Aktywne Wpisy
Yuri_Yslin +493
Mirki, pijcie ze mną kompot.
Dostałem nową pracę. Udało mi się wynegocjować 11k na rękę (licząc wszystkie premie i ppk) w Warszawie.
Jak dotąd pracowałem w #telekomunikacja w państwówce za 5300 na rękę, co w moim wieku (36 lat...) w Warszawie jest niską wypłatą za 10 lat doświadczenia zawodowego.
Pracy szukałem 5 miesięcy (głównie przez pracuj.pl oraz strony internetowe firm z branży), wysłałem łącznie 31 CV, z czego nie dostałem żadnej odpowiedzi
Dostałem nową pracę. Udało mi się wynegocjować 11k na rękę (licząc wszystkie premie i ppk) w Warszawie.
Jak dotąd pracowałem w #telekomunikacja w państwówce za 5300 na rękę, co w moim wieku (36 lat...) w Warszawie jest niską wypłatą za 10 lat doświadczenia zawodowego.
Pracy szukałem 5 miesięcy (głównie przez pracuj.pl oraz strony internetowe firm z branży), wysłałem łącznie 31 CV, z czego nie dostałem żadnej odpowiedzi
thority +2219
Dalej cudowne lata #60s kiedy to nawet VW może być piękny.
Na zdjęciu #vw Typ 34 Karmann Ghia 1600 L (ni cholery nie wiem jak to prościej nazwać, ale cóż Niemcy...)
- "1600" oczywiście określa silnik o pojemności 1.6 litra o zawrotnej mocy 54 koni mechanicznych. Był to czterocylindrowy bokser chłodzony powietrzem umieszczony standardowo dla garbusów z tyłu
- "Gnia" określa włoskie studio, które zaprojektowało nadwozie.
- 34 prawdopodobnie jest wynikiem długotrwałych obliczeń szwabskich inżynierów
Typ 34 został wdrożony do produkcji w 1961 roku. Prezentowany na zdjęciach Model 1600 L był produkowany w latach 1965-69.
W tych latach był to flagowy model, co powodowało wysoką cenę i mizerną sprzedaż.
W sumie przez 9 lat produkcji wyprodukowano 42 505 sztuk tego typu 34 by w 1969 roku został zastąpiony przez Porsche 914.
#carspotting #samochody #carboners #wykopcarsavenue #motoryzacja #supercars #vagboners #klasyki