Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
tl:dr


Ale po kolei...
Cała moja historia zaczęła się jakieś półtora roku temu na mirko.
Nie było wtedy jeszcze anonimowych wyznań, dodałem post z multikonta, w którym opowiadałem o problemie mojej #rozowypasek z seksem. Oboje przed sobą nie mieliśmy nikogo - początki dwóch niedoświadczonych osób bywają ciężkie, nie potrafiłem jej rozgrzać do tego stopnia by ją nie bolało, a co dopiero zaspokoić. Postanowiła więc za nas dwoje, że na razie z seksem nici, bo ona prawdopodobnie nie jest jeszcze gotowa.
Oczywiście gros mirków #!$%@?ło mnie za to, że daję sobą pomiatać jak typowy pantofel, ale ja ją zrozumiałem - powiedziałem, że zaczekam aż będzie gotowa.

Po kilku miesiącach bicia kuca jednak zaczęło mi brakować seksu, a ja zacząłem dobierać się do niej nawet przy wspólnym leżeniu, wtedy zaczęła mi ograniczać też cielesne pieszczoszki.

A teraz przechodzimy do akcji właściwej:

Studiowałem, właściwie to wciąż studiuję, gównokierunek.
Na jednych gównozajęciach dotyczących HRu, prowadząca została poproszona o zorganizowanie grupy studentów na jakąś konferencję technologiczną, gdzie prezentowały się firmy z 4 krajów, między innymi Polski.
Prowadząca obiecała 3.0 za obecność na tej konferencji więc pojechałem długo się nie zastanawiając.

Byłym zwykłym, niewidocznym dla większości społeczeństwa chłopakiem. Na konferencji w języku angielskim nudziłem się jak mops czytając jakąś książkę wojenną.
Prowadzący w ogóle pewnie myśleli, że zaprosili jakiś przyszłościowy kierunek związany z IT, bo odnosili się do nas z wielkim szacunkiem.
Usiadłem niby to z kolegami, których tak naprawdę nie znałem i wtedy chyba zostałem przyczajony przez jedną kobietę, która prowadziła jedną z prezentacji.

Po konferencji był bankiet, na który oczywiście studentów nie zaproszono, więc wyszedłem na zewnątrz z grupką "kolegów", przed wyjściem jednak złapała mnie ta kobieta i zaczęła rozmowę, że szukają stażystów, terefere.