Wpis z mikrobloga

Mireczki mam do sprzedania "pozostałości" po Audi A6C6 kombi 3.0 TDI z 2007 roku :) Jeżeli znacie kogoś kto zajmuje się naprawą aut i ich dalszą sprzedażą lub kogoś kto szuka takiej fury dla siebie i chciałby poskładać moją A6 to prośba o udostępnienie lub przekazanie info. Auto jest w pełni sprawne mechanicznie, uszkodzony jest tylko układ chłodzenia + elementy nadwozia (maska, zderzak). Więcej informacji, zdjęć i wykaz części do wymiany z ASO Audi na priv.

Trochę #pokazauto
#samochody #warsztat #samochody #mechanikasamochodowa
Wuza1337 - Mireczki mam do sprzedania "pozostałości" po Audi A6C6 kombi 3.0 TDI z 200...

źródło: comment_PNHuUmiWpyKC240rBu8NTXjgPZ7yCnQy.jpg

Pobierz
  • 23
@a-lexis: Jasne, wstępnie zakładam że nawet nie mając znajomego mechanika jestem w stanie go zrobić poniżej 10k albo i znacznie taniej, szczególnie że Audi do wyceny przyjmuje części nowe i oryginalne i np. reflektor to 2800 netto vs cena używki na aukcjach to 300 zł :)
Problem polega bardziej na tym, że auto chciałem sprzedać po wakacjach, a raz już miałem okazję sprzedawać pojazd po przecierce na parkingu... miał 99% oryginalnego
@nargil: @a-lexis:

Nie wiem czy to akurat ten model ale chyba Audi A4, A6, A8, Q7, z silnikiem 3.0 TDI to koszmar. Zobaczcie sobie jakie są koszty zrobienia rozrządu. To jest tak skonstruowane, że trzeba zdemontować silnik żeby to zrobić. Niech autor napisze kiedy był robiony jeśli to ten silnik i będziecie wiedzieć coś więcej.
@Wuza1337: ja bym tam zrobił zdjecie przed, protokół ubezpieczyciela jako dowód ze konstrukcja nie została naruszona i bym go zrobił. Swojego po podobnej stluczce naprawialem i sluzy godnie
@eru: Jeżeli nie uda mi się auta sprzedać to pewnie go zrobię, nie jest naruszony żaden element konstrukcyjny.
Bardziej chodzi o to, że tak czy tak planowałem sprzedać auto w tym roku więc łatwiej będzie to zrobić w takiej formie niż sprzedawać naprawiony. Mimo wszystko mamy taki rynek, że ciężko sprzedać pojazd z dużym przebiegiem albo po przygodzie ;) nawet tak małej.
@szukaj: Nie posiadam papierów które potwierdzają jakieś pracy przy rozrządzie a słowa poprzedniego właściciela nie są pewne więc zakładam, że nie był robiony. W aucie jest łańcuch a nie pasek rozrządu. Jeżeli doszłoby do awarii to masz rację, taka specyfika silnika że musisz go wyjąć żeby zrobić rozrząd.

@eru: Trasa Wrocław - Maryslia - Mullheim (do miejsca kolizji) ostatnio to średnie spalanie 8,6 litra przy 130-140 na terenie Francji i
@eru: No to jest zaleta tego auta ;) Lecisz 180-200 pali 9 litrów. Jedziesz "oszczędnie" 120-130 i pali 8.. Ciężko zejść niżej ale też nie spalisz 20l/100 jadąć w trasie jak z mniejszym silnikiem który kręcisz do końca.

@a-lexis: Musisz mieć świadomość, że to fura za 200k+ jak była nowa.. to widać po częściach czasem itp. Komplet klocków, tarcz, opony itp są zauważalnie droższe niż do A4 np. Ale też
@szukaj: ale ja mam model starsze A6 C5 i koszty utrzymania są równie wysokie, jeśli nie wyższe. Rozrząd też od ściany grodziowej, ale na pasku, więc co 120k km. W 3.0tdi na łańcuchu robi się co 300k km.