Aktywne Wpisy
Panitsch +6
Czemu prezydent Zełeński nie jest skłonny do żadnych negocjacji z Rosją? Gdyby nie pomoc napływająca z każdej strony to pewnie 3 dni po rozpoczęciu inwazji w Kijowie wisiałyby rosyjskie flagi. Rosja przynajmniej toczy tę wojnę za swoje pieniądze, a Zełeński co chwila żebrze o coraz to lepszy sprzęt (pewnie nawet próbował zdobyć kontakt do UFO które ostatnimi czasy nawiedziło USA, żeby podesłali trochę laserowych dzid). Ta wojna dla niego była jak wybawienie,
YoungBoniekk +162
Dłuższa wersja filmiku od samego autora. Na koniec chyba #!$%@?ł BWP ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tu macie jeszcze jego tiktoka https://www.tiktok.com/@_lost_generation
#ukraina #wojna #rosja
Tu macie jeszcze jego tiktoka https://www.tiktok.com/@_lost_generation
#ukraina #wojna #rosja
O kuhwa, cebula over 9000 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cyt, źródło na dole...
` źródło: https://www.facebook.com/KobieceFinanse
#facebookcontent #patologiazewsi #kobiecefinanse #cebuladeals #heheszki
$('.showSpoiler').click()
#programista15k ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
Ale na szczęście OP dobry ziomek (。◕‿‿◕。)
Zastanawiam się co oni tak wyskoczyli z tymi satysfakcjami. W Biedronce też chyba jest taki program
@Mato: To jest taki #kuzniardeal, który od kilku dni jest opisywany na kilku stronach (m.in. tu: https://www.pepper.pl/promocje/satysfakacja-gwarantowana-albo-zwrot-pieniedzy-lidl-29568). Kupujesz, jesz, oddajesz opakowanie i kasa wraca. Tak to przynajmniej działa w naszym kraju. Ciekawe jakie wnioski Lidl wyciągnie po tej akcji. Pewnie wyniki wprost wskażą, że Polacy nie są zadowoleni z jakości marek własnych Lidla. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@NieTakiCebulak: Czym to się różni
Ilość produktów biorących w niej udział też imponująca.
Albo ten regulamin pisała osoba niedorozwinięta umysłowo, albo ktoś celowo liczył na rozgłos.
BTW, w firmie, w której pracowałem, też zdarzały się promocje wykorzystywane przez klientów niezgodnie z założeniem; zarząd przymykał na to oko, bo tacy cwaniacy to mniej niż 1% kupujących i summa
@NieTakiCebulak:
Gardzę cebulactwem ... ale w sumie jak regulamin pozwala to nie dziwię się takiej reakcji (chociaż mi osobiście by było szkoda czasu...).
Ej, mamy wolny rynek, tak?
1. Cebulactwo zawala kolejki bo musi zwrócić towar...
2. Lidl- brak profitu...
3. Ludzie w kolejkach się wkurzają- idzie fama, że trzeba stać w kolejce 30 min bo cebulactwo....
4. Ludzie olewają Lidl
Tzn. ja rozumiem różnicę między prawem a moralnością ale nie powiesz mi, że Lidl nie liczył się z takimi konsekwencjami... Przeliczył się tylko co do skali...
Ja się po prostu nie dziwię, że ludzie korzystają gdy zostało im to (lekkomyślnie) umożliwione...
jak widzisz sama promocja daje Ci możliwość zwrotu produktu jeżeli nie spełnia
Ale buldupy. Skoro ktoś nie korzysta z tej czy innej promocji, to sam do niej dopłaca. To tak, jak ze wszelkimi programami lojalnościowymi - jeśli nie korzystasz, to nie masz zniżek, czyli de facto płacisz za czyjeś zniżki w cenie swojego droższego produktu. Przecież nikt nikogo nie zmusza.
@Please_Remember: Przecież napisałem, że rozumiem różnicę między moralnością a prawem.
Chociaż Twoje porównanie jest trochę na wyrost...bo czy np. wyniesienie komuś telewizora z domu za jego aprobatą jest kradzieżą i przez to czynem nieetycznym?
Rozumiem też sens promocji- zwrotu towaru gdy nie spełnia oczekiwań ale rozszerzenie tego na art. spożywcze to głupota. Nie popieram tego ale w