•  

    pokaż komentarz

    Dziękujemy za ostrzeżenie, mieszkając na południu wezmę Twoją opinię pod uwagę!
    A tak poważnie to co według Ciebie ma zrobić PLAY? Zajechać tam autem i po prostu ściąć ich nadajnik? Takie biadolenie, że mają w dupie klienta jest nudne, takiej sprawy nie da się praktycznie załatwić "od tak", dlatego też marudzenie i ostrzeganie przez nimi jest dla mnie głupie.
    Jeżdze po całej Polsce i ani razu nie miałem większego problemu z zasięgiem, w niemczech, czechach, hiszpanii gdzie zdarzyło mi się być też nie miałem jakichkolwiek problemów.
    A odnośnie mieszkania przy granicy to z każdą siecią zdarzają się problemy, przecież nie da się ustawić nadajników idealnie, by nadawały tylko do granicy naszego kraju.
    Problem taki jak Ty mają też użytkownicy wszystkich sieci, nie jesteś jedyny.

    •  

      pokaż komentarz

      @chomik3: Powinien pozwolić mi zerwać umowę. Telefon mogę im oddać.

    •  

      pokaż komentarz

      @gorylmen: Używany? Na jakim świecie żyjesz? Jako iż oni nie sprzedają telefonów używanych to jest dla nich nic nie warty.

    •  

      pokaż komentarz

      @chomik3 @panstraszny : W tej sytuacji Play powiniene zgodzić się na rozwiązanie umowy, bez naliczania kary. Skoro Play przestał być w stanie świadczyć usługę na obszerze w którym abonent korzysta to Play się nie wywiązuje z obowiązku zapewnienia łączność\ci a nie klient. Ciekawe co ty zrobisz z umową podpisaną na x czasu kiedy druga strona nie wywiąże się z swoich obowiązków a będzie Ci naliczała opłatę abonamentową?

      @gorylmen jedyne wyjście do skonsultować się z UKE i rozwiązać umowę z winy Play. Nie polecam robienia tego bez wcześniejszej konsultacji, bo Polsie prawo faworyzuje firmy i jak czegośnie napiszesz, lub zapomnisz o kropce w odpowiednim miejscu to może się to obrócić przeciwko Tobie.

    •  

      pokaż komentarz

      @GeraltRedhammer: Osobiście założyłbym na czas określony drugi numer telefonu, a potem ustawiłbym opcję przekierowania z mojego normalnego numeru do tego drugiego. Potem domagałbym się oczywiście zwrotu kosztu przekierowywań oraz obniżenia opłaty abonamentowej.

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

  •  

    pokaż komentarz

    Problemy Playa na południowo wschodniej granicy są powszechnie znane. Jakiś ukraiński nadajnik zakłóca Play i to jest cały problem. UKE już próbowało coś zdziałać w tej kwestii jednak tamci jak widać mają to w poważaniu.

    Ja nie wiem tylko z jakiej racji chcesz rozwiązać umowę. Za to należy się rekompensata w abonamenie po złożeniu odpowiedniego pisma, ale nie możliwość jej darmowego zerwania.

    Poza tym dochodzą słuchy, że przy feralnej granicy można korzystać z sieci Orange za pomocą karty Playa, przez co nadajniki Plusa (które ustawiłeś sobie oczywiście na sztywno ;) ) powinny być mniej obciążone.

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny: No nie wiem czy to wina nadajnika skoro mieszkam dobre 150 km od granicy i mam podobne problemy i to dobiero od przelomu roku. W mieszkaniu niezaleznie od telefonu gubi zasieg albo jedna kreska podobnie jest nawet w altance dzialkowej. 4km od centrum miasta. Czesto wyswietlacz mocy sygnalu oszukuje. Oblokowuje telefon pokazuje 3 kreski - w ciagu 30s traci zasieg. Chyba sie wkurze zażądam wizyty technika, który zmierzy moc syganłu po czym zerwę umowę z winy operatora

    •  

      pokaż komentarz

      @leon-san: Odpowiednio silny nadajnik może ;). Ja będąc w Bieszczadach łapałem węgierskie sieci komórkowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny:

      Wow. Z tego co pamiętam z zajęć to zasięg GSMu wynosił maksymalnie 30 km w promieniu...

    •  

      pokaż komentarz

      @leon-san: taaa, zejdź do piwnicy, zamów technika na pomiar, i zerwij umowę z winy operatora ;D Widziały gały co brały.

    •  

      pokaż komentarz

      @adios: Nie wiem jak jest teoretycznie. Faktycznie na starym Siemensie bez 3G łapałem węgierską sieć komórkową. Jedna pojawiała się dosyć często, druga okazjonalnie. Kiedyś na Telepolis był nawet wątek jak ludzie łapali nadajniki z dość dużej odległości;)

    •  

      pokaż komentarz

      @panstraszny: Z jakiej racji? Umowa dotyczy świadczenia usług telekomunikacyjnych, a jakość tych od Play jak widać znacznie odbiega od standardów. Rażące naruszenie umowy jest podstawą do jej zerwania.

    •  

      pokaż komentarz

      @hansix: Z racji trzeciego akapitu mojej wypowiedzi, dzięki czemu Play świadczy usługi telekomunikacyjne nawet przy przeciążonych nadajnikach Plusa.

    •  

      pokaż komentarz

      @charles-gregoire: przeczytaj jeszcze raz po czym walnij sie mocno w glowe . moze zacznie dzialac. Nigdzie nie napisalem iz przeszedlem dopiero do Play, tylko ze problemy sa od pewnego czasu. Bo zasieg prezedtem był bezproblemowy. S skoro jest problem przy kilku modelach komorek to wina operatora.

  •  

    pokaż komentarz

    Kazdy czlowiek ktory niszczy zlodziejskiego playa zasluguje na szacunek i duze piwo, powinni zamknac ten smietnik juz dawno

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Dlaczego tak sądzisz?

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: opisywalem juz sto razy jakie praktyki stosuje play, nieuczciwe naliczanie kar umownych, firmy windykacyjne , straszenie sadem , to jest nieuczciwa firma i wszystkich przestrzegam przy kazdej okazji- wezcie telefon u renomowanego operatora czyli orange tmobile lub plus- u nich sie tez zdarzaja wpadki ale mimo wszystko sa nastawieni prokliencko a nie w taki sposob zeby za wszelka cene wyciagnac pieniadze, dla mnie to firma krzak

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Dziwne, ale od 2 lat jestem w play i nie mam z nimi żadnego problemu. Tak samo jak brat, jego żona, moja mama i młodszy brat, nikt z nas nie narzeka na play :P Może to zależy na kogo sie trafi...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: problemy sie zaczna jak bedziesz chcial rozwiazac umowe albo spoznisz sie z platnoscia albo cokolwiek

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Podpisując umowę zgadzasz się na zawarte w niej zapiski - i tam jest zawsze o karze, ktorą się płaci przy wcześniejszym zerwaniu umowy...

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: powiedzmy, ale prawo reguluje wysokosc kary i to ze powinna byc proporcjonalna do ilosci pozostalych miesiecy a nie naliczac 1300 zl za nie zaplacona ostatnia fakture i za to wlasnie play dostal kare od UKE

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro:

      A ja jestem klientem PLAY od 2 lat i jestem z nich super zadowolony. Dodatkowo, przeszedlem tam z Ery, wiec numer mam zaczynajacy sie na 6*** i nikt jak do mnie dzwoni nie spodziewa sie ze jestem w tej sieci. Place prawie dwa razy mniej niz znajomi z innych sieci, infolinia dziala super, faktury dostaje emailem i place w ciagu 5 minut od maila przelewem internetowym. Pakiety internetowe tansze niz u konkurencji.

      Po prostu jestem ZADOWOLONY. W przeciwienstwie do Orange, gdzie jak zapomnialem zaplacic, musialem przez tydzien prosic o odblokowanie rozmow, w przeciwienstwie do Ery gdzie tracilem zasieg w co drugiej piwnicy.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Również jestem abonentem Play (od początku działania tej firmy). Kilkukrotnie miałem problemy z BOK (biurem obsługi klienta), ale było to związane z tragicznym obeznaniem w temacie ludzi, którzy ze mną rozmawiali i było to w pierwszym roku działania firmy, więc zostało to im prze zemnie przebaczone ;)

      Teraz mam w Play 3 telefony na abonament, 2 na kartę do tego 2 razy internet mobilny (jeden na abonament, drugi na kartę).
      Aktualne problemy:
      -gubi zasięg przy przełączaniu się między nadajnikami (w przypadku małych wsi w woj. Podlaskim);
      -internet w warszawskim metro, który powinien być dostępny ciągle, niestety okazyjnie się gubi przy przejeżdżaniu między niektórymi stacjami w okolicach Centrum;
      -okropny śmietnik na stronie Play'a, tzn. masa podstron, które straciły ważność i prezentują przeterminowane oferty i regulaminy; do tego chaos przy lawirowaniu między aktualnie dostępnymi ofertami (w sumie ciężka do opisania sytuacja, ogólnie polegająca na w błędach przy przekierowywaniu);

      A tu lista rzeczy, z których jestem zadowolony:
      -zwłoka przy spłacaniu abonamentu? Oczywiście są ponaglenia, ale to jest normalne w każdej sieci, poza tym w regulaminie jest napisane, ile czasu taka zwłoka może trwać i mnie osobiście on satysfakcjonuje;
      -zasięg w małych, średnich, dużych miastach? Nie ma problemów oprócz tych związanych z konstrukcją budynku, w którym się znajdujemy ;)
      -multum, naprawdę duża moim zdaniem możliwość konfigurowania usług w ramach swojego abonamentu; potrzebny internet w telefonie - krótki kod, tudzież wejście na play24 i już go mamy (nawet poza strefą taniego internetu - do tego są odrębne pakiety); do tego daty wdrożenia/wygaśnięcia usługi są opisane na stronie;
      -strona play24 pozwalająca zarządzać naszym kontem - super sprawa, możemy dodać swoje, pozostałe numery i operować ich kontami również, wystarczy ustawić główny numer i wszelkie potwierdzenia przy wchodzeniu w karty dot. finansów/hist. połączeń będą przychodzić na ten właśnie numer;
      -zmiana abonamentu na wyższy lub po prostu zmienienie na aktualny odpowiednik naszej starszej oferty, na którą się zapisywaliśmy również nie jest związana z żadnymi problemami w zasadzie, oprócz faktu, że trzeba jednak się pofatygować do salonu ;) Nie wiem, jak jest ze zmianą na niższy abonament, bo tego nie stosowałem;
      -bardzo dobre oferty, można sobie wybrać taki z odpowiadającymi nam pakietami na internet, rozmowy itp.

      To fakty zaobserwowane przeze mnie, teraz czas na moje opinie o firmie.
      Absolutnie nie wierzę w teorie, jakoby to byli złodzieje czyhający na naszą kasę i to stwierdzenie podpinam pod resztę fizycznych operatorów na polskim rynku. Jeśli już coś się dzieje złego to zazwyczaj z winy kierowników salonów, którzy opieprzają ich pracowników, albo niewiedzy ludzi z BOK, choć tutaj naszła znaczna, pozytywna zmiana ;)

      A tego typu gorzkie żale, jak ten w wykopie... Zdania takie, jak to: "Was drodzy Państwo chciałem przestrzec przed tym operatorem. Trzymajcie się od tego typu oszustów i krętaczy z daleka." Zmuszają mnie do zakopania.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Ostatnio mam poślizgi, zapomina się zwyczajnie to parę dni przed kolejną fakturą przysyłają SMSa, że mam jeszcze 5 dni albo odetną. Nic nachalnie, zwyczajne info.
      A w sprawie problemu to proponuję w telefonie zmienić nadajniki wyłącznie na play lub plus. Nie wiem czy pomoże, ale warto sprawdzić. Telefon nie będzie szukał innych nadajników i nie powinien gubić tak zasięgu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kulek1981: no tak, tylko ze ja juz nie mialem tego telefonu , zrezygnowalem po zakonczeniu umowy bo ciagle nie bylo zasiegu i wylaczylem go i w wyniku pomylki nie zaplacilem ostatniej faktury, po prostu nie doliczylem sie . I po pol roku przyszla firma windykacyjna i skasowali mnie na cala kare umowna a co najlepsze mieli moj normalny numer i w tym czasie dzwonili do mnienzeby mi sprzedac nowy numer w play i nic nie wspomnieli ze czegos nie zaplacilem juz rozumiesz skad moja nienawisc do tej firmy krzak

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: To ty jestes abonent - krzak, nie wywiązałes sie z umowy nie płacąc należności, a teraz płaczesz ? Bardzo dobrze że cię ścignęli.

    •  

      pokaż komentarz

      nie rozumiem frustracji niektórych abonentów różnych sieci wylewających swoje żale na wykopie.
      Abonamenty, Pre-paidy i mixy miałem już chyba w każdej sieci z wyłączeniem tych wirtualnych. I właściwie to każdemu operatorowi można jakieś drobnostki zarzucić jak i każdego chwalić.
      Opisywana przez kolegę gorylmena historia jest identyczna z awarią, która była dla mnie ciężarem przez dobre 3-4 tygodnie. Zrywało połączenia, był problem z zasięgiem, w słuchawce był odgłos jakby woda się lała. Wszystkiemu towarzyszyły nerwy ponieważ trzeba było się opierać na komunikacji drogą mailową i telefonii stacjonarnej z klientami. Problem został zgłoszony. Operator zaczął szukać przyczyny problemu. Jak się okazało, najbliższa stacja bazowa uległa awarii po burzy. Wysłaliśmy wniosek o zwrot kosztów poniesionych z winy operatora. Za ten okres operator odliczył z faktur jakąś tam kwotę i każdy był zadowolony.
      Niemal wszędzie spotykamy się z biurokracją. Więc nie miej kolego gorylman pretensji do BOA/BOK czy jak tam im, że oczekują aż wyślesz do nich jakieś pismo, tylko zrób to od razu. Zwiększysz szansę na to, że zrekompensują Ci ten okres, kiedy miałeś ochotę telefon rozwalić o ścianę.
      Z kolei frustratom dostającym białej gorączki - bo operator PO TYLU LATACH !!! zaoferował przedłużenie umowy na tak beznadziejnych warunkach - zalecam spróbować sprawdzić się w negocjacjach. Bo niby z jakiej paki należą wam się lepsze warunki? W pracy szef też do was przychodzi co dwa lata i mówi, że podnosi pensję ot tak bo już 2 lata pracujecie albo 10? Szczerze wątpię.
      Korzystając prywatnie z sieci Era, teraz T-Mobile wywalczyłem sobie znacznie lepsze warunki niż oferowane dla przedłużających umowę. W sumie to nic wielkiego w porównaniu do córki znajomego, która jakieś 5 lat temu umówiła się na indywidualną rozmowę w siedzibie operatora i wywalczyła sobie warunki co może dopiero dziś, choć nie w każdym przypadku były by dostępne dla przeciętnego wyjadacza chleba biorącego to co mu rzucą pod nos.
      Zatem kto co sobie wywalczy ten ma.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois:
      @kulek1981:
      Od siebie dodam, że ja notorycznie spóźniam się ze spłatą faktur, i często mam blokowane połączenia wychodzące - ale zawsze jestem informowany o tym wcześniej smsem, kilka dni przed planowanym wyłączeniem dzwoni do mnie miła pani i informuje, którego dnia dokładnie to nastąpi (najbliższe już jutro:)). I zawsze też, kiedy wreszcie spłacam i wysyłam potwierdzenie faksem, pół godziny później mam już telefon odblokowany.

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu:
      Wymieniłeś dosłownie te same wady jakie i mi przychodzą na myśl.
      - Problem gubienia zasięgu występuje również i u mnie (także podczas przełączania się np z Plusa na Play), mieszkam na wsi w woj. łódzkim.
      - strona play - bardzo rzadko poruszany mankament, choć moim zdaniem bardzo istotny bo i często działający na niekorzyść samego Playa. Prosty przykład: przeniesienie numeru do Play przez internet. Faktycznie, nie ma z tym żadnego problemu, w FAQ za to jest informacja, że nie jest to możliwe, przez co poniekąd potencjalny klient może się zniechęcić. Błąd widnieje już kawał czasu.
      - BOK, niestety chyba najgorszy BOK spośród wszystkich operatorów. Ilekroć dzwoniłem, niemiła obsługa, nie do końca też potrafiąca udzielić właściwej odpowiedzi.

      mimo wszystko... ogromnie się cieszę, że do nich przeszedłem. Wreszcie nie mam bajzlu na fakturach, wiem za co płacę. Świetnie też działa wspomniany play24. Świetne oferty wynagradzają mankamenty.

    •  

      pokaż komentarz

      @kroxintu: a próbowałeś się ręcznie przełączyć na plusa i sprawdzić czy problem dalej występuje? :)

    •  

      pokaż komentarz

      Mam Galaxy S, jestem w Play od pół roku. Mam te same problemy a mieszkam w centrum Polski. Ciekawe który sąsiad u mnie postawił antenę i zagłusza sygnał...

      Tak na poważnie to ten brak zasięgu (o 3G to mogę zapomnieć w ogóle...) to w sumie jedyny problem Play. No i infolinia ;)

    •  

      pokaż komentarz

      A wystarczy w telefonie wybrać Ręczny wybór operatora i ustawić opcję na Plus. Działa zawsze tam gdzie zasięg miał/ma PLUS GSM...

    •  

      pokaż komentarz

      @ciubas: potwierdzam, ja od zawsze mam na sztywno ustawionego plusa i nie mam problemów z zasięgiem a jeśli już, to przeważnie w tych miejscach inni operatorzy też nie mają pola.. :)

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: Nie ma co się spinać. Ja od ponad dwóch lat jestem w PLAY i nie mam żadnego problemu. Powiem więcej, mam u siebie na zadupiu dużo lepszy zasięg niż w jakiekolwiek sieci. To że temu gostkowi się popsuło przez nadajnik Ukrainy to nie znaczy że cała polska ma skazywać świetną firmę z najlepszymi cenami w Polsce na straty...

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: skończ p!!%@#$ić, z Twoich postów wychodzi że nie płaciłeś rachunków, więc nie mamy o czym gadać.

    •  

      pokaż komentarz

      Żadna sieć w Polsce nie gwarantuje 100% pokrycia w Polsce i żadna sieć nie rozwiąże umowy z powodu, że ktoś tam, ma w jakimś miejscu problem z zasięgiem... bo taki problem nie jest żadnym problemem według umowy, którą podpisaliście. Niektórzy kupili sobie komórkę danego operatora, a potem się okazuje, że wszędzie mają zasięg, tylko nie w swoim własnym domu... i płaczą po telewizjach... A wystarczyło sobie kupić kartę prepaid, najtańszy starter wybranego operatora i przetestować.

      Można się w takim przypadku właśnie ręcznie przełączyć na Plusa. Można też spróbować wymienić kartę SIM, bo to czasem (jak już testowaliśmy tą samą kartę na innym telefonie i jeśli inni z tej sieci w tym regionie nie mają takich problemów) jest winowajca problemów z gubieniem zasięgu.

    •  

      pokaż komentarz

      @bourgeois: jesli bede chciał rozwiazac umowe to masz racje ale to nie jest tylko problem play....a jesli chodzi o płatności to od 2 lat nigdy chyba nie zapłaciłem w terminie i nie ma problemu

    •  

      pokaż komentarz

      @Bolerro: Oczywiście że problem nie dotyczy wszystkich użytkowników PLAY, jak by dotyczył wszystkich to Play już dawno by nie istniał...

    •  

      pokaż komentarz

      Już od dawna tak nie ma, a dwa - inni operatorzy mieli tak samo i dobrze. W Erze miałem trzy progi kary: 1500, 1300, 900 zł. Czy sześć faktur niezapłaconych, czy jedna to 900zł. W Play po zakończeniu umowy, jakieś dwa miesiące po przyszła do mnie informacja o nadpłacie, więc chyba tym bardziej o zaległości by przysłali.

    •  

      pokaż komentarz

      Narzekacie na słaby zasięg Play i zrywanie połączeń?? Play opiera swoją sieć również na nadajnikach Plusa i wystarczy sie przełączyć. nie jest to trudne a jazeli bedzie ten sam problem to oznacza ze nie tylko play ma w tym miejscu problemy z zasięgiem. i w kazdej infilini sa mlode osoby ktore nie maja pojecia o czym mowia- wystarczy podejsc do salonu firmowego i jest calkowicie inna gatka.

  •  

    pokaż komentarz

    Sry, @Gorylmen, ale jesteś naiwny jak dziecko... jakaś pinda z infolinii ci powiedziała, że będziesz musiał płacić a ty przyjąłeś to do wiadomości i na tym koniec?
    Twoje postępowanie powinno wyglądać mniej więcej tak:
    - czytasz umowę, czytasz regulamin świadczenia usług, potem czytasz jeszcze raz umowę...
    - sprawdzasz ile dni ma operator na usunięcie usterki,
    - bierzesz jedno i drugie i konsultujesz się z lokalnym przedstawicielem Urzędu Ochrony Konsumenta,
    - składasz pisemną reklamację, wysyłając listem poleconym z potwierdzeniem odbioru,
    - jeśli operator w ciągu tych dni nie usunął usterki smarujesz piękne pismo w którym oświadczasz, że zrywasz umowę z winy operatora i dziękujesz za współpracę.

    Że niby przyślą ci rachunek? Niech przysyłają - ty nie musisz niczego płacić - niech idą do sądu.
    To nie ty, tylko oni nie wywiązują się z umowy.

  •  

    pokaż komentarz

    Fake. W południowo-wschodniej Polsce nie chodzi się po dworze.

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna

Dodany przez:

avatar g......n dołączył
410 wykopali 93 zakopali 27.9 tys. wyświetleń