Witajcie. W zalewie znalezisk wywołujących negatywne emocje, dziś chciałbym podzielić się z wami czymś pozytywnym, co mnie spotkało ze strony Centrum Kierowcy. Mianowicie w środę zamówiłem u nich akumulator Exide Excell EB604 za który zapłaciłem 276 zł. Natychmiast po złożeniu i opłaceniu zamówienia zadzwoniła do mnie miła pani, która wytłumaczyła mi, że ów model widniał na stronie w wyniku pomyłki, ponieważ nie posiadają go na stanie. W ramach przeprosin zaproponowano mi droższy model bez żadnej dopłaty.Byłem jak najbardziej usatysfakcjonowany takim rozwiązaniem.
Dziś przyjechał kurier z akumulatorem. Po rozpakowaniu karton wyrzuciłem do piwnicy nieświadom tego, że to nie wszystko. Po jakimś czasie przypomniałem sobie o fakturze, którą zawsze lepiej zachować jako dowód dokonanej wymiany. Faktura była dość dobrze zakamuflowana w niewidocznej dla mnie na pierwszy rzut oka kopercie. Ale prócz faktury czekała na mnie miła niespodzianka w postaci listu przepraszającego oraz drobnego upominku w postaci karty SD z adapterem.
Wiem, niewielki gest, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i że w przyszłości (choć mam nadzieję, że odległej) będę korzystał z usług centrumkierowcy.pl
W ramach wdzięczności postanowiłem dodać ten wpis, bo warto wspierać kontrahentów, którzy dobrze wykonują swoją pracę
Miłego weekendu wszystkim życzę!
Komentarze (2)
najlepsze