Wpis z mikrobloga

Mireczki i Mirabelki

Jakiś czas temu szukałem wśród was osoby na wyjazd ze mną na tygodniową wymianę młodzieżową na Litwę w ramach programu Erasmus+ (nie trzeba być studentem). Na tej wymianie są ze mną dwa inne mirki, jeden właśnie zrekrutowane przez ten post. Będę chyba szukał ludzi dalej na mirko więc jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam do czytania dalej.

Tu #gorzkiezale więc jak ktoś nie ma czasu to może przejść do następnego akapitu
Czasem pomagam szukać uczestników, czasem sam jeżdżę na projekty i w sumie dziś doszedłem do wniosku, że większość ludzi jest tak głupia że nie idzie tego pojąć i zamiast szukać ludzi na facebooku to chyba wolę na mirko bo tu jest więcej normalnych osób ( ͡° ͜ʖ ͡°). Odezwała się dziewczyna, podczas 10 minutowej rozmowy spytała mnie trzy razy o której jest wyjazd z Wrocławia i jak się ma o tym dowiedzieć. Za każdym razem odpowiadałem jej, że nie jestem kierowcą i nie jadę na ten wyjazd a ona chyba dalej nie ogarnęła.

SZCZEGÓŁY

Wyjazdy w ramach programu Erasmus+ są finansowane przez was (nie bezpośrednio, ale z waszych podatków) i uczestnicy takich wyjazdów nie muszą płacić za zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd. Zazwyczaj jest jednak jakaś niewielka opłata za uczestnictwo na pokrycie kosztów organizacyjnych i fee dla organizacji przyjmującej (kwoty rzędu 100-300 zł, ja z tych opłat nie mam oczywiście żadnych korzyści, pomagam organizacjom w zamian za to, że sam często mogę jeździć na projekty i dobierać sobie ekipę).