Zwężanie ulic w Łodzi. Wydział Kształtowania Środowiska tłumaczy dlaczego
Miasto nie jest jedynie dla samochodów, ludzie mają prawo czuć się bezpiecznie wychodząc z mieszkań, a szanujące się duże europejskie miasto powinno to im gwarantować.
Poludnik20 z- #
- 32
- Odpowiedz
Komentarze (32)
najlepsze
@dafto: skończy się tak samo jak poprzedni eksperyment. Ludzie pracują wszędzie i mieszkają wszędzie. Te kilka miejsc pracy i dziesięciu rowerzystów dojeżdżających kilka ulic dalej do pracy nie uratują świata.
Coraz słabiej.dochodowe prace sa coraz dalej od domu. A cena paliwa, nawet i bez tych obostrzeń ekologicznych przecież i tak by wzrastała. Czeka nas jeszcze kilka poważniejszych wstrząsów społecznych, zanim duże kraje wprowadza dochód
Ja słyszałem że jest trend palenia urzędników na stosach, przyszedł do nas z Afryki, ciekawe czy byliby zadowoleni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No to potem się srają że dla aut które są naturalnym użytkownikem drogi nie ma miejsca i trzeba je odstrzelić.
@LDZ Zmotoryzowani Kostrzewianie: przy niskim krawężniku chodnik i tak jest zasrany parkującymi samochodami, więc nie mam pojęcia gdzie ten jarosław z krzysztofem chcieliby wjechać na chodnik by przepuścić karetkę.
Futurama - projekt miasta z 1939 roku to pieśń przeszłości i już dawno wiele razy udowodniono, że jest bez sensu. Auto do miasta się średnio nadaje. Głównie rowery i komunikacja miejska. Dojazd wszędzie autem to na wsi jest najwygodniejszy.
Powoli Polska goni mądrzejszych i wprowadza rozwiązania prospiesze. Duża zmiana o dziwo zaszła za PiS. Np. zakaz tworzenia przejść beż sygnalizacji przez 2 pasy w tym samym
@elineusz: Powiedz to rodzicom małych dzieci xD