Plan elektryfikacji Europy upada na naszych oczach. Przyczyn jest wiele
Rynek samochodów elektrycznych kurczy się z miesiąca na miesiąc. W europejskich portach zalegają tysiące niesprzedanych aut bateryjnych, a producenci ograniczają produkcję w fabrykach.
z- 291
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@WujoFefer: Ale wiesz, w motoryzacji to tak samo do konca nie zadziala. Gdyby nie bylo norm, nakazow i zakazow, to dalej bysmy jezdzili samochodami bez pasow bezpieczenstwa, spalali benzyne olowiowa i samochody palilyby 15l/100km i nie mialy katalizatorow. Motoryzacja, lotnictwo,
@login12345: To ja Ci podam wiecej plusow:
- brak wibracji
- liniowe oddawanie momentu obrotowego i brak skrzyni biegow, a wiec wieksza plynnosc jazdy (brak szarpania)
- brak spalin i zuzywania energii na krecenie silnikiem na postoju
- mozliwosc elektronicznego sterowania klimatyzacja/ogrzewaniem niezaleznie od pracy silnika
- mozliwosc uzywania ogrzewania/klimy w zamknietym pomieszczeniu
- zdecydowanie silniejsze hamowanie
@Speculator: Nie jest absurdalny, tylko trzeba troche pomyslec. I ja pisalem o klimatyzacji/ogrzewaniu. Jak masz dom z garazem i chcesz sobie posiedziec w samochodzie z jakiegokolwiek powodu to w elektryku mozesz to robic nie otwierajac drzwi garazowych jak jest ostra zima/lato. Ja tak czasami robie jak chce cos poprzestawiac w samochodzie, posprzatac itd. To jest przyklad na to, ze nie musisz kopcic, zeby
@Codziennie_cos_nowego: To ma byc jakis smieszny zart, bo nie rozumiem co masz na mysli?
@Speculator: Ogrzewanie nie dziala, bo jest oparte na ogrzewnicy. Dlatego moja hybryda pali zima +3 litry paliwa i nie mam ciepla od razu.Honda zaoszczedzila i nie zamontowala grzalke elektryczna. Ale w sumie nie znam samochodu spalinowego, w ktorym ogrzewanie oparte jest na elektryce. W moim drugim samochodzie (EV) mam zarowno grzalke oporowa jak i pompe