Wpis z mikrobloga

Widziałem, że ktoś tam pytał o tanie klucze do Diablo 3. Ja tylko powiem raz jeszcze, że 24 stycznia kupiłem klucz na Keye. Klucz nie przyszedł, zażądałem zwrotu pieniędzy, do tej pory kasy nie mam oczywiście. Także ostrzegam jeszcze raz przed tą firmą - chyba, że ktoś chce stracić tyle nerwów co ja i bawić się z nimi w kotka i myszkę, żeby #!$%@? zwróciły pieniądze. Chyba będę musiał wrzucić opis całej historii na Wypok ku przestrodze, bo to co oni odpierdzielają to jest po prostu paranoja.

tl;dr

Jak Wam zdrowie psychiczne miłe - nie kupujcie na Keye bo oszukiści!

#diablo3 #klucze #keye #oszukujo
  • 8
@typowytypek: Mogę być nawet tym 0,00001%, ale żadna firma nie powinna mieć takiej #!$%@? obsługi klienta.

Przy okazji - wiele już historii o Keye słyszałem, najlepsze jest to, że kiedyś już chciałem u nich kupić klucz do D3. Zaraz po premierze. Kupiłem i dostałem maila, że im się klucze skończyły. A teraz powtórka z rozrywki była. Sweet.
@TheMan: Ja zamówiłem klucz, klucza nie mieli, zażądałem zwrotu. Mailowałem chyba z 5 różnymi osobami. Po prawie miesiącu w końcu ktoś napisał - ok, odeślemy Ci pieniądze, ale do 14 dni roboczych ... Jakaś masakra. Sprzedawać produkt, którego się nie ma, a później jeszcze totalna olewka klienta, którego zrobiło się w bambuko.

Oczywiście różne rzeczy się zdarzają, mogło zabraknąć, spoko. Ale to się #!$%@? wtedy dba, żeby jak najszybciej sprawę wyjaśnić,
@AvantaR: Już miałem raz taką sytuację, że firma nie chciała mi oddać kasy za opłaconą usługę, której nie mogli mi świadczyć a proponowali w zamian inną. Napisałem im od razu, że wg. UOKiK jest to praktyka niedozwolona i że czuję się zmuszony tą praktykę zgłosić. Kasa była jeszcze tego samego dnia.

Generalnie jak firma robi problemy to wysyłasz polecony za potwierdzeniem odbioru z żądaniem zwrotu pieniędzy i ewentualnie terminem na zwrot