Dziękuję ci Statoil!
Za lekcję prawa jaką otrzymałem od reprezentującej was Kancelarii Prawniczej na dzisiejszej rozprawie. Te doznania są bezcenne dla waszego klienta. Życie to ciągła nauka, naukę prawa już poznałem dzięki wam. Jeszcze raz: szczerze dziękuję !!!
s.....m z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 417
Komentarze (417)
najlepsze
Problem tkwi w tym, że taki Ty czy ja, jako potencjalny klient takiej stacji, czy nawet 2 tysiące innych ludzi, to dla nich zerowa strata, są molochem paliwowym, dlatego w dupie mają klientów.
Co prawda lusterko odpadlo z mojego powodu ( niestety nie wiedzialem wtedy ze trzeba je po prostu zdjac ), co tez wyjasnilem kierownikowi, ale i tak nie przeszkadzalo to w 'podarowaniu' dodatkowych
jakie to BP fajne, tak dba o klienta ... żeby tak jeszcze zadbało o florę i faunę czasem
Po tym wykopie i Twoim wpisie nastąpi masowy przepływ klientów ze Statoilu do BP :-)
@koniczynek: Odwróciłeś kota ogonem w tym momencie. Właścicielem monitoringu są stacje i one mają dostęp do nagrań. Dlatego to stacje w takim przypadku powinny użyć nagrań jako dowodu swoich racji. Nie odwrotnie.
@sopcom: Tak przy okazji zapytam. Co z nagraniami? Były?
@koniczynek: Zgadzam się, zaleciało tabloidem.
Solarisy będą wtedy myć.
Jedziem z tym koksem:D
Dziękuję za taką stację...