Jak grupa allegro oszukuje swoich klientów
Witajcie drodzy wykopowicze,Do tej pory raczej biernie korzystałem z wykopu, tym razem jednak mam sytuację, z którą chciałbym się podzielić.Prowadzimy wraz z kuzynem mały sklep internetowy, którego nazwy podawać nie będę [bo i po co?].Zainteresowaliśmy się ofertą programu istore...
r-t z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 153
Komentarze (153)
najlepsze
On nie mówił o Polakach, tylko o polaczkach. Polaczek = polactwo - cham, prostak, warchoł, kombinator, cwaniaczek, oszust, naciągacz, burak, kombinator, złodziej. Czyli to, co z nas zrobiła komuna. A Polaków drogi kolego, to już prawie nie ma.
miałem umowę z innymi posiadaczami bannerów i nie wypłacą wynagrodzenia
Było to bzdurą i poprosiłem, żeby w takim razie wskazali komu
A tak - po pierwsze strata tegoż klienta i potencjalnych dużo większych zysków z jego dalszej działalności. Po drugie, ryzyko takich wykopów jak ten i kolejne - większe - straty z powodu odstraszenia wielu nowych klientów.
Tyle, że klienci dziś jednak głupsi, bo wtedy wymogli konkurencję, a teraz...
Najlepszy numer. Na porównywarce pokazuje się cena np. 19,90 zł w innych miejscach jest po 25 zł Idziesz do sklepu i okazuje się, że nie ma tego produktu, ale jest identyczny za 24,99 zł :)
Kolejny manewr, to 15 sklepów, każdy ma podobną cenę, ale właścicielem tych sklepów jest jedna firma i tak naprawdę, to jest jeden sklep pod różnymi nazwami :) To tak w skrócie, jak ktoś jest zainteresowany
Internet jest właśnie po to by zrównać szanse klienta i dużego giganta jakim jest Allegro.
Trzeba popierać każdego człowieka dołowanego przez Wielkich.
Zgłoszony błąd przez Państwa występuje sporadycznie. Błąd nie będzie już poprawiany.
Pracuję w międzynarodowej korporacji bardzo blisko obsługi problemów zgłaszanych przez klientów. Niestety takie sytuacje się zdarzają. Kiedy nie jesteśmy w stanie zrozumieć dlaczego dany problem występuję i jak go naprawić. Są również sytuacje, że naprawa jest zbyt ryzykowna lub
Kiedy nie jesteśmy w stanie zrozumieć dlaczego dany problem występuję i jak go naprawić.
Niektóre systemy są tak złożone i skomplikowane oraz uruchamiane i wykorzystywane w ogromnej ilości konfiguracji, że naprawa problemów nie jest wcale sprawą trywialną.
No dobrze, ale co to obchodzi klienta, który za to zapłacił? Jeśli nie jesteście w stanie czegoś naprawić, nie bierzecie pieniędzy.
Zresztą, sklepy w nim sprzedające również nie są święte i narzucają bardzo miłe prowizje.
Dla porównania, chciałem kupić urządzenie, które na allegro (nowe) chodzi po 650-700zł, zaś na Amazonie lata po 450-550zł. I takich przykładów można słać miliony.
Co do Allegro się zgadzam. Cały czas się słyszy jak zlewają użytkowników pomimo ich ewidentnych błędów.
Nie rozumiem jednak śpiewki odnośnie wysokich prowizji w sklepach. Przecież możesz założyć własny sklep i sprzedawać z mniejszą prowizją.