•  

    @lechwalesa: Komentarze (397)
    Pokaż wcześniejsze komentarze
    • didi
    przedwczoraj
    Oceniono 67 razy 65
    Stalin też wymazywał niewygodnych ludzi z fotografii.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • marymania
    przedwczoraj
    Oceniono 66 razy 62
    Nie rzuca się pereł przed wieprze.
    Do kogo ta mowa, Panie redaktorze?
    Do tego pętaka Dudy?
    On nawet nie zrozumie co Pan tu do niego pisze.
    Tak go wystrugali i taki jest.
    Szkoda czasu.
    Odpowiedz
    • agmao
    przedwczoraj
    Oceniono 62 razy 62
    Dziękuję za te słowa, gorzkie ale prawdziwe.
    Odpowiedz


    • bobbyperu
    przedwczoraj
    Oceniono 61 razy 61
    Gdy zobaczyłem jak wczoraj w Gdańsku Pan Prezydent rejteruje, żeby tylko nie uścisnąć ręki Pani Premier to mi szczęka opadła. Pomyślałem sobie, że chłopiec został prezydentem mojego państwa. Ale po chwili zrozumiałem z kim mam do czynienia, bo przypomniałem sobie jak Jarosław Kaczyński sprytnie schował się za przenoszonym wieńcem, żeby uniknąć Prezydenta Komorowskiego. Brawo, Panie Prezydencie! Wielkie brawa za wierność Wodzowi!
    Wstyd i żenada!
    Odpowiedz
    • libralublin
    przedwczoraj
    Oceniono 61 razy 61
    Pan Prezydent miał okazję podczas obchodów wznieść się nad podziały gdyby tylko wspomniał o Panu Wałęsie i innych Nieobecnych a znaczących dla tej rocznicy ale do tego trzeba mieć klasę Pana Bartoszewskiego by to uczynić.Na marginesie czytając komentarze jestem za tym żeby swoje opinie na portalach podpisywać z imienia i nazwiska.
    Odpowiedz
    • waldus059
    przedwczoraj
    Oceniono 61 razy 59
    ja od prostaka, chama , maliniaka za dużo bym nie wymagał.Problemem jest natomiast buractwo tych co go wybrali. Niech się teraz obsrywają ze wstydu
    Pokaż odpowiedzi (4)
    Odpowiedz
    • sp1jpm
    przedwczoraj
    Oceniono 57 razy 53
    Duda to Dyzma xxI wieku i jeszcze jeden kartofel
    Odpowiedz
    • 1stash1
    przedwczoraj
    Oceniono 52 razy 52
    Prezydent jest po prostu burakiem i prostakiem, dlatego ważniejszego od siebie Prezydenta Wałęsy nie wspomniał. Po pięciu latach nikt o Dudzie nie będzie pamiętał.
    Odpowiedz
    • takajednaania
    przedwczoraj
    Oceniono 54 razy 52
    Do kogo Pan Panie Jarosławie kieruje swe słowa? Do partyjnego aparatczyka, kłamcy, oszusta i manipulanta? Do człowieka do szpiku kości zdemoralizowanego o niezwykle giętkim kręgosłupie moralnym?
    Równie dobrze może Pan pisać na Berdyczów.
    Odpowiedz
    • kal-der
    przedwczoraj
    Oceniono 52 razy 50
    Między Bogiem a prawdą pod Racławicami to raczej bracia Kaczyńscy mieli najwieksze zasługi.
    Odpowiedz
    • czarna
    zoska
    przedwczoraj
    Oceniono 52 razy 50
    Zrobienie z Walesy bolka to sprawka Kaczynskigo. To on stoi za podzialami w Polsce. Duda jak widac gowniarz i cham bez klasy, kontynuuje pograzanie Polski.Skad go w ogole wytrzasneli? Bez dokonan, bez charyzmy, czlowiek z nikad.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • bzzz000
    przedwczoraj
    Oceniono 52 razy 50
    zero klasy u dudy! ale czego wymagać od przydupasa wazeliny kaczorów??
    Odpowiedz
    • jan1270
    przedwczoraj
    Oceniono 48 razy 48
    W stanie wojennym to pisiorki siedziały pod stołem i robiły w gacie ze strachu,a Duduś to nawet głosu nie powinien zabierać.
    Odpowiedz
    • arbiter_elegant
    przedwczoraj
    Oceniono 50 razy 48
    Nadzieja Pana poniosła... Zamiast wodza - mamy osła!
    Odpowiedz
    • kliper1010
    przedwczoraj
    Oceniono 51 razy 47
    panie redaktorze! on tego nie pojmie ponieważ mózg ma w innej głowie
    Odpowiedz
    • 3-kuleczka
    przedwczoraj
    Oceniono 50 razy 46
    nie lubię pana Wałęsy, od czasu jak został prezydentem, to było niepotrzebne, no ale na miarę tamtych lat niezbędne, tak sie toczyła historia, i dobrze
    Być może bez niego sprawy potoczyły by sie identycznie, być może byłby ktoś inny, lawina poszła, jemu dostały sie zasługi, znalazł sie w tym miejscu w odpowiednim czasie
    co by nie pisać, jako prezydent NIGDY nie powiedział złego słowa o ojczyżnie
    nie przypominam sobie takich gaf jakie popełnia duda
    I czy go lubimy, czy nie, zawsze będzie SYMBOLEM tamtych wydarzeń
    i bedą go pamietac pokolenia, w kraju i za granicą
    ciebie, dudo nikt nie bedzie pamietał, zamknie się nad tobą parasol ochronny, odejdzie twój dyrygent jareczek, zostanie po tobie niesmak i niesława , równiez dla matki która nie nauczyła cie manier i wychowała kłamczucha
    Odpowiedz
    • lukasz
    przedwczoraj
    Oceniono 52 razy 46
    Prezydent fszyskih polakuff...
    Odpowiedz
    • bkgazeta
    przedwczoraj
    Oceniono 45 razy 45
    chcieli cudaka - mają cudaka
    duduś zawsze będzie dudusiem
    Odpowiedz
    • bokaj
    przedwczoraj
    Oceniono 49 razy 43
    Początkowo myślałem, że Jacek Kurski znormalniał...

    Ale ad rem: dziękuję p. Redaktorowi za te celne słowa. Ależ klasa!

    Wczoraj W.Frasyniuk równie trafnie spuentował sytuację, mówiąc, że Dudzie prezydentura trafiła się jak przeciętnemu Kowalskiemu szóstka w Lotto z kuponem wybranym na "chybił-trafił' - no i biedaczyna jeszcze oszołomiony nie wie co z tym wszystkim zrobić; na razie jeździ jak cudak jarmarczny po kraju i plecie trzy po trzy.
    Zamieniliśmy wybory prezydenckie w Big Brothera - to teraz mamy!
    Odpowiedz
    • zuk.w.trawie
    przedwczoraj
    Oceniono 45 razy 43
    Czy różni się od zachowania prezesa i innych członków czy wyborców swojej partii? Nie. Jest wyrazicielem ich przekonań. Więc o co chodzi? Skąd zaskoczenie? A że nie potrafi inaczej, no to trudno.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • kocurek238
    przedwczoraj
    Oceniono 43 razy 41
    Duda to prymitywny uczeń Jarosława,aż kipi prostactwem i brakiem wychowania
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • marchwianka.0
    przedwczoraj
    Oceniono 42 razy 40
    Kompromitacja p. prezydenta Dudy!! Niech się nauczy historii. Ale to jest groźne. My wszyscy, którzy pamiętamy jeszcze tamten czas wiemy, że Lech Wałęsa podpisywał porozumienia sierpniowe. Ale oni chcą to zmienić. Po latach okaże się, że to był ktoś inny, ciekawe kto???
    Odpowiedz
    • 363a
    przedwczoraj
    Oceniono 40 razy 40
    tak to już jest że tandeta wybiera tandetę i jest
    Odpowiedz
    • jmma777
    przedwczoraj
    Oceniono 43 razy 39
    Frasyniuk we wczorajszych Faktach trafnie określił Dudę jako prezydenta . Wygrał stanowisko jak rolnik 6 w totolotka , a teraz zachowuje się jak klown jarmarczny .Jeżdzi po Polsce i sprzedaje kłamstwa , a głupi naród to kupuje . Na uroczystościach państwowych zachowuje się jak przedszkolak w krótkich majtkach , wita się tylko z polegliwymi , rządu nie widzi ,itd. itd.
    Dobrze powiedział Frasyniuk - miej odwagę powiedzieć ,że prezydentem będziesz po 25.10. ,teraz jesteś zakładnikiem Kaczyńskiego i spełniasz tylko jego wolę . Zachowuj się jak na mężczyznę przystało , co na to Twoja zona , niby pedagog a nie widzi jak Ty się zachowujesz , nic Ci nie podpowiada ??? A jak się ma kręcenie z wyłudzaniem pieniędzy naszych na Twoje wyjazdy do Nowego T. ? Teraz mówisz ,że konstytucje już opracowywałeś ??? nie wiedząc w ogóle kim będziesz za dwa lata . Żenada , Ty prezydent - taki chłoptaś na posyłki . Nie jesteś wart mego szacunku !!!!
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • ktos2014
    przedwczoraj
    Oceniono 45 razy 39
    Najważniejsze jest być przyzwoitym - tak to 100 % prawdy
    a nasz "prezydent" jest zaprzeczeniem przyzwoitości. I jeszcze wiecznie na klęczkach w otoczeniu hierarchów kościelnych chyba przeprasza za swoje grzechy kłamstwa , pychy, obłudy
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • leuciscus
    przedwczoraj
    Oceniono 39 razy 39
    To beznadziejny przypadek i nic tego nie zmieni: w domu nie nauczyli, a i geny nie te. Zrozumiały staje się ostracyzm rodziny jego żony; wszak cham chamem na wieki wieków amen - jak mawiała moja śp. Babcia.
    Odpowiedz
    • majormajor
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy 38
    W dalszym ciągu chcecie głosować na PiS???
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • he219
    przedwczoraj
    Oceniono 44 razy 38
    Mamy po prostu buraka za prezydenta.
    Odpowiedz
    • widziane
    z_ryczki
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy 38
    Nie wiem dlaczego się pan Kurski dziwi. Przecież PiS zawsze był bolszewickim ugrupowaniem tkwiącym mentalnie i kadrowo w PRL-u. Był i jest. Tylko dla PiS-u bohaterem Solidarności może być facet, który w jednostkach powietrzno-desantowych ochraniał w stanie wojennym centrum peerelowskiej propagandy czyli gmach TVP. Nie zazdroszczę wszystkim Polakom o nazwisku Duda. Uczciwi chyba będą zmieniać, bo kojarzy się fatalnie.
    Odpowiedz
    • azja001
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy 38
    Obawiam się, że daremny to trud zwracać się z takim apelem do prezydenta Dudy, on nawet słowa nie przeczyta bo jest całkowicie bezkrytyczny wobec siebie i swojego środowiska. Ale i tak prawda się obroni, takimi zagrywkami nic nie zyska a tylko się pogrąży.
    Odpowiedz
    • ewa.okon55
    przedwczoraj
    Oceniono 37 razy 37
    Ciagle czytam,że kometarze w internecie są za ostre, że chamskie.A jakie mają być?
    Dziękuję wszystkim, którzy się tu wypowiadają, ja już nic nie mogę dodać.
    Chyba tylko to, że nie wybieramy dobrze, nie chodzimy na wybory a potem mamy to co widać, słychać i czuć. A jeżeli 25 października znów źle wybierzemy, to będzie jeszcze gorzej.
    Ja już przeżyłam komunę ale Polski PIS-wskiej nie chcę.
    Odpowiedz
    • ba-9
    przedwczoraj
    Oceniono 41 razy 37
    Jak zwykle świetny komentarz!!Ten prezydent to katastrofa!Brak kultury,skandaliczne zachowania i wypowiedzi,oszukiwanie ludzi ,i ta buta i arogancja!!To kompletna katastrofa!Co ten ciemny lud nam zrobił??
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • robywas
    przedwczoraj
    Oceniono 37 razy 37
    Prez. Duda zapowiadał przecież, że nie będzie w głównym nurcie.
    Na razie porzucił elementarną kulturę i szacunek dla innych.

    Naprawdę przerażające jest to, że PAD naprawdę uwierzył, że jest kimś wyjątkowym... Ciekawe kiedy PIS ogłosi go mężem stanu i zacznie budować pomniki.
    Odpowiedz
    • tojaleklerk2008
    przedwczoraj
    Oceniono 40 razy 36
    Nie rozumiem. Tyle ludzi narzeka na Dudę, tyle jadu i nienawiści. To wszystko aż kipi!. Dlaczego nie widać tego na wyborach, dlaczego lepiej się wypowiadać na forach a potem olać wybory i nie potwierdzić swojego sprzeciwu wobec takiego Dudy na kartce papieru jednym zas ranym krzyżykiem? Chcesz mieć swój porządek do idź i głosuj!!!!
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • nox.a
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy 36
    Czego żądać od wołu,
    Jedynie mięsa i rosołu.

    Tyle w temacie
    Odpowiedz
    • kniazwitold
    przedwczoraj
    Oceniono 36 razy 36
    Mowiac krotko - pisduda stoi tam gdzie zomo.
    Odpowiedz
    • andi113
    przedwczoraj
    Oceniono 35 razy 35
    Panie Duda, miał Pan u mnie kredyt zaufania, mimo,że głosowałam na Komorowskiego - zwiodły mnie gładkie słówka i gesty, myślałam,że może jednak nie okaże się kukiełka na smyczy swojej partii. Niestety, widzę, że nie jest Pan moim prezydentem
    Odpowiedz
    • sacc77
    przedwczoraj
    Oceniono 37 razy 33
    Szanowny Panie Redaktorze Kurski,
    Z jednej strony - w pełni podpisuję się pod słowami jakie skierował pan do osoby obecnie sprawującej urząd Prezydenta Rzeczypospolitej.
    Z drugiej jednak, z przykrością muszę skonstatować, iż jeżeli Pana zamiarem i intencją było unaocznienie tejże osobie pewnych istotnych aspektów sprawowania przedmiotowego urzędu, to niestety, Pana wysiłki trudno jest określić innym mianem jak "rzucaniem pereł przed wieprze".
    W liczbie mnogiej, albowiem Pana słowa powinny być skierowane w równej mierze do wspomnianej osoby jak i jej faktycznych mocodawców, którym rzeczona osoba jest bezwzględnie i do samoupodlenia powolna i posłuszna.
    Zal jedynie, że z racji sprawowania urzędu to samoupodlenie niestety ale daje zle acz fałszywe świadectwo całemu społeczeństwu.
    Pokaż odpowiedzi (5)
    Odpowiedz
    • tygrys102
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy 32
    Maliniak zawsze Maliniakiem będzie...dla mnie na pewno...
    Odpowiedz
    • mariushh
    przedwczoraj
    Oceniono 34 razy 32
    pretensje do Dudy nijak sie maja do jego postawy wobec partii i jej szefa,to nie jest nawet lojalnosc to slepe posluszenstwo osoby bez wlasnej woli,charakteru i charyzmy.Jesli to ma byc prezydent wszystkich Polakow to ja nie chce nim byc za zadne skarby.
    Odpowiedz
    • berekjoselewicz
    przedwczoraj
    Oceniono 32 razy 28
    Duda Prezydentem, Maciarewicz następcą Dzierzynskiego a Jaro Naczelnikiem Panstwa Polskiego z tym ze bedzie jeździć na ośle..... Na Kasztanke nie wsiądzie, konus jeden !
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • cena1309
    przedwczoraj
    Oceniono 29 razy 27
    Panduda źle sobie poczyna...
    Strach pomyśleć ,co będzie gdy PiS wygra wybory! W ruch pójdzie ,nie tylko gumka.
    Odpowiedz
    • szczear2
    przedwczoraj
    Oceniono 29 razy 27
    Filmowy Dyzma był mianowany "tylko" na premiera - ten jest przydentem
    Odpowiedz
    • xav
    w
    przedwczoraj
    Oceniono 26 razy 26
    Te wszystkie miernoty mogą gumkować Wałęsę ile chcą. Za 50 lat o Wałęsie dalej będziemy się uczyć w szkole i znać go w świecie, a o Dudzie i jego poplecznikach nawet nazwisko w książce historii nie pozostanie. Kim jest Duda by w ogóle dyskutować o jego gumkowaniu kogokolwiek, czego dokonał, czego dokona? Cytując klasyka - on byłe, jest i będzie zerem.
    Odpowiedz
    • gupek-wioskowy
    przedwczoraj
    Oceniono 26 razy 26
    Dlaczego? Bo Wielki Brat patrzy....? Bo żyje w środowisku, które opisał Orwell w Roku 1984 i już nawet nie jest tchórzem, ale ma już zeszmacone na prawo, sprawiedliwie i dewocko synapsy w mózgu? Nasz Prezydent Doktor dobrze wie kto mu płaci i co ma zrobić. A chytry na kasę jest do tego stopnia, że nawet niemieckiemu brukowcowi dał wywiad zanim spotkał z Gauckiem. Maliniak nie rozumie, że Wielkim Bratem Prezydenta jesteśmy my, naród Polski i nie tylko patrzymy. I nie pozwolimy nas zeszmacić. My swoich bohaterów znamy. Wałęsa prowadził nas do zwycięstwa wolności w naszym kraju. I żaden Maliniak nie będzie mnie historii uczył. A że po tym zwycięstwie zaczęła się wielka polityka, walka o kasę i bagno, to trudno za to winić Lecha Wałęsę. Ale był czas, kiedy słowo Wałęsa było słowem magicznym, dodającym odwagi i łączącym nasze społeczeństwo w solidarnej walce o wolność.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • edoros
    przedwczoraj
    Oceniono 25 razy 25
    No cóż, partia Kaczyńskiego właściwie już zawsze próbowała zmieniać historię. Natomiast to, że Jarek nie był internowany w stanie wojennym, było największym świństwem jaki mogli mu zrobić komuniści. Był niestety małym i niegroźnym pionkiem na szachownicy. Teraz Wałęsę należy pozbawić wąsa i przyprawić go Kaczyńskiemu. Gdy PIS dojdzie do władzy, okaże się wkrótce, że to wielki prezes skakał przez płot. Obecny prezydent bez zmrużenia oka spłaca dług swojemu odkrywcy, Jeszcze pół roku wcześniej nikt nie wiedział kto to jest Duda. To zobowiązuje. Wciskanie ciemnoty o prezydencie wszyskich polaków jest zwykłą dziecinadą i szanownie nam panujący "NIEZŁOMNY" dostarcza każdego dnia dowody. Co nas czeka po wyborach, nie trzeba wielkiej wyobraźni. Witaj w krainie Orwella!!!
    Odpowiedz
    • awm10
    przedwczoraj
    Oceniono 25 razy 25
    Obatel Duda to aktywny do przesady katolik. W łapaniu wafelków i dopieszczaniu biskupów nikt mu nie dorówna.
    Zna zatem zapewne ósme przykazanie, które głosi: "Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.", W kontekście wykładów posła Dudy w Nowym Tomyślu warto przypomnieć przykazanie siódme, czyli: "Nie kradnij.".
    Jak widać katolicki prezydent wszystkich wolaków nie ma z tym żadnych problemów moralnych.
    Chyba dlatego w komentarzach zmienia się ostatnio jego ksywka z Budyń na Maliniak.
    Warto by przypomnieć w TV 40-latka, zanim PiS zacznie ją po swojemu uzdrawiać.
    Odpowiedz
    • teresa_444
    przedwczoraj
    Oceniono 25 razy 25
    W życiu dostajemy to co tolerujemy. Większa część społeczeństwa popiera takie niedopuszczalne postawy i zachowania. Jeśli w wybory pażdziernikowe to potwierdzą, to czeka nas bardzo smutny czas. Ryba podobno psuje się od głowy. A głową teraz jest Pan PAD...
    Odpowiedz
    • tadjan
    przedwczoraj
    Oceniono 25 razy 25
    ...... no właśnie, pan maliniak jest tylko recepcjonistą kaczylandu. I widać głowy nie musi używać.
    Odpowiedz
    • palolem
    przedwczoraj
    Oceniono 24 razy 22
    W 2009 r. jechałem w Indiach pociągiem z New Delhi na Goa, podróż długa, 51 godzin. Jeden z pasażerów, Hindus, zagadnął mnie skąd jestem. Gdy odpowiedziałem, że z Polski, jego drugim pytaniem było czy Walesa jeszcze żyje. To tyle w temacie. Panie Doda, czy jak tam się pan nazywasz, pamięć o panu szybko przeminie. Pozdrawiam.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • następne »
    Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
    Najczęściej czytane
    • 1.
    Wielka defilada w Pekinie, Xi Jinping zapowiedział redukcję sił zbrojnych
    • 2.
    Dziennikarka telewizji informacyjnej uważa, że jest podobna do chomika. I żąda milionów rekompensaty
    • 3.
    Skąd ta nienawiść? Z Kościoła
    • 4.
    Jeśli to zdjęcie nie zmieni stosunku do uchodźców, to czy cokolwiek będzie w stanie go zmienić?
    • 5.
    Najdrożsi uchodźcy świata. Australia pozbywa się ich za 55 mln dol.
    • 6.
    Donald Tusk: Europa powinna przyjąć 100 tys. uchodźców
    Polecamy

    • ml2403
    przedwczoraj
    Oceniono 22 razy 22
    Podobno straszenie PiS-em już nie działa. Myślę jednak, że jest to kolejne hasło ukute przez pisowską propagandę. Kaczyński mając widmo tego, że lat mu przybywa i może już nigdy nie dojść do władzy zgodził się na to by zrobić wszystko, żeby teraz ją zdobyć. Sądzę, że dopiero teraz PiS może być nieobliczalny. jednak w latach 2005-2007 JK nie zgodził się na zmianę ustawy aborcyjnej, a polityka gospodarcza była bardzo liberalna co przy hossie gospodarczej na świecie dało niezłe wyniki gospodarcze. Ja się boję PiS-u obecnego, którego wcale nie znają młodzi ludzie, ale uwierzyli w kosmiczne obietnice. Ten dzisiejszy PiS jest zakładnikiem episkopatu, związków zawodowych, Rydzyka i tysięcy darmozjadów w sutannach, którzy organizują mu wiernopoddańczą sektę głosujących karnie na tę partię. Ci ludzie nie myślą o zgodzie narodowej, o poprawie ekonomicznej kraju, oni dyszą chęcią zemsty i najchętniej obecnie rządzących widzieliby na szubienicach. Mówienie Maliniaka o zgodzie narodowej to z jednej strony sztuczka wyborcza, ale myślę, że ma też swój podtekst. To ma być zgoda na naszych warunkach. Sam wściekam się na PO za te jej skrzydła, którym bliżej do PiS niż do rozsądku, za głaskanie KK i dawanie mu kolejnych dotacji, ale dzisiaj to jedyna opcja mogąca powstrzymać ten szaleńczy pochód. Ci, którzy mówią o wariancie węgierskim niech zdadzą sobie sprawę, że Orban jest jednak rozsądniejszy od Kaczyńskiego i nie ma pijawki w postaci potężnego KK, który interesuje się tylko swoim majątkiem, a dla ludzi ma tylko zakazy i nakazy, Jeżeli PiS będzie rządził samodzielnie to to co na Węgrzech będzie zwielokrotnione. Może wybór Maliniaka nie był taki zły bo jeszcze parę tygodni i mam nadzieję, że większość zrozumie w jakim to idzie kierunku.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • ateofi
    przedwczoraj
    Oceniono 26 razy 22
    Dramat, po prostu dramat. Przez ostatnich kilka dni, prezydent elekt popełnił więcej gaf niż Lech Kaczyński czy Bronislaw Komorowski podczas całej swojej prezydentury. Najpierw bierze udział w żenującym spketlaku w towarzystwie kacyka (Piotra) Dudy. Potem jedzie do Niemiec o sra na własne gniazdo mówiąc coś o tym, że "Polska nie jest sprawiedliwa" dla wszystkich obywateli. Nawet jeśli tak jest, to ,nie mówi się takich rzeczy prezydentowi obcego Państwa. Własny kraj powinno się chwalić i promować a nie gnoić. Wreszcie kolejna żenująca wpadka podczas uroczystości na Westerplatte. Panie prezydencie, nie robi Pan nikomu łaski i obowiązuja Pana etykieta. Więc niech się Pan nie odwraca dupą do premier tego kraju! Jestem zbulwersowana zachowaniem tego człowieka!
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • kocurxtr
    przedwczoraj
    Oceniono 21 razy 21
    PiSy i Dudy mijają
    prawda zostaje ...

    historia sama się obroni
    szkoda, że Ci którzy pownni stać na straży prawdy historycznej, jawnie tę historię przekłamują dla własnych politycznych potrzeb

    Prezydent Andrzej Duda - zostanie zapamiętany jako Mały człowiek bez kręgosłupa moralnego
    jako Prezydent PiSu - własność Jarosława Kaczyńskiego
    Odpowiedz


    • tadjan
    przedwczoraj
    Oceniono 22 razy 20
    prezydent ciemniak? czy bezwolna pacynka sterowana palcem w ...... dudzie.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • alik-w-plomieniach
    przedwczoraj
    Oceniono 22 razy 20
    "Próbowano Wałęsę zniesławić, np. podsłuchaną i zmontowaną rozmową z bratem, a do Komitetu Noblowskiego dostarczono dokumenty mające świadczyć o współpracy Wałęsy z SB."
    I w te same oszczerstwa ślepo dzisiaj wierzy ciemny lud PiSowski.
    Ponieważ PRL wcale nie umarł, on się przepoczwarzył w Wolską Kaczpospolitą Dudową, zwaną dla żartu "IV RP".
    Odpowiedz
    • wapp44
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy 20
    Czas najwyższy rozpocząć zbieranie podpisów o referendum w sprawie dymisji obecnego Prezydenta
    Odpowiedz
    • Marzena Augustynowicz
    przedwczoraj
    Oceniono 23 razy 19
    Chciałam napisać coś co zabolało by tylko mnie .więc przemilczę .Ale to muszę napisać Polsko upadłaś nisko już niżej się nie da .Panie PREZYDENCIE WAŁĘSA JEST PAN WIELKIM POLAKIEM .panie prezydencie duda kto pana wychował skąd pan się wziął .Boże spraw by język tego człowieka skamieniał i zamilkł.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • waldeck13
    przedwczoraj
    Oceniono 23 razy 19
    No i wyszło szydło z worka. Duda to zwykła partyjna menda i tyle. Wydawało się, że może chociaż pozornie odklei się od PiS-u, ale gdzie tam. Skrupulatnie wypełnia wszystkie rozkazy prezesa. Menda i tyle.
    Odpowiedz
    • swistakonline
    przedwczoraj
    Oceniono 19 razy 19
    Był bolszewizm, teraz dudyzm, a pisizm stoi u drzwi. Wspólna cecha tych trzech formacji: kłamstwa, pogarda, destrukcja. Skończą tak jak bolszewizm, na śmietniku. Ale Polski szkoda.
    Odpowiedz
    • roman
    kruk
    przedwczoraj
    Oceniono 19 razy 19
    On nim i jego mentorze historia zapomni szybciej niz im sie to wydaje.

    Znikną w kaczej du.p..i,e.
    Odpowiedz
    • helmi81
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 18
    Prezydent wszystkich Buraków, oj sorry Polaków...
    Odpowiedz
    • rozwadowski
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 18
    Prawa autorskie do Solidarnosci zawlaszczyli ludzie, którzy wtedy albo koszule w zebach nosili jak Maliniak, albo lojalnie sluzyli ówczesnym panom. Prawdziwi uczestnicy Solidarnosci, niegdys wiezieni i torturowani, dzis nie maja tam wstepu. A nabozenstwa im odprawiaja ksieza-kolaboranci lub ich przydupasy.Zaklamanie osiagnelo szczyt.
    Odpowiedz
    • Wieslaw Jablonski
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy 18
    Oto tak jest gdy na Prezydenta wybierze się zadufanego i zakłamanego człowieczka.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • babcia.klozetova
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy 18
    Panie Redaktorze Kurski,
    Pański list, to wołanie na puszczy, to rzucanie grochem w ścianę. Nie czuje Pan, że po drugiej stronie nie ma Pan godnego adwersarza, tylko małostkowego "Maliniaka"?

    Strona politycznej sceny, na której znajduje się prezydent RP wraz z PiS zaludniona jest małymi (z charakteru) ludzikami, nie warto do nich kierować żadnych apeli, listów otwartych - to perły rzucane przed wieprze. Trzeba jedynie uświadamiać jak najszersze rzesze naszych współobywateli, jak ważne jest głosowanie w wyborach, jak ważne jest analizowanie tego, co kandydaci sobą reprezentują, jak ważne jest SAMODZIELNE myślenie, a nie przyjmowanie propagandowej papki, bez względu skąd ona wycieka.

    Trudno, może znów sparzymy się w tych wyborach, ale, jako optymistka, mam nadzieję, że po raz ostatni na długi czas, przynajmniej do zejścia ze sceny politycznej niektórych indywiduów (wiadomo, o kim myślę?).
    Pokaż odpowiedzi (4)
    Odpowiedz
    • dassie-rosjanin
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 18
    Świetny list, Panie Kurski! Dziękuję bardzo. Szkoda, że nowy prezydent już na początku swojego nowego życia i bycia psuje nadzieje na to, że on będzie ponad podziałami, że będzie Prezydentem wszystkich Polaków. Nie wspomnieć Lecha Wałęsy - to jest niewyobrażalne! Wstyd.
    Odpowiedz
    • swistakonline
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 17
    Pono Duda kształcił sie na UJ, a zachowuje sie jakby nie Alma Mater ukończył a Kooorwę Mać.
    Odpowiedz
    • swistakonline
    przedwczoraj
    Oceniono 19 razy 17
    Coraz więcej pisuarowych manier, a pisuarowy smród coraz bardziej smrodliwy. Buractwo pławi sie w swoich sukcesach. Będzie jeszcze więcej obłudy i bardziej pisuarowo jeśli nie zmądrzejemy w porę.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • kocurxtr
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 17
    dobry i potrzebny list

    może ktoś przejrzy na oczy...
    nazwie rzeczy po imieniu
    Mianowicie to, że Prezydent Andrzej Duda to sterowany przez Kaczyńskiego pionek polityczny; arogancki, małostkowy, hałaśliwy, cyniczny i zakłamany bufon politycznie nakierowany wyłącznie na służenie jednej partii, a żadnym względzie Obywatelom RP.

    mały człowiek
    oby jego 'rządy' trwały jak najkrócej
    Odpowiedz
    • rys123567890
    przedwczoraj
    Oceniono 21 razy 17
    O Dudzie to ja już bym chętnie zapomniał. Najlepiej o obu.
    Odpowiedz
    • 123jna
    przedwczoraj
    Oceniono 23 razy 17
    Dzieki za ten list, jest nam niezwykle dzis potrzebny szczegolnie gdy polska mlodziez zaczyna wierzyc w klamstwa opowiadane przez jedna partie polityczna na temat naszej najnowszej historii. Andrzej Duda mial w chwili gdy powstala Solidarnosc tylko 7 lat i wydaje sie, ze jego wiedza o tamtych czasach jest nadal na poziomie 7-latka. Ten czlowiek nie zasluguje na ten urzad, oglupiala mlodziez go nan wybrala i Polonia glownie z USA. W kraju jak ktos dokladnie zbadal wygral Bronislaw Komorowski. Glosowala jedynie polowa Polakow a wiec pan Duda nie jest reprezentantem zadnej wiekszosci a tylko malej mniejszosci i poza ty w kraju PRZEGRAL z Komorowskim. Ktos powinien mu to uswiadomic bo hybris zaatakowala jego glowe.
    Odpowiedz
    • xsawer
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 17
    Znam parę osób, które głosowały na Dudę, niektóre nawet wykształcone i muszę przyznać, że ich ogląd świata, zasady moralne a nawet relacje z prawem (oczywiście po cichu) znacznie odbiegają od przyjętych powszechnie i propagowanych nawet z ambony norm.
    Odpowiedz
    • melka28
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 16
    Moja Babcia mawiała "I w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu". okazuje się, że i UJ nie pomaga.
    Odpowiedz
    • ol!a@k
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 16
    Szkoda słów na komentarze Redaktor Jarosław Kurski powiedział wszystko i zrobił to bardzo elegancko. czy będzie odpowiedź? Wątpię. Na to trzeba mieć klasę.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • Teresa Draus
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy 16
    Pisiory przestana się liczyć za jakieś 15 lat, gdy pokolenie starszych ludzi wierzących tylko w to, co mówią księża na ambonach i nie mających pojęcia o rzeczywistości zejdzie z tego świata. Jest wyjście, żeby pozbyć się tej rakotwórczej partii w najbliższym czasie I NIE GŁOSOWAĆ NA PIS!
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • tg64
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 16
    Lud pisowski to to samo co lud kacapski. Wierzy tylko Mesjszowi który nazywa się raz Putin a innym razem Kaczyński czy Duda. Kacap/Pisior nie widzi niczego złego w sk...twie swojego Mesjasza. Ten kto liczyl,że Duda czy Szydło to nowa jakosć w Pisie musi się srogo zawiesć. Nowe twarze ale metody stare.
    Odpowiedz
    • gondek
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 16
    Macie drodzy obywatele prezydenta ( z małej litery) a wydawać się mogło że nowe idzie w stylu klasy nowego pokolenia...jak widać mylimy się..te podziały których miało ni być są już teraz, pojawiają sie na nowo... na tych co sie nie godzą jak Pan Kurski, ja i wielu innych i tych co jako "zwycięzcy" jak widać chcą pisać nową historię... i podręcznik dobrego wychowania jak widać także...
    Mnie uczono w domu że nawet jak nawet jak masz do czynienia z wrogiem, warto na początku spróbować podać mu rękę.. ponieważ jesteśmy ludźmi i to nas różni od zwierząt które takich "tradycji" nie mają .. i biorą się od razu "za łby"...
    Panie Duda.. jak widać człowiekiem jesteś pan marnego wymiaru, brak kultury, obiektywizmu i świadomości politycznej i społecznej sprawowanego stanowiska stawa pana w szeregu pospolitych prostych ludzi... ale "pamiętaj pan" nie tylko tą klasę pan reprezentujesz... my, może trochę bardziej szukający wyższego poziomu społecznego w tym kraju, także liczymy że wstydzić się za pana nie będziemy.
    I pozwoli mi to w przyszłości tytułować pana z dużej litery.
    Pozdrawiam.
    Odpowiedz
    • soplica2013
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 16
    Na pewno po tym co ostatnio zrobił (albo nie zrobił Duda) nie jest to mój prezydent. Klasa żadna. Młodszy klon Jarusia.
    Odpowiedz
    • rumburak1960
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 16
    Mlaskacz karłowaty Kaczyński vel Kalkstein z Odessy wraz z PiSem usiłuje stworzyć nową historię, jak nastał stan wojenny to mu mamusia kakao do łóżka podawała, to gość zakompleksiony i podszyty tchórzem , zapytajcie innych PiS-dzielców co robili w stanie wojennym , a okaże się że tak jak kaczor siedzieli cichutko pod kołderką, a co młodsi jeszcze biegali w chodziku, a 40% PiS-u to byli członkowie PZPR-u, natomiast obecny przewodniczący "Solidarności" pacyfikował w stanie wojennym gmach TVP.
    Odpowiedz
    • korcia2000
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy 16
    Czego wymagać od pisowskiego zera? Za to ściskał rękę byłego ormowca, Piotra dudy....
    Odpowiedz
    • oloros11
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 16
    ale to jest bardzo polska tradycja - specjalizacja nie tyle prl ale stalinowska - wycinanie z obrazka ludzi którzy w danej chwili są niepotrzebni - to jest bardzo ładna tradycja zamiar=tania rzeczy pod dywan - tylko ze akurat Walesa - to jest skrajnie dziwne - to się da wytłumaczyć tylko paranoja
    ta paranoja ma jeszcze jedno dno - bo Solidarnosc ktora niosac na sztandarach typowo socjalistyczne hasła a wprowadziła do Polski oligarchiczny,m krwiożerczy kapitalizm teraz mówi ze nie ma z tym nic wspólnego i jej szef tez Duda - byly Zomowiec mowi ze mu sie to nie podoba!!!!i gorzej ze to nie Solidarnosc zrobiła !!!!!!
    dom wariatów - niebezpiecznych wariatów
    Odpowiedz
    • maxim-sn
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 15
    Oj Duda ! marnie skończysz, wstydem się okryjesz na długie lata a nawet woje prawnuki i praprawnuki wstydzić się będą nazwiska Duda.
    Odpowiedz
    • jackie53
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 15
    Panie Redaktorze! Piękny list, ale czy ten maluczki człowieczek cokolwiek z tego zrozumie? Czy można wymagać od ludzi z plemienia Kawahiva, aby posługiwali się komputerem?
    Odpowiedz
    • rozwadowski
    przedwczoraj
    Oceniono 15 razy 15
    Prawa autorskie do Solidarnosci zagarnel ludzie. którzy w owych czasach koszule w zebach nosili jak Maliniak, albo lojalnie sluzyli ówczesnej wladzy.Nigdy nie sidzieli w wiezieniu ani w obozie internowania. Ci zas, co walczyli o wolnosc, nie maja do Solidarnosci wstepu. Solidarnosc stala sie szajka Piotra Dudy.
    Odpowiedz
    • piotrh
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy 15
    Jakie to smutne, ze większość głosujących w wyborach prezydenckich wybrała Polsce takiego małego człowieczka, nieodrodnego syna PiS. Jak ktoś jest prymitywem to żadne tytuły ani doktoraty tego nie zmienią ! Kiedy Lech Wałęsa walczył o wolną Polskę to obecny prezydencik nosił koszulę w zębach :-((((
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • salamandra
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy 14
    Prezydent Duda jest dowodem na to, że wykształcenie ma się nijak do kultury osobistej, którą się wynosi lub nie, z domu.
    Odpowiedz
    • janusz
    smith
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 14
    Duda to marionetka Kaczyńskiego, nadziana na jego rękę. Jeśli patrzeć na Dudę jako na Kaczyńskiego, to wszystko jest prawidłowo, nikt nie będzie miał żadnych dysonansów co powiedział, komu nie podał ręki, itp. Już taki on jest, ten nasz Jarosław Bezzębny.
    Odpowiedz
    • grajag
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 14
    Dudek przy Lechu Kaczyńskim to Pętak. Niczego się nie nauczył a co gorsza...".sodówa" mu tak uderzyła ,że nie chce się uczyć. To jest prawdziwy prezydent wybrany przez PRZYPADEK!
    Odpowiedz
    • batura3
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 14
    Miernoty mają to do siebie, że, wszystko wszystkim mają za złe a sami sobą nic nie reprezentują !!!! Czy Jarosław K to ten Jarosław K, którego Służba Bezpieczeństwa nie chciała internować ????:-)))))))))
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • bajkap@wp.pl
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 14
    Z kogo się śmiejecie, z siebie sie śmiejecie ! Młodzi, z wyższym wykształceniem, chcący zmian, znajacy historię rzadów PiS-u wybrali sobie prezydenta, nie wstyd Wam. Bedziecie brneli dalej w ten chory bunt, oddanie władzy chorym z nienawiści populistom i popierajacych ich biskupom. Droga mlodziezy do pub-u nie wejdziesz bez kartki ze spowiedzi. Ja sie nie boje jestem stara.
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • Grzegorz Siudut
    przedwczoraj
    Oceniono 14 razy 14
    No ale co to za zdziwienie, jak Kaczorek ze swoimi przydupasami typu Szydło, oba Dudy wreszcie dojdzie do władzy to sie zacznie gumkowanie historii Polski, która sie przykroii do wizji Kaczolandu. Polska Rzeczposopota Kaczolandowa ma dobre wzory. Będzie przy wladzy nowa monopartia o socjalistyczno-narodowej wizji rozwoju więc będzie cenzura, walka z opozycją jednolite frontowo media publiczne, a jak kto sie wychyli to beda kamasze więzienia, i cały ten znany w komuny aparat, tylko że tym razem latac będa pod pomniki Rodziny Kaczyńskich z biało czerwonymi flagami i spiewac żeby im Bóg .... wrócił Panie.
    Odpowiedz
    • alkana11
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy 14
    Tak jak szewca poznajemy po jego butach, tak pRPD,po jego postawie.
    Dziękuję Wam drodzy rodacy, dziękuje Tobie Jarosławie Kurski(ten rozsądny i nie "skoczek" z SP.Tobie ,Pani Profesor,za to naturalne moralne wstawiennictwo.,za osobą Lecha Wałęsy .człowieka niepodważalnie wielkich zasług dla Narodu,i to po wsze czasy!!
    Nie byłem człowiekiem solidarności,byłem etatowo, po stronie tych(w.g wielu) co to ponoć tylko "pałowali robotników"/. Lecz zmiany rzeczywiste w Polsce w 1989 r. o później w całej Europie a nawet w świecie, "zaczęło się od aktywności Lecha Wałęsy i grupki stoczniowców! To jest zasługa tych osób. M iałem i mam wielki szacunek dla LEcha WAłęsy i dla wszystkich ,któzy moją Ojczyznę wprowadzili na nowe tory gospodarczo=polityczne. Nie zauję ani chwili,że rozwiązano PZPR a "wierchuszkę służb PRL zdziesiątkowano i wykluczono. Poraża mnie,że w buty PRL parszywców natychmiast weszły inne ordy frustrató. Niestety Duda wPiSAł .się w ten nurt w pełni. Żałosne jest to co się wyczynia. Tak jak Jarosława Kaczyńskiego Naród (nie bacząc ,że Prezydentem RP był jego brat bliźniak Lech), wypędził go z Urzędu Premiera. tak Duda idzie tą samą prymitywną prostackie drogą i może być niemile zaskoczony kiedy naród zażąda przeprowadzenie impeachmentu wobec Niego. Po tym co już dokonał, mój głos na wywalenie go z urzędu jest pewny. Obudźmy się bo nas nie tyle fala emigrantów zaleje ale zaleje nas i może utopić fala narodowych frustratów którym przytakuje katolicki biskupi stan . Polska nie może być Polką Katolicką ale Polską odrębną od katolicyzmu.!!!
    Niech sobie katolicyzm w Polsce funkcjonuje ale nie było przyzwolenia aby podstępnie był zagospodarowywany przez idiotów ,ktorym życie w niebie po śmierci(co za idiotyczne rozumowanie)
    jest cenniejszym niż "neutralność światopoglądowa Narodu Polskiego.
    Wyciąć ten pseudopolski nurt fanatyków religijnych i wszelkie maści frustratów ,,których jedyna wartością jest ciągłe wypinanie własnej dupy na Polskę moją jedyną Ojczyznę, Ojczyznę wszystkich Polaków.
    Odpowiedz
    • kocurxtr
    przedwczoraj
    Oceniono 15 razy 13
    kolejny Prezydent który robi z Polski pośmiewisko zamiast stać na straży powagi urzędu
    i też z PiSU
    dlaczego nie jestem zdziwiony ?
    Odpowiedz
    • kasiagadasia
    przedwczoraj
    Oceniono 19 razy 13
    Prezdent Duda to czlowiek bez twarzy. Az dziwne jak ta ladna kobieta moze z mezczyzna o takiej mentalnosci obcowac cielesnie. Brughhh. Drobny zlodziejaszek, klamca i oszust zostal prezydentem. To jak on sie wykreca, jak sie odwraca z glupia mina zeby nie podac reki premier Kopacz przeszlo wszystko. I teraz jeszcze to zachowanie wobec Lecha Walesy. Zwykle male zero, ktore narod polski uczynil prezydentem.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • 3000m
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 13
    Nie chciało się iść do wyborów to teraz macie. Można się poprawić już niedługo. I bardzo proszę na ten jeden dzień wyborów parlamentarnych przełamać swoje lenistwo i ruszyć cztery litery abyśmy nie żałowali jeszcze bardziej.
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • parazyd
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 13
    "Kurski do prezydenta Dudy"
    Gadał dziad do obrazu, a obraz do dziada - ani razu.
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • jr968
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 13
    pokaż całość

  •  

    @lechwalesa: 02---
    Odpowiedz
    • jr968
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 13
    To nie jest przejaw ignorancji. To zagrywka obliczona na to, że gros dzisiejszych wyborców, to ludzie urodzeni po 1980 roku, nie pamiętający tamtych czasów i podatni na fałszowanie tamtej historii. Teraz przywódcą bezkrwawej (na razie) rewolucji jest Jarosław Kaczyński i wspominanie Wałęsy, człowieka z Jasnogórska Maryją i Dzieciątkiem w klapie i z maryjnym długopisem (a nie będącym zwolennikiem Radia Maryja!!!) byłoby strzałem do własnej bramki.
    Odpowiedz
    • 45starsza
    przedwczoraj
    Oceniono 15 razy 13
    Wielce Szanowny Panie Prezydencie!
    Nie będzie Pan moim Prezydentem jeśli nie zacznie się Pan zachowywać zgodnie z Savoir-vivre i protokołem dyplomatycznym obowiązującym w RP. Tego Panu szczerze życzę.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • malpa z paryza
    przedwczoraj
    Oceniono 15 razy 13
    i to jest dowod , ze trzeba glosowac na PO..
    cholera.
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • cykli_stka
    przedwczoraj
    Oceniono 14 razy 12
    "Można być niskim, ale nie można być małym". Otóż okazuje się, że w najnowszej praktyce politycznej (V?) RP można być wyjątkowo małym, będąc słusznego wzrostu.
    Odpowiedz
    • kocurxtr
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 11
    Wałęsa to może i jest prosty człowiek, ale swój rozum ma
    czego o Dudzie - niby wykształconym - powiedzieć się żadną miarą nie da....
    Odpowiedz
    • «poprzednie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • następne »
    Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
    Najczęściej czytane
    • 1.
    Wielka defilada w Pekinie, Xi Jinping zapowiedział redukcję sił zbrojnych
    • 2.
    Dziennikarka telewizji informacyjnej uważa, że jest podobna do chomika. I żąda milionów rekompensaty
    • 3.
    Skąd ta nienawiść? Z Kościoła
    • 4.
    Jeśli to zdjęcie nie zmieni stosunku do uchodźców, to czy cokolwiek będzie w stanie go zmienić?
    • 5.
    Najdrożsi uchodźcy świata. Australia pozbywa się ich za 55 mln dol.
    • 6.
    Donald Tusk: Europa powinna przyjąć 100 tys. uchodźców

    Zaloguj się
    Skomentuj
    • najnowsze
    • popularne
    • sopel
    przedwczoraj
    Oceniono 12 razy 10
    Duda-Chavez jako przykład kariery politycznej bez dokonań życiowych oficjalnie stał się orędownikiem KACZYZMU i jego zdegenerowanego środowiska . WSTYD PO TRZYKROĆ !!!
    Duda-Chaves nie reprezentuje Polaków tylko:
    - gwiżdżących na cmentarzach,
    - handlujących z episkopatem,
    - posługujących się insynuacjami, kłamstwami, pomówieniami,
    - manipulująch osobami starszymi, niewykształconymi,
    - organizującymi hejterskie bojówki w internecie i na ulicy,
    - wykoślawiających patriotyzm ksenofobią, fałszowaniem historii
    - itd, itp.
    Odpowiedz
    • barbar-agawe
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 10
    nie miałam żadnych złudzeń ze pan Duda będzie Prezydentem dla wszystkich Polaków ale miałam nadzieje ze będzie miał choć podstawy kindersztuby...
    Odpowiedz
    • cmazui@yahoo.com
    przedwczoraj
    Oceniono 12 razy 10
    Wymagac od kukly i klakiera nazywajacego sie "niezlomnym", aby zdobyla sie na niezaleznosc , to jak oczekiwania, ze pies przestanie szczekac. "prezydent" pokazal brak klasy, wyczucia i przyzwoitosci, skreslam go z bycia moim prezydentem.
    Odpowiedz


    • xouveyer11
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 10
    Prezydent Nadęty Burak = 5 lat obciachu. Ja kto mówią - i tyle w temacie.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • Jozef Janik
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 9
    Dziękuję Panu, jako były działacz niezależnej opozycji. Że padło prawdziwe słowo na temat współczesnej historii.
    Odpowiedz
    • gorol
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 9
    Ale mamy prezydenta wykształcony ale BURAK
    Odpowiedz
    • jawa
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 9
    Polska nie ma prezydenta! Polska ma Andrzeja Dudę!
    Odpowiedz
    • kasiagadasia
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 9
    Tak, przeczytalam jeszcze raz ten swietny list redaktora Kurskiego. I niestety mysle, ze nawet to iscie pedagogiczne pouczenie Andrzeja Dudy na niewiele sie przyda. A to dlatego, ze Andrzej D. to czlowiek bez osobowosci; maly kretacz i oportunista,ktory marzy o pelnej wladzy Pis, gdyz wtedy nie bedzie musial NIC robic, tylko splendory, podroze itd. Taki mikrus gabaryt. Nie przeskoczy siebie samego. Ludzie ruszcie t y l k i 25 pazdziernika i nie dopusccie do katastrofy!
    Odpowiedz
    • vito3
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 9
    panie kurski to porownanie pilsudzkiego w bitwie warszawskiej cienkie,od paru lat wiadomo ze pilsudzki mial tu gowno do gadania cala robote wykonala matka boska i ksiadz skorupko,a walesa jest tylko nosicielem klapy pod matke boska
    Pokaż odpowiedzi (4)
    Odpowiedz
    • jazak57
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 8
    A to nie Jarek skakał przez płot?
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • jamci44
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 8
    no dobrze, ale spróbujmy zrozumieć Pana Prezydenta. Toć to na pewno sam wiadomy Prezes, który prezydenta stworzył, kategorycznie mu zabronił wspominania o Wałęsie, swoim największym, obsesyjnie nienawidzonym wrogu, który go kiedyś szurnął z prezydenckiej kancelarii. No i co miał biedny prezydent Duda zrobić?
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • dorik2
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 7
    Każdy z poprzednich prezydentów był kimś, zanim go wybrano - osobowością, samodzielnym politykiem z realnymi sukcesami, przywódcą albo jednym z liderów swojego obozu. Duda był nikim, gdy prezes go namaścił. Prawnik prezydencki, spec od lewych ułaskawień, chłopiec na posyłki Biereckiego, mały chciwy krętacz kombinujący z podróżami do Wielkopolski i zatrudniający makijażystki prezesa na etatach asystentów europosła. A jak to się puszy, nadyma, przekonany o własnej wielkości i ważności!
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • ewa7ko
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy 7
    Po prostu! Nie głosujmy na PiS! Oni już mają przydzielone przez prezesa role i tak się zachowują jakby wybory nie były potrzebne! Wygumkujmy ich!
    Odpowiedz
    • 363a
    przedwczoraj
    Oceniono 11 razy 7
    taka duda to ma dobrze - jako prawowierny katolik idzie do spowiednika prałacie kochany łgałem jak pis w kampanii wyborczej chamem jestem a spowiednik - złapałeś nasz wypiek czyń tak dalej jesteś rozgrzeszony no i na sądzie ostatecznym idzie do nieba a takiego ateistę za wszystkie grzechy dobra bozia buch do piekla
    Odpowiedz
    • przemek05
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 6
    To gumkowanie to jak z Orwella, podobnie postępowała tez WKPB za Stalina. Niedługo zobaczymy zdjęcia 1980r, na których nie będzie Wałęsy. Wyretuszują.
    A co do ś.p. Lecha Kaczyńskiego to miałem do niego wiele pretensji, ale zawsze uważałem go za tego mądrzejszego brata. Chociażby dlatego, że zgromadził jakiś dorobek naukowy zwieńczony habilitacją. Z tego samego powodu nie imponuje mi praktyka porzucania jednej z najlepszych uczelni w kraju, która bardzo wiele wymaga od zatrudnionego w niej adiunkta, na rzecz uczelni słabej, niewymagającej gromadzenia dorobku naukowego, jedynie prowadzenia zajęć.
    Odpowiedz
    • frey8b
    przedwczoraj
    Oceniono 12 razy 6
    Lech Wałęsa nie był z mojej bajki prezydentem , ale go szanowałem bo jest to człowiek nie wykształcony po zawodówce elektryk.Nie można było od niego wymagać wiele ale był człowiekiem honoru, w przeciwieństwie do po ( przez omyłkę )prezydenta Dudy bufona i aroganta . Bo nie można inaczej nazwać człowieka pozbawionego godności sprawowanej funkcji prezydenta Polski , jakim nie jest , bo jest prezydentem jednej opcji politycznej w dodatku opcji która nie uznaje prawowitego rządu , nie uznawała demokratycznie wybranego prezydenta Polski Komorowskiego . W podczas trzydniowych obchodów 35. rocznicy Porozumień Sierpniowych i powstania "Solidarności" nie wspomnieli Dudy tego człowieka który nastawiał swój kark , choć wiedział co mu grozi był to Lech Wałęsa , do tej pory tępiony przez założycieli PiS Kaczyńskich nazywano go Bolkiem , przywożonym motorówką na strajk do Stoczni kiedy Dupek Duda Andrzej siedział pod fartuszkiem mamusi. Za PRL-owskie pieniądze zdobywał wykształcenie . Dzięki temu " Bolkowi "Lechowi
    Wałęsie a nie Kaczyńskim dzisiaj może być prezydentem na co nie zasłużył , i to się potwierdza , prezydent Polski opluwa Polskę na każdym kroku w kraju jak również będąc z wizytą w Niemczech. Łachudra Duda wygrał wybory znikomą liczbą głosów 1,5% , a opowiada jakby wygrał co najmniej przewagą 30% . Najgorszy ptak który w swoje gniazdo sra , A to robi Duda rzekomy prezydent nasz Polaków . PiS metodą osrywania opluwania negowania pomawiania oszczerczego , zastawiania i wykorzystywanie podsłuchów ludzi obecnego rządu aby zdyskredytować w oczach Polaków , nie mając żadnego pomysłu na zmianę na lepsze kraju jedynie obiecanki bez pokrycia i szkodliwe Polsce. Duda już dał po 500 zł. na każde dziecko , teraz przywraca wiek emerytalny na taki jak był przed zmianą.
    Jak PiS wygra wybory parlamentarne zacznie zmieniać historię Polski Lecha Wałęsę wsadzi do więzienia jako Bolka Tuska i jego otoczenie pozamyka za zamach na jaśnie wielmożnego Lecha Kaczyńskiego . i czołgami pojedzie po wrak samolotu do Smoleńska. W końcu wspólnie z biskupami urządzą w Polsce Raj , Krainę mlekiem i miodem płynącą szczęśliwą i bogatą.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • Jacek Ejsymond
    przedwczoraj
    Oceniono 12 razy 6
    Monopartyjne zawłaszczenie władzy już znamy z historii - dziś szykuje się powtórka, jeśli wszyscy Polacy nie pójdą do urn wyborczych 25 października 2015 roku...
    Odpowiedz
    • adama
    przedwczoraj
    Oceniono 8 razy 6
    Walesa to gigant.
    Czekam na jednomysle przyznanie Dudzie nagrody Nobla by w koncu ten zakompleksiony przydent Walesie dorownal. Wtedy moze oposci go kompleks nizszosci i odwazy sie spotkac z Kopacz.
    No chyba ze prezes mu zakazal.
    Odpowiedz
    • maverics150
    przedwczoraj
    Oceniono 8 razy 6
    Nowa polska prawica (ci, którzy uważają Okrągły Stół za zdradę i klęskę) to duchowi spadkobiercy SB i PZPR. W wielu przypadkach nie tylko z ducha, ale i z ciała, krótko mówiąc byli aparatczycy i agenci. Wśród nich, jak rodzynki w cieście, pojedynczy opozycjoniści, którzy nie mogą wybaczyć Wałęsie, że to on stał się symbolem ruchu Solidarności i zżera ich niska, żałosna zawiść. I wszyscy razem, byli esbecy i byli opozycjoniści-zawistnicy, ramię w ramię pracują, żeby zohydzić Wałęsę i porozumienia sierpniowe. Jakie to ludzkie - i jakie smutne.
    Odpowiedz
    • joanna.kasperska
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 6
    To co się stało 31 sierpnia br uwłacza nam wszystkim tym, którzy poparliśmy strajki i Solidarność 1980 Sierpnia. Dlatego żądamy przeprosin od prezydenta Andrzeja Dudy i od przewodniczącego Związku Zawodowego Solidarność ( tylko z nazwy) drugiego Dudy. To nie było prywatne rodzinne spotkanie, to były oficjalne obchody rocznicy tak ważnej dla nas Polaków. Nie życzymy sobie, by ktoś zmieniał historię w której uczestniczyliśmy. Żądamy przeprosin i sprostowania!
    Odpowiedz
    • leinad.2
    przedwczoraj
    Oceniono 8 razy 6
    Czrno przyszlość widzę...
    Odpowiedz
    • przyjazna
    przedwczoraj
    Oceniono 7 razy 5
    Tak, przyzwoitości i kultury politycznej brakuje obecnemu Prezydentowi. Etos Lecha Wałęsy i 10 mln członków Solidarności już zapisał się na kartach historii Polski.
    Odpowiedz
    • robertlive
    wczoraj
    Oceniono 6 razy 4
    Niemal 30 lat temu, na Synaju, w szczerej pustyni, przy szlabanie do rafy Ras Mohammad, człowiek, młody Egipcjanin, zapytał mnie jak poprawnie wymawia się imię "Lech". Nazwisko "Wałęsa" wymówił poprawnie.
    Odpowiedz
    • rafa
    przedwczoraj
    Oceniono 8 razy 4
    Swietnie napisane, ale odije sie jak grochem o sciane, niestety.
    Odpowiedz
    • bebebe111
    przedwczoraj
    Oceniono 6 razy 4
    Dodam ,że te mowy prezydenta przypominają znienawidzone gadanie Gomułki.Tak trzymać.
    Odpowiedz
    • martini
    przedwczoraj
    Oceniono 6 razy 4
    Panie Jarku (Kurski), to nie nazwisko określa człowieka, ale jego dobre Imię ;-).
    100% akceptacji.
    Zwracam się do komentujących, którzy z grubsza pochodzą z mojej bajki - nie starajcie się dorównać zjadliwością i poziomem agresji (słownej i GRAFICZNEJ) zwolennikom narodowo-socjalistycznym z PiS, przy czym narodowy-socjalizm to precyzyjne określenie programu tej partii, a nie epitet.
    Odpowiedz
    • bebebe111
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 4
    Ludzie .Czas wołać ,krzyczeć i walczyć aby neofaszystów nie dopuścić do władzy.Opisujcie jak Hitler zdobywał władzę.
    Odpowiedz
    • witekk
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy 4
    cham i burak tak samo jak jego buraczana sotnia, ze zdrajcami i esbekami kaczynskimi a zwlaszcza tatuś (gwiazdorow filmowych zlodzei w realu) bohater jednodniowy PW, nagrodzony przez Bieruta i ppr w ludowej. duda kolejna wersja sprzdawczyka. celowo z maej litery, bo gowno zawsze z malej
    Odpowiedz
    • kato70
    przedwczoraj
    Oceniono 5 razy 3
    Oj zadziwi, zadziwi on, wyborców tego Maliniaka, ale nie tylko, jeszcze nieraz! Ale jest już za późno na zdziwienie, niestety, kiedy się nie chciało ruszyć tyłka, by postawić rzeczywisty krzyżyk na wszystkich Dudach tego kraju! Może taki Maliniak i Kukiz byli wam potrzebni, byście zaczęli myśleć! Choć nie wierzę, by wasze mózgi coś potrafiło ruszyć! Powodzenia w Dudolandzie!
    Odpowiedz
    • ik232
    przedwczoraj
    Oceniono 5 razy 3
    Tego samego doświadczyłam w Ngrongoro w Tanzanii był Walesa i Wojtyla, Z przerażeniem patrzę na to co się dzieje, ludzie kogo wy mi wybraliście na prezydenta.
    Odpowiedz
    • Krystyna Adamczyk
    przedwczoraj
    Oceniono 7 razy 3
    a dlaczego wszystkich ludzi lecha kaczynskiego pozbyl jaroslaw kaczynski msciwy kurdupel zniszczyl wszystkich nawet swojego brata blizniaka .
    Odpowiedz
    • drbob20
    przedwczoraj
    Oceniono 3 razy 3
    mialki pisdzielec duda to kaczy wypierdek bo nawet nie wypierd
    Odpowiedz
    • theodora
    przedwczoraj
    Oceniono 7 razy 3
    Wstyd i smutek. Nie trzeba nam wrogów, sami plugawimy to, co w nas ( było?) najszlachetniejsze. Szkoda, że stało się to misją prezydenta.
    Odpowiedz
    • Wiesław Hajma
    przedwczoraj
    Oceniono 4 razy 2
    A co Wałęsa mówił albo nie mówił o braciach Kaczyńskich ?
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • ob
    serwator
    wczoraj
    Oceniono 1 raz 1
    Nic ująć a dodać można by jeszcze wiele, ale po co? Ta grupa naszych rodaków (niestety) i tak tego nie zrozumie, a jeszcze miałaby okazję do plucia na monitor. Wydaje się, że dopiero zbliżający się, niestety, czteroletni (ew. +1) okres ich rządów umożliwi otrzeźwienie tych zakutych głów. Oby nie było to zbyt późne dla Polski.
    Odpowiedz
    • dr5555
    wczoraj
    Oceniono 1 raz 1
    Panie Jarosławie! Pisze Pan prawdę, całą prawdę i tylko prawdę. Nie wiem tylko czy Pana list zostanie przeczytany przez prezydenta Dudę, który jest ignorantem, chodzącym na smyczy PIS-u, a może nie tyle na smyczy tej partii, co na pasku jej przywódcy. Jest prezydentem PiS-u, bo z pewnością nie moim. Nie głosowałam na niego, lecz myślałam, że może będzie prezydentem całego narodu, bo przecież składał takie deklaracje. Jestem naiwna, bo jak mogłam wierzyć w słowa człowieka zakłamanego. Prezydent Lech Wałęsa jest wielkim człowiekiem. Ma Pan rację, że na zachodzie każdy wie kim jest Wałęsa. W rozmowach przy stole nie raz mogłam się o tym przekonać nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale i we Francji, w Hiszpanii czy w Stanach. Wątpię, by za kilka lat ludzie będą pamiętali kto to jest Duda.
    Odpowiedz
    • franciszek
    przedwczoraj
    Oceniono 5 razy 1
    Tak jak wiekszosc Polakow nie bylem kibicem p. prezydenta Wojciecha Jaruzelskiego, ale uwazalem i dalej sadze ze bylo wielkim skandalem ze strony p. Lecha Walesy nie zaprosic na inauguracje p. W. Jaruzelskiego, ktory zostal wybrany Prezydentem Rzplitej przez polski sejm. P. Vaclav Havel zaprosil na swoje zaprzysiezenie ustepujacego komunistycznego prezydenta Czecho-Slowacji.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • kociewiak999
    przedwczoraj
    Oceniono 5 razy 1
    ...to sa znaki przekazywane przez ugrupowanie pisowskie ze jedynym ,,swietym,,jest J.Kaczynski, i to on glosi krucjate przeciwko ludzia solidarnosci i PO.to chory z nienawisci czlowiek ,panie prezydencie jak widac pan tez zauroczyl sie tym zlem !!!
    Odpowiedz
    • Ewa Kopiczyńska
    wczoraj
    0
    Wstyd mi za ksiedza , ktory tak zniewazyl pana Bartoszewskiego juz po smierci jego , ale tym gorzej dla ksiedza , bo nie mial odwagi ublizyc za jego zycia , wiele podlosci i chamstwa jest w srod nas ......ludzie , co sie z nami stalo ???
    Odpowiedz
    • Ewa Junczyk-Ziomecka
    wczoraj
    Oceniono 2 razy 0
    Szanowny Panie reaktorze, dziekuje za przypomnienie obchodów 30-lecia KOR-u. Kierowałam wtedy Biurem Inicjatyw Społecznych w Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, które było odpowiedzialne za organizowanie tej uroczystości. - Zapraszam wszystkich, powiedział i poprosił o przygotowanie listy gości. Przekroczyła 1200 osób, a w Pałacu Prezydenckim przy Krakowskim Przedmieściu nie ma tak dużej sali. - Nie zmieszczą sie nawet w Największej, Sali Kolumnowej na I pietrze. -Boisz sie, ze podłoga sie zawali, żartował Prezydent i zdecydował, ze uroczystości odbędą sie w Ogrodach przy Pałacu. Tam zbudowaliśmy scenę, podium, ustawiliśmy krzesła. Dla wszystkich było miejsce. Ewa Junczyk-Ziomecka
    Odpowiedz
    • Marek Pacyński
    przedwczoraj
    Oceniono 13 razy -3
    Może Pan Kurski napisze tak dla równowagi artykuł jak to było z gumkowaniem Anny Walentynowicz, Krzysztofa Wyszkowskiego, państwa Gwiazdów i wielu innych... tak ze zwykłej dziennikarskiej uczciwości, rzetelności i prawdy. Założę się, że Gazetę Wyborczą i Pana Jacka stać na rzetelne dziennikarstwo, prawdę... Oj jak chciałbym wygrać ten zakład.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • debil z po
    przedwczoraj
    Oceniono 11 razy -3
    Buahahahahahahaahaaaaaa, a co na to aktyw robotniczy, młodzież miejska i wiejska, no i Bartoś.
    Odpowiedz
    • franciszek
    przedwczoraj
    Oceniono 6 razy -4
    Historia siusiania do kropielnicy rzekomo rowniez pzez p. Lech Walese jest UB-eckim wymyslem z epoki polskiego stalinizmu 1948-1956. Na mojej uczelni entuzjastyczny komunista tez sie tym chwalil we wczesnych latach 50-tych, al jak urosl i zostal habilitowanym profesorem wszech nauk oraz magnificencja, uczelnia chciala koniecznie wymazac klamliwe przechwalki profesora wszech nauk, co bylo pochwaly godne. To samo nalezy sie p. Lechowi Walesie. Bolkiem byl, wielkim przywodca Solidarnosci tez byl ale nie wierze by siusial do kropielnicy.
    Odpowiedz
    • representation1
    przedwczoraj
    Oceniono 10 razy -4
    Moderator GW gumkuje
    -------------------------------
    Jak nagle mało komentarzy się zrobiło :)
    Odpowiedz
    • representation1
    przedwczoraj
    Oceniono 9 razy -5
    Lech Wałęsa: Jan Kulczyk był człowiekiem niezastąpionym i uczciwym
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Robert Krasowski w GW: Kulisy afery Orlenu

    Wbrew nazwie w tej aferze chodziło głównie o Rafinerię Gdańską, zwaną dzisiaj Lotosem. Wielkie przedsiębiorstwo, drugą firmę paliwową w Polsce. Od kilku lat Skarb Państwa chciał Rafinerię sprzedać, ale chętni byli tylko Rosjanie. Dla rządu Buzka było to nie do przyjęcia, uzależnienie Polski od rosyjskiej energii i tak już było stanowczo za duże. I wtedy do gry wkroczył Jan Kulczyk, najbogatszy polski biznesmen. Nie mogąc się porozumieć z prawicą, zastukał do drzwi nowej ekipy. Jeszcze przed wyborami zaproponował lewicy sprzedaż Rafinerii rosyjskiemu Łukoilowi. Aby uniknąć politycznej awantury, operację miał przeprowadzić Orlen, największa polska firma, w której państwo miało 30 procent udziałów, zaś Kulczyk miał kilka. Orlen miał kupić Rafinerię, a potem ją sprzedać Rosjanom. Przy takim scenariuszu rząd mógł udawać, że nie jest stroną transakcji, że decyzję podjęła prywatna spółka, w której państwo ma tylko mniejszościowe udziały.

    Pozycja tego biznesmena była niezwykła. W chwili aresztowania prezesa Orlenu siedział w gabinecie premiera. Tydzień później została zwołana Rada Gabinetowa, w czasie której prezydent i rząd omówili plan sprzedaży Rafinerii Rosjanom. Niedługo potem Kulczyk postanowił przejąć kontrolę nad radą nadzorczą Orlenu (...). I być może sam by wybrał radę nadzorczą, gdyby nie wybuch wojny z ministrem skarbu. Bo Kaczmarek nie wytrzymał, postawił stanowcze weto. Oświadczył, że tak drobny udziałowiec nie może wybrać całej rady nadzorczej. Sprzeciw Kaczmarka wywołał kryzys o zdumiewającej skali. W środku nocy w gabinecie premiera spotkali się Kulczyk, prezydent i premier, aby ustalić skład rady nadzorczej. Jeden raz prezydent pojawił się w Kancelarii Premiera.

    Doradca ekonomiczny prezydenta, Witold Orłowski, w analizie dla swojego szefa pisał, że udział Kulczyka w transakcji jest dla państwa podwójnie szkodliwy. Po pierwsze, jako pośrednik Kulczyk niepotrzebnie dostaje gigantyczną premię - około miliarda dolarów - którą państwo w przypadku sprzedaży bezpośredniej wzięłoby w całości dla siebie. Po drugie, państwo podejmuje "decyzję w ciemno", korzystając z pośrednika, traci kontrolę nad tym, kto będzie docelowym właścicielem rynku paliw w Polsce.

    Wybuchła wielka afera, jednak pierwsza fala oburzenia skupiła się na Millerze. W tym czasie Kulczyk rzutem na taśmę próbował ochronić swoją transakcję. Szykujący się do objęcia urzędu Belka zaapelował, aby do czasu wyjaśnienia sprawy nie przeprowadzać w Orlenie personalnych zmian. Kulczyk apel zlekceważył. Wymienił szefa rady nadzorczej i mianował nim prezesa Kulczyk Holding. Rozmiar ostentacji był niezwykły, politycy z powodu afery już byli w panice, tymczasem Kulczyk bez najmniejszych oporów wyszarpywał państwu ostatnie kęsy. Jeszcze ciekawsza była logika tego wyszarpywania. Kulczyk ogrywał Skarb Państwa dzięki poparciu ministra skarbu państwa. Dzięki niemu przejął pełnię władzy nad Orlenem. Miał swojego prezesa oraz szefa rady nadzorczej, mógł zatem przeprowadzić transakcję. Widząc, że Kulczyk wygrywa, Kaczmarek zadał ostateczny cios. Uderzył już nie tylko w Millera, ale też w Kulczyka i w prezydenta. Ujawnił, że dwa lata wcześniej Kwaśniewski, Kulczyk i Miller w czasie nocnego spotkania wspólnie ustalili skład rady Orlenu. Plan Kulczyka legł w gruzach.

    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18449709,i-wtedy-do-gry-wkroczyl-jan-kulczyk-najbogatszy-polski-biznesmen.html

    Odszedł złodziej Kulczyk. Odszedł Komorowski. To jest symboliczne. Tak jak udział establishmentu i salonu III RP w uroczystościach i chwalby Wałęsy.
    Odpowiedz
    • fatsdomino
    przedwczoraj
    Oceniono 12 razy -6
    Wstyd i hanba p. Kurski. Falsz i obluda i na dodatek amnezja.
    Przypomniec panu trzeba:

    "Lech Walesa jest politykiem obdarzonym wielkim talentem sklocania ludzi i dlatego jest tak bardzo niebezpieczny. Jego wielkie zaslugi przeobraza sie w swoje przeciwienstwo - stana sie przeklenstwem dla Polski."

    oraz

    "Idea solidarnosci wkroczyla w faze agonii. Za te agonie odpowiedzialny jest Lech Walesa".
    Adam Michnik, Gazeta Wyborcza, 27-28 X 1990 nr 251.
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • gruby
    przedwczoraj
    Oceniono 23 razy -7
    Gumkowanie Lecha.

    Dysertacje wygłasza redaktor Adam Michnik.

    Gazeta Wyborcza, 27.10.1990:

    "Dlaczego nie oddam głosu na Lecha Wałęsę. Wałęsa posiada cechy, które pozwalały mu być przywódcą wielomilionowej Solidarności, a które dyskwalifikują go jako prezydenta demokratycznego państwa.

    Wałęsa jest nieprzewidywalny. Wałęsa jest nieodpowiedzialny. Jest też niereformowalny. I jest niekompetentny. Nieprzewidywalność była zaletą w walce z totalitarnym komunizmem. I stać się musi katastrofą w demokratycznych strukturach współczesnego państwa. Nieodpowiedzialność była produktem sytuacji działania w opozycji czy w podziemiu; kto nie ma wpływu na państwo, za państwo nie odpowiada.

    Wałęsa nie potrafi uczyć się na własnych błędach, bowiem, wedle swego głębokiego przekonania, żadnych błędów nie popełnia. I wreszcie ? Wałęsa wypowiada opinie o sprawach gospodarczych czy międzynarodowych, których niekompetencja obezwładnia i przeraża. Nie tylko zresztą Polaków. Także jego cudzoziemskich rozmówców."
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • Marek Pacyński
    przedwczoraj
    Oceniono 21 razy -9
    Odezwał się główny gumkowy od Wyszkowskiego, Gwazd, Walentynowicz i wielu innych... Żałosne jak główną ideą Gazety Wyborczej jest istnienie podziału między Polakami, ustalania kto z nami, a kto przeciw nam. Podział na tych słusznych i niesłusznych i wskazywanie, że źli to ci inni... Takie stare powiedzenie z Suwałk, które często powtarzała moja babcia: Żyd bije - Żyd beczy (proszę mnie nie opluwać, że jestem antysemitą bo to będzie tylko śmieszne)... a bliżej znana pod: BIJ I KRZYCZ, ŻE BIJĄ... Czyż tego właśnie nie robi swoim tekstem Jarosław Kurski? Podpisuję się imieniem i nazwiskiem, aby pokazać, że się nie boję ani tych co plują, ani tych to żyją swoimi obsesjami i urojeniami, że jak PiS dojdzie do władzy to Macierewicz w skórzanym płaszczu będzie urzędował na Szucha, a Karski w melexie będzie porywał dziewice. Przeczytajcie to co sami piszecie. Zarzucacie innym jad, ohydę... a co jest w waszych tekstach i wypowiedziach? To co każdy psychiatra określiłby całą masą chorób psychicznych i obsesji.
    Odpowiedz
    • Jacek Kotowski
    przedwczoraj
    Oceniono 17 razy -9
    Sprawcy chodzą w garniturach i żyją na resortowych emeryturach jak pączki w maśle na koszt naszych dzieci i wnuków. Ofiary nigdy nie wyjaśnionych morderstw, działacze, którzy z totalitarną władzą nie szli na ustępstwa, ofiary, które jeszcze ginęły w Polsce jakoby po oddaniu władzy, żyją w nędzy i na bruku, ich zakłady pracy jako "nierentowne" i "niekonkurencyjne" zlikwidowano.

    Co chcecie ludziom bitym, oszukanym, sponiewieranym, zelżonym powiedzieć o Lechu Wałęsie? Tym, których dzieci dziś nie mający szans w pojedynku z nepotyzmem, wyjeżdżają budować gospdoarki innych krajów? Najlepszym z najlepszych, znającym kilka języków biegle, specjalistom etc...

    Dość już. Proszę przestać przepisywać historię, sprzedawać nam wątpliwych bohaterów, w których już nikt nie wierzy. To nie 1984, nie Orwell!
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • fakue
    przedwczoraj
    Oceniono 21 razy -9
    Bo dobry prezydent, to tylko z namaszczenia Gazety Wyborczej ...przeżyjmy to jeszcze raz !

    A. Michnik - spotkanie Obywatelskiego Klubu Parlamentarnego, 7 października 1990 r.: "Będę prowadził kampanię negatywną. Przy całym szacunku dla Tadeusza Mazowieckiego uważam za mniej ważne, by został on prezydentem. Dla mnie ważniejsze jest, by Wałęsa prezydentem nie został".

    "Wałęsa podzielił >Solidarność<. Usunął tych wszystkich, którzy umieli mu się przeciwstawić i mogliby zagrodzić drogę. W tym celu uznał za pożyteczne określić ich publicznie mianem >jajogłowych< lub >Żydów<" - pisze Michnik (27.10.1990).

    Nawiązując do odebrania swojej redakcji znaczka "Solidarności", Michnik pisze:
    "Nie odczuwam bowiem żadnej solidarności z ludźmi, którzy z symbolu wolności i nadziei uczynili znak konformizmu i knebla".

    "Wałęsa jest nieprzewidywalny. Wałęsa jest nieodpowiedzialny. Jest też niereformowalny. I jest niekompetentny. Nieprzewidywalność była zaletą w walce z totalitarnym komunizmem. I stać się musi katastrofą w demokratycznych strukturach współczesnego państwa" - definiuje Michnik.
    "Boli mnie, gdy śledzę kierunek ewolucji Wałęsy: od symbolu demokracji, do jej groteskowej karykatury" (27.10.1990).

    Zapewne młodsi czytelnicy "GW", przecierają teraz oczy ze zdumienia :)
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • «poprzednie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • następne »
    Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
    Najczęściej czytane
    • 1.
    Wielka defilada w Pekinie, Xi Jinping zapowiedział redukcję sił zbrojnych
    • 2.
    Dziennikarka telewizji informacyjnej uważa, że jest podobna do chomika. I żąda milionów rekompensaty
    • 3.
    Skąd ta nienawiść? Z Kościoła
    • 4.
    Jeśli to zdjęcie nie zmieni stosunku do uchodźców, to czy cokolwiek będzie w stanie go zmienić?
    • 5.
    Najdrożsi uchodźcy świata. Australia pozbywa się ich za 55 mln dol.
    • 6.
    Donald Tusk: Europa powinna przyjąć 100 tys. uchodźców
    Polecamy

    • najnowsze
    • popularne
    • marekmarek44
    przedwczoraj
    Oceniono 18 razy -12
    PO boi się nawet dyskutować na tematy pracowników i ich praw.
    To dlatego 6mln podpisów o referendum wyrzucili do kosza, pokazując gdzie głęboko mają robotników i ich prawa. Wałęsa nie przyjął zaproszenia d robotników na ich święto, bo nie czuje się z nimi SOLIDARNY, lecz czuje solidarność z PO i Kopacz, od których ma dostatnie życie. Zdrajca sprzedał robotników i swoje dawne ideały.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • marekmarek44
    przedwczoraj
    Oceniono 19 razy -13
    A ja pytam, dlaczego telewizje głównego nurtu, nie mówią prawy?
    Że zarówno Wałęsa, jak i Borusewicz dostali zaproszenia na uroczystość, ale z nich nie skorzystali
    Panowie z dawnej S, wybrali solidarność z PO i obecną premier niż z robotnikami.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • andrzej.kolczynski
    przedwczoraj
    Oceniono 26 razy -14
    Metoda “gumkowania” jest stara jak świat. Wspomnijmy chociażby przypadek Herostratesa.

    „Symbol (z gr. σύμβολον) – semantyczny środek stylistyczny, który ma jedno znaczenie dosłowne i różną liczbę znaczeń ukrytych. Odpowiednik pojęcia postrzegany zmysłowo. Najbardziej ogólnie jest to zastąpienie jednego pojęcia innym, krótszym, bardziej wyrazistym lub najlepiej oddającym jego naturę, albo mniej abstrakcyjnym. …” (Wikipedia). Tak też stało się w przypadku Lecha Wałęsy „skróconego” do TW „Bolek”.

    Wałęsa był traktowany jak bohater do momentu, gdy poznana została „cała złożoność” jego osoby i prawdziwy życiorys. Śmieszne jest to, że swego czasu nadred Adaśku M. (od czasu afery Rywina i Michnika uważam, że zamiast Michnik powinno się pisać M.) czynił bardzo czytelne aluzje do „okresu błędów i wypaczeń” w życiu Lecha Wałęsy. Ale to był, przyznajmy, inny etap i, w związku z tym, inna mądrość (etapu).

    Wałęsa - udowodnił to przede wszystkim, według mnie, swymi działaniami (patrz, „zaginięcie” przez Wałęsę akt TW „Bolka”) i zachowaniami już po roku 1987 (to nie błąd w dacie) - okazał się zwykłym śmieciem i dlatego właśnie trafia na śmietnik historii.

    „Gazeta W.’ próbuje tworzyć panteon świętych by stać się kapłanami ich kultu. No, cóż, – jaka gazeta, czyli kapłani, tacy święci.

    Pozdrawiam,
    Andrzej Kołczyński

    P.S. Nie jestem Polakiem, nie mieszkam w Polsce i nie jestem w żaden sposób związany z jakąkolwiek polską siłą czy partią polityczną. Moje wpisy na polskich forach internetowych są formą ćwiczeń praktycznych z języka polskiego.
    Pokaż odpowiedzi (8)
    Odpowiedz


    • cierniooczek
    przedwczoraj
    Oceniono 20 razy -14
    fakue

    A. Michnik - spotkanie Obywatelskiego Klubu Parlamentarnego, 7 października 1990 r.: "Będę prowadził kampanię negatywną. Przy całym szacunku dla Tadeusza Mazowieckiego uważam za mniej ważne, by został on prezydentem. Dla mnie ważniejsze jest, by Wałęsa prezydentem nie został".

    To jest bardzo dobry opis jakie kryteria ma GW i gazeta.pl . To nie jest medium obiektywne czyli krytykujące wszystkich po równo. To jest medium stronnicze bo akurat...Michnikowi się Duda nie podoba i tyle...
    Pokaż odpowiedzi (2)
    Odpowiedz
    • cierniooczek
    przedwczoraj
    Oceniono 16 razy -14
    fakue

    Bo dobry prezydent, to tylko z namaszczenia Gazety Wyborczej ...przeżyjmy to jeszcze raz !

    A. Michnik - spotkanie Obywatelskiego Klubu Parlamentarnego, 7 października 1990 r.: "Będę prowadził kampanię negatywną. Przy całym szacunku dla Tadeusza Mazowieckiego uważam za mniej ważne, by został on prezydentem. Dla mnie ważniejsze jest, by Wałęsa prezydentem nie został".

    "Wałęsa podzielił >Solidarność<. Usunął tych wszystkich, którzy umieli mu się przeciwstawić i mogliby zagrodzić drogę. W tym celu uznał za pożyteczne określić ich publicznie mianem >jajogłowych< lub >Żydów<" - pisze Michnik (27.10.1990).

    Nawiązując do odebrania swojej redakcji znaczka "Solidarności", Michnik pisze:
    "Nie odczuwam bowiem żadnej solidarności z ludźmi, którzy z symbolu wolności i nadziei uczynili znak konformizmu i knebla".

    "Wałęsa jest nieprzewidywalny. Wałęsa jest nieodpowiedzialny. Jest też niereformowalny. I jest niekompetentny. Nieprzewidywalność była zaletą w walce z totalitarnym komunizmem. I stać się musi katastrofą w demokratycznych strukturach współczesnego państwa" - definiuje Michnik.
    "Boli mnie, gdy śledzę kierunek ewolucji Wałęsy: od symbolu demokracji, do jej groteskowej karykatury" (27.10.1990).

    Zapewne młodsi czytelnicy "GW", przecierają teraz oczy ze zdumienia :)
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • goetterdaemmerung
    przedwczoraj
    Oceniono 21 razy -17
    Praktyka gumkowania Wałęsy jest długa. Zgadza się. Nie popieram, Wałęsa swoją role odegrał i trzeba uszanować. Nawet, jeżeli robił co robił i zrobił co zrobił. I się później zachowywał jak zachowywał.
    Ale zwrócił bym uwagę na podobne praktyki wybielania i zamazywania w których bardzo aktywnie uczestniczy wyborcza gadzinówa. Czy to bracia Michnik czy niewygodne fakty z życia Boniego, czy mało zaszczytne karty Mazowieckiego, Szymborskiej, Bartoszewskiego, Wałesy (Bolesława), Jaruzelskiego, Kiszczaka i wielu wielu innych. Pan Michnik zawsze znajdzie usprawiedliwienie, by historie już odpowiednio naświetlić. A w razie czego zawsze może napisać żeby się odpie...ć i jeżeli się nawet zdarzyło, to i tak jest nieprawda.

    Więc się Kurski za czubek własnego nosa złapcie.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • marekmarek44
    przedwczoraj
    Oceniono 28 razy -18
    Panowie Wałęsa i Borusewicz nie skorzystali z zaproszenia współczesnej robotniczej Solidarności, bo robotników i solidaność z nimimają w doopie.
    Za to wybrali solidarność z rządem PO i Kopacz, która traktuje pracowników jak śmieci.
    To zdrajcy robotniczych ideałów.
    Odpowiedz
    • jkredman
    przedwczoraj
    Oceniono 27 razy -23
    historia gumkowania Walentynowicz i Gwiazdów z historii jest krótsza, się wyłącznie okresu panowania w polskich mediach Gazety Wyborczej, Wałęsa został na uroczystości zaproszony i je po prostu olał, olał swoich kolegów z komitetu strajkowego, olał Polaków którzy strajk robotników wspierali, olał porozumienia sierpniowe - bo nie lubi opcji z której wywodzi się prezydent, mały człowieczek który cały sierpień chce zawłaszczyć dla siebie, najbardziej nielubiane indywiduum w Polsce, i nie pomogą laurki w Gazecie Wyborczej,
    ale o Wałęsie nie zapomniano, został wspomniany w wystąpieniu szefa związkowców, Piotr Duda przypomniał jego rolę, pomimo tych wszystkich afrontów jakie Wałęsa czyni związkowi, pomimo tych wszystkich afrontów które Wałęsa czyni Polsce i Polakom,
    Odpowiedz
    • right33
    przedwczoraj
    Oceniono 35 razy -23
    "Klasę człowieka ocenia się po tym, czy potrafi oddać honor politycznym adwersarza" - cyt. :Nawet ślepy snajper by trafił", "Dobić chordę", - kto to powiedział?
    Pokaż odpowiedzi (4)
    Odpowiedz
    • bydgoszczaninzlesnej
    przedwczoraj
    Oceniono 34 razy -24
    Bolus, kogo jeszcze sprzedaż?
    Odpowiedz
    • antyoportunista
    przedwczoraj
    Oceniono 32 razy -26
    Obłąkany z nienawiści do prawicy Kurski uprawia propagandę żywcem wyjętą z PRL. Musi chłopina zrozumieć, że dzięki takim tekstom wzmacnia prawą stronę sceny politycznej Ale oni bujają we własnym świecie. Sitwa PO odchodzi na szczęście w niebyt...
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • perypetia12
    przedwczoraj
    Oceniono 34 razy -28
    Wałęsa sam się wygumkował, kiedy otrzymawszy zaproszenie na uroczystości po-stanowił pojechać dokładniwe w tym czasie na wyciecszkę do Gabonu
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • 2marcus
    przedwczoraj
    Oceniono 38 razy -28
    Utrwalanie fałszywego mitu Wałęsy jest wyjątkowo szkodliwe. Ten człowiek donosił SB i brał za to pieniądze, robienie z kogoś takiego bohatera to farsa. Działalność tego skompromitowanego człowieka, to najczarniejsza karta historii współczesnej Polski. TW "Bolek" powinien wylądować na śmietniku historii, tam jego miejsce.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • gruby
    przedwczoraj
    Oceniono 43 razy -35
    Kura!

    Żebyś nie wiem jak się zesrał, to nie oplujesz Pana Prezydenta Dudy. Pan Prezydent zawsze będzie ciebie miał pod podeszwą.
    Pokaż odpowiedzi (3)
    Odpowiedz
    • teds
    przedwczoraj
    Oceniono 65 razy -45
    w skrocie
    Wymazywanie Walesy, Gwiazdy czy Kaczynskich z lat 70-89 jest wyrazem mechanicznego przenoszenia dzisiejszych konfliktow w przeszlosc. Walesa tak jak Lech czy Jaroslaw Kaczynscy zasluzyli sie Wolnej Polsce tak jak zasluzyl sie Michnik czy bracia Kurscy.

    Inna kwestia natomiast jest to co Walesa czy Michink wyprawiali i wyprawiaja po 89r. Drogi Kurskich tez sie rozeszly i inaczej oceniam kazdego z braci z osobna. Jest to miaj prywatna opinia ze tak zwani progresywni wyrzadzili Polsce wiecej szkody niz pozytku i przy tym zostane.

    Ale tak jak napislaem w pierwszym akapicie, to zo zaszlo po 89r nie powinno wplywac na ocene zdarzen z okresu walki , w ktorej sam uczestniczylem znajac zarowno pana Walese jak braci Kurskich majac za nauczyciela akademickiego Lecha Kaczynskiego.
    Pokaż odpowiedzi (1)
    Odpowiedz
    • sloviensis
    przedwczoraj
    Oceniono 95 razy -75
    Gazeta Wyborcza i Platforma Obywatelska niech sobie sami zorganizują obchody. I wtedy Wałęsa będzie czczony na pewno w sposób godny. Kurski i Michnik do roboty!
    Pokaż odpowiedzi (4)
    Odpowiedz
    • «poprzednie
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    pokaż całość

  •  

    @lechwalesa: Prawdy ,Prawdy jak chleba dziś nam ................ #polityka

    źródło: vvvv.jpeg

    •  

      @Tylkosilka: Te pomówienia to tylko pomówienia .Nikt nie był wstanie złamać mnie i manipulować moją Osobą .Robiłem tylko to w co wierzyłem .Bez doświadczeń z 197o r nie poprowadziłbym Was do - etapami bezdyskusyjnego bezkrwawego zwycięstwa . Oddałem zwycięstwo Narodowi i co z tego czyni to już inna bajka i inni odpowiedzialni Tak jak byłem wstanie poprowadzić Was do zwycięstwa Tak też byłem wstanie wyprowadzić Ojczyznę na właściwy rozwój .Przeszkodziliście mi - w podzięce wybierając Kwaśniewskiego i SLD . Takie są fakty i taka jest PRAWDA . pokaż całość

    •  

      @lechwalesa: Panie Prezydencie. Ja nie twierdze, że to co o Panu mówią jest 100% prawdą. Musimy jednak rozmawiać o faktach. Potrzebna jest uczciwa dyskusja bez emocji. Przejdźmy do rzeczy. Jest Pan osobą znienawidzoną przez środowiska PiS'owskie. Fakt ten wynika z tego, że był Pan hamulcowym wobec lustracji i wywalił Pan braci Kaczyńskich z rządu. Czemu tak zależało Panu na hamowaniu lustracji? Nasuwa się teoria mówiąca o tym, że w Magdalence obiecał Pan, że komunistom włos z głowy nie spadnie. Brak dekomunizacji spowodował objęcie przez byłych agentów i komunistów, strategicznych dla Polski gałęzi gospodarki. Co więcej mogli oni dzięki temu pełnić nadal rolę opiniotwórczą i panoszyć się po kraju robiąc lewe interesy. Wybór Prezydenta Kwaśniewskiego to trochę zrobienie na złość Panu ponieważ ani Pan nie próbował dekomunizować Polski(co przypodobało by się prawicy), ani nie przyczynił się Pan unowocześnieniu kraju( na czym zależało centrum oraz lewicy). Trzeba pamiętać, że od roku 1980 jest Pan osobą czystą i zasłużoną w walce z komuną. Ciemne lata Pana historii to całe lata 70'te i końcówka 80'tych. W latach 70'tych był Pan czasami nieuważny, za dużo się pan rzucał do SB'ecji i manipulowano Panem. Mówi się również o Pana współpracy w tamtych latach za co otrzymywał Pan korzyści majątkowe bo musi mi Pan uwierzyć, że nikt Panu nie uwierzy, że systematycznie wygrywał Pan w lotka. Jednakże 80'te lata to piękna i najważniejsza karta Pana historii. Stał się Pan nadzieją milionów Polaków. Nadzieje ta prysła wraz z momentem dogadywania się z komunistami w Magdalence. Jestem zwolennikiem teorii , że chciał Pan dobrze tylko Pana oszukali. Okazali się sprytniejsi. Jednakże podkreślam, że nie mam monopolu na prawdę, która to Pan zna najlepiej tylko poprzez emocje nie chce wyjawić.
      Nie zdaje Pan sobie sprawy, że dawno temu robiona była sonda w wielu krajach w tym np.USA, gdzie jest Pan jednym z nielicznych rozpoznawalnych Polaków obok Jana Pawła II. Zadawano ludziom na ulicy pytanie czy jeżeli okazało by się, że miał Pan ciemną stronę swojej biografii i zdarzyło by się Panu nierozważnie współpracować z komunistami to czy wpłynęło by to na Pana odbiór? Odpowiedzi były dla Pana bardzo korzystne. Większość osób twierdzi, że nadal byłby Pan bohaterem tylko dodało by to Panu ludzkiej twarzy gdyż każdemu zdarza się błądzić. Jesteśmy chrześcijanami, a nasz religia mówi, że każdy jest grzesznikiem i błądzi .Trzeba przyznawać się do grzechów, potrafić wybaczać i powstawać.
      Ja osobiście nic do Pana nie mam i życzę Panu 100 lat , a nawet więcej. Zdrowia szczęścia i pociechy z życia.
      Proszę jednak Pana o uczciwą dyskusję. Nie ze mną. Tylko taką przeprowadzoną w mediach gdzie wyjaśnił by Pan uczciwie wszystkie zarzuty i wyjawił prawdę.

      Ze spraw aktualnych. Brzydko się Pan wypowiedział o nowym Prezydencie Andrzeju Dudzie. Kpił Pan , że to bardzo źle, że nie podał ręki Pani Ewie Kopacz. Przypominam tylko jak to Pan nie podał kiedyś ręki kwaśniewskiemu. Przyganiał kocioł garnkowi.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (5)

  •  

    Delegacja Litwy z Ambasadorem .

  •  

    Tak oceniali moje kierowanie zwycięstwem uczestnicy i bezpośredni świadkowie pamiętnego SIERPNIA 1980 r. #polityka

    źródło: aaa.jpeg

  •  

    Ktoś kojarzy kawałek w którym gościu wykonuje takie ruchy, jakby chciał kopulować z saksofonem? #muzyka #pytanie #jakatomelodia

  •  

    @lechwalesa: Co się porobiło A to że nie trzeba było wybierać Kwaśniewskiegi i SLD dając mi w pysk za to że poprowadziłem Was do zwycięstwa byłem wstanie i drugie zwycięstwo osiągnąć .Podziękujcie Sami Sobie #polityka

  •  

    @lechwalesa: 05

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 000.jpg

  •  

    @lechwalesa: 01

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 0.jpg

  •  

    Z

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 20150831_191856.jpg

  •  

    2

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 20150831_172112.jpg

  •  

    Uroczystości sierpniowe

  •  

    35 lecie podpisania porozumień sierpniowych w Paryżu #polityka

  •  

    Ambasada w Paryzu

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 20150831_170917.jpg

  •  

    1

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 20150831_130135.jpg

  •  

    Paryż

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 20150831_125952.jpg

Popularne tagi lechwalesa

Osiągnięcia (5)