Aktywne Wpisy
bruhh +743
Polscy kierowcy to małpy wyrwane z dżungli które dostały do użytku pojazd mechaniczny xD don't change my mind
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
W tym kraju jeżdżąc jako tako przepisowo jesteś największym durniem. Jedziesz 56 na 50, każdy siedzi ci na dupie, mruganie światłami, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, na przejściu dla pieszych. Totalna wyjebka na jakiekolwiek bezpieczeństwo.
Drogi krajowe to zawody w wyprzedzaniu oraz siedzeniu na zderzaku. Im bliżej podjedziesz lub im więcej aut na raz dasz
pomidorowymichal1 +568
Żyjemy w jakimś rakotwórczym kraju i nie to, że władza jest be. Społeczeństwo to miażdżąca populacja homo-POPISovieticusów.
Bolszewizm marszałkowski w sektorze pasażerskim na kolei jedzie pełną parą od lat, pierze mózgi typowym Mirkom i Halinom, wpajając rzekomą ideologię "NIEDASIZMU" czyli "nie pojedziemy tutaj, bo od 2001r. tu nic nie ma w ogóle tor zarósł i po co to zachęcać ludzi, a tu znowuż jest granica województw i spółek one się nie lubią" i co więcej, podoba się to społeczeństwu.
Komentarze biją wręcz cebulą i trollingiem. Wygląda, jakby zamieścili je jacyś "AGENCI" z PRów, PiSolidaruchowskie ścierwa, albo jacyś NOPowscy mikole (kolejofile), którzy kochają zasyfiałego EN57 i wąsa niejakiego Kapitana Wąsa ZZM.
A tych, którzy podają za argument, że CHAŁWA POLSKIEJ FIRMIE, a innym hwdp i kara śmierci,
to nawet mi ich nie żal, tej biedy i profilówek z polską walczącą. - mam dla nich bilet do KRL-D.
Rozumiem drogie buraczane niedorozwoje Jarko-Lwa Trockiego, że tańsza kolej, to gorsza kolej?
I co do tych w/w baranów tzw. bolszewików gospodarczych. Ja bym tego np. nigdy nie nazwał patriotyzmem. Patriota by się jeszcze cieszył, że jakiś zagraniczniak chce rozkręcać kolej w jego ojczyźnie, co za zaszczyt. To po prostu są komuchy dziady pieprzone. Dla nich tańszy pociąg jakiejś najlepszej we wszechświecie zachodniej firmy z zajebistą obsługą i taborem to byłaby ZBRODNIA! ZAMACH! KAT KOLEI POLZGICH! Musi być TYLKO POLSKIE i lepiej jest jeździć śmierdzącym trupem za nie wiadomo jakie pieniądze, z obsługą tych samych, starych złodziei ze starego pekapu i cwaniaków z zarządów, samorządów. ALE FTEDY TO... NAPENDZA POLSKOM GOSPODAŁKEŁ.
O ludzie (kosmici), i wy chcecie zajebistej kolei i gospodarki w kraju, jak chcecie "JEDNEJ KOLEI" i każdego przedsiębiorcę z zewnątrz kopać po twarzy i stawać w obronie jakiś postPKPowskiech spółek, które zostały przeżarte i zniszczone przez staroPKPowskich ZZnierobów80? To mówcie od razu, że jesteście narodowymi socjalistami i wam to się należy.
Aha i nic mnie tak nie obrzydza, jak mafiozowanie marszałeczków, którzy w krawaciku myślą, że grają w jakiś Railroad Tycoon.
I najlepsze. Niektórzy myślą, że mające na celu mydlenie oczu i skok na kieszeń pasażerów kolejki samorządowe są PRYWATNE. No pozdro. xD Goebbelsy w krawatach i te inne Rynienki Kolejowe z rządowej mafii ZDG-TÓR, to wam się udało.
Kto sam kolej lepiej urządzi: Święta wojna związkowców z establishmentem (wodzami partyjek, samorządowcami, opłacanymi rządowymi pseudoekspertami, albo opłacanymi fabrykami bubli szynowych i ich mediami), na której cierpi pasażer, bo nie ma w ogóle konkurencji. (JEST, NA DROGACH)
Gardzę takim systemem, w którego bym jedynie naparzał haubicami rynkowej liberalizacji.
PS: Nie szanuję związkowych krypto-lewaków i dobrze mi z tym. Choćby nie wiem jakich katolików udawali i radiomaryjnych hipokrytów. Nadal będą chcieli pieniędzy, żreć i pracować jedynie gębą przed kamerami.
I dziwię się, że w takiej prywatnej ArrivieRP są organizacje Solidarności 80... Ale właśnie, jak one działają? Czy ktoś słyszał o jakimś strajku w Arrivie, że np. pracownikom jest źle, wszystkie pociągi na znak protestu zatrzymają się, mordują ich, prawo naginają albo "Dajcie milion na miesiąc i 1000zł premii na dzień kolejarza"?
Chwila...
ZARAZ...
W TAKIM RAZIE... Dlaczego te intelektualne śmiecie... Piszą komentarze typu "Precz z DB" itd. skoro ten wielki, najgorszy OBCY NAJEŹDŹCA, SZWAB i NAZISTA szynowy ArrivaRP, zatrudnia samych polaków, polak jest prezesem i jakby było mało, pozwala na tworzenie takich organizacji jak zakładowe związki? Jak wy (tu jeszcze bardziej umacniam się w tezie, że te komentarze, to na bank jakieś narodowe komuchy albo dziady PIS-PR piszą) macie godność mówić idźcie precz firmie, która zatrudnia takich samych ludzi jak wy z tej samej branży? Jesteście zerami, a nie kolejarzami / pasjonatami kolei mocnymi w klawiaturach. Albo jesteście wielkimi hipokrytami NOPowcami mikolskimi, albo starymi, betonowymi post-pekapuchami i najlepiej jakby było wszystko dla was i... "JEDNO PEKAPE", wszystko wasze, żebyście byli DUMIENNI, nażarli się i najeździli, a ekonomiści na stos, bo kolej tylko dla was i nikt inny nie ma wstępu do waszej mafii, która śmierdzi trupem i długami z waszej winy od 2000 roku. I właśnie takich wąsatych chamów związkowych nie szanuję, umyjcie dupsko komuniście Guzowi i lećcie z płaczem do RM i TRWAM.
Dywizja zindoktrynowanych niedasizmem wojowników internetowych spod tych portali branżowych z krzyżem w zębach mówi:
a ja mówię:
A jak czerwonym się nie podobają warunki pracy, to przypominam drogie czerwoniaki, że obecnie, to sobie możecie z łatwością pracę zmienić i milicja was nie spałuje, a na wasze miejsce przyjdą młodzi, przeszkoleni, zamiast uciekać za granicę. I siedzieć na dupie na konwencjachZZ krajowych darmozjadów szynowych na pewno nie będą.
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/26560/marszalek-calbecki--po-wojewodztwie-beda-jezdzic-przewozy-regionalne.html
#pafawagusnakolei #kolej #pociagiboners #pociagi #arriva #cebulandia #przewozyregionalne #trzymajciemnie #polska #kapitalizm #neverendingstory #homosovieticus
@PafawagusCentauris: chyba Pudelki Kolejowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wszystkie te zażalenia są do urzędów marszałkowskich i innych polityków. Do tego dochodzi absurdalna stawka za dostęp do torów, gdzie bardziej sie opłaca by pociag stał niż jeździł i mamy kwintesencję kolei w Polsce