Ibood kasuje pytania klientów z fanpage. Kumpel czeka 7 tygodni i nie ma informacji co z jego Samsungiem Ativ S. Do tego Ibood się wykręca, że jak już mu powiedzieli, ze ma wysłać telefon do nich to znaczy, że udzielili mu odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni. Śmiech na sali.

Kumpel za to niewygodne pytanie jest już zablokowany na Facebooku. Ja pewnie za chwilę też będę. Gdyby ktoś chciał nas wesprzeć w tej nierównej walce z chamstwem, zapraszam facebook.com/iboodpolska ;)

Poniżej fragment korespondencji od Ibood:

W dniu 27 listopada 2013 09:51 użytkownik iBOOD Customer Service napisał:
Witamy serdecznie,


Pragniemy poinformować, że sprzedawca nie jest, a co ważniejsze nie ma ustawowego obowiązku przeprowadzenia ekspertyzy technicznej każdego sprzedawanego produktu. Zatem w momencie wysłania zgłoszenia defektu, ów defekt jest domniemanym i musi zostać potwierdzony przez serwisanta. W tej sytuacji sprzedawca opiera się na decyzji autoryzowanego serwisu napraw, który to określa w jakim terminie ustali defekt oraz przedstawi możliwe rozwiązanie (zwrot należności, naprawę lub wymianę produktu).

Sprzedawca zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ma obowiązek ustosunkować się do zgłoszenia reklamacyjnego tj. podjąć kroki w kwestii zgłoszenia defektu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia - co oczywiście zawsze ma miejsce poprzez przyjęcia zgłoszenia gwarancyjnego i poinstruowanie klienta o wymogach dotyczących odesłania wadliwego towaru.

Co więcej, zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, pragniemy podkreślić, że ustawa nie narzuca na sprzedawcę określonego terminu wymaganego do rozwiązania zgłoszenia gwarancyjnego. Pragniemy podkreślić, iż zgodnie z wyżej wymienioną ustawą, konsument nie może wymuszać na sprzedawcy skrócenia terminu wymaganego do rozwiązania zgłoszenia gwarancyjnego lub podania konkretnego jej rozwiązania przed zakończeniem ów procesu.

Przypominamy również, że czas rozwiązania reklamacji jest zależny od stopnia uszkodzenia produktu.

--
Z poważaniem,


Dział Obsługi Klienta iBOOD.pl

iBOOD Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 7/5
60-833 Poznań
Polska
Tel. +48 61 223 88 01
Fax. +48 61 223 88 02


Z góry dziękujemy za każdy wykop lub komentarz na fanpejdżu tych cwaniaczków.

Statystyki zobacz

© copyright 2018 by Wykop.pl