Wpis z mikrobloga

mi się to podobało, że solgaz, poważna polska firma produkująca innowacyjny sprzęt, ma swoje konto na portalu że śmiesznymi obrazkami. na dodatek potrafili od czasu do czasu wczuć się w to nasze piekiełko i gimbobłyskotliwie odpowiedzieć na pytania wykopków. potem solgaz zaczął pełnoetatowe gimbienie na wykop.pl. na początku było śmiesznie, ale tylko na początku, bo poważna firma powinna swoje śmieszki dozować z wyczuciem. zamiast tego powstało coś na wzór wujka adama (42l.), który na osiemnastych urodzinach siostrzeńca próbował być cool mówiąc per mordo do wszystkich dzieciaków. jak dla mnie stało się to równie męczące, co reklamy kroptałn ziom lub inne hehe plushaki. jako dziecko z adhd znudziłem się bardzo szybko i wpisy solgazu zacząłem omijać wzrokiem. dla mnie ten "sukces" to było dzieło przypadku, niestety nie pomyślał tak Jakub, który uwierzył chyba, że jest zajebstym pr-owcem i postanowił na tym "sukcesie" budować własną markę xD

ale że dopiero foto z Kuźniarem zachęciło was dyskusji, to trochę beka [cool] [czesc]

z fartem

#solgaz
  • 34
@powodzenia:

dla mnie ten "sukces" to było dzieło przypadku, niestety nie pomyślał tak Jakub, który uwierzył chyba, że jest zajebstym pr-owcem


Tym cytatem trafiłeś w samo sedno. Cały ten Solgaz był męczący. Produkt fajny, ale prowadzenie reklamy fatalnie. Najgorsze było to, że ludzie krytykujący Plusha (i słusznie) za kijowo obraną strategię marketingową, jednocześnie popuszczali widząc nowy wpis solgazu "bo przecież on jest nasz, wypokowy". Z czasem na szczęście ludzie zaczęli się
@powodzenia: Niby taki śmieszek z Ciebie ale bardzo trafnie to ująłeś. Nie tam żeby mi to jakoś specjalnie przeszkadzało ale jednak trochę mnie irytowało jak pod każdym wpisem musiało być coś o Solgazie. Za dużo tego było.