Myślałem, że będzie większa tragedia, że każda będzie jechała jak jej się podoba, a tutaj prawie to samo co i z pojedynczą. przypomniały mi się czasy klocków lego i układu kierowniczego z technics... Nie sprawdzałem jak to jest na większej liczbie przyczepek.
@viverti: to zależy od tego jak blisko siebie masz punkty obrotu i ile. To warunkuje jaki masz próg istotnej zmiany przy skręcaniu kół (czy aby dokonać znacznej zmiany kierunku cofanej przyczepy trzeba niewielkiego czy dużego skrętu kół). W przypadku samochodu osobowego z przyczepką są takie dwa - jeden na haku i drugi na przednich kołach - są zwykle dość blisko siebie. Mimo to nie jest to dosyć trudne rozwiązanie - trzeba
Komentarze (17)
najlepsze
Proszę ja Ciebie bardzo :) zawracanie ciężarówką nad przepaścią
http://landtrain.net/files/cache/862389270fee4ca9132343b2d3526eb4.jpg
Mi ani razu się nie udało cofnąć po łuku osobówką z małą przyczepką bagażową. Za to później z dużą przyczepą ciężarową robiłem co chciałem.