Aktywne Wpisy

mirko_anonim +40
✨️ Życie po studiach na politechnice - ciężka prawda Ⓘ
5 lat totalnie ciężkich studiów na politechnice, nieprzespane noce (do dzisiaj mam koszmary z niektórych egzaminów). Po tym wszystkim orientujesz sie, że rynek pracy w dziedzinie budowy maszyn praktycznie nie istnieje z ciebie max co może zostać - jeśli nie jesteś wybitnym - to klepacz projektów jakichś wózków magazynowych za 6k/msc. Zaciskasz zęby, wykopki miały racje, robisz kursy IT, dostajesz w końcu pierwsze
5 lat totalnie ciężkich studiów na politechnice, nieprzespane noce (do dzisiaj mam koszmary z niektórych egzaminów). Po tym wszystkim orientujesz sie, że rynek pracy w dziedzinie budowy maszyn praktycznie nie istnieje z ciebie max co może zostać - jeśli nie jesteś wybitnym - to klepacz projektów jakichś wózków magazynowych za 6k/msc. Zaciskasz zęby, wykopki miały racje, robisz kursy IT, dostajesz w końcu pierwsze
źródło: gf-Be7d-pJjx-Kmgw_ksiazulo-994x828
Pobierz
Wyjaśni mi ktoś jak nieogarowi.
1.
Ludzie biorą jakieś nowe gls w leasing, a potem na grupach na fb próbują to opchnąć z odstępnym prawie równowartości auta nowego.
2. Ktoś napisał komentarz że to się robi w celu
1.
Ludzie biorą jakieś nowe gls w leasing, a potem na grupach na fb próbują to opchnąć z odstępnym prawie równowartości auta nowego.
2. Ktoś napisał komentarz że to się robi w celu





2.0l V8 turbo 254 KM
0-100 km/h – 6,3 s
Downsizing w latach #80s we włoskim wykonaniu. Czyli Ferrari 328 GTS ze zmniejszonym z 3.2l silnikiem, aby ominąć 38% podatek od dużych silników.
Powstało 308 sztuk GTB Turbo.
Auto ze zdjęcia Ardor Auctions próbowalo opchnąć podczas Aukcji w Rozalinie za 350-400 tys PLN, ale najwyższa oferta była 319 tys PLN.
#carboners #carspotting #ferrari #gtb #turboturbo #forzaitalia #warszawa
źródło: comment_sUHL0TQwLkllnmQZIFfeGJfNeEKWHRFw.jpg
Pobierz