Wpis z mikrobloga

@Mattovsky: Próbuj rozwiązać to z Orange, a jak nie pomogę sami z siebie, to pisz do UKE. Miałem parę lat temu nieprzyjemność korzystać z czegoś takiego, jak Orange Freedom i to był jakiś koszmar. Zdarzało mi się, że miałem takie prędkości jak wyżej przez kilka tygodni. Orange samo z siebie nie potrafiło mi pomóc, ale mail do UKE i szybko przywrócili ich do pionu :) Ważne żebyś często zgłaszał takie problemy,
@OrangeEkspert: Najpierw muszę mieć możliwość załadowania waszej strony (kontakt telefoniczny odpada). Spróbuję jak zwykle, zrobię serię restartów routera i może się uda. To chyba najszybsza naprawa jaką może wykonać wasz klient i najbardziej skuteczna w porównaniu do działania "techników" działu usług stacjonarnych w Orange.

Nie wiem czy to złudzenie, ale z działem mobilnym w Orange nigdy nie miałem problemów, dotyczy to głównie telefonii komórkowej. Jest u was jakiś ogromny rozdział między