Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko247
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

43

Jak PLAY traktuje swoich klientów?! Płać, a dalej to już twój problem.

Jak PLAY traktuje swoich klientów?! Płać, a dalej to już twój problem.

Oddany na gwarancję TV został potłuczony przez salon PLAY lub kuriera. PLAY nie poczuwa się do winy i twierdzi, że to nie ich wina. Winnych nie ma a ja nie mam ani telewizora ani pieniędzy.

kokosik
kokosik
kokosik
z
wykop.pl
dodany: 27.07.2018, 16:32:32
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W dniu 1 czerwca 2018 roku zakupiłem w przedsprzedaży telefon LG G7 w pakiecie z telewizorem LG 43UK6300 w e-shop PLAY, zamówienie zostało zrealizowane w dniu 8 czerwca br. Przy kurierze sprawdziliśmy z bratem telewizor i telefon pod kątem uszkodzeń mechanicznych, których nie stwierdziliśmy. Po podłączeniu do sieci elektrycznej okazało się że odbiornik uruchamia się ale nie wyświetla prawidłowo obrazu. W związku z powyższym skontaktowałem się z e-shop PLAY, który polecił oddanie TV do najbliższego salonu PLAY. Udałem się do najbliższego salonu PLAY w celu złożenia reklamacji, niestety salon w Łasku odmówił przyjęcia urządzenia na zasadach rękojmi, pracownica salonu stwierdziła że jedynie wchodzi w grę oddanie urządzenia na gwarancji producenta w tym przypadku LG. Po wymianie korespondencji z BOK PLAY zostałem poinformowany, że salon ma obowiązek przyjęcia TV na zasadach rękojmi. Salon PLAY w Łasku dwukrotnie odmówił przyjęcia urządzenia ale zaznaczył, że TV można oddać do salonu „własnościowego PLAY”. Po powrocie z urlopu niezwłocznie udałem się razem z bratem do salonu własnościowego PLAY w Łodzi, przy ulicy Jana Pawła II 30 – „Pasaż Łódzki”. W naszej obecności pracownica placówki dokonała oględzin urządzenia i wykonała zdjęcia, po stwierdzeniu braku wizualnych uszkodzeń przekazała nam podpisane „potwierdzenie oddania urządzenia do naprawy”.


666d703845784e685954673d_tpGmDZ9I86rpVdkDHbNNxcGFdKXLWWKX.jpg


666d703845784e685954673d_uZbGwEoNAsTtVgOCUOyx4kjw20XnZP2o.jpg


Po kilku dniach otrzymałem pismo z salonu PLAY informujące mnie o odrzuceniu reklamacji ze względu na mechaniczne uszkodzenie matrycy telewizora. Zażądałem zdjęć uszkodzeń gdyż TV w chwili oddania do salonu nie posiadał widocznych uszkodzeń. Serwis LG dopiero po 16 dniach łaskawie przysłał zdjęcie na którym było widać że matryca jest popękana.


666d703845784e685954673d_V78VnDY3x1txHc0aCCBl3cRWIyk70RA4.jpg



W następstwie otrzymanych zdjęć skontaktowałem się z salonem oraz z BOK PLAY, odpowiedź biura była następująca:


„Szanowny Panie,

dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Chciałem poinformować, że niestety nie wymienimy Panu urządzenia na nowe, ponieważ zostało stwierdzone uszkodzenie mechaniczne i jest to ostateczna decyzja ekspertów. Dodatkowo informuję, że może Pan udać się do salonu z prośbą o złożenie reklamacji na firmę kurierską, jeśli salon potwierdzi, że urządzenie nie było uszkodzone przed transportem. 

Bardzo przepraszam za te niedogodności. 

Kilkukrotnie wymieniałem korespondencję i kontaktowałem się z BOK PLAY, niestety po wielu zwodniczych mailach i deklaracjach infolinii ostateczna odpowiedź była taka sama – „...nie naprawimy bo to uszkodzenie mechaniczne”. Po kilku kolejnych dniach otrzymałem telefon z salonu PLAY - Pasaż Łódzki – że TV wrócił z serwisu i należy go odebrać gdyż w przeciwnym razie zostanie zutylizowany. Tak też zrobiłem i w dniu 26 lipca razem z bratem udałem się do salonu PLAY po odbiornik. Na miejscu po wyjęciu telewizora z pudełka zauważyłem że zgodnie z informacją serwisu LG, matryca jest popękana. 


Zdjęcie zrobione przy odbiorze

666d703845784e685954673d_vScKN6VqMovKPHbgCjU5kpHyg4HTLkps.jpg



Pracownica salonu zachowywała się wobec nas bardzo arogancko i niegrzecznie, w widoczny sposób była podenerwowana zaistniałą sytuacją. 


Jestem bardzo zawiedziony postawą zarówno salonu jak i BOK PLAY gdyż z dokumentacji jasno wynika że uszkodzenie wystąpiło gdzieś na linii PLAY-KURIER-LG.

Piszę to jako ostrzeżenie przed firmą PLAY – ich standardami jak i salonem PLAY Pasaż Łódzki.
Sprawa dalej będzie kierowana do Rzecznik Praw Konsumenta, a jeśli to nie pomoże na drodze powództwa cywilnego. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie razem możemy wyplenić patologię.

Komentarze (14)

najlepsze

aldente
aldente
aldente
27.07.2018, 17:41:00
  • 8
Sprawa dalej będzie kierowana do Rzecznik Praw Konsumenta, a jeśli to nie pomoże na drodze powództwa cywilnego.

I to jest jedyna droga do pozytywnego rozwiązania tej sytuacji. Wszystko inne, będzie tylko stratą czasu i generowaniem niepotrzebnych nerwów i kosztów.
Mała podpowiedź: wszystko bierz na piśmie i staraj się nagrywać co najmniej dźwięk/rozmowy.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zetisdead
zetisdead
zetisdead
28.07.2018, 16:24:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Dodatkowo informuję, że może Pan udać się do salonu z prośbą o złożenie reklamacji na firmę kurierską,


Czy oni są k@#$@ normalni? Co klienta może obchodzić jakiego kuriera sobie zamawia play i co ten kurier wyczynia z paczką?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kokosik
kokosik
kokosik
Autor
28.07.2018, 16:59:24
  • 3
@zetisdead: Uważam dokładnie tak samo. Moim zdaniem od chwili kiedy przejęli tv to oni za niego odpowiadają i niech sami sobie dochodzą czy kurier potłukł!
  • Odpowiedz
speed-draiv
speed-draiv
speed-draiv
27.07.2018, 18:17:06
  • 4
J/w, tylko i wyłącznie rzecznik praw konsumenta albo sąd, pisanie do salonu playa czy na biuro obsługi klienta nie da żadnych skutków
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

K.....u
K.....u
konto usunięte 28.07.2018, 16:07:57 via Android
  • 3
Walić Play. Ja już jakiś czas temu zmieniłem sieć. Kiedyś Play był naprawdę spoko, a oferta była interesująca. Teraz Play ssie, a ich usługi są do bani. Wolny internet, słaba infrastruktura, średnia obsługa. Nie warto.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

krzysztof-marcin-rybacki
krzysztof-marcin-rybacki
krzysztof-marcin-rybacki
29.07.2018, 12:12:30 via Android
  • 1
Sam pracuje w salonie Play i wiem co czujesz ale do rzeczy.

1. Po pierwsze czy to salon dealerski czy salon własny to ma obowiązek przyjąć Ci urządzenie na rękojmie.
2. Po drugie poproś panią z salonu która zrobiła zdjęcie o wydanie kopii zdjęć
3. Po trzecie urządzenie na 100 uszkodził Ci serwis lub kurier i to ich pozwij

Pozdrawiam !
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lau_
lau_
lau_
22.08.2018, 21:01:43
  • 2
@krzysztof-marcin-rybacki: @kokosik: wybaczcie troszkę odkopanie tematu, ale na jakiej podstawie @kokosik miałby pozwać kuriera? Nie on jest klientem, a salon Play, to oni zamówili usługę. To po stronie Play stoi odpowiedzialność za sprzęt przejęty od klienta. @kokosik może sądzić się z Play, ale z kurierem sądzić się może jedynie salon Play jako klient.
  • Odpowiedz
chciwykrasnolud
chciwykrasnolud
chciwykrasnolud
25.08.2018, 04:56:24
  • 0
@lau_: Może pozwać kuriera, a nawet powinien. Skąd pomysł że tylko klient może go pozwać? Pomyliło ci się pewnie z reklamacją.
  • Odpowiedz
kokosik
kokosik
kokosik
Autor
28.07.2018, 16:21:20
  • 1
Proszę pomóżcie żeby weszło na główną....
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hity

tygodnia

Złodzieje sprawdzają mieszkania złapani na kamerze
Złodzieje sprawdzają mieszkania złapani na kamerze
4184
Kolejny majtczak z instagrama - 300 km/h na autostradzie
Kolejny majtczak z instagrama - 300 km/h na autostradzie
3735
FAA odrzucało najlepszych kontrolerów lotu, bo byli biali
FAA odrzucało najlepszych kontrolerów lotu, bo byli biali
3579
Amazon.pl - Dostaliśmy pana zwrot ale jednak go nie dostaliśmy i kasy nie oddamy
Amazon.pl - Dostaliśmy pana zwrot ale jednak go nie dostaliśmy i kasy nie oddamy
3198
Polska ściąga najwięcej imigrantów w całej UE. 643 tysiące w 2023 roku!
Polska ściąga najwięcej imigrantów w całej UE. 643 tysiące w 2023 roku!
2736
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #europa
  • #prawo
  • #ekonomia
  • #gospodarka
  • #swiat
  • #historia
  • #4konserwy
  • #heheszki
  • #policja
  • #warszawa
  • #niemcy
  • #sport
  • #usa

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl