Aktywne Wpisy

JakDorobic_com +75
No i masz, a ci znowu #rozdajo robio…
Do zdobycia jest ponownie karta podarunkowa o wartości 100 zł, do wyboru: Decathlon, Zalando, Biedronka, RTV Euro AGD
Zasady są proste. Aby wziąć udział w rozdajo:
•
Do zdobycia jest ponownie karta podarunkowa o wartości 100 zł, do wyboru: Decathlon, Zalando, Biedronka, RTV Euro AGD
Zasady są proste. Aby wziąć udział w rozdajo:
•
źródło: Rozdajo JakDorobic
Pobierz
wrednyfutrzak +24
Dawno na tym portalu nie widziałem takiego szamba jak #polskieonuce. Wykopki dały sobie prawa do bycia sędzią, prokuratorem i katem w jednym. Stalkują czyjeś profile i szyderczo wywieszają na widok publiczny. No ale cóż, skoro czują, że się w tym spełniają, niech im tam będzie. Szkoda tylko, że nie spożytkowują swojej energii w bardziej produktywny sposób, zamiast w postaci idei słusznego gniewu, łapiąc za widły i pochodnie.





@kondziow: coś więcej o tym? Płukanka i coś jeszcze?
Komentarz usunięty przez autora
Btw. ja mam 1,2 TSI CZB, co prawda zrobiłem nim dopiero 55 tys w 2 lata więc nie mogę się wypowiadać o awaryjności tej jednostki. Wg. mnie grunt to lać dobry olej i wymieniać go co max 15k km, a nie jak producent twierdzi co 30 tys km.
K---a w końcu ktoś się dobrze wypowiedział...
A który lepszy, 1.8 czy 2.0? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Patrząc na spalanie, osiągi, problemy serwisowe (1.8 ma słaby łańcuch i napinacz? o ile pamiętam dobrze?).
@kondziow: no i właśnie nie masz porównania do innych aut jak tylko VAG jeździłeś, bo w ostatnich latach inne marki zrobiły dużo lepsze silniki niż VW. Piszesz, że ktoś narzeka na TSI/FSI a nim nie jeździł, a ty co robisz? to samo, chwalisz tak te silniki, a innymi nie jeździłeś.
@ATR92: To że opisałem jednostki VAGa nie znaczy że nie jeździłem innymi. Wspomniany wyżej F4R jest mi bardzo bliski (i bardzo miło go wspominam z Megane RS), lubię
ale wymiana pierścieni żeby silnik oleju nie brał, lanie drogiego oleju, czyszczenie dolotu, zaworów, wymiana szklanek i takie rzeczy co 50 - 80 000 km jak to napisałeś to nie kosztuje kilka złotych i nie są to eksploatacyjne rzeczy tylko wadliwa konstrukcja silnika. Eksploatacyjne rzeczy to filtry, olej, hamulce, opony, rozrząd.