YouTube wchodzi w buty stacji TV
Tego ruchu obawiały się telekomy, nadawcy telewizyjni i kablówki. Musimy inwestować, by się zmierzyć z YouTube – mówią w branży.
ponq z- #
- #
- 48
Tego ruchu obawiały się telekomy, nadawcy telewizyjni i kablówki. Musimy inwestować, by się zmierzyć z YouTube – mówią w branży.
ponq z
Komentarze (48)
najlepsze
Uwłacza. Mnóstwo jest tam bzdur i do tego coraz więcej programów stricte rozrywkowych, które nie mają wielkiej wartości.
@chavez1: pewnie bez pytania :) Myślą, że umieszczą źródło: youtube i wszystko spoko. A swoje filmy usuwają jak ktoś umieści w necie....
Bo najlepiej jest jak kaska leci bez inwestowania.
Z takim myśleniem daleko zajdą.
Widać więc że tradycyjni nadawcy mają się czego bać- świadomych odbiorców treści, bo o ile abonamentu na karierę oszolomow nie płace to z chęcią 10płn za jeden interesujący mnie vod
Zarabia. YouTube tracił najwięcej po przejeciu przez Google'a kiedy popularność generowała olbrzymie koszta utrzymania serwerów i transferu. Bodajze 2 lata temu, ktoś wpadł na pomysł, żeby puszczać reklamy (które można wyłączyć po 5 sek.) przez filmikami. Okazało się to strzałem w dziesiatke. Do tego masz AdWords i interes się kręci.
Komentarz usunięty przez moderatora
Prosty wniosek z danych:
"Tradycyjną telewizję ogląda 30 mln Polaków, YouTube — już prawie połowa tej liczby. Podczas gdy telewizję oglądają w 50 proc. osoby powyżej 50. roku życia, z YouTube korzysta przede wszystkim grupa poniżej 45 lat."
Telewizja w obecnej formie jest przestarzała.
I to jest święta prawda na chwilę obecną.
Staje się cyfrowa - spoko - zobaczymy czy zdąży się
jako boczne media, albo zaakceptują warunki gry
U nas jeszcze jest opcja, że zostaną objęte państwowymi dotacjami, żeby czasem nie padły i mimo, że nikt nie ogląda, każdy będzie płacił, np. w "abonamencie internetowym".