Aktywne Wpisy

kamil-tumuletz +322
„Polish jokes” to gotowy tytuł na dokument o tym, jak w Polsce przez trzy dekady wbijano ludziom do głowy, że trzeba się „cieszyć z roboty za grosze, bo inaczej gospodarka padnie”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
To jest groteskowy paradoks:
– państwo dogania Zachód wskaźnikami PKB,
– młodzi masowo emigrują, bo tutaj nie da się żyć za pensję,
– a w dyskusjach o podwyżce minimalnej wciąż dominuje retoryka januszexu: „jak podniesiecie, to ja zamknę firmę, bo się nie opłaca”.
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
rales +1379
ZAPLUSUJ TEN WPIS, A ZAWOŁAM CIĘ ZA 7 LAT
Tak aktualnie prezentuje się najdroższa 11. (wg transfermarkt) zawodników mających nie więcej niż 18 lat.
Zobaczymy za 7 lat, gdy chłopaki będą mieli po 25 lat, ilu zrobiło wielką karierę, z ilu wyrosły Bojany, a ilu przepadło w zawodowym futbolu.
Trochę
Tak aktualnie prezentuje się najdroższa 11. (wg transfermarkt) zawodników mających nie więcej niż 18 lat.
Zobaczymy za 7 lat, gdy chłopaki będą mieli po 25 lat, ilu zrobiło wielką karierę, z ilu wyrosły Bojany, a ilu przepadło w zawodowym futbolu.
Trochę
źródło: Screenshot(16)
Pobierz




Bo od jakiegoś czasu się bawię i postanowiłem że tworzę mapę typu climb (kz) z customowymi teksturami i dzwiękami. Idzie dobrze, chcę żeby mapka była typu adventure, przygoda, lokalizacje, klimat, raczej horror ale bez przesady. Smaczku mają dodać własne dźwięki których jeszcze nie mam ale mniej więcej wiem co i skąd czy tekstury wyjęte z innej gierki (kto zgadnie temu plus xD) + własne tekstury które zamierzam stworzyć i użyć. Do tego pomieszczenia których gracz będzie tylko widział ale nie będzie mógł w żaden sposób wejść powinno trochę rozbudzić wyobraźnię czy zrobić klimat. Mapka raczej nie dla prosów, pierw będziemy musieli znaleźć drogę wyjścia niż próbować dobrze i daleko skoczyć ale stopniowo będzie się to oczywiście zmieniać
Wstawiam pierwsze screeny i liczę na komcie plus wasze pomysły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://imgur.com/a/p4U3R
więcej nie pokaże bo mogło by już zdradzić co nie co a to to tylko pokazówka
#sdk #hammer
źródło: comment_s3BS3vobD2WqXkeK3csLZTLGiFtgG0V9.jpg
PobierzDużo nie widać bo ciemno, ale tutaj tak ma być.
Nie znam się na takich trybach w csgo :o Wiem, że w gmodzie ludzie grają w takie rzeczy.
Szkoda, że mapka w podziemiach, bo nie wykorzystuje najlepszego ficzeru csgo, czyli dynamicznych cieni od Słońca :)
Początkowo jak widać mogą się wydawać że to podziemia ale właśnie chodzi o to że później może się to zmieniać, zupełnie jak w normalnej fabularnej grze.
A te dynamiczne cienie to chodzi ci o sunlight shadow control? bo jeśli tak to one mogłyby być ale np nie w
Najlepsze były by takie lampy jak w Portal 2 (np, światło co miał Wheatley), ale nie wiem czy taki byt w ogóle jest w CSGO. Możesz potestować ^^
Można grupować obiekty i potem razem je przesuwać (takie przyciski z niebieskimi kwadratami)
Dodawać do visgroups i dowolnie wyłączać je lub włączać (przycisk z kwadratem z czerwonej, przerywanej linii)
Można w hammerze zmieniać czy mają być np, wyświetlane modele w widokach 2d (co potem znacznie ułatwia widoczność).
Można tymczasowo wybierać widoczną część mapy za pomocą narzędzia 'cordon', dzięki temu nie trzeba za każdym razem kompilować całej mapy.
W końcu są tak
@pctr: mój rekord to 266 i to tak po licznych próbach xD tak jak wspomniałem nie będzie to mapa raczej dla prosów wiec spokojnie :P