:]

Ciastka!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Mój kumpel to idiota

    Kupił 50 paczek jednorazowych, plastikowych widelców
    Gdy nie było mnie w domu, wszedł razem ze swoim bratem- Szczylem do mojego ogródka, i wetknęli je wszystkie do ziemi
    Gdy wróciłem, okazało się, że mam w ogródku plantacje widelców
    Wkurzyłem się tak bardzo, że za 500 PLNów kupiłem przez neta kostium goryla
    Gdy go dostałem, poczekałem, aż kumpel pojedzie z rodzicami na sobotnie zakupy do hipermarketu, jak prawdziwy cebulak
    W domu został jedynie jego młodszy brat- Szczyl
    Kawałek od jego domu był taki stary, rozchwiany znak "uwaga jelenie"
    Przebrałem się za goryla, poszedłem po ten znak i używając swojej małpiej supersiły wyrwałem go z ziemi
    Wszedłem do domu kumpla przez taras
    Targałem ten znak, rysując podłogę, szafki itp
    Szczyl wyszedł ze swojego pokoju i mnie zobaczył
    Rzuciłem znak na ziemię i wyszedłem
    Kumpel wrócił z rodzicami
    Szczyl powiedział rodzicom, że goryl wniósł im znak do domu

    pokaż spoiler Policja nie znalazła śladów sprawcy włamania


    pokaż spoiler Szczyl wciąż utrzymuje, że zrobił to goryl


    pokaż spoiler Kumpel musi co tydzień jeździć ze Szczylem do psychologa


    Najlepiej wydane 500 PLNów w życiu

    #pasta #coolstory #heheszki #goryl
    pokaż całość

    odpowiedzi (13)

  • avatar

    ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

    odpowiedzi (25)

  • avatar

    Przeglądam mirko i powiem tak: krem mnie zalewa jak czytam historie o zdradzających różowych paskach. Dosłownie zalewa. #rozowepaski które zdradzają faceta, w szczególności przed ślubem wytargałabym za kłaki, morda po betonie i do widzenia. Nie mogę uwierzyć, że są tacy, którzy mimo zdrady biorą je za żony. Kurwa kurwą pozostanie, nie ma się co oszukiwać. Zdradziła raz to na pewno małżeństwo ją "uchroni" przed dalszym przytwierdzaniem rogów, aha.

    Sama jestem różowym paskiem, ale jak słyszę, że wiecznie coś nie pasuje, wiecznie coś nie tak, to rzygać się chce autentycznie.
    Albo kasy jej za mało.
    jak facet pracuje i dobrze zarabia to czasu jej za mało.
    Albo komplementów za mało.
    Albo seksu za mało/ za mały/ za nudno.
    Nie może się zdecydować czy woli być traktowana jak księżniczka czy targana za kłaki przy ostrym seksie.
    Nie umie artykułować swoich potrzeb, bo przecież facet to inna nazwa jasnowidza - ma jej czytać w myślach, najlepiej jeszcze w ekspresowym tempie.
    Ona ma prawo być wolna, spotykać się z kim chce, gdzie chce, ile chce, ale facet musi poświęcać jej absolutnie 100% swojej uwagi, bo jak nie to przecież jego wina jak się puści.

    Miałaby taka chociaż trochę przyzwoitości i jak jej coś nie pasuje to wygarnęła w twarz, czy zerwała jak już się inaczej faktycznie nie da, a nie dawała dupy i przyprawiała rogi.

    #bekazrozowychpaskow #gorzkiezale #buldupy #oswiadczenie
    pokaż całość

    odpowiedzi (59)

Obserwowani polecają