Do widzenia. I nie do zobaczenia. - to chyba jest sprzeczne (?)

    pokaż komentarz
    eudialit
  • ByRy +29  

    @eudialit: Widzenie będzie miał w wiezieniu w którym się nie zobaczą. Mam nadzieje że pomogłem

    pokaż komentarz
    ByRy
  • hnt +1  

    @eudialit:
    "Do widzenia" to zwrot grzecznościowy, ma lepszy wydźwięk niż "żegnam". Chyba o to chodziło:)

    pokaż komentarz
    hnt
  • herejon +6  

    @eudialit: Szybko zmienia zdanie

    pokaż komentarz
    herejon
  • itus +62  

    Jeszcze nie wylazł z komisariatu a już mu się cwaniactwo włączyło. Dobrze chociaż, że jest nagrane jak ryczy, nie będzie mógł pochwalić się kolegom jaki to z niego kozak, co psom ucieka po mieście. W takiej małej miejscowości pewnie, każdy drogą szeptaną dowie się o nagraniu i obejrzy.

    pokaż komentarz
    itus
  • raadaar +54  

    Operator kamery ładnie posrany z tyłu siedzi.

    pokaż komentarz
    raadaar
  • DajMinusTemuNaDole +40  

    "Sławny będziesz"-Prorok z policjanta

    pokaż komentarz
    DajMinusTemuNaDole
  • ibeafraidi +17  

    Chyba nowy rekord wykopów bez zakopów :O

    pokaż komentarz
    ibeafraidi
  • maruch +15  

    @ibeafraidi: powiedziałeś i zaraz ktoś zakopie.

    pokaż komentarz
    maruch
  • maruch +4  

    no, mówiłem.

    pokaż komentarz
    maruch
  • ibeafraidi -1  

    @maruch: Jakiś antyfan TVN'u zakopał :P

    pokaż komentarz
    ibeafraidi
  • dupcynger +33  

    ja pierwszy raz proszę pana

    pokaż komentarz
    dupcynger
  • cheslavv +19  

    Jedna wielka porażka policji i całego wymiaru sprawiedliwości. Za nieumyślną próbę zabicia kilku osób gościu dostał mandat nie większy, niż koszt kompletu opon.

    pokaż komentarz
    cheslavv
  • jaceks +11  

    @cheslavv:
    wymiaru sprawiedliwosci tak, policji NIE
    to poslowie-oslowie wymyslaja glupoty a policja nie ma wyboru

    pokaż komentarz
    jaceks
  • cheslavv -2  

    @jaceks: Masz rację, ale nie do końca. Policja w takim przypadku powinna kierować z automatu sprawę do sądu, a nie wypisywać szybki mandat, bo tak wygodniej.

    pokaż komentarz
    cheslavv
  • neib1 +5  

    @jaceks: Spokojnie mogli mu wlepić parę mandatów i nie robić żadnych wyjątków ze względu na rodzinę. Jak ma dzieci to tym bardziej powinien być odpowiedzialny.

    pokaż komentarz
    neib1
  • Moloch99 -1  

    @cheslavv: Ale do niego prokuratura się jeszcze odezwie, m.in. za nie zatrzymanie się na prośbę policji, oraz za spowodowanie zagrożenia życia w ruchu ulicznym. Tyle, że policja, a prokuratura to dwie różne rzeczy. A o końcu sprawy w sądzie i tak się zapewne nie dowiemy.

    pokaż komentarz
    Moloch99
  • cheslavv +1  

    @Moloch99: Mylisz się. Mandat zamyka sprawę.

    pokaż komentarz
    cheslavv
  • tom8823 -1  

    @cheslavv: istnieje coś takiego jak nieumyślna próba?

    pokaż komentarz
    tom8823
  • neib1 0  

    @Moloch99: Proluratura się do niego nie odezwie ze względu na prawo, które zabrania karać dwa razy za to samo. Jeżeli już został ukarany mandatem to nie można go karać dalej. Koniec.
    @cheslavv ma słuszność.

    pokaż komentarz
    neib1
  • b....q +14  

    @credens: On nie jest biologicznym ojcem tego dziecka.

    pokaż komentarz
    b....q
  • ByRy +30  

    @credens: Nie mówił czasem że w Simsach ?

    pokaż komentarz
    ByRy
  • luXyfer +2  

    @mich4l: i przede wszystkim zakaz prowadzenia pojazdów..

    pokaż komentarz
    luXyfer
  • mich4l +2  

    @luXyfer: WIesz, wydaje mi się, że jak ktoś tak jeździ bo zobaczył radiowóz to raczej to nic nie da. Podobnie jest z ludzmi którzy tracą prawko po pijaku.

    pokaż komentarz
    mich4l
  • luXyfer 0  

    @mich4l: w sumie racja

    pokaż komentarz
    luXyfer
  • T.............i +3  

    I czemu za to nie ma więzienia...

    pokaż komentarz
    T.............i
  • k.....a +19  

    @TomekMazowiecki: Bo utrzymanie takiego jednego idioty w więzieniu jest drogie?

    pokaż komentarz
    k.....a
  • T.............i +4  

    @kokaina:
    Kolejny tego państwa problem - więzienia - zamiast robót, prac budowlanych, targania worków na budowie, czy rozładowywania tirów... oczywiście pod ostrą bronią, gdyby któryś zechciał "się zwolnić".

    pokaż komentarz
    T.............i
  • jaceks +3  

    @TomekMazowiecki:
    bo pomniki i klotnie przeciez wazniejsze, co tam ludzkie zycie skoro walka toczy sie o "honor" moznowladcow

    pokaż komentarz
    jaceks
  • odyn88 +10  

    "Prawa jazdy tylko nie mam." - no to przecież tyle co nic! powinni go puścić od razu!

    pokaż komentarz
    odyn88
  • ___marcin___ +10  

    @odyn88: I przeprosić, że tak go przestraszyli, że narobił...

    pokaż komentarz
    ___marcin___
  • c...........o +1  

    Mój brat kupił sobie motor i jeździł tylko z prawem jazdy B no i wpadł ale tylko 500 dostał. Tylko, że on nie szaleje, a zatrzymany został podczas normalnej kontroli. Co ciekawe to jest bez sensu bo i tak szybko zdał na A, a przecież jeśli na skuter nie potrzeba prawa jazdy to jeśli ktoś ma B od dwóch lat to po co ma zdawać na A skoro szkolenie czyli w te kilkanaście (?) godzin nie nauczysz się jeździć, a on zanim wyjechał na drogę to uczył się. Nie lepiej jeśli mamy kat. B abyśmy zgłaszali zakup motoru na policję i otrzymywali specjalną roczną kartę na którym by była zaznaczona data rozpoczęcia przygody z motorem i przez rok od tej daty nie moglibyśmy popełnić żadnych wykroczeń drogowych, a po roku bez zatrzymania otrzymać za darmo kat. B? Po co robić bezsensowne egzaminy i płacić za naukę jak i egzamin. Ludzie zdają na A, a i tak wielu z nich zachowuje się na drodze jakby byli walnięci...

    pokaż komentarz
    c...........o
  • M..............................a +4  

    @corkaszymiego: Bo z tego nie wyciągnie nikt kasy.

    pokaż komentarz
    M..............................a
  • odyn88 +1  

    @corkaszymiego: Jeśli nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze.

    pokaż komentarz
    odyn88
  • PilariousD +21  

    Błagał niczym Biedroń w listopadzie.

    pokaż komentarz
    PilariousD
  • Smyrek3 +16  

    A w bagażniku kg koksu którego nikt nie znalazł :)

    pokaż komentarz
    Smyrek3
  • MerytorycznieNiepoprawny 0  

    @Smyrek3: Spoko, rutynowa kontrola będzie na parkingu policyjnym. :)

    pokaż komentarz
    MerytorycznieNiepoprawny
  • mbrdej +6  

    5:56 "w porzadku, ziom" :)

    pokaż komentarz
    mbrdej
  • relax -2  

    @mbrdej: Tez z tego nie moge. Policja nam sie luzuje

    pokaż komentarz
    relax
  • pauleene +10  

    @mbrdej: Policjant mówi chyba jednak niewyraźnie "w porządku, zielone", ale "ziom" zdecydowanie lepiej brzmi ;)

    pokaż komentarz
    pauleene
  • haqi +5  

    @freqfreq: Zawiadomienie do prokuratory pewnie i tak wpadnie. Myślisz, że tak od razu biorą za kratki, sąd dzień później i do pierdla? :-/

    pokaż komentarz
    haqi
  • scorpix +6  

    jakby sie zatrzymał to by dostał tylko 500 zł.

    Idiota.

    pokaż komentarz
    scorpix
  • luksus2 +5  

    @scorpix: Właśnie, idiota, ja bym chciał pięć stów dostać i to jeszcze od policjanta.

    pokaż komentarz
    luksus2
  • dzoker +1  

    A za wycięcie małego drzewka w naszym kraju bez zezwolenia - 200 tys. zł kary. Nie powinno być na odwrót?

    pokaż komentarz
    dzoker
  • P......n +6  

    Drzewko za wycięcie 200 tys. zł?

    pokaż komentarz
    P......n
  • renom +4  

    @dzoker: Dokładnie wyciąłem ostatnio dęba... Bartek go zwali 200 tys zł za trochę opału...

    pokaż komentarz
    renom
  • albhr +10  

    a auta nie sprawdzili? może miał jakieś fajki lewe lub inny przemyt, bo niby czemu tak uciekał?

    swoją droga typ człowieka, który sprzedałby każdego żeby swoją dupę uratować, nienawidzę takich ludzi jak ktoś ich złapie to nogami się śmieć będzie zapierał i płaszczył zamiast przyjąć to z honorem.

    pokaż komentarz
    albhr
  • Mariusz30 +6  

    Aresztowali samochód.

    :-(

    pokaż komentarz
    Mariusz30
  • r...........b +5  

    "Będziesz sławny!"...

    pokaż komentarz
    r...........b
  • jaceks +5  

    liczcie dalej slupki i mowcie sobie ze was znaki nie dotycza to potem macie takie efekty
    sami cwaniacy JP100% i inne bydlo stadionowe
    wazniejsze pomniki, komisje i afery, lud musi miec igrzyska
    a jak ginie niewinna osoba to nikogo to nie obchodzi

    pokaż komentarz
    jaceks
  • klonmarcin +6  

    - gliniarze nie mają całkowicie kondycji
    - ten odcinek był już powtarzany prawd. piąty raz
    - zbyt mała kara - powinien iść pod sąd za powodowanie zagrożenia na drodze - prawdopodobnie każdy z kim miałby czołówkę przy 170 km/h nie wyszedł by z tego cało, dodatkowo powinien mieć orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych na okres przynajmniej 5 lat - powiecie, że mało - spróbujcie powstrzymać się od prowadzenia samochodu chociaż tydzień to zobaczycie co to znaczy.
    - podsumowując - g... powinno kogoś obchodzić, że ma trudną sytuację - dodatkowo powinno się takiego delikwenta kierować na badania psychiatryczne - bo zdrowy człowiek by się tak nie zachowywał.

    ps. oglądaliście w dalszej części pirata "panią nauczycielkę" jak skomlała?? a potem zaczęła się drzeć na gliniarza??

    pokaż komentarz
    klonmarcin
  • Toxicity 0  

    @klonmarcin: To kamerzysta sapał :p

    pokaż komentarz
    Toxicity
  • freqfreq 0  

    @klonmarcin: A skąd mają mieć kondycję, skoro jeżdżą ciągle w vectrach w fotelach kubełkowych?
    Ochroniarze w marketach i na osiedlach to często też otyłe i starsze osoby.

    "g... powinno kogoś obchodzić, że ma trudną sytuację"
    Zgadzam się w 100%.

    pokaż komentarz
    freqfreq
  • nie_wiem_za_co_mnie_zbanowali -1  

    @klonmarcin: I uważasz że te wszystkie wymienione przez ciebie kary powinna mu dać policja?Nie wiemy jaki był dalszy finał sprawy ale podejrzewam,że materiał dowodowy poleciał do prokuratury,teraz to ich problem.

    pokaż komentarz
    nie_wiem_za_co_mnie_zbanowali
  • grabull +4  

    Zamknąć wszystkie drogi w Częstochowie!

    pokaż komentarz
    grabull
  • lisu_ +26  

    @maskarador: Nie bardzo widać ile biegną. Zresztą nawet Usain Bolt jest zmęczony po 100 metrach.

    pokaż komentarz
    lisu_
  • I..........................o +4  

    @lisu_: NOO RIPOSTA ROKU!

    pokaż komentarz
    I..........................o
  • Kolorowych_jarmarkow +3  

    Dlaczego on nie poszedł do pierdla ?

    pokaż komentarz
    Kolorowych_jarmarkow
  • b...........a +3  

    hm, ciekawe, to za ściągniecie plików z sieci od razu sprawa w sądzie sranie w papiery i bagatelne kwoty odszkodowań, wlot na chatę jak do al kaidy, a tutaj, nic się nie stało, ok zapłać 1000 zł (tez mi kara) i żyj sobie dalej... super super, państwo prawa... w usa po takim pościgu gościu by w mamrze z 5 lat spędził.

    pokaż komentarz
    b...........a
  • midnight +3  

    Dobry dźwięk, chyba przypięli mu mikrofon.

    pokaż komentarz
    midnight
  • D...............n +3  

    Ma 21 lat i troje dzieci?! O_O

    pokaż komentarz
    D...............n
  • koniczynek +3  

    "Od ślimaka go goniliśmy" - tak dyszał jak to mówił, jakby go na piechotę gonili od tego ślimaka ;)

    pokaż komentarz
    koniczynek
  • jawka77 +2  

    na roboty publiczne powinien trafic. papierki zbierac, ulice zamiesc, to by mu wiatr glupoty z glowki wywial

    pokaż komentarz
    jawka77
  • pablito1987 0  

    Powinni mu nogi połamać żeby faktycznie już nie wsiadł za "kółko". Posrany był bo pewnie miał jakieś narkotyki go nawet nie przeszukali... WTF?

    pokaż komentarz
    pablito1987
  • kabzior +3  

    @pablito1987: Naprawdę myślisz że cała akcja od rozpoczęcia pościgu do wyjścia kolesia z komendy trwała 10 minut jak filmik? Bo ja obstawiam że od samego złapania do puszczenia minęło co najmniej kilka godzin. W tym czasie pewnie to zrobili.

    pokaż komentarz
    kabzior
  • pablito1987 -1  

    niecałe 10 minut!

    pokaż komentarz
    pablito1987
  • krisu +2  

    To w końcu ma żonę czy dziewczynę? Albo ma żonę, ale auto pożycza od byłej dziewczyny? Coś tu kręci bo to jakoś dziwnie wygląda

    pokaż komentarz
    krisu
  • edel -3  

    a moze policji nie udało się złapać tamtego i wynajęli jakiegoś typa do odegrania cyrku?

    pokaż komentarz
    edel
  • b....q +5  

    @edel: Według mnie wynajęli także statystów i policjantów, bardzo prawdopodobne.

    pokaż komentarz
    b....q
  • rufin7 +2  

    Co za kraj, ja dostałem 6 pkt karnych do prawka za kolizję moim rowerem z samochodem, fakt, wyprzedzałem na ciagłej...no ale..

    pokaż komentarz
    rufin7
  • Hehe +1  

    za tego t-shirta powinien dostać co najmniej 2x większy mandat ;)

    pokaż komentarz
    Hehe
  • mivipe +1  

    Ile już podobnych sytuacji było w UwagaPirat.. Bez komentarza na takie zachowania na drodze i jeszcze bez prawka :/ Ten mi się odrazu przypomniał.. dostał mniej http://www.youtube.com/watch?v=jUJkfJ_j334&feature=related

    pokaż komentarz
    mivipe
  • kamilztorunia +2  

    koleś jest naprawdę downem. Jeżeli nie ma prawa jazdy wcale, to skończyłoby się na 500 zł mandatu i tyle. A dla policji brawo, że nie zamknęli kolesia i mu sprawy karnej nie zrobili, tylko tysiaka mandatu. Można gadać na policję czasem, ale tutaj uważam, że się po prostu po ludzku zachowali. Ten tysiak i tak kolesia zaboli.
    A swoją drogą ciekawe, koleś ma 21 lat i 9-letnie dziecko? Szybko zaczął.

    pokaż komentarz
    kamilztorunia
  • slakoz -1  

    @kamilztorunia: tysiąć złotych to pewnie w portfelu mial przy sobie. wyraznie widac ze cwaniak, i krew mnie zalewa że nie wytoczyli mu sprawy!

    pokaż komentarz
    slakoz
  • luksus2 +11  

    @rasten: Tak, powtórzcie to jeszcze sto razy.

    pokaż komentarz
    luksus2
  • gryzoon 0  

    To jest żal_PL - ludzie dostają 10pkt karnych i 600zł za 1/10 tych przewinień - za ucieczkę przed policja i niebezpieczną jazdę pod prąd koleś powinien dostać kolegium i przynajmniej 5000zł grzywny + zabrane prawko.

    pokaż komentarz
    gryzoon
  • w..........1 +1  

    @gryzoon: Przecież on nie ma prawojazdy to jak mają mu je zabrać? :p

    pokaż komentarz
    w..........1
  • rskate +1  

    Powinien jeżdzić ostrożniej jak ma żonę troje dzieci i dziewczynę i nie ma prawka :)
    Głupek przyznał się że wiele razy pożyczał auto 1000 zł to śmiech na sali

    pokaż komentarz
    rskate
  • nocnyMark +1  

    "w porzadku ziom" - fcuk co to jest ? koles pod prad, 170 w miesice, na skrzyzowaniach gdzie nie bylo nic widac, praktycznie co kilka sekund zagrozenie i to powazne (z za zakretu wypadac przeciwleglym pasem...) - 1000zl mandatu i uscisk reki prezesa...... a takim co na autostradzie jada >200 zabieraja prawko i kieruja sprawe do sadu... gdzie tu k* rozum i konsekwencja, kto wieksze zagrozenie stwarza ?? ten chlopak za pol roku znowu wsiadzie do samochodu... moge isc o zaklad o te 1000zl. dali by mu sad i tam wyrok w zawiasach to by go nie skrzywdzili (bo dzieci, bo rodzina) a wiedzialby co to konsekwencje czynow !!

    pokaż komentarz
    nocnyMark
  • LightHammer +1  

    Najbardziej żałośni to są w tym wszystkim policjanci i ich naiwność: 21lat, 3ka dzieci, 1/2 etatu, kobieta, żona, dziewczyna itd...

    pokaż komentarz
    LightHammer
  • F........a -2  

    W sumie to bardzo dobrze, że nie dostał wyroku. Zamykać należy tylko tych co powodują wypadki, a nie mogą je spowodować.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz -2  

    @Fyoddeotka: Jakby rozjechał kogoś z twojej rodziny inaczej byś gadał. Koleś wyraźnie nie kontroluje swoich odruchów a to jest natural born killer i potencjalny morderca. Gdzie jest prawo? Pytam się gdzie??????????????????????

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Rozumiem, że wg. Ciebie za każdy stosunek płciowy trzeba do końca życia płacić alimenty, bo dziewczyna może zajść w ciążę.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz -1  

    @Fyoddeotka: Nie popadaj w skrajność i nie porównuj sytuacji nie adekwatnych. Dziewczyna przeważnie chce odbyć stosunek z facetem, jeśli nie chce to jest gwałt - i to jest karane. Jak natomiast idę po chodniku albo jadę po ulicy to raczej moje chęci nie mają nic do rzeczy, kiedy wjechałby taki idiota we mnie z prędkością ponad 150km/h. Zastanów się, zanim coś napiszesz następnym razem.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a +2  

    @slakoz:
    Jaka skrajność? Albo karzemy za popełnione czyny albo karzemy za samo prawdopodobieństwo. Chcesz karać kogoś jak za zabójstwo mimo, że nikogo nie skrzywdził? To zacznij też karać pilotów samolotów za to, że mogą spaść na ziemię (osobiście nie chcę, żeby taki idiota spadł na mnie pędząc 300km/h).

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz +2  

    @Fyoddeotka: OK. To czemu za przekroczenie prędkości dostajesz mandat? Przecież nikogo nie zabiłeś, tylko jechałeś za szybko. Odnosząc się w takim razie do Twojej nomenklatury: Facet na filmie JECHAŁ za szybko (1 czyn - karany), WYPRZEDZAŁ jak wariat (2 czyn - karany), PIERDYKNĄŁ finalnie w krawężnik bo nie opanował samochodu (3 czyn - karany). Dobierz do tego teraz odpowiednie wagi, czyli o ile przekroczył prędkość, gdzie wyprzedzał i w jakim miejscu nie opanował pojazdu. Dodam do tego jeszcze nie zatrzymanie się do kontroli - 4 czyn karany. Mi to wystarczy, żęby gość dostał bana na prawo jazdy dożywotnio. Kara 1000zł jest totalnie niewspółmierna do tego co ZROBIŁ. I teraz - bo widzę że trzeba używać prostego języka - wszystkie CZYNY jakie popełnił wskazują na to iż nie jest to osoba odpowiednia do kierowania pojazdami mechanicznymi na drogach publicznych. Myślę że teraz dotrze do Ciebie w końcu sens - otwórz oczy i przestać pieprzyć głupoty.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a +2  

    @slakoz:
    1. Osobiście uważam że mandaty za przekroczenie prędkości są niesprawiedliwe i mijają się z celem. Limity wyjęte są zawsze z tyłka, bo jak dostosujesz ograniczenie wymalowane na kawałku blachy do aktualnych warunków na drodze? Znaki mogą co najwyżej informować o rekomendowanej prędkości wejścia w dany zakręt, a nie stanowić o bezpieczeństwie na drodze. O to powinien troszczyć się kierowca pojazdu.
    2. Wyprzedzał jak wariat, ale nikomu nic nie zrobił. Co najwyżej co niektóry kierowcy mógłby go oskarżyć o uszczerbek na psychice.
    3. Zabił krawężnik. Za to rzeczywiście powinien zostać skazany (właściciel krawężnika jako oskarżyciel).

    4. Nie wiem czy jest obowiązek zatrzymania się do kontroli przez nieoznakowany radiowóz więc tutaj się nie wypowiem.

    Myślę, że teraz zrozumiesz jak głupi system prawny na siłę forsujesz.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Trafiłeś w sedno. Tylko zupełnie nie rozumiesz co piszesz. Oczywiście że mandaty są niesprawiedliwe, bo ja za przekroczenie o 30kmh dostałbym w normalnych warunkach tyle samo prawie co ten idiota z filmu. Dlatego właśnie uważam, że lepiej zapobiegać niż karać po fakcie. Wiele razy widzi się w telewizji ludzi, którzy stracili swoich bliskich po ktoś czegoś nie przewidział. Dla nich wyrok skazujący mordercę ich bliskich jest mało istotny, bo nie przywróci już życia ukochanej osoby.
    Ciekawe co byś powiedział rodzinom tych, którzy stracili swoich bliskich w wypadkach, kiedy ktoś samochodem wjeżdżał na przystanek autobusowy.
    I gwoli ścisłości: ja też nienawidzę ukrytych fotoradarów, nieoznakowanych radiowozów - chowają się jak psy byle upolować kogoś z ukrycia. Sednem moich wypowiedzi jest, że szczeniak dostał karę absolutnie niewspółmierną do tego co zrobił.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Nie mam co prawda telewizora, bo uważam, że od tego mózg wychodzi uszami, ale przyznaję, że smutne jest jak ktoś zginie.

    Nie sprawi to jednak, że z tego powodu możliwe stanie się utworzenie sprawiedliwego prawa zapobiegającego przestępstwom. Sprawiedliwe prawo karze tylko za popełnione czyny, aby te się więcej nie powtórzyły. Wszystko co jest więcej niż zbędne doprowadzi do skrajnej inwigilacji całego społeczeństwa oraz radykalizacji przestępców. Obecne kary po prostu staną się nieskuteczne, a cywilizacja upadnie w chaosie. Wyobraź sobie szajkę kieszonkowych złodziei gotowych umrzeć za swój łup - co ich powstrzyma? Nic, bo będą tak upodleni bezsensownymi karami jak np. mandat za nie zdjęcie płaszcza w metrze lub więzienie za posiadanie folii aluminiowej, że będzie im wszystko jedno czy zginą.

    Moje postulaty normalnego prawa:
    1. Tylko osoba prywatna może wystąpić w roli oskarżyciela. (brak biurokracji)
    2. Można domagać się kary za wszystko... (wolność)
    3. ...lecz jedynie czyny naganne w danej społeczności zostaną ukarane. (sprawiedliwość)

    To wszystko, więcej nie potrzeba.

    pokaż komentarz
    F........a
  • dachowiec 0  

    @slakoz: Prewencja nic albo nie wiele da. Bezlitosne i upublicznione karanie po wypadku zdziałało by cuda. Przez jednego głupka dostają zbędnego stresa tysiące niewinnych użytkowników dróg.

    pokaż komentarz
    dachowiec
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Wobec Twojego prawa więc:
    1. Raz da się zbudować i - zgodnie z prawem - detonować bombę nuklearną - następnie jakaś osoba prywatna która w wybuchu straci bliską osobę pozwie wykonawcę tego czynu i dopiero zostanie on zakazany - straty w ludziach: powiedzmy kilka milionów ludzi.
    2. Następnym razem ktoś zbuduje bombę wodorową
    3. Następnym razem - bombę konwencjonalną itd.
    Po za tym. Według Twojego prawa będą "cierpieć" kolejne pokolenia, bo wcześniej już ktoś bombę wysadził w centrum warszawy i teraz nie wolno, jacy jesteśmy biedni, demonstracje itd. bo przecież kiedyś było wolno.
    Człowieku weź się opamiętaj albo dostrzeż w końcu głupoty jakie wypisujesz.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Widać, że nie załapałeś, bo nie wystąpi ani pierwsza ani druga opisana prze Ciebie sytuacja.

    1. Sąsiad zawsze może oskarżyć tego co buduję bombę A lub tego co chce ją zdetonować.
    2. Z tym cierpieniem to nie rozumiem co masz na myśli. Że niby proces jednego człowieka miałby ustalać jakiś kodeks, czy co?

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Chyba jednak nie przeanalizowałeś dokładnie tego co napisałeś :)
    Przecież w trakcie budowy bomby jej twórca nikogo nie skrzywdzi, więc o co zostanie oskarżony wg. Twojego prawa? Powiedziałeś żeby karać za czyny, które doprowadziły do czyjejś krzywdy a nie za potencjalne zagrożenie jakie ktoś stworzył, ale jednak nikt poza uszczerbkiem psychicznym nie ucierpiał.
    To w końcu chcesz karać za czyny dokonane czy za próbę wyrządzenia komuś krzywdy? Zdecyduj się :)

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Problem nie leży w tym co mówię, a jedynie w niedoskonałości ludzkiego umysłu między rozdzieleniem tego co obiektywne od tego co subiektywne. Pisząc na temat kształtu prawa idealnego muszę cały czas walczyć sam ze sobą, bo jestem świadom, że ja nie stanowię prawa dla wszystkich, ale jednocześnie mój system wartości z automatu ocenia co jest karalne, a co nie.

    Najprościej opisać to przykładem z bezludną wyspą i trzeba rozbitkami:
    Trzech rozbitków: Andrzej, Bartłomiej i Czesław głosują nad tym czy zabić i zjeść Czesława.
    Wynik głosowania to dwa głosy za i jeden przeciw.
    W takiej sytuacji sądzę jednocześnie, że postąpili dobrze i że postąpili źle.
    Źle, bo nie należy zabijać ludzi, a kanibalizm prowadzi do wielu chorób w tym zarażenia prionami.
    Dobrze, bo na tej wyspie to oni stanowią prawo, a ja nie mam ani moralnego prawa, ani fizycznej możliwości wyegzekwowania mojej opinii na ten temat.

    Podsumowując:
    Ja bym nie dążył do ukarania tej osoby bo wg. mojej moralności nic złego nie zrobiła, z kolei Ty byś dążył do skazania tego chłopaka, a różni nas to, że ja dałbym Ci środki do oskarżenia każdego, ale Ty zabroniłbyś każdemu tak jeździć nawet jeśli ten ktoś robiłby to 100km od Ciebie egzekwując swoją wolę pieniędzmi ze wspólnych (więc także moich) podatków.

    Teraz rozumiesz prostotę tego systemu prawnego jaki i skomplikowanie próby przekazania moich myśli?

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Ale że gdzie ja niby napisałem, żeby ukarać wszystkich na każdym terenie? Za chwilę się dowiem, że jak ktoś na rajdzie albo torze wyścigowym przekroczy prędkość to ma zostać ukarany. Nie.
    Pisałem wyraźnie, że "bohatera" tego filmu za to co ZROBIŁ (stworzył niebezpieczne sytuacje, zagrażające życiu/zdrowiu innych - nawet tylko w kontekście psychiki).
    Nie rozumiem co za różnica też, czy ktoś będzie szalał obok mnie czy 100km dalej. Jeśli będzie narażał życie i zdrowie innych powinien dostać karę, a w skrajnych przypadkach powinno się go obwarować zakazami, jeśli ktoś nie panuje nad swoimi instynktami. To jest bowiem podstawa (dlatego bezludna wyspa jest złym przykładem) działania prawa w naszych czasach. Ze względu na dużą gęstość zaludnienia musimy trzymać się jakichś reguł, bo to nie dżungla, gdzie jak się rozpędzisz na prerii to pierwszego aborygena rozjedziesz po 6 godzinach jazdy z pedałem gazu wciśniętym do ziemi.
    Reasumując: jak w każdym aspekcie naszego życia, zawsze znajdą się tacy którzy myślą inaczej i dlatego nasze relacje są takie bogate :) Oby tylko nie kończyło się to rozjechaniem przez jakiegoś debila :P

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    "Nie rozumiem co za różnica też, czy ktoś będzie szalał obok mnie czy 100km dalej."
    To klucz do poszanowania wolności innych ludzi. Bez dystansu do siebie i własnych wartości dochodzimy do wniosku, że najlepiej jest podbić cały Bliski Wschód (wprowadźmy prawa kobiet), re-kolonizować Afrykę (bo wyżynają się maczetami), ponowić Hiroszimę (za japońską pedofilię), etc.

    Jeśli nie przeszkadzał mieszkańcom miejscowości w której wariował samochodem to też powinien zostać skazany? Nie możemy przesądzać o tym czego chcą tubylcy, bo to oni sami powinni osądzić każde oskarżenie (np. twoje odnośnie tego pirata).

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Zrób w takim razie referendum, czy ludzie tamtej miejscowości zgadzają się na to, aby osoby bez prawa jazdy przejeżdżały przez ich miejscowość z prędkością 140km/h, okazyjnie wypadając z drogi, czasem na chodnik, czasem na trawę, czasem w ścianę jakiegoś budynku, np. szkoły lub przedszkola. Naprawdę ciężko zgadnąć jaki byłby wynik sondy... :)

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Gdybyś zrobił takie referendum mojej miejscowości Ty byś się zdziwił. Sporo ludzi jeździ po pijaku (mi raz ktoś rozwalił samochodem płot - wtedy poszło parę przekleństw), czasami bez prawka i nikomu to nie przeszkadza na tyle, żeby iść z tym do sądu. Naprawdę, nie oceniajmy wszystkich według własnych kryteriów.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Żeby iść z czymś do sądu to w Polsce nie każdemu się chce. Machina biurokratyczna w naszym kraju jest daleko posunięta. Ale prawo powinno ludzi chronić, a nie dawać możliwość dochodzenia swoich praw przed sądem. Ja na tą sytuację patrzę z innego punktu. Mam dzieci. I jeśli ktoś bez prawa jazdy, uciekając zrobiłby krzywdę mojemu dziecku to żadna kara dla tego człowieka po fakcie nie byłaby dla mnie znacząca. Uważam, że prawo powinno być tak skonstruowane, żeby zapobiegać takim przypadkom. Możliwość pójścia do sądu po fakcie ma nawet teraz każdy z nas, ale są sytuacje kiedy jest to bezcelowe bicie piany i rozdrapywanie ran, które powinno się leczyć. Masz teraz kodeks cywilny, masz konstytucję. Ale tu cała debata toczy się o to, co zrobić żeby nie dochodziło do takich sytuacji.
    Co do oceny wg. własnych kryteriów - przecież robisz to samo, tylko masz inny system wartości niż ja. Problem jest taki, że jakiś system wartości trzeba przyjąć i zawsze będzie on subiektywny - nieważne jak bardzo będziesz się starał.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    "Ale prawo powinno ludzi chronić, a nie dawać możliwość dochodzenia swoich praw przed sądem."
    Błagam, zrozum że prawo ma karać, a nie zapobiegać. Zapobiega sama myśl o karze po popełnieniu zbrodni, a obecne prawo definiuje jedynie kto jest przestępcą, a kto nie. Ludzie najzwyczajniej w świecie to olewają lub wypierają się tego jak faktu, że alkohol, kofeina i nikotyna to też narkotyki.

    "Co do oceny wg. własnych kryteriów - przecież robisz to samo, tylko masz inny system wartości niż ja."
    Tak, robię to samo, ale także pozwalam żyć innym tak jak chcą, przez co ja sam mogę żyć tak jak chcę (żyć w świętym spokoju, bez wojen, bez mafii narkotykowych i urzędników państwowych wchodzących na prywatną posesję jak do siebie).

    "Problem jest taki, że jakiś system wartości trzeba przyjąć i zawsze będzie on subiektywny - nieważne jak bardzo będziesz się starał."
    Problem jest taki, że mój 'system wartości' z powodzeniem można przeszczepić wszystkim ludziom na Ziemi, a jeśliby spróbować z Twoim to nazajutrz ludzkość by się wybiła gołymi rękami. Pomyśl o swoim dziecku - o tym, że któregoś dnia może nietrzeźwe chcieć wrócić do domu. Jeśli będzie jechać wolniej niż normalnie to zainteresuje się nim drogówka. Będzie więc jechało tak jak zwykle 90 km/h pomimo gorszej koordynacji. Twoje prawo w tym przypadku powoduje jawnie niebezpieczną sytuację. Według mojego założenia w każdej miejscowości prawo byłoby inne (ale jednocześnie oparte na tych samych filarach) przez co prawo samo w sobie dużo szybciej dostosowywałoby się do coraz szybciej galopującego postępowi technicznemu.

    Napisałem 'system wartości', bo ciężko racjonalne myślenie nazwać systemem wartości.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Wracając w takim razie do Twojej wcześniejszych wypowiedzi, wg. Twojego prawa gość z filmu nie zrobił nic złego, bo nikomu nic się nie stało. Twój system prawny wyzwoliłby w ludziach swobodę działania, bez kar, bo przecież każdy polak to Kubica na polskich drogach (a jak pokazuje życie, nawet jemu zdarza się popełnić błąd). Nie można ludziom pozwolić tak jakby tego chcieli do końca, muszą być reguły, nawet pryncypialne co do których należy się dopasować albo jechać do dżungli i żyć w dżungli wg. prawa dżungli.
    Nie rozumiesz zupełnie co piszę, więc nie twierdź że wg. mojego światopoglądu ludzkość by się wybiła, bo u mnie są prawa i reguły gry, u Ciebie za to jest wolna amerykanka do momentu w którym nic nikomu nie zrobisz. Więc nawet jak wejdziesz w zakręt 100km/h na godzinę, nie opanujesz samochodu, wpadniesz na przystanek ale nikomu nic nie zrobisz to sprawy nie było. Przecież to jest absurd.
    Generalnie: obstawiam zdecydowanie za tym, żeby kary były tak dotkliwe jak się tylko da, aby działać na ludzką wyobraźnię. Bo jeśli nie ma takiego bodźca, to wtedy do głosu dochodzą instynkty i wtedy dochodzi do mordów/gwałtów itd. Polecam kilka książek poczytać z gatunku social-sf, albo jeśli coś lekkiego to pierwszy z brzegu był serial pt. Jerycho. Tam właśnie bardzo ładnie pokazano, co się dzieje ze społeczeństwem, które przestaje czuć bat nad głową w postaci państwa i prawa. Oczywiście nic nie jest idealne, ten film też prezentuje pewien punkt widzenia, ale absolutnie nie chciałbym żeby mi ktoś coś wszczepiał - tak w ogóle to stwierdzenie o przeszczepianiu ludzi Twoich uniwersalnych idei brzmi jakoś tak totalitarnie i mi się to bardzo nie podoba :)

    pokaż komentarz
    slakoz
  • F........a 0  

    @slakoz:
    Zauważ, że jest moje prawo (oparte na moim systemie wartości) i Moje prawo (same fundamenty). Owszem, uważam, że skoro nic się nie stało to w Fyoddeotkowie nie powinien zostać ukarany, ale nie upieram się, że w Slakozowie również powinno to ujść na sucho.

    Państwo to wspólnota ludzi, a nie system niewolniczy i nie trzeba konstruować żadnych batów, a tekst o wszczepianiu idei miał za zadnie pokazać, że twój system myślenia upadnie gdy zabraknie kluczowego czynnika - Ciebie, mój już nie koniecznie, gdyż już występuje coś podobnego w trochę mniejszej skali i nazywa się to krajami.

    pokaż komentarz
    F........a
  • slakoz 0  

    @Fyoddeotka: Chyba doszliśmy do sedna w końcu :) Ja jestem za batami - uważam że inaczej się nie da. Uważam, że w społeczeństwie bez batów nie dałoby się bezpiecznie funkcjonować.
    Co do mojego zabraknięcia i upadku systemu - no cóż... to chyba temat na zupełnie inny wątek.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • slakoz +1  

    Ja mam w nosie takie prawo! Szczeniak dostał tylko mandat 1000zł i ZERO dalszych konsekwencji! Za coś takiego powinien dostać dożywotni zakaz jazdy autem. To ja jak przekroczę prędkość o 20km/h dostaję w czapę 400zł i masę punktów i nikt mnie nie pyta o dzieci i zarobki, a taki imbecyl który mógł zabić ludzi na chodniku wychodzi z kwitem na 1000zł tylko?!?!?!?! Do tego tłumaczenie: wiek 21lat i ma 9 letnią córkę?! I przy trójce dzieci ma 1300zł na rękę?! Mam w dupie takie prawo!

    pokaż komentarz
    slakoz
  • renom -1  

    @slakoz: Z ust mi to wyjąłeś. Chociaż z tym dzieciakiem 9 lat to możliwe ,że to z innego związku... Żona w końcu może być starsza ;)

    pokaż komentarz
    renom
  • w..........1 0  

    @slakoz: Jezdził bez prawa jazdy więc teraz jak by dostał zakaz prowadzenia pewnie bardzo by się przejął.
    A z tymi dziećmi to rzeczywiście coś bardzo dziwne to wszystko...wychodzi że ma żone+dziewczyne+3dzieci (9,5,4 lat).

    pokaż komentarz
    w..........1
  • slakoz 0  

    @wwwGrzesiek1: Gdyby dostał zakaz prowadzenia aut, to (o ile ustawa przewidziałaby taką sytuację, teraz na pewno nie ma takiego prawa) w momencie złapania znowu bez prawka sprawa karna, pozbawienie wolności nie wiem, cokolwiek, kurcze przecież takim ludziom trzeba przynajmniej próbować przemówić do rozsądku.

    pokaż komentarz
    slakoz
  • Saeglopur 0  

    Co za żałosna forma -> jakoś powinny być rejestrowane treningi policjantów, bieganie + sports tracker chociaż

    pokaż komentarz
    Saeglopur
  • teleimpact 0  

    Misiaczki z CB, utrapienie kierowców ;p

    pokaż komentarz
    teleimpact
  • kwantl 0  

    Nasze dzielne tajniaczki wykazują nie tylko kiepską kondycję ale i dziecinną naiwność. Łyknęli ten cały teatrzyk bez cienia wątpliwości.
    O ile oczywiście to wszystko nie jest reżyserowane...

    pokaż komentarz
    kwantl
  • marler 0  

    1. Policja dlugo ledwo dysze :D
    2. Kolo ma fuksa ze tvn24 bylo normalnie nie bylo by tak lajtowo. No i mam nadzieje ze fure i gacie mu przetrzepali + patyk normalnie robia to w duzo lzejszych sytuacjach.
    3. Tak jak wyzej napisano koles mogl specjalnie tak grac bo mial duzo wiekszy ciezar na sumienio ktorego pozbyl sie po drodze / nie znalezli bo nie potraktowali tego jak zwykle wtedy jest zwyciezca, a nie przegranym (i moze tak wyjsc calo na dzielnicy hehe wywalilem kilo przez okno na przedostatnim zakrecie i po komendzie od razu pobieglem poszukac ;))

    pokaż komentarz
    marler
  • wojtak 0  

    muzyczka i tak najlepsza.. ;)

    pokaż komentarz
    wojtak
  • pefutbol +1  

    nie możność wyrobienia prawa jazdy przez 10 lat

    pokaż komentarz
    pefutbol
  • slakoz -1  

    @pefutbol: zakaz w ogóle ubiegania się o prawo jazdy plus badania psychologiczne co miesiąc

    pokaż komentarz
    slakoz
  • worldmaster -1  

    6:24 - czy to muzyczka z "partyboya" (jackass) ? :)

    Anyway, dlaczego ten policjant na początku tak strasznie sapie? Przecież przechodzą jakies testy, co nie? Dyszy jakby sprintem przebiegł 10km przynajmniej O_o

    pokaż komentarz
    worldmaster
  • doskonale +1  

    @worldmaster: To chyba operator kamery :)

    pokaż komentarz
    doskonale
  • Bednar 0  

    Ktoś trafnie skomentował pod filmem na YT, że za skręta idzie się za kraty, a za takie coś mandat. Kraj absurdów.

    pokaż komentarz
    Bednar
  • rar 0  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    rar
  • bzooora 0  

    Maks 1000zł? Punktów karnych zero, bo nie ma prawka? I pyk do domciu. Czyli pościg mógł trwać trzy godziny i byłyby takie same konsekwencje? Na trzypasmowej drodze mam ograniczenie do 50/h, pojadę 105 to dostanę 500zł. i 10 punktów karnych. Ku, k, k... Świetny przykład daje Policja, ustawodawcy itd. Lepiej walić w ch*** niż być uczciwym. Z tego co kojarzę ze słynnych programów pokazujących pościgi w USA, to za takie numery idzie się na parę lat do paki. A podczas odsiadki kopie rowy.

    pokaż komentarz
    bzooora
  • MerytorycznieNiepoprawny 0  

    Przed oczami miał pewnie obraz siebie w pierdlu, więc coś jednak myśli, szkoda, że po fakcie.

    pokaż komentarz
    MerytorycznieNiepoprawny
  • 5zielu5 0  

    @MerytorycznieNiepoprawny: Myśli? Nawet na koniec podsumował swoje myślenie: "Do widzenia i nie do zobaczenia". Niech się zdecyduje :) Najlepsze jest to, że w radiowozie mówił, że pożycza już samochód od jakiegoś czasu, nie mając prawa jazdy. Krótko mówiąc: debil pełną gębą. Mam nadzieje, że prokuratura się nim zajęła.

    pokaż komentarz
    5zielu5
  • etherway 0  

    dalsza część materiału- przesłuchanie

    pokaż komentarz
    etherway
  • P..d -1  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    P..d
  • hardanger -1  

    starszy pościgowy jak się zdyszał :)
    chyba musiał później ze 2 dni wolnego wziąć

    pokaż komentarz
    hardanger
  • kabzior +12  

    @opilec: Zobaczymy czy Ty taki będziesz kozak w kajdankach z wykręconymi rękoma.

    pokaż komentarz
    kabzior
  • opilec +3  

    @kabzior: Oczywiście, że nie. Napisałem tylko to co w pierwszej myśli mi do łba przyszło, jak usłyszałem to pytanie.

    pokaż komentarz
    opilec
  • przem312 -1  

    Rozpędzić 406tke do 175 km/h? I to w terenie zabudowanym? Przecież to pasa startowego do takiej prędkości potrzebuje.

    pokaż komentarz
    przem312
  • DoolaK -1  

    1000zł za taka akcję?!?!?!?!? Też narobię dzieciaków i będę się rozbijać...

    pokaż komentarz
    DoolaK
  • dimian -1  

    Czasem żałuje że tam są kamery... tak by dostał takiego kopa w dupę że by już do auta nie wsiadł.

    pokaż komentarz
    dimian
  • ligus -1  

    Jak mawiał klasyk, Polska to dziki kraj.

    pokaż komentarz
    ligus
  • Pokywww -1  

    W 1:30 słychać "skur...wysyn"?

    pokaż komentarz
    Pokywww
  • AntekGuma -1  

    To są jakieś jaja. Dlaczego policja ukarała go mandatem, a nie skierowała sprawy do sądu? Gościu cały czas kłamie, zmienia zeznania co pięć minut. Twierdzi, ze ma 21 lat i troje dzieci w tym jedno 9 letnie? To co zaczął w przedszkolu? Chłoptaś z Grojca i pewnie to wszystko wyjaśnia. tatuś dziany i ma znajomości z komendantem.

    pokaż komentarz
    AntekGuma
  • Pappenheim -2  

    Nieźle nam tu reprezentuje Częstochowę.....

    pokaż komentarz
    Pappenheim
  • misiuplus -2  

    Mamo !!! :D

    pokaż komentarz
    misiuplus
  • onlajf -2  

    Ałaaaaaaaaaa!!!

    pokaż komentarz
    onlajf
  • emixel -2  

    ciekawe gdzie wyrzucil narkotyki po drodze :D:D

    pokaż komentarz
    emixel
  • Camper -3  

    Policjanci są bez formy- kompletnie- WSTYD!

    pokaż komentarz
    Camper
  • tukidydes -3  

    1:25 brakuje jeszcze Horatio Caina i słynnego "Wont get fooled again".

    pokaż komentarz
    tukidydes
  • aifeme -3  

    Policjanci są tak zasapani jakbym gonili go na pieszo:)

    pokaż komentarz
    aifeme
  • danielo86 -3  

    nie wiem co gorsze, 1000 zł mandatu, czy taki wstyd na osiedlu...

    pokaż komentarz
    danielo86
  • mareq83 0  

    @danielo86: jedno i drugie to za mała kara!!

    pokaż komentarz
    mareq83
  • dndccss -2  

    1300zł na rękę i trójka dzieci. Polska B motzno.

    pokaż komentarz
    dndccss
  • j........s -2  

    @dndccss: 21 lat i najstarsze dziecko ma 9 ? LOOOOL.Cos mam ze sluchem chyba.

    pokaż komentarz
    j........s
  • kropka89 -4  

    21 lat, 3 dzieci, najstarsze 5 lat czyli szybko zaczal :D chyba ze to nie jego :]

    pokaż komentarz
    kropka89
  • p..........s -4  

    policjant przeklął a przecież przeklinanie to przestępstwo karane niemałą grzywną

    pokaż komentarz
    p..........s
  • madtrexx -4  

    Córka ma 9 lat, no no mały zboczeniec..

    pokaż komentarz
    madtrexx
  • ___marcin___ -4  

    W samochodzie podaje wiek: 21 lat.
    Na komendzie mówi, że ma 2...3 dzieci w wieku syn 5 córka 4, starsza córka 9.
    Wcześnie zaczyna dzieci produkować...

    pokaż komentarz
    ___marcin___
  • maciejkelner -7  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    maciejkelner
  • 5.h +6  

    @marcin: Wcześniej jeszcze mówi, że ma dwoje dzieci i trzecie w drodze więc ta 9 letnia dziewczynka to nie jego tylko, żony.

    pokaż komentarz
    5.h
  • psyfox -5  

    0.57 młody gliniarz ma mine naprawde wydyganego.

    pokaż komentarz
    psyfox
  • misiakx3 -8  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    misiakx3
  • par-in-parem-non-habet-imerium +3  

    @misiakx3: Miłego srebra :)

    pokaż komentarz
    par-in-parem-non-habet-imerium
  • ludekx3 -7  

    [komentarz usunięty]

    pokaż komentarz
    ludekx3
  • DajMinusTemuNaDole +1  

    @ludekx3: Spam up.

    pokaż komentarz
    DajMinusTemuNaDole
  • pr0h4x0r -6  

    Kondychę, to ten policjant ma wspaniałą. Zadyszka coś nie może mu przejść :p

    pokaż komentarz
    pr0h4x0r
  • m..u -7  

    Miał 12 lat jak mu się dzieciak urodził ? WTF ?!

    pokaż komentarz
    m..u
  • batman666 -7  

    poco go psiarnia scigala, mogl sie z kims zderzyc i spowodowac korki

    pokaż komentarz
    batman666
  • SOMH -8  

    Niezły jest, 21 lat i 3 dzieci w tym najstarsze 9 lat :-)

    pokaż komentarz
    SOMH
  • b....q -1  

    @NieruchomyPoruszyciel: Też mnie denerwują takie komentarze, ale pisać każdy może to co chce.

    pokaż komentarz
    b....q
  • kabzior +4  

    @cnsik: Taka jest procedura prowadzenia człowieka w kajdankach który uciekał. Jest jeden, dwóch funkcjonariuszy, realia sytuacji takie jakie są, koleś był na tyle głupi że uciekał autem pod prąd a potem na pieszo, skąd wiadomo czy mu do łba nie strzeli znowu uciekać. A w takiej pozycji na pewno mu nie strzeli.

    pokaż komentarz
    kabzior
  • kabzior +5  

    @cnsik: Może mogli, może nie, ale gdyby koleś zaczął uciekać, albo np kopnął funkcjonariusza i zrobił mu krzywdę to nie wiem czy tłumaczenie "chcieliśmy go potraktować delikatniej" by się sprawdziło. Delikatnie to mogą staruszce pomóc przejść przez jezdnię a nie przestępców łapać.

    pokaż komentarz
    kabzior
  • ibeafraidi +8  

    @darkelf: CZEMU zepsułeś rekord? -.-

    pokaż komentarz
    ibeafraidi
Otomoto.pl