Boże, jaka ta woda jest piękna! Jak będe duży i bogaty to sobię kupie komputer który uciągnie ta grę na maks detalach, wejdę do gry i będę godzinami się patrzeć na falującą wodę! Piękna, po prostu piękna!
Pierwszy raz w mojej RPGowej karierze postanowiłem spróbować gry magiem i ... jest mało ciekawie. Strojów dla maga jak na lekarstwo, ciągle natykam się na coś ciekawego dla woja, a to topór a to ciekawa tarcza czy inny zbroja. Do tego używanie na przemian 3 czarów jest nudne. Walka jest schematyczna, przywołanie jakiegoś pomagiera, palenie albo przypiekanie piorunami aż do zejścia przeciwnika. Nie ma żadnych efektownych finisherów. Nuda, nuda ... nuda.
@Surgeon: Tak sobie myślę że żeby wbić komuś miecz aż po klingę trzeba by go wbijać głowicą do przodu... W sumie ciekawe i pewnie bolesne, ale która gra pozwala na coś takiego?
Średnia prędkość strzały wystrzelonej z łuku to ok 200 km/h. Przyjmując, że połowę czasu od wystrzelenia do trafienia w cel strzała leciała w górę, a drugą połowę w dół, w 11 sekundzie lotu strzała znajdowała się 611,11 m nad celem. Jest to oczywiście nieprawdą, bo prędkość strzały nie była stała, a tak właściwie to łucznik trafił w przelatującego w tamtym momencie mściwego lotokota.
@15132479: ignorując opór powietrza i zakładając przyspieszenie grawitacyjne takie jak na ziemi, strzała ta musiała być wystrzelona z prędkością 118 m/s czyli 423 km/h (obliczenia), a maksymalna wysokość to 706 metrów.
A tutaj wysokość jako funkcja czasu trwania filmiku.
A ja siedzę i płaczę! No, może przesadzam, ale mój sprzęt nie uciągnie tej gry, a (krytykowany) Oblivion mi się bardzo podobał (jak i Morrowind, we wcześniejsze nie grałem). Chociaż w Obliviona zagrałem ze 3 lata po premierze, to i Skyrim po prostu później skończę*.
*nigdy nie skończyłem obliviona, skończyłem zadania z gildii i głównie na nich się skupiałem, były dość ciekawe, zwłaszcza te z tych "ukrytych" gildii, pewnie tutaj też bym
No skyrim jak każdy TES u mnie zajmuje specjalne miejsce na dysku :) poginam w niego ile się da, póki co czysty mag 14 lvl od czasu do czasu machnę mieczykiem. Zawsze uważałem że mag w TES'ach to straszna #!$%@?, a teraz wymiata :D
@pierredollain: jak to się już zaczęło mówić o TES'ach: Przyjdzie mod, wyklepie wygładzi
@variss niestety nie miałem okazji żeby dostać gdziekolwiek a jak dagerfall wychodził to mnie takie gry nie interesowały :( przygodę(nie ukończoną) zacząłem od morka, ach te skrzekacze....
@pierredollain: Pozostaje mieć nadzieję, że jeszcze o czymś nie wiemy ;) Ja osobiście powstrzymuję się przed wpisaniem w google kilku haseł, żeby nie psuć sobie zabawy.
Jeśli chodzi o kwestie fabularne i stylistyczne, na moim poziomie poznania gry -- nie narzekam. Nie wiem czy dołączyłeś do Companions; motyw pojawiający się po pierwszych kilku misjach jest świetny, co trochę przemawia na niekorzyść gry -> można (podobnie jak w Oblivion) zagubić się wątkach
Komentarze (135)
najlepsze
A jeszcze gorzej jest jak zostawisz pułapkę. AI od razu wie na kogo sie rzucić, pomimo że nawet może Cie nie być w okolicy.
@Armo11: Że też nie wziął popcornu?
A tutaj wysokość jako funkcja czasu trwania filmiku.
http://failbook.failblog.org/2011/11/18/funny-facebook-fails-engineering-students/
*nigdy nie skończyłem obliviona, skończyłem zadania z gildii i głównie na nich się skupiałem, były dość ciekawe, zwłaszcza te z tych "ukrytych" gildii, pewnie tutaj też bym
@variss niestety nie miałem okazji żeby dostać gdziekolwiek a jak dagerfall wychodził to mnie takie gry nie interesowały :( przygodę(nie ukończoną) zacząłem od morka, ach te skrzekacze....
Jeśli chodzi o kwestie fabularne i stylistyczne, na moim poziomie poznania gry -- nie narzekam. Nie wiem czy dołączyłeś do Companions; motyw pojawiający się po pierwszych kilku misjach jest świetny, co trochę przemawia na niekorzyść gry -> można (podobnie jak w Oblivion) zagubić się wątkach