Wpis z mikrobloga

jak zrobic gre w stylu bethesdy:
1. olewasz jakakolwiek ekonomie i balans trudnosci. nikogo to nie bedzie obchodzic - recenzenci nie maja czasu by porzadnie pograc, a do dobrych opini graczy starczy ze dasz jakies smoki i "war never changes" (epik meme xd nigdy sie nie zmienia co nie xd). po parunastu godzinach gracz nie ma co robic z kasa i szuka modow na trudniejsze walki.
2. daj mozliwosc zatrzymania gry podczas walki i zjadania 100 serow czy nuka coli zeby zregenerowac hp. dzieki temu postac jest prawie niesmiertelna, dopoki masz itemy dodajace hp w plecaku. jest to swietny design gry, warto isc w ta strone.
3. interfejs musi byc zlagowany. animacje interfejsu musza byc jak najdluzsze. przeciez nie moze byc tak od razu, wtedy by bylo za latwe. ekwipunek musi byc jak najbardziej #!$%@? i musi byc w nim jak najwiecej smieci.
4. zaimplementuj towarzyszow ktorzy musza przeszkadzac i umierac graczowi. ale nie, wtedy gracz po prostu by gral bez nich - dlatego dodaj questy ktore sa tylko jak masz towarzysza i daj im osobny inventory, zeby trzeba bylo jeszcze wiecej czasu tracic na walczeniu z przenoszeniem itemow.
5. wszedzie daj mase szafek, smietnikow itp. ze smieciami do zbierania, nawet w miastach beczki i skrzynie pelne badziewia. musi byc co najmniej tyle crapu co w bioshock infinite.
6. olej system zapisywania, po co to komu. niech gracz sobie co chwile quicksavuje. jest to rozwiazanie szczegolnie miłe dla graczy konsolowych gdzie nie ma klawisza f5.
7. grafika, animacja, dzialajaca fizyka, brak bugow, dobry system walki, fabula? po co to komu, i tak sie sprzeda. jeszcze nawet mozesz probowac zarobic na tym ze ktos chce gre za nas naprawic.
#pcmasterrace #ps4 #xboxone #fallout #fallout4 #gry #skyrim
  • 35
@rudy2007: jak to sa #!$%@?, to nie wiem w takim razie co jest wazne w grach. ostatnio w dying light ten sam problem z brakiem ekonomii (niby to mial byc survival horror a mozesz sobie kupowac pełną amunicje za prawie darmo, z innymi itemami podobnie), a po polowie gry zombie to tylko takie komary padajace od jednego uderzenia.

jakby bethesda ogarnela te wady to ich gry bylyby swietne, mam nadzieje ze
@rudy2007: nie, najwazniejsze to punkty 1, 2, 4 i 7. brak wczytywan to tylko moja opinia ze by sie przydala, bo coraz wiecej nowych gier to ma, i fallout 4 by duzo na tym skorzystal. pamietasz ile w new vegas bylo loadingow miedzy kasynami i czesciami miasta? jak te rzeczy ktore wymienilem nie sa wazne, to jakie wtedy sa?

zobaczymy jak to bedzie z tym falloutem na e3.
@rudy2007: To (drzwi) niszczy immersję jezeli wykazujesz chociaz troche spostrzegawczosci. A immersja to najwiekszy (i jedyny) atut ich gier, wiec takie braki uwagi w detalach to strzelanie sobie w kolano. Reszta to tez pierdoły? :) Daruj, ale gry Bethesdy od czasów Morrowinda są praktycznie niegrywalne bez modów. Fabuła i questy nijakie, inwentory skopane, poziom trudności rozchwiany... to nie sa drobne zarzuty
@adawidowicz: to ja jestem chyba masochistą, bo przeszedłem z przyjemnością bez modów wszystko co stworzyli od czasów Obliviona i wydane przez nich New Vegas oraz Dishonored. :D
@SmugglerFan: nie mówię, że ich gry są idealne, ale ten ból dupy wywołany trailerem jest naprawdę śmieszny. Co mi za różnica, czy pies będzie wyglądał jak gówno czy może będzie machał realistycznie futrem jak będzie mi się dobrze grało?
@SmugglerFan: Jak masz zamiar używać tego tagu do spamowania takim gównem to wylew stąd i nigdy nie wracaj. Nie obchodzi nas jak duży masz ból dupy o to, że ta gra może się komuś podobać i to nawet bardzo. Do tego obudzić się po 5 latach i negować grę- ból musiał być naprawdę duży skoro dopiero teraz chciałeś się wyżalić i dopiero teraz jesteś gotów nam o tym powiedzieć. Czarna lista:
New Vegas robil Obsidian, wiec to nie jest ich zasluga.


@adawidowicz: co ty nie powiesz. Jak myślisz, dlaczego rozróżniłem w moim komentarzu gry na

wszystko co stworzyli od czasów Obliviona

oraz

wydane przez nich New Vegas oraz Dishonored

?
@SmugglerFan:

1. olewasz jakakolwiek ekonomie i balans trudnosci. nikogo to nie bedzie obchodzic - recenzenci nie maja czasu by porzadnie pograc, a do dobrych opini graczy starczy ze dasz jakies smoki i "war never changes" (epik meme xd nigdy sie nie zmienia co nie xd). po parunastu godzinach gracz nie ma co robic z kasa i szuka modow na trudniejsze walki.


A jaką niby miałeś ekonomię w F1 i F2? Pod
@rudy2007: @rudy2007: ale grafika to tylko czesc z jednego z 7\8 punktow. nie przeszkadza mi jakos mocno. moze chca miec 60 fps na konsolach i dlatego jest gorsza. ujecia na trailerach tez sa dosyc rozne, bo to z deathclawem wyglada jak z fallout: new vegas, ale inne, niektore z ujec sa nawet ladne.

pies akurat powinien wygladac inaczej niz gowno ( ͡° ͜ʖ ͡°). i ten
@Invar: @rudy2007: Panowie, naprawde nie widzicie problemu w tym, ze po jednym trailerze rosnie już hajp i cała sieć ma już kisiel w majtach, mimo iż dev konsekwentnie od lat olewa dość istotne z punktu widzenia UX "pierdoły"? I co tytuł powiela te same błędy? Licząc na to, że moderzy odwalą za nich robotę za darmo?

Mi, mówiąc wprost, to przeszkadza. Jak widać nie tylko mi.
@SmugglerFan: no ale co mam komentować, jak nie grafikę, skoro jedyny punkt, którego nie uważam za bzdurę i z którym się trochę zgadzam to 4? Co mam ci napisać, że tak, #!$%@? gra bo na konsolach F5 nie mają? Co mnie to obchodzi? Gram na PC, mam F5 i nie widzę nic dziwnego w tym, że muszę robić quick save'y.
@adawidowicz: nie wiem co to jest cała sieć, a na
A jaką niby miałeś ekonomię w F1 i F2? Pod koniec gry opływałeś w kapsle/kasę i tylko kupowało się amunicję do np. Gauss Rifle.


@SmugglerFan: no to moze czas to naprawic. nie rozumiem czemu az tyle gier ma z tym problem, przeciez to wystarczy zmienic troche numerkow, albo dac jakies fajne drogie rzeczy do kupienia.

Co do balansu tu masz rację, do niektórych lokacji nie dało się wejść bez odpowiedniego lvl.
@rudy2007: to co wedlug ciebie powinni poprawic i wprowadzic do fallouta 4, skoro to co ja proponuje to są bzdury?

#!$%@? gra bo na konsolach F5 nie mają? Co mnie to obchodzi? Gram na PC, mam F5 i nie widzę nic dziwnego w tym, że muszę robić quick save'y.

bo prawie kazda gra ma automatyczne zapisywanie. nie trzeba sie martwic o zapisywanie, mozesz skupic sie na grze. a w grach bethesdy
2015 rok, a na internecie ludzie dalej mysla ze call of duty to gra do singleplayera... to tak jak sie czepiac ze w battlefieldzie 3 coop jest słaby i krotki, lol. singleplayer w codach i bfach jest po to bys sie nauczyl gry i nowosci (exo suity, gadzety, system poruszania), zebys nie lamił w coopie i multiplayerze. i po to by mozna sobie ladne trailery porobic do gry, pochwalic sie kevinem spaceym.
widzę, że już sam się gubisz w tym, co piszesz. xD Odpowiadałeś komuś na argument o towarzyszach. I napisałeś, że dobrym przykładem jak powinni wyglądać towarzysze w grze jest CoD. Przecież musiało ci chodzić o jego singlową stronę, bo chyba nie jesteś tak głupi, żeby porównywać boty z Fallouta do rozgrywki multiplayer? :D


@rudy2007: no i mimo ze to gra glownie multiplayerowa, to jednak towarzysze z singla sa lepsi niz w