Wpis z mikrobloga

Mamy ważne #oswiadczenie

Zwróciliście nam uwagę dotyczącą kategorii w jakiej wystawiane są laptopy na naszych aukcjach. Mogło to wprowadzać w błąd potencjalnego klienta, dlatego w tym wpisie zobowiązaliśmy się to zmienić. Jednak przed zmianą zwróciliśmy się do prawnika o opinię prawną.

Liczyliśmy na szybką reakcję ale prawnik zaplątał się w kodeksach i interpretacjach i do teraz nie podał nam jednoznacznej opinii. Dlatego postanowiliśmy nie czekać dłużej tylko zmieniliśmy na naszych wszystkich aukcjach stan przedmiotu z NOWY na UŻYWANY.

Chcemy bardzo przeprosić wszystkie osoby które odebrały nasz opis jako próbę wprowadzenia w błąd. Absolutnie nie mieliśmy takiego zamiaru.

Wołamy osoby zainteresowane:

@steemm, @morsik, @Morf, @Pustulka, @lukasz9876, @66av22c,
  • 12
@pmache: Temat nie jest prosty, dlatego chcieliśmy zasięgnąć opinii prawnika.

Urządzenia nie były sprzedane użytkownikowi końcowemu czyli konsumentowi. Zwrot został dokonany na etapie sklep > dystrybutor, wada stwierdzona przez sklep została usunięta przez dystrybutora ale samo urządzenie nie wraca już do sklepu ponieważ sklep od razu otrzymał nowe urządzenie.

My sprzedajemy te naprawione zwroty, które nie były użytkowane przez konsumenta, ale też nie są fabrycznie zapakowane ( ͡° ʖ̯
@naprawalaptopow: Chylę czoła za to, jak profesjonalnie podeszliście do komunikatu prasowego (tak to traktujmy!) i szybkiego przyznania się do małego "błędu". Cudzysłów, gdyż rzeczywiście nic nie reguluje prawnie stanu rzeczy, która nigdy nie trafiła do rąk odbiorcy. Używka? Refurbish? Nówka?

Kolokwialnie przyjęliście to "na klatę" i dla mirków pokazaliście klasę.

Będę kupować niedługo baterię i płytę główną do MBPro 8,1 13" Early 2011 na zapas. Pokazaliście klasę i chcę dać Wam
@naprawalaptopow: Stanęliście na wysokości zadania. Nawet zawołaliście ( ͡ ͜ʖ ͡). Jestem zadowolony z waszej postawy. Widać, że nie chcecie naciągać ludzi i być nieuczciwymi sprzedawcami. Jest to kwestia sporna, jednak chcecie jak najlepiej dla klienta. Bardzo plusujecie swoją postawą ( ͡º ͜ʖ͡º).
@Teal_c: @lukasz9876:

Kolokwialnie przyjęliście to "na klatę" i dla mirków pokazaliście klasę.

Zwróciliśmy już im na to uwagę 22 dni temu, oświadczenie pojawiło się tuż po opublikowaniu znaleziska o maximgroup, która sprzedaje outlety jako nówki i wzmiance tam również o nich. Myślę, że po prostu zrobiło się o tym zbyt głośno i przestraszyli się ewentualnej nagonki, zwłaszcza tutaj. Oczywiście na plus, że jednak zdecydowali się postępować jak 10% sprzedających, a
@naprawalaptopow: super, tylko że teraz będziecie mieli mniejszą sprzedaż. Ludzie na allegro często z automatu dają opcję 'nowy' po lewej stronie, bo używany to wg nich taki już mocno sfatygowany, wybrakowany itd. Znacznie lepiej jest zostawić nowy w parametrach i w aukcji napisać wielkimi literami że jest to produkt naprawiany. Będziecie mieć więcej wejść na aukcję, a kupujący nie powinni mieć pretensji.