Wpis z mikrobloga

@x-SANTA-x: Elektroniczny miernik lakieru to podstawa.
Grubość:
80-150 mikronów lakier oryginalny
200-300 element malowany
powyżej 400 - szpachla
Do tego trzeba sprawdzić takie elementy jak mocowania reflektorów i błotników, szpary pomiędzy poszczególnymi elementami, zgrzewy pod maską, oraz zaglądać pod uszczelki drzwi bo tam często o fachowości się zapomina. Śladów napraw szukaj na zakończeniach czy nie ma tam purchli czy zgrubień bo w takim przypadku kwestia kilku miesięcy i pojawi się rdza
@x-SANTA-x: ile latek ma te auto?

Ja przymierzałem się do kupna jednego z popularniejszych samochodów produkowanych po drugiej stronie Sudetów, na giełdzie znalazłem I generację z 1.9 TDI 101KM. Oczywiście rozmowa, co i jak było zrobione, wszystko ok.
Spisałem VIN, nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji. Wpisałem to na: https://info-car.pl/infocar/vin.html i miałem ciekawe dane:





Od tego momentu zawsze sprawdzam info car/cepik i z właścicielem do ASO, aby zobaczyć historię serwisową.
Miernik