Ibood oszukuje klientów i blokuje ich na Facebooku za pytanie o reklamację
Ibood kasuje pytania klientów z fanpage. Kumpel czeka 7 tygodni i nie ma informacji co z jego Samsungiem Ativ S. Do tego Ibood się wykręca, że jak już mu powiedzieli, ze ma wysłać telefon do nich to znaczy, że udzielili mu odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni....
vlodar z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
Komentarze (90)
najlepsze
Wystarczy, żeby wysłać donos do UOKiK. Możesz podesłać to do rzecznika praw konsumenta w
Ja mam bloka na FB i ich stronie przez to że zasugerowałem aby przy akcji wyprzedażowej Ibood Hunt wprowadzić dodatkową weryfikację w postaci kodu captcha, bo tak to skrypty kupują automatycznie.
Napisali że złamałem ich regulamin, ale pytani o który punkt regulaminu chodzi stwierdzili że nie muszą się tłumaczyć ze swoich decyzji.
Jeśli dobrze rozumiem, to Ibood jest z Holandii, ciekawe czy centrala
Nawet już nie chce mi się sprawdzać w mailach co tym razem oferują - kiedyś z ciekawości człowiek zaczekał nawet do północy żeby sprawdzić co nowego ibood przyniesie... Teraz sprzedają ten sam badziew w kółko - w cenach mocno niekonkurencyjnych. Zaś ich "legendarne hunty" to jakaś totalna porażka - zorganizowane są tak że kupować to na nich mogą tylko jakieś boty, potem pewnie 90% transakcji jest anulowana