Pozwolono na wandalizm: projektanci o Dworcu Centralnym
'W projekcie nie było reklam na elewacji, a w naszym najgłębszym przekonaniu niedopuszczalne jest, aby o charakterze centrum stolicy decydowała cena sweterka jakiejś firmy odzieżowej' - piszą do prezes PKP Marii Wasiak Grzegorz Niwiński i Jerzy Porębski z Towarzystwa Projektowego.
majeranek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
Komentarze (105)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
W gablotach reklamowych w przejściach i galeriach wygląda rzeczywiście bardzo elegancko. Szmata na peronach i na budynku już elegancka nie jest. Graffiti jakie zafundowano na peronach jest po prostu GÓWNIANE. Nie neguję, że forma taka może fajnie wpłynąć na odbiór nowych, jasnych uporządkowanych peronów, niestety za realizację zabrali się podwórkowi wandale a nie artyści.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10685324,Nowa_plachta_z_megareklama__Tym_razem_na_Centralnym.html
Niestety nie znalazłem widoku "przed".
https://picasaweb.google.com/miastomoje/Photomontage?fgl=true&pli=1#5342669333111469058
Dworzec jest jednak w Niemczech i dlatego wygląda tak: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2009-04-10_Berlin_657.jpg
Swoją drogą, to widziałem spory kawałek Europy (po zachodniej stronie) i tylko w Polsce jest tak nasrane reklamami...
http://cecilia-youzy.blogspot.com/2011/05/trains-are-de-rigueur.html