Wpis z mikrobloga

Jest już dostępne nagranie ze wczoraj. W szczytowym momencie oglądało nas ponad 130 osób, więc więcej niż się spodziewaliśmy.
Wołam potencjalnych zainteresowanych ( ͡° ͜ʖ ͡°).
@TheSznikers @sidhellfire @RealAKP @pazdzioch564 @berserka @bomber89 @tenbatonik @lawicko @retsam84 @snsv @tatwarm @DrQ @kamien_w_bucie @zabaracer @manix93 @iso9001 @LKRISS
#acteambattle #acleague #simracing

https://www.youtube.com/watch?v=1CKyVp_Ntyo
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mak0wi3c: Dzięki serdeczne za profesjonalną oprawę i komentarz. Chętnie sobie to jeszcze raz na spokojne posłucham. Z tego co wiem to komentator zebrał same pozytywne oceny. Ma talent do tej procy to było widać i słychać :) Jak się ogarnę to wstawię wyniki z czasami okr. itd. Dam znać.
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: bardzo przyjemnie sie oglądało powtórkę, ale tak jak powiedziałeś brakuje delta time pomiędzy zawodnikami. A jeszcze fajnym smaczkiem było by porównanie pozycji ostatecznych z początkowymi.
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Jak na pierwszy raz, relacja super :) W ten weekend będzie wyścig EGT, warto podpatrzeć jak tam chłopaki sobie radzą, chociaż im jest pewnie trochę łatwiej, bo nie muszą walczyć z AC ;) W ogóle to widziałem kilka osób od @IRG-WORLD, miło :)

@snsv: Brakuje dużo elementów, ale będzie trzeba raczej poczekać na aktualizacje pluginu F1overlay. Chyba, że znajdzie się tu ktoś kumaty z programowania,
  • Odpowiedz
@tatwarm: dzięki za odpowiedź, zawsze myślałem ze jeździcie bez ABS i bez kontroli trakcji tak jak w realu ...i sobie myślę to jeszcze nie dla mnie, nie ten poziom :D mam akurat ac + g25 na stelażu z kubłem + 50cal.tv i tak się zastanawiam czy by nie dołączyć:) choć u mnie przeszkodą jest jeszcze małe dziecko ...no ale troszkę jeszcze się odchowa i kto wie;)
  • Odpowiedz
@RadzeszKutrapali: zgodnie z regulaminem ...
"Dozwolone asysty mają poziom REALNE, można je zmieniać klikając CTRL-A dla ABS, oraz CTRL-T dla kontroli trakcji i leży to w gestii kierowcy.
Uszkodzenia 75%
Dowolna jest zmiana opon i ilości paliwa, nic poza tym, serwer blokuje resztę ustawień.
Przyczepność 99% - w sesji kwalifikacyjnej jak i wyścigu jest taka sama..."
  • Odpowiedz
@RadzeszKutrapali: no jak tam wolisz do niczego nie będę Cię zmuszał :) ale osobiście uważam ze wyłączenie ABS w samochodach drogowych jest bezsensowne i jednocześnie przyznam ze z dobrymi pedałami mozna lepiej hamować z abs OFF lecz zablokowanie kół ma bardzo bolesne skutki na nowym tyre modelu. Gdy trenuje jeżdżą z wylaczona tc, lecz na czas godzinnych wyścigów ustawiam jakaś delikatna zeby nie skończyć przedwcześnie przez jeden błąd.
  • Odpowiedz