Wpis z mikrobloga

@dawidrayan: Zdajesz sobie sprawę, że to nie przerobione zrzuty ekranu, tylko fragmenty z gameplay trailerów, i z tego, że jeśli by hipotetycznie było tak jak mówisz, to i tak można to porównywać. Jeśli się jest karmionym miodem w zapowiedziach a w wersji finalnej dostaje się graficznie okrojony produkt, to można mieć poczucie niedosytu, i żalu do twórców.
  • Odpowiedz
@Dewski: Przecież to było oczywiste, że gra tak zrobiona graficznie nie jest możliwa by wyszła. Przeca ja od początku wiedziałem i nawet się nie napalałem by kupować preorderu, czy tam kolekcjonerki, tylko patrzyłem bacznie jak jaracie się grafiką, a tak na serio dostaniecie gówno w pazłotku. Czyli to co widać na powyższych ss'ach.
  • Odpowiedz
@dawidrayan: Z tego co czytałem na rzecz konsoli wyrzucili sporo nowinek graficznych by w ogóle dało się je odpalić. No a posiadaczom PC'ta będzie udostępniona łatka czy inny syf, nie wiem czy to prawda, no ale ostro polecieli po bandzie, bo ten wiedźmin wygląda niż 2, albo gothic Arcania.
  • Odpowiedz
@dawidrayan: To nie jest usprawiedliwienie. Jakoś Crysis wyszedł, i GTA V, i nowy Dragon Age. Pierwszy Assassin's Creed to samo. Miały na swój czas niemal przełomową grafikę. Pomijając już kwestię detali, to zmienili kolorystykę na mocno odbiegającą od pierwotnego klimatu. Teraz jest cukierkowo, zbyt cukierkowo. Na myśl przychodzi opcja "amerykańska" w Arcania: The gothic tale
  • Odpowiedz
@Dewski: Zarzuć jakieś artykuły recenzje albo chociażby oświadczenie CD projekt.

Czasami nie chce mi się wierzyć by odwalili takie coś, Crysis był przełomowy, silnik graficzny a potem tekstury HD te wypukłe kamienie, żadna wtedy gra nie była taka dobra graficznie.
  • Odpowiedz
Teraz jest cukierkowo, zbyt cukierkowo.


@Dewski: o to to. mniejsze tekstury czy mniej bump mapingu bym przebolał, ale zmiana stylu grafiki na my little pony dla amerykanow to cos przez co tej gry nie zakupie (w1 i w2 na półce here)
  • Odpowiedz
@Tank1991: Ameryka to głowny rynek w który celują. Powinni zrobić jak w Arcani, dać do wyboru parę stylu graficznych, ameryka, eu, azja - np takie. Tam fajnie wybrnęli z tego i otrzymali oklask za to.
  • Odpowiedz
Nie jestem w stanie zrozumieć logiki większości osób pod tym tagiem, że jeżeli jest różnica jakości pomiędzy prerenderami a faktycznymi screenami z PC, to wynika ona z... istnienia konsol. wat? Ktoś jest mi to w stanie wytłumaczyć?
  • Odpowiedz
@Dewski: ban ci się należy za te bzdury i prowokacje

to co widziałeś wcześniej słabo chodziło nawet na 980 wiec zostało uciete, nie mieszaj do tego konsol
  • Odpowiedz
@Dewski: weź zacznij się doinformywac, to że kawałek gry wyglądał dobrze zrobiony na potrzeby prezentacji nieznaczny ze cala gra miała tak wyglądać
po drugie pojawiły się benchmarki przed premierą która została przełożona
gtx 980 został zaorany, a nie chce mówić nic, ale ludzie maja pcty średniej polki

dlatego też premiera została przesunięta a grafika ucieta, ale co może wiedzieć gość który zobaczył screeny pewnie na reddicie i sieje zamet
  • Odpowiedz
@pqp_1: To nie kwestia screenów, bo widziałem gameplay trailer, z którego owe screeny pochodzą - to raz.
Dwa, że jeśli się coś pokazuje na prezentacji, to finalnie to nie ma odbiegać od niej tak znacząco, bo wtedy się to nazywa zwyczajnie oszustwem.
Jeżeli lokacje w grze na tym silniku potrafią wyglądać tak dobrze, jak wyglądały na prezentacji, z XOne, to kwestią jedynie optymalizacji jest doprowadzenie do takiego wyglądu reszty terenów.
I
  • Odpowiedz
@Dewski: sorry ale po tym co piszesz widać ze nie masz zielonego pojęcia o świecie gier

wbij sobie na przyszłość ze trailer nigdy nie jest taki jak faktyczną gra, tym bardziej ze został zrobiony 2 lata temu

marketing i gry mają ze sobą dużo wspólnego, jeśli wątpisz i sadzisz ze cdp to ludzie z honorem to się myślisz, nie chce nic mówić ale cdp nakręcił tak rynek ze teraz wychodzą te
  • Odpowiedz