Wpis z mikrobloga

#wykopowypupil ;)

Po rozmowach z @SanFable i @pieczywowewiadrze w tym wpisie powoli ustalamy sprawy kamerki. Dzisiaj będę kontaktowała się z handlowcem w sprawie internetu stałego. Instalację, aktywację chcę pokryć z kasy na lotki, a abonamenty będę płaciła już za swoje, no chyba, że dalej będą wpłaty, ale na to nie liczę... (będę miała dwa internety w pracy, mobilny i zwykły, yeah..). Jednak kupno kamerki, która odpowiada wszystkm potrzebom (nie wiem, nie znam się), to troszkę kawał kasy, więc jeszcze potrzebujemy Was Mirki :> Bo bez streamu w necie, to kupiliście mi zwierzaki i nic z tego nie macie ;DDD Na koncie od piątku 303,45 zł ;) Jeśli macie jakieś pomysły, co do strony technicznej - PISAĆ, jeśli znacie odpowiedni sprzęt PISAAAAAAAAAĆ!!!!

Paulina Gwiazda
51 2490 1044 0000 4200 8583 4703


PayPal evenstar5@wp.pl

Wczoraj stwierdziłam, że po pracy (po 18) posiedzę w bastionie i popracuję troszkę z moją drugą pracą (bo co za różnica, gdzie siedzę przy kompie, w domu, czy w bastionie...). Więc przysunęłam kletkę pod samo biurko, pogasiłam światła (ostawiłam tylko lampkę, leciutkie światło, żebym cokolwiek widziała), żeby wywabić lotki i siedzę i czekam. Jedyne, co wylazło, to samiec i jedna samiczka. Jedzonko miały nałożone, więc utaplałam palucha w Danonku i dałam im do polizania. Obudziły się wszystkie i rzuciły na mojego palca ;DDDD W każdym razie - Mirabelka poleciała na klatkę połazić po kratkach, Mirka wyciągnęłam i wsadziłam do "torebki", żeby się z nim troszkę zapoznać. I tak siedzieliśmy 2h, przytuleni do siebie. Głaskałam go przez materiał, nie było żadnego problemu, co chwilę wystawiał nosek, troszkę wychodził, ale wracał. W końcu postanowił, że mnie upieprzy. Tak też zrobił. Ugryzł mnie w palca:D Na szczęście przez materiał, wieć nie zabolało, ale tak czy inaczej ;<<