:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    No w końcu lenny w appce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    pokaż spoiler i klikalne linki w spoilerach


    pokaż spoiler beta może już jutro ;-)


    #wykop #android

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    odpowiedzi (34)

  • avatar

    Wiecie co mnie ostatnio wkurwia? Baby. Tak kurwa baby, bo kobietami tego nazwać nie mogę. I nie, nie mogę nazwać ich kobietami, nawet ze względu na to, że jestem #tfwnogf - od pewnego czasu nawet umyślnie, a nie ze względu na swoje predyspozycje. Kurwa... Spotykamy się ze znajomymi. Jest nas równo sześć osób. Nie widzieliśmy się w tym konkretnym gronie od blisko... żeby nie skłamać... półtorej roku. Siedzimy sobie od mniej więcej 2h, nagle wpada #rozowypasek znajomego i oczywiście wpierdala się #logikarozowychpaskow Mniej więcej po 20 minutach pada hasło - zimno mi, jedziemy do domu. Chuj z wami, jebać was, pierdolę was, w dupie mam że w takim gronie widzieliście się ostatnio półtorej roku temu - mi jest kurwa zimno, nie piję, mam was w dupie - koniec imprezy. No kurwa! Nie tekst w stylu - to Ty sobie posiedź jeszcze, ja idę do domu. Nie, mi jest zimno, to Ty też masz iść do domu, jebię was i wasze posiedzenie. Chuj że my od 2h siedzimy i nikt nie skarży się na cokolwiek, a tym bardziej że mu zimno, ale podjechała suka i koniec imprezy, chuj z nami że nie widzieliśmy się od takiego czasu i chcielibyśmy jeszcze ze sobą pobyć. I wiecie co? Jest mi smutno, że mój kumpel jest takim pantoflem, bo osobiście gdyby do czegoś takiego doszło, to kazałbym spierdalać temu różowemu paskowi w podskokach. Zero zrozumienia.
    #oswiadczenie #oswiadczeniezdupy #coolstory #truestory
    pokaż całość

    odpowiedzi (22)

  • odpowiedzi (2)