Wpis z mikrobloga

Nareszcie mircy!

Skończyłem implementować interface do Angry Johna!

Fituje? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#gamedev #gif #gry #libgdx

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Nareszcie mircy!

Skończyłem implementować interface do Angry Johna!

...

źródło: comment_yEkqZhwp4DOOh08oyAulKUTI0HxO5r8I.jpg

Pobierz
  • 32
@AKAPony: ale nasza gra będzie modyfikowaniu broni. Itemy, które widać na gifie będzie się podpinać do dowolnej broni . Każdy item ma robić coś znaczącego czyli nie +2 dmg, +2 celność, ale dodatkowa wiązka, odbicie od ściany, half aim itd do tego można stackować tego samego typu itemy aby wzmacniać dany efekt (na gifie booster 1x, 2x, 3x). Jak zaimplementuję drzewko ewolucji broni to opiszę ten system w tagu #lukzdev.
@jasiek13: Wygląda super, jakby udało wam się zaimplementować skuteczny mechanizm zachęcający do gry na telefonie (coś ala dzienny progres z walutą wykorzystywaną na upgrade postaci/broni) to moglibyście autentycznie podbić rynek mobilny.

Co do kosztu gry to musicie oszacować ile "value" wyciągnie przeciętny użytkownik, jeżeli przeszacujecie to Steam reviews wam rozpieprzą wam oceny vide Titan Souls za 15$ który ma bardzo mało contentu (gra się broni świetną mechaniką i oprawą artystyczną).

IMO