Wpis z mikrobloga

@Volter @spunky @QBA__ @EndriuGolara @homo_superior @stawrocek @funeralmoon @vervurax @igiproject @jules_fae_poland @rattlenik @teryuu @whoo @Golborkim @cfani4k @SCDarko

Poprawiłem blur :p.

I troche mi się nudzi, więc jakbyście byli ciekawi jak to zrobiłem:
Najpierw wygenerwałem sobie mesha ANTLandspacem: http://i.imgur.com/hmQGxH4.png
Wysculptowałe, tak aby bardziej przypominał pustynie i dodałem gęściejszego mesha blizej kamery.
Następnie dodałem VertexColor mape
http://i.imgur.com/SJ0hxcE.png
za pomocą której wybieram w shaderze, której tekstury piasku użyć.
http://i.imgur.com/92sLlHb.png
Dodałem image as plane z emission z
Gorion103 - @Volter @spunky @QBA_ @EndriuGolara @homosuperior @stawrocek @funeralmoon...

źródło: comment_gwFISBcwUZRyiCyYnghR02vVCq43ehDC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Gorion103: Jak dla mnie to z tym blurem przesadziłeś. Nie wiem w sumie po co on jest, jeżeli to miał być efekt gorąca to trzeba było go zastosować na pierwszym planie a nie pozostawiać ostrym. Tak jak kolega wyżej napisał @vervurax: rozmycie horyzontu całkowicie psuje efekt wielkiej przestrzeni.
  • Odpowiedz