@Tomasz_zakopane: Raczej ten towar ci sprzedaje pan kapitalista i typ calkiem prawicowy w filozofii i pogladach, nie przepadajcy za zwiazkaami zawodowymi w swej fabryce i koncepcją mieszkania jako prawa człowieka :)
Nie kazdy kraj jest tez gotowy na takie rozwiazania. W takiej bogatej Norwegii to maja juz przy budynkach mieszkalnych na parkingach domyslnie stacje ładujące a i na ulicach niemal co drugie auto to jakas Tesla
ale bez dopłat to elektryki wcale nie są porównywalne kosztowo ze spalinówkami (np. w Toyocie plug-in vs nie-plug-in na tym samym modelu to różnica 30-40% wartości samochodu),
Więc ani nie jest tanio (j/w), ani nie jest wygodnie (w 5 minut nie zatankujesz samochodu w trasie) - więc nie wiem skąd bierzesz swoje argumenty.
Elektryki kosztują podobnie i są znacznie tańsze w eksploatacji. A tu porównanie leasingu RAV4 i modelu Y. A koszty eksploatacji 2 razy niższe. A i tańsze ubezpieczenie. A skąd biorę? Z 6 lat eksploatacji, dwa nowe elektryki kosztują mnie tyle, co samo paliwo do
Komentarze (17)
najlepsze
Może kiedys jak beterie będą inne lepsze to ludzie sami zdecydują
Miało być zielono a wykopanie ponad 226 ton urobku skalnego maszynami na ropę aby uzyskać akumulator na 1 auto to jakaś utopia
Raczej ten towar ci sprzedaje pan kapitalista i typ calkiem prawicowy w filozofii i pogladach, nie przepadajcy za zwiazkaami zawodowymi w swej fabryce i koncepcją mieszkania jako prawa człowieka :)
Pieprzysz farmazony. W większości krajów nie ma żadnych dopłat. Masz nawet wrzucałem porównanie modelu 3 z gołą Corollą, która wychodzi znacznie drożej.
https://wykop.pl/wpis/75180629/moj-wpis-nieoczekiwanie-poszedl-w-gorace-porownani
Co do cen w Toyocie. RAV4 kosztuje 10k więcej xD
Elektryki kosztują podobnie i są znacznie tańsze w eksploatacji. A tu porównanie leasingu RAV4 i modelu Y. A koszty eksploatacji 2 razy niższe. A i tańsze ubezpieczenie.
A skąd biorę? Z 6 lat eksploatacji, dwa nowe elektryki kosztują mnie tyle, co samo paliwo do