Wpis z mikrobloga

Mirki aktualnie jestem w 1 klasie technikum ekonomicznego 17 lvl i zastanawiam się czy jest sens iść na studia czy lepiej poświęcić ten czas na otworzenie własnej działalności gospodarczej. Studia w ogóle przydadzą się do prowadzenia własnej firmy, a jeśli tak to jaki kierunek najlepiej studiować?
Chciałbym prosić was o własną opinie na ten temat i przy okazji chciałbym się jeszcze dopytać jak wygląda założenie firmy np.: w UK, a prowadzenie jej w Polsce. W internecie widziałem wiele ofert rożnych pośredników, ale ojciec mówi, że nie jest tak kolorowo i ZUS później i tak się #!$%@?. #firma #firmawuk #studbaza #studia #przedsiebiorczosc #dzialalnoscgospodarcza #zus
  • 14
@mudmen: jest takie cos jak small business management. WLasnie po to by sie nauczyc prowadzic mala firme. NIe wiem czy w PL jest taki kierunek ale sobie poszukaj. Mysle, ze to by ci wystarczylo.
Mirki aktualnie jestem w 1 klasie technikum ekonomicznego 17 lvl i zastanawiam się czy jest sens iść na studia czy lepiej poświęcić ten czas na otworzenie własnej działalności gospodarczej.


@mudmen: Ciężko udzielić uniwersalnej odpowiedzi.

Jeżeli idziesz na studia po wiedzę, to zawsze możesz zrobić rok i zobaczyć czy faktycznie uczysz się czegoś czy tracisz czas (bo być może samodzielnie szybciej zdobędziesz wiedzę i doświadczenie). Nie dotyczy zawodów, które wymagają jakiegoś tam
@AnnaJ: Ale te kierunki, są chyba podobne, bo na stronie uczelni co podałem jest wspomniane coś o specjalizacji:
"Small business management
Po jej ukończeniu będziesz miał kompetencje menadżerskie w zakresie zaarządzania współczesną firmą na rynku krajowym i europejskim, poparte wiedzą z zakresu psychologii i design managementu oraz znajomością narzędzi informatycznych wspierających proces zarządzania."

A akurat ten Poznań mi pasuje, bo mieszkam niedaleko. W ogóle dziękuje za pomysł, bo o takim kierunku