:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

  •  

    pokaż komentarz

    Dziękujemy za ostrzeżenie, mieszkając na południu wezmę Twoją opinię pod uwagę!
    A tak poważnie to co według Ciebie ma zrobić PLAY? Zajechać tam autem i po prostu ściąć ich nadajnik? Takie biadolenie, że mają w dupie klienta jest nudne, takiej sprawy nie da się praktycznie załatwić "od tak", dlatego też marudzenie i ostrzeganie przez nimi jest dla mnie głupie.
    Jeżdze po całej Polsce i ani razu nie miałem większego problemu z zasięgiem, w niemczech, czechach, hiszpanii gdzie zdarzyło mi się być też nie miałem jakichkolwiek problemów.
    A odnośnie mieszkania przy granicy to z każdą siecią zdarzają się problemy, przecież nie da się ustawić nadajników idealnie, by nadawały tylko do granicy naszego kraju.
    Problem taki jak Ty mają też użytkownicy wszystkich sieci, nie jesteś jedyny.

    •  

      pokaż komentarz

      @chomik3: Powinien pozwolić mi zerwać umowę. Telefon mogę im oddać.

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: Używany? Na jakim świecie żyjesz? Jako iż oni nie sprzedają telefonów używanych to jest dla nich nic nie warty.

    •  

      pokaż komentarz

      @chomik3 @panstraszny : W tej sytuacji Play powiniene zgodzić się na rozwiązanie umowy, bez naliczania kary. Skoro Play przestał być w stanie świadczyć usługę na obszerze w którym abonent korzysta to Play się nie wywiązuje z obowiązku zapewnienia łączność\ci a nie klient. Ciekawe co ty zrobisz z umową podpisaną na x czasu kiedy druga strona nie wywiąże się z swoich obowiązków a będzie Ci naliczała opłatę abonamentową?

      @gorylmen jedyne wyjście do skonsultować się z UKE i rozwiązać umowę z winy Play. Nie polecam robienia tego bez wcześniejszej konsultacji, bo Polsie prawo faworyzuje firmy i jak czegośnie napiszesz, lub zapomnisz o kropce w odpowiednim miejscu to może się to obrócić przeciwko Tobie.

    •  

      pokaż komentarz

      @GeraltRedhammer: Osobiście założyłbym na czas określony drugi numer telefonu, a potem ustawiłbym opcję przekierowania z mojego normalnego numeru do tego drugiego. Potem domagałbym się oczywiście zwrotu kosztu przekierowywań oraz obniżenia opłaty abonamentowej.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

  •  

    pokaż komentarz

    Problemy Playa na południowo wschodniej granicy są powszechnie znane. Jakiś ukraiński nadajnik zakłóca Play i to jest cały problem. UKE już próbowało coś zdziałać w tej kwestii jednak tamci jak widać mają to w poważaniu.

    Ja nie wiem tylko z jakiej racji chcesz rozwiązać umowę. Za to należy się rekompensata w abonamenie po złożeniu odpowiedniego pisma, ale nie możliwość jej darmowego zerwania.

    Poza tym dochodzą słuchy, że przy feralnej granicy można korzystać z sieci Orange za pomocą karty Playa, przez co nadajniki Plusa (które ustawiłeś sobie oczywiście na sztywno ;) ) powinny być mniej obciążone.

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny: No nie wiem czy to wina nadajnika skoro mieszkam dobre 150 km od granicy i mam podobne problemy i to dobiero od przelomu roku. W mieszkaniu niezaleznie od telefonu gubi zasieg albo jedna kreska podobnie jest nawet w altance dzialkowej. 4km od centrum miasta. Czesto wyswietlacz mocy sygnalu oszukuje. Oblokowuje telefon pokazuje 3 kreski - w ciagu 30s traci zasieg. Chyba sie wkurze zażądam wizyty technika, który zmierzy moc syganłu po czym zerwę umowę z winy operatora

    •  

      pokaż komentarz

      @leon-san: Odpowiednio silny nadajnik może ;). Ja będąc w Bieszczadach łapałem węgierskie sieci komórkowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny:

      Wow. Z tego co pamiętam z zajęć to zasięg GSMu wynosił maksymalnie 30 km w promieniu...

    •  

      pokaż komentarz

      @leon-san: taaa, zejdź do piwnicy, zamów technika na pomiar, i zerwij umowę z winy operatora ;D Widziały gały co brały.

    •  

      pokaż komentarz

      @adios: Nie wiem jak jest teoretycznie. Faktycznie na starym Siemensie bez 3G łapałem węgierską sieć komórkową. Jedna pojawiała się dosyć często, druga okazjonalnie. Kiedyś na Telepolis był nawet wątek jak ludzie łapali nadajniki z dość dużej odległości;)

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny: Z jakiej racji? Umowa dotyczy świadczenia usług telekomunikacyjnych, a jakość tych od Play jak widać znacznie odbiega od standardów. Rażące naruszenie umowy jest podstawą do jej zerwania.

    •  

      pokaż komentarz

      @hansix: Z racji trzeciego akapitu mojej wypowiedzi, dzięki czemu Play świadczy usługi telekomunikacyjne nawet przy przeciążonych nadajnikach Plusa.

    •  

      pokaż komentarz

      @charles-gregoire: przeczytaj jeszcze raz po czym walnij sie mocno w glowe . moze zacznie dzialac. Nigdzie nie napisalem iz przeszedlem dopiero do Play, tylko ze problemy sa od pewnego czasu. Bo zasieg prezedtem był bezproblemowy. S skoro jest problem przy kilku modelach komorek to wina operatora.

  •  

    pokaż komentarz

    Kazdy czlowiek ktory niszczy zlodziejskiego playa zasluguje na szacunek i duze piwo, powinni zamknac ten smietnik juz dawno

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Dlaczego tak sądzisz?

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: opisywalem juz sto razy jakie praktyki stosuje play, nieuczciwe naliczanie kar umownych, firmy windykacyjne , straszenie sadem , to jest nieuczciwa firma i wszystkich przestrzegam przy kazdej okazji- wezcie telefon u renomowanego operatora czyli orange tmobile lub plus- u nich sie tez zdarzaja wpadki ale mimo wszystko sa nastawieni prokliencko a nie w taki sposob zeby za wszelka cene wyciagnac pieniadze, dla mnie to firma krzak

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Dziwne, ale od 2 lat jestem w play i nie mam z nimi żadnego problemu. Tak samo jak brat, jego żona, moja mama i młodszy brat, nikt z nas nie narzeka na play :P Może to zależy na kogo sie trafi...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: problemy sie zaczna jak bedziesz chcial rozwiazac umowe albo spoznisz sie z platnoscia albo cokolwiek

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Podpisując umowę zgadzasz się na zawarte w niej zapiski - i tam jest zawsze o karze, ktorą się płaci przy wcześniejszym zerwaniu umowy...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: powiedzmy, ale prawo reguluje wysokosc kary i to ze powinna byc proporcjonalna do ilosci pozostalych miesiecy a nie naliczac 1300 zl za nie zaplacona ostatnia fakture i za to wlasnie play dostal kare od UKE

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro:

      A ja jestem klientem PLAY od 2 lat i jestem z nich super zadowolony. Dodatkowo, przeszedlem tam z Ery, wiec numer mam zaczynajacy sie na 6*** i nikt jak do mnie dzwoni nie spodziewa sie ze jestem w tej sieci. Place prawie dwa razy mniej niz znajomi z innych sieci, infolinia dziala super, faktury dostaje emailem i place w ciagu 5 minut od maila przelewem internetowym. Pakiety internetowe tansze niz u konkurencji.

      Po prostu jestem ZADOWOLONY. W przeciwienstwie do Orange, gdzie jak zapomnialem zaplacic, musialem przez tydzien prosic o odblokowanie rozmow, w przeciwienstwie do Ery gdzie tracilem zasieg w co drugiej piwnicy.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Również jestem abonentem Play (od początku działania tej firmy). Kilkukrotnie miałem problemy z BOK (biurem obsługi klienta), ale było to związane z tragicznym obeznaniem w temacie ludzi, którzy ze mną rozmawiali i było to w pierwszym roku działania firmy, więc zostało to im prze zemnie przebaczone ;)

      Teraz mam w Play 3 telefony na abonament, 2 na kartę do tego 2 razy internet mobilny (jeden na abonament, drugi na kartę).
      Aktualne problemy:
      -gubi zasięg przy przełączaniu się między nadajnikami (w przypadku małych wsi w woj. Podlaskim);
      -internet w warszawskim metro, który powinien być dostępny ciągle, niestety okazyjnie się gubi przy przejeżdżaniu między niektórymi stacjami w okolicach Centrum;
      -okropny śmietnik na stronie Play'a, tzn. masa podstron, które straciły ważność i prezentują przeterminowane oferty i regulaminy; do tego chaos przy lawirowaniu między aktualnie dostępnymi ofertami (w sumie ciężka do opisania sytuacja, ogólnie polegająca na w błędach przy przekierowywaniu);

      A tu lista rzeczy, z których jestem zadowolony:
      -zwłoka przy spłacaniu abonamentu? Oczywiście są ponaglenia, ale to jest normalne w każdej sieci, poza tym w regulaminie jest napisane, ile czasu taka zwłoka może trwać i mnie osobiście on satysfakcjonuje;
      -zasięg w małych, średnich, dużych miastach? Nie ma problemów oprócz tych związanych z konstrukcją budynku, w którym się znajdujemy ;)
      -multum, naprawdę duża moim zdaniem możliwość konfigurowania usług w ramach swojego abonamentu; potrzebny internet w telefonie - krótki kod, tudzież wejście na play24 i już go mamy (nawet poza strefą taniego internetu - do tego są odrębne pakiety); do tego daty wdrożenia/wygaśnięcia usługi są opisane na stronie;
      -strona play24 pozwalająca zarządzać naszym kontem - super sprawa, możemy dodać swoje, pozostałe numery i operować ich kontami również, wystarczy ustawić główny numer i wszelkie potwierdzenia przy wchodzeniu w karty dot. finansów/hist. połączeń będą przychodzić na ten właśnie numer;
      -zmiana abonamentu na wyższy lub po prostu zmienienie na aktualny odpowiednik naszej starszej oferty, na którą się zapisywaliśmy również nie jest związana z żadnymi problemami w zasadzie, oprócz faktu, że trzeba jednak się pofatygować do salonu ;) Nie wiem, jak jest ze zmianą na niższy abonament, bo tego nie stosowałem;
      -bardzo dobre oferty, można sobie wybrać taki z odpowiadającymi nam pakietami na internet, rozmowy itp.

      To fakty zaobserwowane przeze mnie, teraz czas na moje opinie o firmie.
      Absolutnie nie wierzę w teorie, jakoby to byli złodzieje czyhający na naszą kasę i to stwierdzenie podpinam pod resztę fizycznych operatorów na polskim rynku. Jeśli już coś się dzieje złego to zazwyczaj z winy kierowników salonów, którzy opieprzają ich pracowników, albo niewiedzy ludzi z BOK, choć tutaj naszła znaczna, pozytywna zmiana ;)

      A tego typu gorzkie żale, jak ten w wykopie... Zdania takie, jak to: "Was drodzy Państwo chciałem przestrzec przed tym operatorem. Trzymajcie się od tego typu oszustów i krętaczy z daleka." Zmuszają mnie do zakopania.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Ostatnio mam poślizgi, zapomina się zwyczajnie to parę dni przed kolejną fakturą przysyłają SMSa, że mam jeszcze 5 dni albo odetną. Nic nachalnie, zwyczajne info.
      A w sprawie problemu to proponuję w telefonie zmienić nadajniki wyłącznie na play lub plus. Nie wiem czy pomoże, ale warto sprawdzić. Telefon nie będzie szukał innych nadajników i nie powinien gubić tak zasięgu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kulek1981: no tak, tylko ze ja juz nie mialem tego telefonu , zrezygnowalem po zakonczeniu umowy bo ciagle nie bylo zasiegu i wylaczylem go i w wyniku pomylki nie zaplacilem ostatniej faktury, po prostu nie doliczylem sie . I po pol roku przyszla firma windykacyjna i skasowali mnie na cala kare umowna a co najlepsze mieli moj normalny numer i w tym czasie dzwonili do mnienzeby mi sprzedac nowy numer w play i nic nie wspomnieli ze czegos nie zaplacilem juz rozumiesz skad moja nienawisc do tej firmy krzak

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: To ty jestes abonent - krzak, nie wywiązałes sie z umowy nie płacąc należności, a teraz płaczesz ? Bardzo dobrze że cię ścignęli.

    •  

      pokaż komentarz

      nie rozumiem frustracji niektórych abonentów różnych sieci wylewających swoje żale na wykopie.
      Abonamenty, Pre-paidy i mixy miałem już chyba w każdej sieci z wyłączeniem tych wirtualnych. I właściwie to każdemu operatorowi można jakieś drobnostki zarzucić jak i każdego chwalić.
      Opisywana przez kolegę gorylmena historia jest identyczna z awarią, która była dla mnie ciężarem przez dobre 3-4 tygodnie. Zrywało połączenia, był problem z zasięgiem, w słuchawce był odgłos jakby woda się lała. Wszystkiemu towarzyszyły nerwy ponieważ trzeba było się opierać na komunikacji drogą mailową i telefonii stacjonarnej z klientami. Problem został zgłoszony. Operator zaczął szukać przyczyny problemu. Jak się okazało, najbliższa stacja bazowa uległa awarii po burzy. Wysłaliśmy wniosek o zwrot kosztów poniesionych z winy operatora. Za ten okres operator odliczył z faktur jakąś tam kwotę i każdy był zadowolony.
      Niemal wszędzie spotykamy się z biurokracją. Więc nie miej kolego gorylman pretensji do BOA/BOK czy jak tam im, że oczekują aż wyślesz do nich jakieś pismo, tylko zrób to od razu. Zwiększysz szansę na to, że zrekompensują Ci ten okres, kiedy miałeś ochotę telefon rozwalić o ścianę.
      Z kolei frustratom dostającym białej gorączki - bo operator PO TYLU LATACH !!! zaoferował przedłużenie umowy na tak beznadziejnych warunkach - zalecam spróbować sprawdzić się w negocjacjach. Bo niby z jakiej paki należą wam się lepsze warunki? W pracy szef też do was przychodzi co dwa lata i mówi, że podnosi pensję ot tak bo już 2 lata pracujecie albo 10? Szczerze wątpię.
      Korzystając prywatnie z sieci Era, teraz T-Mobile wywalczyłem sobie znacznie lepsze warunki niż oferowane dla przedłużających umowę. W sumie to nic wielkiego w porównaniu do córki znajomego, która jakieś 5 lat temu umówiła się na indywidualną rozmowę w siedzibie operatora i wywalczyła sobie warunki co może dopiero dziś, choć nie w każdym przypadku były by dostępne dla przeciętnego wyjadacza chleba biorącego to co mu rzucą pod nos.
      Zatem kto co sobie wywalczy ten ma.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois:
      @kulek1981:
      Od siebie dodam, że ja notorycznie spóźniam się ze spłatą faktur, i często mam blokowane połączenia wychodzące - ale zawsze jestem informowany o tym wcześniej smsem, kilka dni przed planowanym wyłączeniem dzwoni do mnie miła pani i informuje, którego dnia dokładnie to nastąpi (najbliższe już jutro:)). I zawsze też, kiedy wreszcie spłacam i wysyłam potwierdzenie faksem, pół godziny później mam już telefon odblokowany.

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu:
      Wymieniłeś dosłownie te same wady jakie i mi przychodzą na myśl.
      - Problem gubienia zasięgu występuje również i u mnie (także podczas przełączania się np z Plusa na Play), mieszkam na wsi w woj. łódzkim.
      - strona play - bardzo rzadko poruszany mankament, choć moim zdaniem bardzo istotny bo i często działający na niekorzyść samego Playa. Prosty przykład: przeniesienie numeru do Play przez internet. Faktycznie, nie ma z tym żadnego problemu, w FAQ za to jest informacja, że nie jest to możliwe, przez co poniekąd potencjalny klient może się zniechęcić. Błąd widnieje już kawał czasu.
      - BOK, niestety chyba najgorszy BOK spośród wszystkich operatorów. Ilekroć dzwoniłem, niemiła obsługa, nie do końca też potrafiąca udzielić właściwej odpowiedzi.

      mimo wszystko... ogromnie się cieszę, że do nich przeszedłem. Wreszcie nie mam bajzlu na fakturach, wiem za co płacę. Świetnie też działa wspomniany play24. Świetne oferty wynagradzają mankamenty.

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu: a próbowałeś się ręcznie przełączyć na plusa i sprawdzić czy problem dalej występuje? :)

    •  

      pokaż komentarz

      Mam Galaxy S, jestem w Play od pół roku. Mam te same problemy a mieszkam w centrum Polski. Ciekawe który sąsiad u mnie postawił antenę i zagłusza sygnał...

      Tak na poważnie to ten brak zasięgu (o 3G to mogę zapomnieć w ogóle...) to w sumie jedyny problem Play. No i infolinia ;)

    •  

      pokaż komentarz

      A wystarczy w telefonie wybrać Ręczny wybór operatora i ustawić opcję na Plus. Działa zawsze tam gdzie zasięg miał/ma PLUS GSM...

    •  

      pokaż komentarz

      @ciubas: potwierdzam, ja od zawsze mam na sztywno ustawionego plusa i nie mam problemów z zasięgiem a jeśli już, to przeważnie w tych miejscach inni operatorzy też nie mają pola.. :)

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Nie ma co się spinać. Ja od ponad dwóch lat jestem w PLAY i nie mam żadnego problemu. Powiem więcej, mam u siebie na zadupiu dużo lepszy zasięg niż w jakiekolwiek sieci. To że temu gostkowi się popsuło przez nadajnik Ukrainy to nie znaczy że cała polska ma skazywać świetną firmę z najlepszymi cenami w Polsce na straty...

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: skończ p!!%@#$ić, z Twoich postów wychodzi że nie płaciłeś rachunków, więc nie mamy o czym gadać.

    •  

      pokaż komentarz

      Żadna sieć w Polsce nie gwarantuje 100% pokrycia w Polsce i żadna sieć nie rozwiąże umowy z powodu, że ktoś tam, ma w jakimś miejscu problem z zasięgiem... bo taki problem nie jest żadnym problemem według umowy, którą podpisaliście. Niektórzy kupili sobie komórkę danego operatora, a potem się okazuje, że wszędzie mają zasięg, tylko nie w swoim własnym domu... i płaczą po telewizjach... A wystarczyło sobie kupić kartę prepaid, najtańszy starter wybranego operatora i przetestować.

      Można się w takim przypadku właśnie ręcznie przełączyć na Plusa. Można też spróbować wymienić kartę SIM, bo to czasem (jak już testowaliśmy tą samą kartę na innym telefonie i jeśli inni z tej sieci w tym regionie nie mają takich problemów) jest winowajca problemów z gubieniem zasięgu.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: jesli bede chciał rozwiazac umowe to masz racje ale to nie jest tylko problem play....a jesli chodzi o płatności to od 2 lat nigdy chyba nie zapłaciłem w terminie i nie ma problemu

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: Oczywiście że problem nie dotyczy wszystkich użytkowników PLAY, jak by dotyczył wszystkich to Play już dawno by nie istniał...

    •  

      pokaż komentarz

      Już od dawna tak nie ma, a dwa - inni operatorzy mieli tak samo i dobrze. W Erze miałem trzy progi kary: 1500, 1300, 900 zł. Czy sześć faktur niezapłaconych, czy jedna to 900zł. W Play po zakończeniu umowy, jakieś dwa miesiące po przyszła do mnie informacja o nadpłacie, więc chyba tym bardziej o zaległości by przysłali.

    •  

      pokaż komentarz

      Narzekacie na słaby zasięg Play i zrywanie połączeń?? Play opiera swoją sieć również na nadajnikach Plusa i wystarczy sie przełączyć. nie jest to trudne a jazeli bedzie ten sam problem to oznacza ze nie tylko play ma w tym miejscu problemy z zasięgiem. i w kazdej infilini sa mlode osoby ktore nie maja pojecia o czym mowia- wystarczy podejsc do salonu firmowego i jest calkowicie inna gatka.

  •  

    pokaż komentarz

    Sry, @Gorylmen, ale jesteś naiwny jak dziecko... jakaś pinda z infolinii ci powiedziała, że będziesz musiał płacić a ty przyjąłeś to do wiadomości i na tym koniec?
    Twoje postępowanie powinno wyglądać mniej więcej tak:
    - czytasz umowę, czytasz regulamin świadczenia usług, potem czytasz jeszcze raz umowę...
    - sprawdzasz ile dni ma operator na usunięcie usterki,
    - bierzesz jedno i drugie i konsultujesz się z lokalnym przedstawicielem Urzędu Ochrony Konsumenta,
    - składasz pisemną reklamację, wysyłając listem poleconym z potwierdzeniem odbioru,
    - jeśli operator w ciągu tych dni nie usunął usterki smarujesz piękne pismo w którym oświadczasz, że zrywasz umowę z winy operatora i dziękujesz za współpracę.

    Że niby przyślą ci rachunek? Niech przysyłają - ty nie musisz niczego płacić - niech idą do sądu.
    To nie ty, tylko oni nie wywiązują się z umowy.

  •  

    pokaż komentarz

    Fake. W południowo-wschodniej Polsce nie chodzi się po dworze.

  •  

    pokaż komentarz

    zły play, zły play... srutu-tutu.
    miałem karty w erze, orange, plusie, i o każdej z firm mógłbym coś ciekawego napisać. i pewnie każdy by mógł. nic nowego pod słońcem.

    •  

      pokaż komentarz

      @indyjskiekonopie: Tutaj się w pełni zgodzę.

      @gorylmen: Przechodziłem przez oferty Orange, Plus, Era i Play. Kiedy denerwował mnie któryś z operatorów po prostu przechodziłem do kolejnego mając nadzieję, że coś się polepszy.

      Metodą prób i błędów wylądowałem w ramionach Play i cieszę się jak małe dziecko od prawie roku.

      Zamiast tracić czas na "przestrzeganie" przed "bandytami" proponuję zająć się rozwiązaniem własnego problemu. Bo ujadanie nic tutaj nie pomoże. Wychodzi typowo Polska mentalność: ponarzekać, doj%@@ć i broń boże cokolwiek z tym robić, żeby było lepiej.

      Na gorzkie żale się zebrało. Każdy operator na świecie ma @@$!ową infolinię, gdzie poza pogadanką często nic się nie zdziała.

      Też mi wielkie odkrycie.

    •  

      pokaż komentarz

      @ziolozory: myśl chłopcze. Przechodzę bo usługa mi nie działa. Nie bo "mnie denerwuje". Jak nie widzisz różnicy to wrzuć działający telefon do wrzącej wody, poczekaj 10 min a później spróbuj z niego zadzwonić. Efekt będzie prawie ten sam.

      Zamiast tracić czas na "przestrzeganie przed bandytami", zwróciłem się do rzecznika praw obywatelskich i UOKiK. Z tym drugim załatwię sprawę jak przejdę przez proces reklamacji w Play. Także sprawa jest w toku. Międzyczasie przestrzegam jak by ktoś w moim regionie chciał brać Play. Prawdopodobnie będziecie mieli na karku abonament i niedziałającą usługę. Gdybyś umiał czytać to byś zauważył że to napisałem. Wychodzi typowo Idioty mentalność. Gadasz jak katarynka a nie wiesz o czym.

      Infolinii się nie czepiam. Dostałem rzetelną informację. Napisałem że Pani jest bardzo miła. Nie krzyczałem, nie groziłem. Na koniec podziękowałem i życzyłem miłego dnia. Co nie zienia faktu że jestem niezadowolony z efektu.

      Skończ gimnazjum zanim zaczniesz dyskutować z poważnymi ludźmi.

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: kiedy nauczysz się czytać, ze zrozumieniem będę mógł z Tobą dyskutować.

      Wypij meliskę boś nerwowy. Odczekaj parę dni i sam zobaczysz, że swoimi wypocinami ameryki nie odkryłeś. Równie dobrze możemy rozmawiać o polskich "autostradach" i dziurach w jezdni. Zaiste bardzo odkrywcze tematy.

      Póki co idę z kolegami pokopać piłkę, bo mamy 2 miesiące wakacji.

      Pozdrawiam.

  •  

    pokaż komentarz

    Chwila - rozumiem, Play ma problem z ukraińskim nadajnikiem, spoko. Ale przecież Play ma roaming krajowy Plusa - czy Plus też jest zablokowany przez Ukrainę ? Do autora wykopu mam pytanie - czy próbowałeś ręcznej zmiany sieci na Plus ? Jeśli tak i nie pomaga, to kup starter Simplusa i będziesz na 100 % wiedział czy to problem z jakimś zagłuszaczem czy też Play ma swoje wewnętrzne problemy.

    Co do próby zerwania umowy - żaden operator się na takie coś nie zgodzi, masz umowę, w której wszystko jest odpowiednio zapisane.
    Biorąc telefon na abonament masz w niego wliczony koszt telefonu (aparatu) - to tak jakbyś chciał zerwać umowę kredytową na mieszkanie, bo zlikwidowano pocztę w twojej miejscowości i nie masz jak płacić rat.

    Inna sprawa - jeśli operator pisemnie przyznaje się do awarii, to chyba musi za każdy jej dzień obniżyć kwotę abonamentu o 1/30, musisz przeczytać dokładnie umowę i regulamin operatora.

    Ostatnia rzecz - kupując aparat za gotówkę lub na raty, a taryfę "na kartę" oszczędzamy czas, pieniądze i nerwy.

  •  

    pokaż komentarz

    A mnie zastanawia jedno: czemu aż tak bardzo nie chcesz pisemnie złożyć do nich reklamacji?

    •  

      pokaż komentarz

      @rss: Niektórych długopis parzy w ręce...

    •  

      pokaż komentarz

      @AnticitizenOne: Można napisać w Wordzie i wydrukować. ;) Podpis to już formalność.

      Swoją drogą co jakiś czas na główną wchodzi wykop dot. któregoś z operatorów i ciągle coś komuś nie pasuje. W ten sposób żaden z nich nie zasługuje na to, żebyśmy mu płacili. Ja proponuję zmienić operatora na takiego, który jest w stanie zaspokoić potrzebę wiszenia na słuchawce. Osobiście jestem w Play odkąd weszli na polski rynek i nie ukrywam że moje rachunki spadły o połowę.. oczywiście bez umów - tylko na kartę, bo jak coś się nie podoba to szybciutko rezygnujesz. I nie narzekać mi tu, że ciężko doładować.

    •  

      pokaż komentarz

      @nieocenzurowany88: a gdzie mają się zalić ludzie jesli nie na wykopie? jest idealnym miejscem do tego, po tym jak twoj operator napisal ci "pocaluj mnie w dupe", bo pokazujesz mu, ze nie jest bezkarny i dowie sie o tym jakies 20 000 potencjalnych klientow, wole takie wykopy niz 10000000 raz klepanie smolenska

    •  

      pokaż komentarz

      @Murinio: A co im daje takie wyżalenie się oprócz tego, że mają komu się wyżalić? Gdyby ludzie brali pod uwagę te wszystkie skargi tutaj to zgodnie z tymi linkami, które dałem w komentarzu wyżej powinni zrezygnować z posiadania telefonów komórkowych, bo wszyscy operatorzy oszukują klientów, a wszystkie te wykopy były na głównej. Nie ma idealnego operatora- każdy będzie miał jakiś procent niezadowolonych klientów.

    •  

      pokaż komentarz

      @Murinio: Już wolę tematy pokrewne smoleńska. W między czasie wpadło kilka świetnych artykułów na temat katastrof lotniczych, przeżywalności w poszczególnych częściach samolotu czy ramach prawnych obowiązujących przy tego typu wydarzeniach. Tylko kilku idiotów wpadło na pomysł dorobić agitację do tego tematu i administracja poszła po całości uznając Smoleńsk za „politykę” (sic!).

      Ostatnio próbowałem walczyć z Plusem i jego spamerskimi wiadomościami, bo zaczął przechodzić sam siebie w półtorej miesiąca prawie 30 wiadomości reklamowych... Przestałem doładowywać konto i korzystać z drugiego numeru, a ten pewnie niedługo przeniosę.

  •  

    pokaż komentarz

    To nie tak. Reklamację składam. Muszę jeżeli chcę by UOKiK zainteresował się sprawą. Chodzi o to że sprawę chcę załatwić jak najszybciej gdzie pisemnie trwa to tygodnie albo i więcej (doświadczenie kolegi który próbował złożyć reklamację).
    Tak na marginesie - jaki sens jest w składaniu reklamacji skoro JUŻ mnie poinformowano że umowy bez zapłacenia kary rozwiązać nie mogę ? Tak czy siak ją złożę.
    Czemu chcę rozwiązać umowę ? Bo usługa nie działa, płacę za nią, oni nie wiedzą nawet kiedy to naprawią a mi potrzebny jest telefon. Normalnie bym po prostu kupił nowy telefon a to niech sobie leży i niech się sprawa toczy ale niestety akurat ten numer używam bardzo często i po prostu był by zbyt duży kłopot z jego zmianą.
    A chodzi mi o to by się przenieść razem z numerem do innego operatora. Nie wiem co jest nie tak z ich nadajnikami ale jakoś w Orange czy Plusie nie ma problemów. Firmowe telefony mamy w Erze i nie ma problemu.

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: A ustawiałeś na sztywno w telefonie Plusa?

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: skoro nie ma problemow z plusem to i z Play nie mozesz miec problemow, jesli chcesz mozesz zrezygnowac przed koncem umowy bez koniecznosci zwracania ulgi, jezeli zglosisz sprawe do UKE ze P4 pokazuje na swojej mapce jest zasieg z Play w Twojej miejscowosci, a rzeczywiscie nie dziala.

      Nie nie bedziesz musial tluc sie po sadach.

      Ewentualnie zablokuj sobie roaming jezeli nie jestes za granica i wtedy zadna siec nie bedzie Ci zaklucac. Jakby co to maxnovac1@gmail.com

      Pisalem na mikroblogu ale sie nie odzywasz

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: Przestań sapać człowieku. Przecież już ci napisali abyś ustawił sobie w telefonie, aby korzystać tylko z nadajników Plusa. Akurat w Play jest o tyle dobrze, że jak szwankują nadajniki Playa to jedziesz na Plusie i viceversa. Widzę, że ty masz jakiś problem z rozumowaniem skoro dalej się plujesz o jedno i to samo. Jak dla mnie to jakaś ściemniona nagonka... Zakop

    •  

      pokaż komentarz

      @MaxNovac: Nie może sobie roamingu zablokować bo wtedy nie będzie miał roamingu wewnętrznego z Plusa.

  •  

    pokaż komentarz

    Może spróbuj napisać do ich rzecznika, z tego co pamiętam on traktuje poważnie niestandardowe sprawy: http://blogplay.pl/

  •  

    pokaż komentarz

    Gorzkie żale k$#$a. Zrozum człowieku, że jesteś jednym z około 3(?) milionów abonentów Play więc przy takiej ilości zawsze znajdzie sie ktoś niezadowolony z ewidentnej winy operatora.
    Przestańcie p@%@%$!ić o tym jak Plus/Era/Orange/Play zrobił Was w %#%!a bo to juz jest nudne.
    Życzę Ci kolego obsługiwanie chociażby stu swoich klientów i zobaczysz czy wszyscy będą zadowoleni z tego co wykonujesz mimo twoich usilnych starań. Trafisz na jednego idiotę który będzie Cię próbował zdyskredytować i tyle...

  •  

    pokaż komentarz

    Jak dzwonisz do jakiejś młodej studentki która ma głęboko w poważaniu twój problem siedząc przykładowo w Gdańsku to nei spodziewaj się szybkich rozwiązań. Skoro mają odnotowane że nie działa to może domagaj się zniżki na przyszłe miesiące;)

  •  

    pokaż komentarz

    znowu sranie w banie. kup kartę z innej sieci i zobacz czy działa.

    •  

      pokaż komentarz

      @syskozor: Działa. Myślisz że nie sprawdzałem ? Najwyraźniej tylko Play ma problemy.

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: w takim razie problem rozwiązany, w ustawieniach telefonu zmieniasz z automatycznego wyboru operatora na ręczny i ustawiasz na sztywno plus gsm - mimo, że masz abonament w play twój telefon będzie korzystał z sieci plusa która jak sam sprawdziłeś działa prawidłowo.
      To się nazywa roaming wewnętrzny, dziwię się, że sam na to nie wpadłeś albo, że nie przypomnieli o tej możliwości ludzie z serwisu gdy zgłaszałeś, że telefon gubi zasięg.

  •  

    pokaż komentarz

    Jestem w play od.. jakoś 2,5 roku. Może miałem jakieś tam drobne problemy, ale nic takiego żebym chociaż pamiętam o co chodziło. Wcześniej byłem klientem orange, do play "zaciągnąłem" całą rodzinę, teraz jest o 1000% lepiej... Trzeba być mocno niedoinformowanym człowiekiem, żeby nie zgodzić się z tym, że PLAY JEST NAJLEPSZYM OPERATOREM W POLSCE, a ten wykop śmierdzi konkurencją... wątpię by którykolwiek operator zachował się inaczej w tej sprawie...

  •  

    pokaż komentarz

    Musisz zadzwonić na infolinię i zgłosić reklamację, przy której otrzymasz numer zgłoszenia. Za każdy dzień niedziełania powinni Ci odliczyć 1/30 kwoty abonamentu, umowę możesz wymówić tylko wtedy gdy awaria trwa ponad 30 dni.

  •  

    pokaż komentarz

    W sumie play wraz z ofertą na kartę i możliwością rozmawiania przez miesiąc za darmo w sieci w ramach doładowania rekompensuje czasowe problemy w nawiązywaniu i prowadzeniu rozmów telefonicznych, w sumie można by narzekać ze raz na dzień ciężko się dogadać i gubi zasięg w budynkach, ale to (30zł) to i tak niewiele za rozmowy przez 30 dni non stop w sieci + 30zł na wykorzystanie w dobrowolny sposób.

  •  

    pokaż komentarz

    No to zostały Ci tylko dwa wyjścia: zniszczyć Ukraiński nadajnik albo przenieść się bardziej na zachód.

  •  

    pokaż komentarz

    Wylacz tryb GSM auto, ustaw wartosc recznie

  •  

    pokaż komentarz

    Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Nie od dzisiaj wiadomo, że abonamenty to zuo. Zachciało się telefonu za złotówkę (czy jakichś innych super promocji), to teraz są problemy.

    •  

      pokaż komentarz

      @NabzdyczonyNabuchodonozor: Mój brat się połasił na abonament, i wiecznie nie ma na nic kasy ;D Pakiety wykupić też 'nie może', bo musiał by dopłacać jeszcze do ceny abonamentu ;-) A ja mam telefon na kartę, darmowe rozmowy w sieci i 30zł, które mogę dowolnie wykorzystać ;-)

  •  

    pokaż komentarz

    Orientuje się ktoś, do kiedy Play ma podpisaną umowę o roaming wewnętrzny z Plusem i czy będzie on po obecnym okresie przedłużany?

    •  

      pokaż komentarz

      @booyaka: Tyle udało mi się znaleźć: http://blogplay.pl/2010/08/romaing-krajowy-na-dlugo-i-bedzie-lepiej/

      Długoterminowy to, ile 10 lat?

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu: podejrzewam, że tą kwestią w tej sytuacji nie ma się co przejmować. Jak to jest, że moja luba, mając non-stop na sztywno ustawiony roaming Plusa, może do mnie swobodnie wysyłać/odbierać MMS, natomiast ja, mając ustawienia przez Play, będąc w roamingu Plusowskim nie mogę ani wysyłać, ani odbierać, ani sprawdzać salda. Muszę mieć wykupiony do tego jakiś pakiet?
      Przed chwila konsultantka powiedziała mi, że usługa MMS w roamingu Plus jest niedostępna, tylko SMS i połączenia telefoniczne. Jak to jest w końcu?

    •  

      pokaż komentarz

      @booyaka: Szczerze nie mam pojęcia. Jeśli masz telefon na abonament, możesz spróbować wykupić najniższy pakiet internetowy poza strefą taniego internetu, ale nie wiem, czy to pomoże.

      Nazwa pakietu to: "Internet w telefonie 25MB".
      Koszt: 5zł/miesiąc (po wykorzystaniu pakietu, stawka wg. cennika, nie pamiętam jaka).

      Jak zamówić:
      1) Wchodzisz na [tą stronę][https://24.play.pl/Play24].
      2) Jak masz konto, to się logujesz na nie, jeśli nie, to rejestrujesz się i wtedy postępujesz, jak poniżej.
      3) Przechodzisz do panelu "Usługi" i wpisujesz kod, który przyszedł w sms.
      4) Na samym dole strony klikasz na "Włącz" przy wybranym przez Ciebie pakiecie. W ramach testu polecam wybrać "Internet w telefonie 25MB".
      5) Jeśli chcesz pakiet wyłączyć, to postępujesz, jak wyżej, ale klikasz na przycisk "Wyłącz" w przypadku kroku 4-go.

      Jeszcze raz podkreślam, że nie wiem, czy ten sposób pomoże, ale to jest to, co bym zrobił na Twoim miejscu.

      Edit: A poza tym, taki mały pakiecik się przydaje przy sporadycznym korzystaniu z nawigacji w telefonie tudzież zaglądania do netu.
      A rożni się on od pakietów Play Online w telefonie xxx MB tym, że działa właśnie poza strefami taniego internetu :)

      Edit2: Właśnie zobaczyłem dopisek przy tej usłudze, który Cię z pewnością zadowoli :D "Sprawdź i Kup - jeżeli korzystasz z tego pakietu po raz pierwszy ? przez najbliższy miesiąc używasz go bezpłatnie."

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu: Słyszałem o tej możliwości - ale mnie zastanawia jeden fakt - jak to jest możliwe, że na roamingu plusa na analogicznym koncie abonenckim (zwykły play69 bez internetu) można swobodnie wysyłać mms, natomiast ja posiadam playonline69 (więc to samo tylko uzupełnione pakietem w strefie taniego internetu) i wysyłać wiadomości nie mogę. Poza tym, pomoc play na fb napisała "Play4U Nie, do korzystania z roamingu Plusa nie powinieneś mieć wykupionych żadnych dodatkowych pakietów" - kwestia dotyczyła mms naturalnie. Infolinia mówi, że się nie da, pomoc na fb że nie ma problemu. Sam już nie wiem jak to rozwiązać.

  •  

    pokaż komentarz

    Chciałem potwierdzić rozwiązanie problemu poprzez przelogowanie się na sieć Plusa. Co prawda utrudnia to nieco korzystanie z mobilnego internetu, ale rozwiązało to wszelkie moje problemy z brakiem zasięgu czy też traceniem rozmowy.

    Przeszedłem również przez wszelkie reklamacje, zgłoszenia i formularze. Jako, że mam bardzo zbliżone wykształcenie do pisanych tam treści opisałem to jak trzeba. Wiadomo miła Pani w słuchawce może się nie znać, ale ludzi z działu technicznego już powinni wiedzieć o co chodzi. Pomierzyłem tłumienność mojego sygnału z nadajnika UMTS. Wynik był bardzo mizerny.

    Nie otrzymałem żadnej pomocy. Mam nadzieję, że to przez to, że jestem w Play Fresh i z marketingowego punktu widzenia jestem nikim.

  •  

    pokaż komentarz

    @gorylmen: ustaw w ustawieniach telefonu na sztywno operatora jako Plus. Sam w domu nie mam szczątkowy sygnał PLAY, ale sieć jest tak skonstruowana, że dla telefonu priorytetem jest korzystanie z Playowskich anten, nawet mimo że sygnał jest do dupy. Przełączenie na sztywno na plusa robi robotę.

    Chyba, że sygnału Plusa akurat też nie masz :/

  •  

    pokaż komentarz

    Ta, boi inni operatorzy to zapewniają świetną jakość usług. Play jest najtańszy i w miarę nowy więc pewnie będzie dużo niedociągnięć, ale ich oferty nic nie przebija.

  •  

    pokaż komentarz

    mam Playa na kartę od kilku lat i nie narzekam, choć chce Was przestrzec że darmowe smsy jeśli nawet się sumują to ich czas na wykorzystanie nie!

  •  

    pokaż komentarz

    Wielu nie narzeka bo sa z dużych miast w mniejszych i wsiach jest problem z zasiegiem w Playu.

    P.S Najbardzej bawia mnie reklamy urlopu w miejscach gdzie nie ma zasiegu zeby odpoczac:P, a w rzeczywistosci takich miejsc jest bardzo wiele.

  •  

    pokaż komentarz

    pewnie nie tylko PLAY robiłby Tobie takie problemy, każda inna sieć załatwiłaby tą sprawę podobnie.

  •  

    pokaż komentarz

    Też jestem w Play i faktycznie w budynkach mam gorszy zasięg.

  •  

    pokaż komentarz

    Play jest o tyle dobry, że rzuca wyzwanie statusowi quo w Polsce na rynku operatorów - konkurencja jest dobra dla klienta.

  •  

    pokaż komentarz

    Nie wiem czy ktoś to już napisał bo nie chce mi się czytać wszystkich komentarzy ale wystarczy zmienić w telefonie aby używał nadajników plusa, w moim przypadku pomogło i kilku znajomym.

  •  

    pokaż komentarz

    Dziwne. Z Play korzystam praktycznie od początku jego istnienia. Prepaid, abo... I nigdy nie miałem problemów. Szczęśliwym człowiekiem najwyraźniej jestem.

  •  

    pokaż komentarz

    A kto ci broni zmienić sieć ? Przecież telefony sieci Play nie mają SimLocka zatem wystarczy kupić kartę PrePaid za 5 złotych. Oczywiście numer będzie inny chyba że przejdziesz do innej sieci. Czy to ich wina że ktoś zagłusza nadajnik ? :) Napisz do ambasady Ukraińskiej :) że co oni robią ;)

    Chyba klient chciałby nie płacić kary za telefon który dostał za darmo ...czyli za zerwanie umowy.
    Sprzedaj telefon to będziesz miał troche kasy na karę i przejdź do innej sieci...jak ci tak bardzo zależy ale myślę że do tego czasu problem zostanie rozwiązany. Takie sytuacje się zdarzają .

  •  

    pokaż komentarz

    Jestem uzytkownikiem Play i przez dlugi okres slalem klatwy na ta firme. Od pewnego czasu wogole nie moglem prowadzic rozmow w domu, musialem podchdozic do okna lub wychodzic na balkon. Czesto zdazalo sie ze telefon lezacy na biurku w domu byl poza zasiegiem i nikt nie mogl sie do mnie dodzwonic (pomimo tego ze wskazywal 3/5 kresek). Ostatnio zmienilem telefon na z iphona na samsunga i problemy zniknely. Mozliwe ze twoim problemem jest tez marka telefonu.

  •  

    pokaż komentarz

    Ta, a ja mimo iż mam abonament 45 zł, i mimo iż wykonuję tyle samo połączeń co zawsze , to od kilku miesięcy moje rachunki opiewają na kwoty 80-130 zł :)

    •  

      pokaż komentarz

      @ApacerPL:
      może bierzesz udział w jakichś "loteriach" i nawet o tym nie wiesz?

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @ApacerPL: Nie do końca rozumiem. Chodzi o to, że nagle zauważyłeś skok w wysokości rachunku? Jeśli tak to zauważ, że oferty abonamentowe do jakiejś tam kwoty (Twój się łapie w tym gronie) mają ograniczone, zazwyczaj do 6-u miesięcy promocje, np. nieograniczone połączenia do Play, nie wiem, jak jest z ich automatycznym wygasaniem po tym okresie, ale może to tego typu problem?

      A jak nie chodziło o nagły skok w wysokości rachunku, to po prostu dopasuj ofertę i wysokość abonamentu do swoich potrzeb lepiej, pomoże Ci to też zminimalizować koszta ponoszone co miesiąc ;) Wystarczy, że przejdziesz się do salonu Play i wszystko tam powinieneś bez problemu załatwić :)

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu: już załatwiłem. Abo się skończył, przeszedłem do konkurencji na P.

    •  

      pokaż komentarz

      @ApacerPL: Można i tak ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Płaczesz bo nie umiesz zgłosić reklamacji.

  •  

    pokaż komentarz

    Play mam 3 lata i nie mam problemu. Plus już 3 miesiąc nie działa nadajnik w okolicy i mimo że mówili że drobna usterka, tylko chwile tak będzie. Bylem też klientem Orange, ale oferta okazała się zbyt słaba i mało czytelna(te pseudo pakieciki za jakieś smsy)

  •  

    pokaż komentarz

    w każdej sieci są plusy i minusy

  •  

    pokaż komentarz

    tak w ogóle to ostatnio odnotowuje problemy z plusem, np opóźnianie smsów. W sumie pomyślałem że się nie ma co dziwić skoro taki plus jest w spółce z playem, masa ludzi nadajników mało... tak mi się wydaje, ale nie znam się za bardzo ;]

  •  

    pokaż komentarz

    Mieszkam może 15km od granicy (ukraińskiej) i nigdy mi nie zrywa połączeń.. Zawsze pełen pasek sygnałowy.

  •  

    pokaż komentarz

    @gorylmen: napisz mi na mikroblogu, pomogę ile będe w stanie, chociaż do końca umowy wytrwasz z zasięgiem.

  •  

    pokaż komentarz

    Hmm, u mnie również mało co słychać, ale włączenie głośnika podczas rozmowy rozwiązuje sprawę.

  •  

    pokaż komentarz

    Chwila, chwila... "Ukraina postawiła jakiś nadajnik zbyt blisko granicy i zagłusza ich nadajniki", tak? Mam identycznie ten sam problem a mieszkam po drugiej stronie kraju, południowo-zachodnia część kraju, przy samej granicy z Czechami a obsługa klienta podpowiada mi, że nie mają nadajnika (nomen omen z ich opisu wynikało, że nieobecny nadajnik obsługuje inną usługę, niż ta, z którą mam problemy), jednym słowem zbyli mnie pod byle pretekstem licząc na to, że nie będę wiedział o co chodzi... Play leci w kulki, dwa lata było miło, wszystko działało, teraz tragedia. Zasięgu nie ma praktycznie nigdzie, niezależnie czy w budynku czy poza budynkiem. Może się zjednoczymy i pokażemy, że "klient ma zawsze rację"?

  •  

    pokaż komentarz

    artykuł sponsorowany :(

  •  

    pokaż komentarz

    Jakbym miał się kierować takimi opiniami to bym nie miał wcale telefonu w żadnej sieci. Cóż, a co innego mieli Ci powiedzieć? W regulaminie jest zapisane, że nie odpowiadają za zasięg sieci i tyle...

  •  

    pokaż komentarz

    kolejny diss na operatora sieci komórkowej. umówmy się! wszyscy operatorzy działają według podobnego schematu : żebyś podpisał umowę wejdą Ci w dupę, a co później to można na wykopie czytać... więc po co kolejny wykop.?!?! zawsze można sie do "w rodzinie" albo sieci biedronki przenieść ;D byli kiedyś też "sami swoi" haha :)

  •  

    pokaż komentarz

    Zapewne odpowiedź będzie taka, jaką jakiś czas temu dostałem od Ery. Zgłosiłem problem z netem w telefonie (ciągłe rozłączanie, więc poczta w trybie push zjadła baterię telefonu w dwie godziny, zamiast dwóch dni), opisałem w jakich godzinach (właściwie cały dzień), w jakiej lokalizacji, jakie miejscowości wyświetlane są na ekranie.
    Otrzymałem odpowiedź, że po sprawdzeniu nie stwierdzono >żadnych< nieprawidłowości w działaniu sieci i (teraz najlepsze) "telefon komórkowy nie jest przeznaczony do używania w jednym miejscu", a więc jeśli nagle w domu stracisz zasięg to masz pecha, przeprowadź się.

    To jeden z wielu powodów dla których czekam ostatnie dwa miesiące by pożegnać się z tą śmieszną firmą. Myślałem właśnie o przejściu do Playa, ale tylko i wyłącznie na kartę (choć ostatnie 10 lat miałem abonament u różnych operatorów).

  •  

    pokaż komentarz

    urzędowo, najlepiej wysłać do Play opisać sytuacje, a zaraz potem do Urzędu ochrony konkurencji i konsumentów... zaraz zmięknie im pała. W piśmie najlepiej wszystko opisać w datach kiedy co i jak. Firmy żerują na naszej niewiedzy i wciskają co się tylko da. Jeśli UOKiK zbierze wystarczająco dużo podobnych spraw może zgłosić sprawę do sondu, za oferowanie usługi której nie ma i wtedy popłynie duża kasa.

  •  

    pokaż komentarz

    A ja ci powiem tak: w Orange moje rachunki wynosiły około 130-150 zł
    odkąd przeszedłem do Play moje rachunki oscylują w granicy 75-85 zł
    zasięg mam praktycznie wszędzie (gdy mnie ma go Play, przekazywany jest na nadajniki Plusa)
    takie są fakty, a twoje żale spod ukraińskiej granicy na prawdę mało mnie interesują

  •  

    pokaż komentarz

    play to badziew, zastanawialem sie nad nimi, ale po artykule na jak żyć ostatecznie przeszla mi ochota: http://jakzyc.wordpress.com/2011/04/27/ktorego-operatora-telefonicznego-nie-wybierac/

  •  

    pokaż komentarz

    "Spróbowałem nowy aparat - ciągle to samo"

    to moze zamiast tego sprobuj nowy telefon.

  •  

    pokaż komentarz

    hm, ja mieszkam w największym mieście Wielkopolski i tu Play również ma problemy. 6 na 10 połączeń nie dochodzi do mnie, mimo włączonego telefonu. dopiero po dłuższym czasie (rzędu kilku godzin) dochodzi sms z informacją, że ktoś się próbował ze mną skontaktować. ponadto miejscowe braki zasięgu w tak dużym mieście jak Poznań to śmiech na sali. do tego często nie działają usługi związane ze sprawdzeniem stanu konta, nie można również wysłać smsów.. oczywiście Play twierdzi, że wszystko jest w porządku. a nie jest.