Wpis z mikrobloga

Pomuszcie, utkłem, ślijcie pomoc! ()

Pytanie do doświadczonych Promodsowców jeżdżących po Islandii - jakaś rada na te drogi? Na początku jechałem 2-3 km/h (przy odpowiednich obrotach, za dużo i znów się zatrzymywałem), a potem już nawet po odczepieniu ładunku nie mogłem nic zrobić. Oddałbym wiele za łańcuchy na koła ( ͡° ʖ̯ ͡°) Mam chyba najlepsze możliwe opony.

Wołam @RealAKP, bo o ile pamiętam jeździł po Islandii.

#ets2 #promods
Pobierz
źródło: comment_UTxdUyTy5HuRtoA7YIMgV9U9pGD8RePh.jpg
  • 23
@wooks001: W ETS2 nie ma, Promods to dodaje.

Do tego moda potrzeba podstawki spiraconej czy może być ze steaama?

Nie wiem czy na piracie działa, nie próbowałem. Za to wiem, że potrzebne jest DLC Going East oraz Skandynawia.
@qqwwee: widzę, że się posypały odpowiedzi na twoje pytanie xD ja jechałem przez Quick Job po śnieżnym odcinku i to Peterbiltem z ATSa. Swoją ciężarówką jechałem tylko po asfaltowych odcinkach. Nie wiemy czy to jest kwestia momentu obrotowego, czy przyczepności opon tej ciężarówki, ale mnie jechało się w miarę komfortowo. Generalnie pomaga delikatne operowanie sprzęgłem, trzeba na półsprzęgle na niskich biegach i sprawnie zmieniać biegi, żeby ciężarówka nie zdążyła przy zmianie
@RealAKP: Opony raczej mogę wykluczyć, bo mam już wszystkie odblokowane i zamontowane miałem najlepsze możliwe pod względem właściwości jezdnych (środkowa wartość). Zakładając oczywiście, że opony oceniane są amerykańską skalą ocen (F najgorsze, A najlepsze).

Generalnie pomaga delikatne operowanie sprzęgłem

No to u mnie odpada, bo sprzęgła jako takiego nie mam, ale delikatne operowanie gazem w okolicach 1300-1400 obrotów też pozwalało mi "jechać" do pewnego momentu. Może gdybym miał mocniejszy silnik dałbym
@qqwwee: no to może być kwestia braku sprzęgła, przełącz na full automat może wtedy gra lepiej sobie poradzi z dawkowaniem mocy. Pewnie automatyczne sprzęgło zbyt wcześnie i zbyt gwałtownie jak na takie warunki jezdne odpuszcza, koła tracą przyczepność no i pojechane.