- 26
Zimno.
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- sargento
- MoonlightSh
- Scyzorro83
- zolgar
- krabozwierz
- +21 innych
Nagranie pokazuje heroiczną walkę o uratowanie kierowcy, Minnesota.
Film przedstawia heroiczną zbiorową akcję ratowania kierowcy uwięzionego w płonącym pojeździe w Minnesocie. Służby twierdzą, że samochód wypadł z drogi międzystanowej nr 94, uderzając w słup oświetleniowy i barierkę, wybuchł pożar.
z- 8
- #
- #
- #
- #
Bitwa o asfalt.
Starcie kierowców na Siennickiej w Gdańsku.
z- 1
- #
- #
- #
- 2
- 0
- 2029
Czerwonym, po chodniku. Jechał 4 latek.
Czterolatek poleciał LPR do szpitala w stanie ciężkim, jego rodzice też ucierpieli.
Ten z białego pojechał na krew, bo odmówił badania alkomatem.
#polskiedrogi #samochody #kierowcy #policja
- MistrzKowalski
- Adamfabiarz
- Avenfo
- FFFFUUUU
- kitty-cat
- +2024 innych
- 103
jeśli prawda to #!$%@?ć mu łeb przy samej dupie
@MistrzKowalski: No z jakiegoś powodu, odmówił badania alkomatem.
- shitty_support
- jPaolo2
- Frywolitka
- ish_waw
- Izarip
- +98 innych
- 975
Chłop z busa niewinny zawodowy kierowca
@murdoc: XDDDDDDDDDDDDD
Waliło od niego alkiem, wjechał na chodnik, bo wygrzał w drzewo. Zawodowy to on jest alkus najwyżej.
https://olsztyn.wyborcza.pl/olsztyn/7,48726,30848343,pieciolatek-zostal-potracony-przez-pijanego-kierowce-w-maldytach.html
- 21
może być tak, że jest wcześnie i przez to nie bardzo zrozumiałeś mój komentarz. To ironia.
@murdoc: Zawsze jak nie wyjdzie to ironia.
może ma cukrzycę?
@Szczesliwy_chlopiec_z_GULAGU: Ma alkoholizm.
- Kaczkoman
- Futyporyt27
- Bablo
- deliver
- boryspo
- +16 innych
- 6
dobrze, że policja zdążyła dojechać do niego przed ojcem małego, zanim ten mu wykonał lobotomie butem
@eltanol3000: Ojciec był w karetce, matka w drugiej.
- szasznik
- eltanol3000
- SarahC
- Lukki
- hitherto
- +1 innych
- 1
Może ale to i tak jego wina. Po to robi się testy żeby takich zawodowych kierowców wyeliminować.
@Belzebub: Do prowadzenia campera nie trzeba być zawodowym kierowcą. Nie ma cukrzycy, tylko chorobę alkoholową.
- 6
- towards_hellfire
- bartekppp
- yuuzhek
- MrTukan
- LeweOkoSaurona
- +1 innych
- 0
- 0
- 1
Serial dokumentalny - rozmowy ze sprawcami wypadków drogowych, którzy zostali skazani za zabicie kogoś na drodze.
Pił, jechał, zabił. Żałuje.
Spokojny, merytoryczny, krótki wywiad.
#kierowcy #polskiedrogi #policja #samochody
Zabiłem, wyznania drogowych przestępców.
Serial dokumentalny - rozmowy ze sprawcami wypadków drogowych, którzy zostali skazani za zabicie kogoś na drodze. Czy lekceważenie zasad może nagle zniszczyć normalne życie? Czy "trochę szybciej" może oznaczać śmierć? Czy jedno piwo za dużo może oznaczać dekadę za kratami? Zwykli ludzie, którzy...
z- 9
- #
- #
- #
- #
- #
- 21
Szybki myk, zimno, wieje.
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #szosa
Skrypt | Statystyki
- sargento
- AbaddonLincoln
- Scyzorro83
- menmikimen
- nasi-lemak
- +16 innych
- 24
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- sargento
- zolgar
- Paczek_w_masle
- bb-8
- SchabowyZMizeriom
- +19 innych
- 29
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- ytong
- sargento
- kwiekus
- Pawulon_Dla_Starych
- zolgar
- +24 innych
"Potrąciło mnie auto w Mysłakowicach na ul.Szkolnej"
"Dziś potrąciło mnie auto w Mysłakowicach na ul.Szkolnej na wysokości firmy Michał Piaścik - Nfhotel... Ja prawidłowo na głównej jadę a z podporządkowanej wyjeżdża sobie bez zatrzymania i ucieka. Policja szuka czarnego, ciemnego Renault Scenic 2 generacja, tablice część tylko DKL38..."
z- 333
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- -72
Wina jest kierowcy, to oczywiste, ale ty nawet nie próbowałeś hamować. Jesteś nieśmiertelny czy bezgranicznie ufny?
@odomdaphne5113: Ah to typowe, wykopkowe, postsowieckie, victim blaming. Ty myślisz, że jego rower zatrzymuje się w miejscu? Rower ma dość długą drogę hamowania, zwłaszcza szosowy.
- 7
czasem tak mam, że cały rowerzysta schowa mi się w słupku przy przedniej szybie.
@anteniarz: I też odjeżdżasz po wypadku? Jak wiesz, że słupek zasłania, to się odchylasz? Bo ja się odchylam.
- -39
Sądziłem że jesteś bezgranicznie ufny,
@odomdaphne5113: Ale wiesz, że to nie ja jadę? Wiesz prawda? Dlatego cudzysłowy... Gdybyś miał pojęcie o czym piszesz, to byś się wstydził pisać, to co piszesz. Nie wiesz, jak mało wiesz.
Instynkt i ograniczone zaufanie.
@odomdaphne5113: I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że inni uczestnicy ruchu poruszają się zgodnie z przepisami. Ciekawe jest to, że zawsze w tematyce pieszy, rower vs samochód kierowcy
- -39
A skąd mam wiedzieć skoro zatytułowałeś wykopalisko w pierwszej osobie, opisujesz je jako ty i bronisz jak by to było twoje doświadczenie?
@odomdaphne5113: Bo tak działa wykop. Nic nie bronię, prostuję twoje postsowieckie naleciałości, które zostały ci wbite w PRLu.
Nie ma takiej zasady. Zawsze obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Chyba że się nei ma instynktu i jest się bezgranicznie głupim.
@odomdaphne5113: I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że
- 183
- -27
- -6
Nie pajacu. Wykop tak nie działa. Jeśli opisujesz cudze doświadczenie to używasz trzeciej osoby. Chyba że bardzo, ale to bardzo potrzebujesz atencji...
@odomdaphne5113: Dlatego dałem cudzysłów. Widzisz cudzysłów prawda, czy nienawiść zalała ci lico?
Nie, ona mówi że każdy uczestnik ruchu może popełnić błąd lub wykroczenie. Ty na prawdę jesteś upośledzony i pozbawiony instynktu
@odomdaphne5113: XDDDD nope, Art. 4. PoRD [Zasada ograniczonego zaufania (zasada względnej ufności)]
Uczestnik ruchu i inna
- -12
Jeszcze nim się pojawiłeś w kadrze powinieneś dawno być w procesie spowalniania. A tu nic. Jakbyś olał sytuację. Totalna olewka braku ograniczonego zaufania.
@world: Ale wiesz, że to nie ja jadę? Dlatego dałem cudzysłów...
- -4
Najlepszym przykładem właśnie są rowerzyści i piesi.
@odomdaphne5113: Według KMP głównymi sprawcami wypadków z pieszymi i rowerzystami są kierowcy samochodów, głównie osobowych. Także za rok 2023.
https://statystyka.policja.pl/download/20/381967/Wypadkidrogowe2021.pdf
W 2021 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 513 wypadkach drogowych, w których
zginęło 185 rowerzystów, a rany odniosły 3 192 osoby (3 179 kierujących rowerami i 13
pasażerów). W porównaniu do roku ubiegłego, zmniejszyła się liczba wypadków z udziałem
rowerzystów o 255 (-6,8%).
W
- 0
ak, bo jak wyżej napisałem (czytanie trudne) piesi i rowerzyści są za głupi żeby np. przyhamować, czy przestać gapić się w telefon,
@odomdaphne5113: Jak już pisałem, jesteś uprzedzony, wiele osób ma jak ty, to taka dalekowschodnia mentalność wypielęgnowana w PRLu. Ale fakty są inne, rok 2023:
2023 https://statystyka.policja.pl/download/20/423450/Wypadkidrogowe2023.pdf
W 2023 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 596 wypadkach drogowych, w których
zginęło 154 rowerzystów, a rany odniosły 3 264 osoby (3 256
- -7
Ty na prawdę nie rozumiesz słowa pisanego... Nie będę pisał jeszcze raz tego co już ci napisałem.
@odomdaphne5113: Mam takie krótkie pytania:
Czy liczba 2082 jest większa od 1313?
Oraz czy liczba 3731 jest większa od 956?
Czy do sracza, też jeździsz samochodem?
( ͡º ͜ʖ͡º)
Masz odwagę wyzbyć się post sowietyzmu i odpowiedzieć prawdziwie?
- -9
Jesu jaki młot. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem wcześniej. Nie będę się specjalnie dla jednego przygłupa powtarzał.
@odomdaphne5113: Piszesz kłamstwa. Jesteś uprzedzony i chamowaty.
Mam takie krótkie pytania:
Czy liczba 2082 jest większa od 1313?
Oraz czy liczba 3731 jest większa od 956?
Czy do sracza, też jeździsz samochodem?
( ͡º ͜ʖ͡º)
Masz odwagę wyzbyć się post sowietyzmu i odpowiedzieć prawdziwie?
- -4
Kierowca winny ale pan pedalarz na swojej szosie jest nieśmiertelny, nawet S.Zasada mistrz rajdowy cały czas powtarza o zasadzie ograniczonego zaufania jak nawet ma pierwszeństwo.
I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że inni uczestnicy ruchu poruszają się zgodnie z przepisami. Ciekawe jest to, że zawsze w tematyce pieszy, rower vs samochód kierowcy pokazują, że nie mają zielonego jak strzałka pojęcia, czym jest zasada ograniczonego zaufania. Zasada ta bowiem mówi, że
- -7
Naprawdę sądzisz pajacu ze jak będziesz w kółko zadawał pytanie na które już odpowiedziałem to napisze coś innego niż już napisałem?
@odomdaphne5113: Jesteś uprzedzony i chamowaty.
Pytania są proste, nawet jak na ciebie.
Czy liczba 2082 jest większa od 1313?
Oraz czy liczba 3731 jest większa od 956?
- -9
uważam że cyklista, jako doświadczony, narażony użytkownik drogi mógł się wykazać lepszym instynktem przerwania
@graf_zero: Ma kupić szklaną kulę? Czy jak my, obejrzeć ten film nim się wydarzy mu wypadek?
- -4
jak kierowca będzie pijany to też będziesz taki pewny swojego pierwszeństwa i bezpieczeństwa?
@krakataw: Chodzi ci o to, że jak będę jechał samochodem i będzie jechał nawalony kierowca TIRa?
- -5
Tylko w stosunku do ameb umysłowych.
@odomdaphne5113: Zabrakło ci argument i wierzgasz. Ty reprezentujesz nieliczną, ale głośną grupę uciśnionych kierowców a ja operuję twardymi danymi z KMP. Od początku obrażasz mnie, bo taką masz mentalność. Nie rusza mnie to, bo takich jak ty jest w Polsce od groma, dlatego taki jest tu syf i wpływy dalekowschodnie.
Nadal nie odpowiedziałeś, bo wiesz, że twoje uprzedzenia zostały zweryfikowane.
Czy liczba 2082 jest większa
- -13
Do obserwowania otoczenia nie potrzeba szklanej kuli tylko oczu. Twoje spieranie się o zasadę ograniczonego zaufania jest całkiem bezsensu,
Bo udowadnia, że nie masz racji?
definicja definicją ale to rowerzysta jest bardziej narażony na uszkodzenia niż kierowca auta.
@mikolajcichowlas: Na pewno?
- -11
Mówisz o tych argumentach które napisałem wyżej a których nie zrozumiałeś, ewentualnie zignorowałeś bo ci nie pasują do narracji?
@odomdaphne5113: Na chłopski rozum (a tak piszesz) to nie są argumenty. Tym bardziej, że jesteś uprzedzony.
- -6
- -10
- -9
No właśnie... ty i twój chłopski rozum...
@odomdaphne5113: Przecież podałem konkrety ( ze strony KMP), to ty piszesz o wyimaginowanych samobójcach na rowerach i nogach. To ty wszędzie widzisz niebezpieczeństwo, że ktoś ci wskoczy pod koła. Jesteś aż tak słabym kierowcą? Nie przewidujesz, jedziesz za szybko? Jesteś rozkojarzony? Może nie masz predyspozycji do prowadzenia samochodu? Nie wstydź się, nie każdy musi jeździć samochodem.
- -12
Z takim podejściem to napisz sobie w testamencie, że jak zginiesz w wypadku to niech Ci rodzina wygraweruje na grobie "Miał pierwszeństwo". Kończę dyskusję, miłego dnia.
@mikolajcichowlas: Jeżdżę od dawien dawna i żyję. Głupie straszenie, by zmniejszyć znaczenie przepisów mnie nie przekonuje. Palec w dupie tez można złamać.
- -14
Rowerzysta MIAŁ podstawy aby zachować szczególną ostrożność
@graf_zero: Kierowca miał podstawę by ustąpić.
- -12
- 3
- -11
ale kolarz łeb w dół tryb i nieśmiertelności i już go nic dookoła nie interesuje. Nie ma za co.
@jasper-jons: Hamuje i odbija, może okulisty potrzebujesz?
- -15
ty masz coś z głową typie xD
@bidzej: Zwyczajnie nie lubię ludzi o dalekowschodniej "kulturze" drogowej.
- -4
Wyjaśnili cię i instynkt samozachowawczy pedelarza w innych komentarzach.
@megastulejka: Dlaczego na się szukasz winy rowerzysty, kiedy kierowca wymusił?
- -9
- -11
A o przepisach ruchu drogowego pedalarz słyszał? Np. o zachowaniu szczególnej ostrożności podczas zbliżania się i przejazdu przez skrzyżowanie?
@caveflacon: Dlaczego na się szukasz winy rowerzysty, kiedy kierowca wymusił?
- 5
Rower nie jest paszportem do braku zachowania uwagi na drodze,
@Savicky: Ale to kierowca nie "zachował uwagi na drodze" i wymusił pierwszeństwo.
- 2
dla pedalarza zasada prawej ręki
Tam jest znak A7 dla kierowcy samochodu.
i zasada ograniczonego zaufania to czarna magia.
I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że inni uczestnicy ruchu poruszają się zgodnie z przepisami. Ciekawe jest to, że zawsze w tematyce pieszy, rower vs samochód kierowcy pokazują, że nie mają zielonego jak strzałka pojęcia, czym jest zasada ograniczonego zaufania. Zasada ta bowiem mówi, że pieszy, rowerzysta ma prawo zakładać ("ufać"),
- -5
- -8
bordo i pseudo rowerzysta wszystko pasuje,
Tylko, że to nie ja jadę, dlatego cudzysłów w opisie i tytule, nie jesteś zbyt bystry.
tak ciężko ci pojąć że jakbyś znał przepisy i zwolnił to nie byłoby takiej sytuacji ? jak jadę autem i widzę że gość nie zatrzymuje się to wciskam hamulec bo to jest dbanie o bezpieczeństwo, a ty chciałeś mieć racje że masz pierwszeństwo i jeszcze sapiesz do każdego który ci
- 0
Brak zasady ograniczonego zaufania.
@Pieskor: I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że inni uczestnicy ruchu poruszają się zgodnie z przepisami. Ciekawe jest to, że zawsze w tematyce pieszy, rower vs samochód kierowcy pokazują, że nie mają zielonego jak strzałka pojęcia, czym jest zasada ograniczonego zaufania. Zasada ta bowiem mówi, że pieszy, rowerzysta ma prawo zakładać ("ufać"), że kierowcy samochodów przestrzegają przepisów. "Ograniczone zaufanie" dotyczy właśnie "słabszych" użytkowników drogi: dzieci,
- -6
Widziałeś że masz debila przed sobą który zaraz w Ciebie uderzy a mimo to pojechałeś - niezły kretyn jesteś bo jak widać Twoje zdrowie jest dla Ciebie gówno warte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Reinspired: Przecież rowerzysta hamuje i odbija a to kierowca ma znak A7, czemu na siłę szukasz winy rowerzysty? Skoro nawet Policja przyznała mu rację?
- -2
- -11
- -11
Jeśli bohater odcinka nie chciał mieć połamanych gnatów, mógł je zachować
@wozon: Dlaczego na siłę szukasz winy rowerzysty, skoro winnym jest kierowca samochodu osobowego, bo ma znak A7 i Policja przyznała rację rowerzyście?
- -10
typowa odpowiedź w rozmowie z pseudo rowerzystą, nakładaj luźniejsze gatki CCC
@pomarancza_testovirona: Czyli cię okłamał? ( ͡º ͜ʖ͡º)
- -9
Gdybyś znał przepisy ruchu drogowego to do zdarzenia by nie doszło.
@caveflacon: Gdzie jest napisane, że to ja jadę, widzisz cudzysłów?
Więc dopóki nie zdasz państwowego egzaminu z przepisów ruchu, nie wykupisz OC i nie będzie miał zamontowanej tablicy rejestracyjnej (takiej jak kiedyś miały rowery) to jesteś dla mnie nie rowerzystą tylko pedalarzem i wuj ci w (.).
Ja właśnie rozpocząłem w swoim powiecie akcje: wypier. z tym rowerem z chodnika.
- -7
Karma do ciebie wróciła za bycie sku*wysynem
@revoolution: To jest cytat, nie ja jadę, więc nie zesraj się XDD nowe zgłoszenia w toku, niebawem nowe filmy z ukaranymi kierowcami.
- -5
rowerzysta też, obie strony obowiązuje zasada ograniczonego zaufania.
@Outline: I mówi ona, że każdy ma prawo zakładać, że inni uczestnicy ruchu poruszają się zgodnie z przepisami. Ciekawe jest to, że zawsze w tematyce pieszy, rower vs samochód kierowcy pokazują, że nie mają zielonego jak strzałka pojęcia, czym jest zasada ograniczonego zaufania. Zasada ta bowiem mówi, że pieszy, rowerzysta ma prawo zakładać ("ufać"), że kierowcy samochodów przestrzegają przepisów. "Ograniczone zaufanie" dotyczy właśnie
- -5
- -10
Kierowca wymusił, ale chyba wiem co widział. Widział słupek z lewej strony przedniej szyby.
@Kwaczek: Tak było, nie zmyślasz.
- -12
Nikt nie zapyta, panie @reddin, wszystko z ciałem w porządku? Bo rower i duma pewnie ucierpiały.
A wykopki hurrdurr tryb ale pedalarz też
@krytyk__wartosciujacy: Ale to nie ja jechałem ( ͡º ͜ʖ͡º) https://sjp.pwn.pl/zasady/Cudzyslow;629866.html
- -2
gdy jadę na rowerze to zakładam kamizelkę odblaskową i używam oświetlenia roweru nawet w dzień
@svatco: Ja mam jaskrawą kurtkę i oświetlenie i nadal na mnie wymuszają. To jest ignorancja nie pomyłka.
- -10
chociaż przez chwilę się zastanawiałem, co mógłbyś robić w tamtych okolicach ;-)
@krytyk__wartosciujacy: Jeździć.
- -8
wszyscy będą myśleli że to Ty
@TwojaStaraTanczyMambe: Nie wszyscy tak myślą, bo nie wszyscy są głąbami.
Dlaczego na siłę chcesz przesunąć część winy na rowerzystę, skoro winnym jest wyłącznie kierowca samochodu ignorujący znak A7?
- 3
Ten film pokazuje dobitnie jaką sieczkę mają "rasowi" pedalarze. Normalny rowerzysta zacząłby hamować wcześniej widząc, że samochód się nie zatrzymuje.
@tomasz-ef: Rowerzysta hamuje i odbija, widać to na filmie. Dlaczego na siłę, chcesz przenieść część winy na rowerzystę, skoro to kierowca samochodu zignorował znak A7?
- -7
no to jeszcze pewnie nadejdzie taki czas
@revoolution: Nie nadejdzie, możesz przestać trzepać. A ja nie przestanę nagrywać u wysyłać, bo jeszcze dużo zmian potrzeba.
- -8
- -8
- -5
powrotu do zdrowa, szczególnie psychicznego. czy możesz napisać jakiego używasz kasku i czy po takim zdarzeniu, możesz go polecic?
@massiwo: Nie wiem, zapytaj poszkodowanego. https://sjp.pwn.pl/zasady/Cudzyslow;629866.html
- -6
hamuje blokując tylne koło i wpadając w poślizg xD
Nie prawda.
iq 1000 xD rowerzyści na szosach to największy rak, zero umiejętności i przekonanie o własnej wyższości nad każdym uczestnikiem ruchu, poczynając od aut na pieszych kończąc
@sharkslayer: Dlaczego kłamiesz?
- -8
coś słabo mu szło to hamowanie, chyba że nie wiem ile jechał, nawet typowe stare szczękowe szosowe hamulce nie hamują tak słabo, #!$%@?ąc od możliwości ucieczki w prawo zamiast jechać na wprost po nieuchronne. Dużo rzeczy można było tam zrobić inaczej, no ale to już rozlane mleko. Nie mniej jak pisałem, zawinił kierowca debil, tylko zdrowia i roweru szkoda...
@DzdzystyDzejson: Ty oglądasz film i wiesz co się stanie. On nie wiedział.
- -3
Rowerzysta jak uszkodzi komuś samochód też się nie zatrzyma. Zakop, nie nadaje się
@kombajnbizon: Nie mierz innych swoją miarą.
- -6
2023 https://statystyka.policja.pl/download/20/423450/Wypadkidrogowe2023.pdf
W 2023 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 596 wypadkach drogowych, w których
zginęło 154 rowerzystów, a rany odniosły 3 264 osoby (3 256 kierujących rowerami i 8
pasażerów). W porównaniu do roku ubiegłego, zmniejszyła się liczba wypadków z udziałem
rowerzystów o 89 (-2,4%).
Do większości wypadków, w których poszkodowani zostali rowerzyści przyczynili się
też inni
- -4
Nikt tu nie szuka winy rowerzysty, ludzie zwracają uwagę, że sam mógł sobie w tej sytuacji pomóc,
@bidzej: Zaprzeczasz sam sobie w jednym zdaniu. A wykopki słyną z victim blaming.
- -6
Bezsprzeczna wina kierowcy, ucieczka z miejsca wypadku to już w ogóle, ale jednocześnie jest to znakomity przykład rowerzysty jak idioci sami się eliminują
@Camel665: Dlaczego kłamiesz?
2023 https://statystyka.policja.pl/download/20/423450/Wypadkidrogowe2023.pdf
W 2023 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 596 wypadkach drogowych, w których
zginęło 154 rowerzystów, a rany odniosły 3 264 osoby (3 256 kierujących rowerami i 8
pasażerów). W porównaniu do roku ubiegłego, zmniejszyła się liczba wypadków z udziałem
rowerzystów o 89 (-2,4%).
- -5
jeśli tak było, to kiepski z Ciebie rowerzysta. Naturalną reakcją w takim wypadku powinno być postawienie roweru bokiem.
@tomasz-ef: Po pierwsze to nie ja jadę, po drugie jesteś wąsatym wujkiem co ma dobre rady, jak już wiec co się stanie. Nie zesraj się.
- -3
widzę jakie numery robią na szosach to cud że jeszcze żyją.
@fabek: Dlaczego kłamiesz?
2023 https://statystyka.policja.pl/download/20/423450/Wypadkidrogowe2023.pdf
W 2023 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 596 wypadkach drogowych, w których
zginęło 154 rowerzystów, a rany odniosły 3 264 osoby (3 256 kierujących rowerami i 8
pasażerów). W porównaniu do roku ubiegłego, zmniejszyła się liczba wypadków z udziałem
rowerzystów o 89 (-2,4%).
Do większości wypadków, w których poszkodowani zostali rowerzyści przyczynili się
też inni
- -3
beka z takich debili jak Ty, z klapkami na oczach którzy jeżdżą jak czołgami...
@TwojaStaraTanczyMambe: Beka z takiego dzbana jak ty co nie wiedzą co to cudzysłów. Skończ walić, bo to nie ja.
- -1
wjechałeś w niego na pełnej #!$%@?, gdzie tu kłamstwo? XP
@Camel665: Tylko, że to nie ja jadę, dlatego wszystko jest w cudzysłowie. Ale nie jesteś zbyt inteligentny. Typowy uprzedzony wykopek wychowany w postsowieckiej "kulturze" drogowej dalekiego wschodu.
Tu zaś kłamiesz:
rowerzysty jak idioci sami się eliminują
Bo prawda jest taka:
2023 https://statystyka.policja.pl/download/20/423450/Wypadkidrogowe2023.pdf
W 2023 roku rowerzyści uczestniczyli w 3 596 wypadkach drogowych, w których
zginęło 154 rowerzystów, a rany odniosły 3
- -2
no to #!$%@?ł się w niego na pełnej #!$%@?, co za różnica? Jakiś opóźniony jesteś
@Camel665: Ale to ty nie wiesz co to jest cudzysłów i to ty kłamiesz. Do tego okulisty potrzebujesz, bo widać, że hamuje (naciska klamki) oraz odbija. Nienawiść typowego petrowykopka przyćmiewa ci logiczne myślenie. Nakręcacie się na tym zdychającym wykopie nawzajem, klepiecie po pleckach i głośno ujadacie a świat dokoła jest inny niż ten chlew tutaj.
- -1
chłopie z tą definicją cudzysłowia to wracaj pochwalić się pani na pszyrze, nikt tu nie analizuje co jakiś frustrat pisze
@Camel665: Jakoś większość zakumkała, tylko ty dajesz mocną ceramikę. Do tego jesteś kłamcą.
- -1
chłopie no one cares
@Camel665: Chłop to cię zrobił. Ważne, że udowodniłem, że ty nie masz racji i kłamiesz.
- -1
reddin jest bezgranicznie durny
@tak_bylo21: Nie zesraj się, jesteś nikim dla mnie.
Psssst... To miłośnik pedałów i dwuśladów... To chyba wiele tłumaczy
@minus273: Rower to jednoślad, dzbanie.
zgłoszenie do moderacji mojego poprzedniego komentarza nic nie zmienia - wszyscy widzą jaki ty jesteś bystry inaczej.
@bidzej: Ale to nie ja zgłaszałem XD klepiecie się po pleckach ale to świata nie zmienia, żyjesz w bańce petrodebilozy wykopowej.
a skąd mogę wiedzieć,
Omijanie pojazdu który zatrzymał się by ustąpić pierwszeństwa pieszej.
Kierująca mogła trafić do więzienia, skończyło się na 6 miesiącach zakazu prowadzenia pojazdów i grzywnie w wysokości 3000 zł. Dziecko nie musi schodzić z hulajnogi na przejściu dla pieszych.
z- 152
- #
- #
- #
- #
- #
Katastrofa drogowa.
Kto wydał prawo jazdy?
z- 182
- #
- #
- #
- #
- #
- 26
WIeje...
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- pumacomajajazgumy
- micelangeloB
- sargento
- ytong
- Idaho59
- +21 innych
- 28
- aczutuse
- ibleedforyou
- Utylizejszyn
- pumacomajajazgumy
- Retoryk
- +23 innych
- 19
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- DopraRypa
- Poemat
- AbaddonLincoln
- MoonlightSh
- ytong
- +14 innych
- 22
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- FANZ0UN
- sargento
- nasi-lemak
- zolgar
- Scyzorro83
- +17 innych
- 22
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki
- Flyhaba
- AlteredState
- zolgar
- krytyk__wartosciujacy
- Scyzorro83
- +17 innych
Reddin
- Są trzy typy ludzi. Martwi, żywi i ci co na morzu.
#rowerowyrownik #rower #sport #trening #rowerowetrojmiasto #gravel
Skrypt | Statystyki