Wpis z mikrobloga

@TomdeX: taa, a potem realia sprowadzą projektantów i konstruktorów na ziemię i będzie to kolejna przeciętna Kia z napompowanym silnikiem w stylu 2.0 EcoBoost twin turbo 300 koni 4 cylindry bo downsizing i euro 12253543 trzeba spełnić ;)
  • Odpowiedz
@TomdeX: ale ulep... tył: lampy maserati, linia boczna: audi a7 + porsche panamera, przód mix ford mondeo+porsche panamera, linia boczna przód - jaguar... Koreańczycy chyba nigdy nie wybiją się na unikatowy własny styl... ;/
  • Odpowiedz
@TomdeX: No i o tym mówię ;) W erze downsizingu z silnika 2.0 potrafią wyciągnąć 250-300 koni. Gdzie tu sens, gdzie logika? Ile to pojeździ przy dwóch turbinach przy tak małym silniku i tak dużej mocy? Fakt, nie wiadomo - czas pokaże. Ale czas też pokazał, że małe silniki z wielką mocą = krótki żywot. Bardzo żałuję, że czasy pięciolitrowych, wolnossących potworów dawno minęły, bo "EURO cza spełniać!", a jak już
  • Odpowiedz
@adhonores: jak tak patrze, to KIA jest Chuckiem Norrisem ulepow.
Oni kazdemu cos podprowadza i cos ulepia.
Tak genialnych ulep-mistrzow nie widzialem.

Przod - ok, tyl - jejku, toz to optycznie wazy z tone....
  • Odpowiedz
@TomdeX: tył troche przypomina mi Audi A7. Co nie zmienia faktu, że fajna. Przez ten silnik powyzej 2l cena z podatkami bedzie pewnie ocylować koło 200tys pln. Nie wróżę jej wielkiej kariery
  • Odpowiedz
@jurny_juhas: Technika idzie do przodu, 255KM z 2.0 to nie jest jakoś super dużo, patrząc chociażby na fiatowskie 1.4 150KM, które naprawdę jest świetnym silnikiem, który bez większych przeróbek osiąga 200 KM.
  • Odpowiedz