PayPal - firma, która w poważaniu ma klienta cz.2
Witajcie drodzy! Na wstępie chciałbym podziękować za to ogromne wsparcie w akcji z PayPalem. Naprawdę nie spodziewałem się że będzie aż tak duży feedback, dziękuję Wam bardzo. Niestety, ale mimo Waszego zaangażowania PayPal tylko przez chwilę...
z- 137
- #
- #
- #
- #
- #
W pełni rozumiemy, że zablokowanie konta może być frustrujące jednak nigdy nie podejmujemy takich działań bez uzasadnionej przyczyny. W związku z ochroną prywatności naszych Użytkowników, nie możemy wypowiadać się na temat szczegółów dotyczących danego konta PayPal. Zakończyliśmy szczegółowe badanie dotyczące konta Użytkownika, w ramach którego potwierdziliśmy naruszenie naszych zasad użytkowania i ograniczyliśmy funkcjonalność konta. Zasady dopuszczalnego użytkowania usługi PayPal wyraźnie zabraniają korzystania