- 1
@Dzieban: [General]
fBrightLightColorB=1.0000
fBrightLightColorG=1.0000
fBrightLightColorR=1.0000
iStoryManagerLoggingEvent=-1
bEnableStoryManagerLogging=0
[Imagespace]
bDoDepthOfField=1
iRadialBlurLevel=2
[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=1e+007
fGamma=1.0000
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=0
iMultiSample=16
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=0
bDrawLandShadows=0
bFull Screen=1
iSize H=1080
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=1e+007
fMeshLODLevel1FadeDist=1e+007
iScreenShotIndex=2
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=0
sD3DDevice="NVIDIA GeForce GTX 960"
bFXAAEnabled=0
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.15
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
[Grass]
b30GrassVS=0
fGrassStartFadeDistance=7000
fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0000
[MAIN]
bGamepadEnable=1
bCrosshairEnabled=1
fHUDOpacity=1.000
fBrightLightColorB=1.0000
fBrightLightColorG=1.0000
fBrightLightColorR=1.0000
iStoryManagerLoggingEvent=-1
bEnableStoryManagerLogging=0
[Imagespace]
bDoDepthOfField=1
iRadialBlurLevel=2
[Display]
iBlurDeferredShadowMask=3
fInteriorShadowDistance=3000.0000
fShadowDistance=8000
iShadowMapResolutionSecondary=1024
iShadowMapResolutionPrimary=2048
iShadowSplitCount=2
iMaxAnisotropy=16
fLeafAnimDampenDistEnd=4600.0000
fLeafAnimDampenDistStart=3600.0000
fTreesMidLODSwitchDist=1e+007
fGamma=1.0000
fDecalLOD2=1500.0000
fDecalLOD1=1000.0000
fSpecularLODStartFade=2000
fShadowLODStartFade=200.0000
fLightLODStartFade=3500
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
iWaterMultiSamples=0
iMultiSample=16
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=0
bDrawLandShadows=0
bFull Screen=1
iSize H=1080
iSize W=1920
fMeshLODFadePercentDefault=1.2000
fMeshLODFadeBoundDefault=256.0000
fMeshLODLevel2FadeTreeDistance=2048.0000
fMeshLODLevel1FadeTreeDistance=2844.0000
fMeshLODLevel2FadeDist=1e+007
fMeshLODLevel1FadeDist=1e+007
iScreenShotIndex=2
bShadowMaskZPrepass=0
bMainZPrepass=0
iMaxSkinDecalsPerFrame=25
iMaxDecalsPerFrame=100
bFloatPointRenderTarget=0
sD3DDevice="NVIDIA GeForce GTX 960"
bFXAAEnabled=0
iShadowMapResolution=4096
fShadowBiasScale=0.15
iShadowMaskQuarter=4
iAdapter=0
iPresentInterval=1
[Grass]
b30GrassVS=0
fGrassStartFadeDistance=7000
fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0000
[MAIN]
bGamepadEnable=1
bCrosshairEnabled=1
fHUDOpacity=1.000
- 4
Jak juz mowa o Palladynie, to wpadłem na taki pomysł
Wołam @Tratak, bo juz sie wypowiadał na ten temat
http://imgur.com/8rbZwUE
#hearthstone
Wołam @Tratak, bo juz sie wypowiadał na ten temat
http://imgur.com/8rbZwUE
#hearthstone
80 za 80, nie wysyłam pierwszy Qklux#2727
#hearthstone80gold
#hearthstone80gold
@nietrwalyenol: poszło zapro
@nietrwalyenol: szybko i sprawnie, 100% polecam
Defile bardzo sytuacyjne, nie wiem czy zadziała, w90 procentach przypadków żąda 2pkt obrażeń na cały board, nie jest to dużo za 2 mamy; trzeba mieć naprawdę korzystna sytuację na planszy żeby to szło dalej #hearthstone
- 3
- 3
#darkestdungeon
bluscreen rozwalił mi sejva na stygi na 38 tygodniu. delikatny ból dupy bo i tak wiem że prawdopodobnie bym zdechł
A TAK WYGLĄDA MOJA NOWA GRA NA 1 ( słownie: pierwszym) tygodniu AHAHAHAH
trzymać kciuki mirki bo extra 5000 golda na start zawsze spoko
STYGIA - OTO JEJ UROK PATRZCIE I PODZIWIAJCIE
( nie wspomne o takich smaczkach jak przegranie na samouczku (0 tydzień) albo nadejście masochizmu na postać, postać sama
bluscreen rozwalił mi sejva na stygi na 38 tygodniu. delikatny ból dupy bo i tak wiem że prawdopodobnie bym zdechł
A TAK WYGLĄDA MOJA NOWA GRA NA 1 ( słownie: pierwszym) tygodniu AHAHAHAH
trzymać kciuki mirki bo extra 5000 golda na start zawsze spoko
STYGIA - OTO JEJ UROK PATRZCIE I PODZIWIAJCIE
( nie wspomne o takich smaczkach jak przegranie na samouczku (0 tydzień) albo nadejście masochizmu na postać, postać sama
@Renard15: Random Number Generator
@Isherwood: Tibor przy pasie przeciwnika jest za 10
#overwatch
tak obiektywnie patrząc to Blizzard dodaje strasznie mało contentu, Rok od startu a dostalismy tylko dwie postacie, 1 mapa głowna, dwie mapy na 1vs1 i 3vs3, Costumowe mecze i ich wyszukiwarka,
Popatrzcie na Paladinsy, gra F2P a co chwile jakieś nowości, co tydzień nowa testowa mapa, co trzy tygodnie nowa postać, Potrafili co tydzień zmieniać wyzwanie PVE, teraz dodają Deatchmatch, Nowe postacie wywracają mete do góry nogami przez co gra się
tak obiektywnie patrząc to Blizzard dodaje strasznie mało contentu, Rok od startu a dostalismy tylko dwie postacie, 1 mapa głowna, dwie mapy na 1vs1 i 3vs3, Costumowe mecze i ich wyszukiwarka,
Popatrzcie na Paladinsy, gra F2P a co chwile jakieś nowości, co tydzień nowa testowa mapa, co trzy tygodnie nowa postać, Potrafili co tydzień zmieniać wyzwanie PVE, teraz dodają Deatchmatch, Nowe postacie wywracają mete do góry nogami przez co gra się
@przemysl_to: nieaktualne
- 2
@quba92: aktualne?
- 4
do kiedy jest ten event?
#overwatch
#overwatch
@profuone: do 2 maja
- 1
Może mi jakiś pro uber koks rouge wytłumaczyć jak działa ten klasowy quest?
#hearthstone
#hearthstone
@Gumiack: nie ma znaczenia które miniony zagrasz 4 razy. Quest pokazuje tylko który minion jest zagrany największą liczbę razy. Możesz zagrać najpierw 2 nowicjuszki potem 3 dziki i znowu 2 nowicjuszki i ci zaliczy quest.
@William_Lawson: przem0#2425
- 1
nick Grz3g0rz#2681
#hearthstone80gold
#hearthstone80gold
#hearthstone