Wpis z mikrobloga

Cześć mirki i mirabelki chciałbym was ostrzec przed nowym systemem rezerwacji na #blablacar

#oszukujo #cycki :)

Mianowicie w dniu wczorajszym zaoferowałem przejazd i pojawiła się rezerwacja na 4 osoby od pani Agnieszki....
Myślę cztery osoby czemu nie w sumie będzie szybko pełne auto jak nigdy. Ale coś mnie tknęło że może wcześniej upewnię się, że pani zapoznała się z opisem gdyż mnóstwo ludzi ma je po prostu gdzieś.

Niestety... nowy zajefajny system rezerwacji nie pozwala na kontakt przed zaakceptowaniem rezerwacji co więcej auto na liście widniało jako pełne mimo iż nie zaakceptowałem tej rezerwacji.

Po kilkudziesięciu minutach stwierdziłem, że chyba nie ma innej opcji i przyjąłem rezerwację. Oczywiście wtedy się zaczęło. Pokazał się numer telefonu z kierunkowym do Niemiec ale z informacją, że jest zweryfikowany myślę sobie ok w takim razie może mi się wydaje, że jego format jest nieprawidłowy. W między czasie dostałem kolejną nowinkę tekst pogrubionypytanie publiczne od Pani Agnieszkitekst pogrubiony.

Wchodzę na blabacar a tam pytanie skąd pan odjeżdża i gdzie pan staje w Berlinie. Ręce mi opadły znowu ktoś nawet nie spojrzał na opis. Szybko odpisałem z dodatkowymi opcjami za 15 min sms MODERACJA ODRZUCIŁA TWOJĄ ODPOWIEDŹ PUBLICZNĄ. W sumie nie miało to podstaw więc przekleiłem tekst i przeszło za drugim razem. Od tego momentu nastała cisza. WIęc po 21 stwierdziłem, że najłatwiej będzie zadzwonic.... odpowiedź nie ma takiego numeru. Próbowałem wklepać go w różnej formie na kartę polską i niemiecką jednak bez sukcesu. Ok pora informować support BLABLA. Opisałem całą sytuację, przyszedł mail z automatu i nastała cisza.

Dzisiaj o godzine 17:38 dostałem odpowiedź o treści #wtf ??

tzw odpowiedź z dupy...

Cytowany tekst... Witaj Dawid,


Jest nam przykro w związku z tym, co Ci się przydarzyło.

Dokładnie tak, jak zauważyłeś, publikując swoją ofertę, możesz wybrać jeden z dwóch sposobów zarządzania rezerwacjami:

Automatyczny (preferowany przez pasażerów)
Jeśli nie masz zbyt wiele czasu na organizację przejazdu, to na pewno spodoba Ci się ta opcja.

Pasażerowie rezerwują miejsca online, a ich rezerwacje zostają samoistnie i natychmiast potwierdzone.

Gdy otrzymasz nową rezerwację, wyślemy do Ciebie SMS oraz e-mail z imieniem i danymi kontaktowymi pasażera. W tym samym momencie pasażer dostanie Twój numer telefonu, tak abyście mogli omówić ostatnie szczegóły przed odjazdem. I gotowe!

Tutaj główna zasada to: kto pierwszy, ten lepszy!

Ta opcja jest o tyle wygodna, że po dodaniu przejazdu, właściwie nic więcej nie musisz już robić. W miarę, jak Twój samochód będzie się wypełniał pasażerami, liczba wolnych miejsc będzie się automatycznie zmniejszać aż do ostatniej rezerwacji. Twój przejazd wyświetli się jako PEŁNY, gdy zostanie zajęte ostatnie miejsce.

Manualny

Jeśli chcesz odpowiadać każdemu pasażerowi z osobna na jego prośbę o rezerwację i możesz szybko reagować na nadchodzące zapytania, to wybierz manualny sposób potwierdzenia. Dzięki temu, dana osoba może z Tobą podróżować po tym, gdy wyrazisz na to zgodę.

Na prośbę o rezerwację odpowiadasz w ciągu 1, 3, 6 lub 12 godzin - zgodnie z własnym wyborem. Pamiętaj jednak, że pasażer także ma możliwość określenia, jak długo może czekać na Twoje potwierdzenie, dlatego postaraj się reagować jak najszybciej, aby nie stracić możliwości podróżowania z daną osobą.
Jak to działa?

Pasażerowie wysyłają do Ciebie prośbę o rezerwację miejsca drogą online.
Zawiadamiamy Cię przez SMS oraz e-mail o nadejściu nowej prośby o rezerwację.
Potwierdzasz lub odmawiasz rezerwacji miejsca dla danego pasażera, odpowiadając TAK (+ otrzymany kod. np. TAK37) albo NIE (+ otrzymany kod) przez SMS. Możesz też zalogować się na swoje konto BlaBlaCar, aby odpowiedzieć.

---> Jeśli potwierdzisz rezerwację miejsca, natychmiast otrzymasz przez SMS numer telefonu pasażera i odwrotnie. Od tego momentu możecie skontaktować się ze sobą telefonicznie, aby omówić pozostałe szczegóły przejazdu.

---> Jeśli odmówisz rezerwacji miejsca dla danej osoby, powiadomimy ją przez SMS, o tym, że nie może skorzystać z przejazdu, który oferujesz.

Ważne: liczba wolnych miejsc nie aktualizuje się automatycznie. Niemniej jednak, przejazd wyświetli się jako PEŁNY, gdy potwierdzisz tyle rezerwacji, ile wolnych miejsc oferujesz.

Pasażerowie doceniają szybką odpowiedź. Wybierz manualny sposób potwierdzenia, tylko wtedy, gdy możesz sprawnie reagować w krótkim czasie na spływające prośby. W przypadku, jeżeli nie odpowiesz w czasie wyznaczonym przez pasażera, jego prośba zostanie automatycznie cofnięta. Jeśli nie masz, zbyt wiele czasu na organizację podróży, zaznacz automatyczny sposób potwierdzenia.

Podsumowując: dostępne są dwa sposoby potwierdzenia rezerwacji w zależności od czasu, jaki jesteś w stanie poświęcić na zarządzanie nimi oraz chęci indywidualnego potwierdzania każdej z nich.

Mamy nadzieję, że udało nam się udzielić wyczerpującej odpowiedzi.

Jeśli jednak w dalszym ciągu dana kwestia jest niejasna, napisz do nas ponownie za zapytaniem.

Życzymy udanych wspólnych przejazdów!

Mateusz z działu wsparcia BlaBlaCar !

Cytowany tekst...


Pozdrawiam Pana Mateusza z blabla...

Wkurzony całą sytuacją postanowiłem wystawić ostry negatywny komentarz bez przekeństw.

W odpowiedzi dostałem maila od moderacji, Twoja ocena została odrzucona ... Ok może przegiąłem z Pieprzona ale dlaczego możliwość korekty lub ponownego wystawienie jest zablokowana... nie rozumiem a świetna Agnieszka będzie dalej trolować ludzi.... (odpowiedź na screenie)

Reasumując:

Pani zlikwidowała moje ogłoszenie z listy zaraz po wystawieniu, nie stawiła się a obsługa blabla car po prostu ignoruje problem.

Poza tym nowy system rezerwacji nie daje wam możliwości weryfikacji kogo zgadzacie się zabrać co jest kuriozalne gdyż jadąc za granicę można się ładnie wkopać, np raz próbowała mi się z polskiego nicka władować grupa arabów mówiąca ledwo co po angielsku. Na pewno każdy z chęcią zabierze panów i zaryzykuje przemyt ludzi. Albo świetnie trafić na osobe która juz w trakcie rezerwacji jest na zerwanym filmie... Tudzież miła pani mówi że wezmę jej 2 10 letnich synów i wysadzę ich na parkingu pod Berlinem o 23... bo dalej sobie poradzą

Gorąco odradzam ten gówniany serwis traci się tylko czas czekając na ludzi albo próbując się z nimi skontaktować. Ogólnie notorycznie ludzie nie zjawiają się, spóźniają bądź dzwonią o 3 w nocy bo on musi jechać... a ten gówniany system rezerwacji tylko wspomaga taką patolkę....
Pobierz zml71 - Cześć mirki i mirabelki chciałbym was ostrzec przed nowym systemem rezerwacji...
źródło: comment_XdIfmFFtHFrD6rxoHF2XnWUlpQREoH9r.jpg
  • 3
@laza powiem szczerze ze juz mi się nie chce wojować chciałem tylko innych ostrzec :) ale dzięki :)

Tak na marginesie pierwsza odpowiedź od supportu była w trakcie mojego przejazdu :D

"Pozdrawiam" @BlaBlaCar